Vituttaa armottomasti saatana vittu perkele!

haluanhypätäbenjin

Oli tarkoitus nyt heinäkuussa tehdä reissu Helsinkiin, käydä Linnanmäellä ja hypätä Suomen korkein benjihyppy 150 metrin korkeudesta. Mutta, juuri viikko ennen suunniteltua elämysmatkaa, olin ajamassa polkupyörällä, ohitin koirantaluttajaa, koira hyppäsi eteeni ja ajoin vahingossa koiran päälle, koiralle ei käyny kuinkaan, mutta mun olkapääni murtui niin pahasti että jouduin 5 päiväksi sairaalaan, olkapääni leikattiin ja sen jälkeen jouduin olemaan 4 viikkoa kipsissä enkä voinut tehdä mitään. Vituttaa niin ettei veri kierrä!

Olin odottanut kyseistä reissua lähes puoli vuotta, ja just viikko ennen odotettua reissua käy tällainen onnettomuus! Miksi vitussa onnettomuuden pitää tapahtua aina väärällä hetkellä? Olisi tapahtunut mieluummin vaikka nyt talvella kuin mitä keskellä kauneinta kesää! Seuraavan kerran mahdollisuus Suomen korkeimpaan benjihyppyyn on todennäköisesti taas heinäkuussa, mutta korkeus ei kuitenkaan joka vuosi ole ollut 150 metriä, vaan joskus korkeutta on ollut vain 110 metriä. Toivottavasti ensi kesänä olisi 150 metriä korkeutta, muuten mun elämälläni ei ole mitään tarkoitusta! Miten ihmeessä mä saan ajan kulumaan, että kesä tulisi nopeammin? Vituttaa viettää talvea perseelleen menneen kesän jälkeen!

Varmaan arvaattekin, että kyseisen jutun takia vihaan koiria tällä hetkellä enemmän kuin koskaan, jos koiria ei olisi olemassa, niin mä olisin saanut hypätä Suomen korkeimman benjihypyn!

4

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluanhypätäbenjin

      Asia on niin, että jos ensi kesänä Suomen korkeimman benjihypyn korkeus onkin vain 110 metriä, niin silloin en halua hypätä sitä, koska minulle kelpaa vain korkein mahdollinen! Ja vaikka Suomen korkeimman benjihypyn korkeus olisikin ensi kesänä 150 metriä, niin sinne on vielä 7 kuukautta aikaa, aivan hirveän pitkä aika!

      Mutta miksi, oi miksi mulle pitää käydä näin? Juuri kun on pääsemässä reissuun niin AIVAN VIIME HETKELLÄ tapahtuukin tuollainen onnettomuus ja elämysmatkan sijasta joutuukin sairaalaan! Oi miksi, oi miksi Herra Jumala kohtelee mua näin?

    • Jumalasiolen

      Hi hih hih. Ajattelin tehdä sinulle pienet kiksit. Sain hyvät naurut kun lensit sieltä fillarin päältä. Arkkienkeli Gabrielin kanssa arvosteltiin sinun lento. Kyllä me niin naurettiin.

    • haluanhypätäbenjin

      Toivottavasti viimeistään nyt tämän vuoden kesänä pääsen elämysreissuun tai muuten..........................................

      • tzadilainen

        Saat 10 euroskaa, jos hyppäät stadionin tornista ilman köyttä. 15 jos pääedellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe