Miksi ainoastan huijarit osta kun myy tori.

Tavalliset

Oli melkein uusi vahvistin myynissä torissa satkulla ja ilmoitus oli kk eikä ainuttakan puhelua tai viestiä tullu.

Ja sitte tuli puhelu että on kinnostunut klo 23:30 pe iltana ja Henkka tinkkasi 70,-

Ajatelin että hyvä kun vihdoin on joku joka on kinnostunut mutta kun katsoi google niin se olikin huijari Risto Husu.

Ja sitten minulla oli AKG kuulokkeet torissa ja pyysin 90,- ja oli ilmoitus torissa kk eikä tullut ainutakan puhelua tai viestiä tullut.

Niin sitten yksi laittoi texti viestin ja tarjosi niistä 50,- ja ajatelin että hyvä että vihdoin löyty joku joka on kinnostunut.

Mutta kuin katsoin google niin se olikin huijari Rainer Salojensaari.

Ja sitten minulla oli torissa myynnissä Sennheiser kuulokkeet 60,- ja oli ilmoitus kk torissa eikä tullut ainutakan viestiä tai puhelua.

Sitten tuli enail nimellä Jenni Peltonen joka tarjosi 45,- ja vikko sitten laittoin että käy.

Mutta hän ei ole vastannut uuskon että hän on huijari mutta ei näy googlessa kun ei käytä puhelinta.

Voi olla mies sukupuoli vaikka email on naisen nimellä.

Ja sitten minulla oli pääte vahvistin myynissä ja yksi oli kinnostunut mutta hän ei hakennut sittä postista.

Hänellä ei vissin löytynyt sopiva vasta väitettä kun ehdotin posti enakkoa.

Hän olis varman halunut että lähetän ensin ja ehdottanut että maksa möyhemnin ja tietekin hän olis jättänyt naksamatta.

Sittä minä haluam kysyä miksi ei anuttakan tavallista ihmistä ole ollut kinnostunut ostaman ne tavarat mitä minulla on ollut torissa myynissä mksi ainoasta huijari on ottanut yhtyttä.

Tietekin ne huijarit eivät ole ostannet ne tavarat eli eikö tavalliset ihmiset osta mitän torista.

5

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atediatoti

      Minä pyydän aina maksun etukäteen ja kauppa käy.

    • Tavallliset

      Minulla on lähettäminen tai nouto ei käy kauppa.

    • Tavalllliset

      Ja ne on maksettu takasin kaikille noi etukäteis maksut eli kukan ei ole menetyänyt rahat ne on jakaiselle maksettu takasin.

    • Tavalllllliset

      Kun on nouto miin kyllä kauppa käy mutta nyt ei ole kelvannut nouto ja jokaisessa ilmoituksessa on ollut nouto vaihtoehtona.

      • markkinahinta

        Lienisköhän hinnat liian korkeita tuollaiseen verottoman käytetyn tavaran kauppapaikkaan.
        Siellä on myös vaihtoehto : annetaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe