Vituttaa armottomasti saatana vittu perkele!

haluanhypätäbenjin

Oli tarkoitus nyt heinäkuussa tehdä reissu Helsinkiin, käydä Linnanmäellä ja hypätä Suomen korkein benjihyppy 150 metrin korkeudesta. Mutta, juuri viikko ennen suunniteltua elämysmatkaa, olin ajamassa polkupyörällä, ohitin koirantaluttajaa, koira hyppäsi eteeni ja ajoin vahingossa koiran päälle, koiralle ei käyny kuinkaan, mutta mun olkapääni murtui niin pahasti että jouduin 5 päiväksi sairaalaan, olkapääni leikattiin ja sen jälkeen jouduin olemaan 4 viikkoa kipsissä enkä voinut tehdä mitään. Vituttaa niin ettei veri kierrä!

Olin odottanut kyseistä reissua lähes puoli vuotta, ja just viikko ennen odotettua reissua käy tällainen onnettomuus! Miksi vitussa onnettomuuden pitää tapahtua aina väärällä hetkellä? Olisi tapahtunut mieluummin vaikka nyt talvella kuin mitä keskellä kauneinta kesää! Seuraavan kerran mahdollisuus Suomen korkeimpaan benjihyppyyn on todennäköisesti taas heinäkuussa, mutta korkeus ei kuitenkaan joka vuosi ole ollut 150 metriä, vaan joskus korkeutta on ollut vain 110 metriä. Toivottavasti ensi kesänä olisi 150 metriä korkeutta, muuten mun elämälläni ei ole mitään tarkoitusta! Miten ihmeessä mä saan ajan kulumaan, että kesä tulisi nopeammin? Vituttaa viettää talvea perseelleen menneen kesän jälkeen!

Varmaan arvaattekin, että kyseisen jutun takia vihaan koiria tällä hetkellä enemmän kuin koskaan, jos koiria ei olisi olemassa, niin mä olisin saanut hypätä Suomen korkeimman benjihypyn!

4

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluanhypätäbenjin

Asia on niin, että jos ensi kesänä Suomen korkeimman benjihypyn korkeus onkin vain 110 metriä, niin silloin en halua hypätä sitä, koska minulle kelpaa vain korkein mahdollinen! Ja vaikka Suomen korkeimman benjihypyn korkeus olisikin ensi kesänä 150 metriä, niin sinne on vielä 7 kuukautta aikaa, aivan hirveän pitkä aika!

Mutta miksi, oi miksi mulle pitää käydä näin? Juuri kun on pääsemässä reissuun niin AIVAN VIIME HETKELLÄ tapahtuukin tuollainen onnettomuus ja elämysmatkan sijasta joutuukin sairaalaan! Oi miksi, oi miksi Herra Jumala kohtelee mua näin?

• Jumalasiolen

Hi hih hih. Ajattelin tehdä sinulle pienet kiksit. Sain hyvät naurut kun lensit sieltä fillarin päältä. Arkkienkeli Gabrielin kanssa arvosteltiin sinun lento. Kyllä me niin naurettiin.

• haluanhypätäbenjin

Toivottavasti viimeistään nyt tämän vuoden kesänä pääsen elämysreissuun tai muuten..........................................

• tzadilainen

Saat 10 euroskaa, jos hyppäät stadionin tornista ilman köyttä. 15 jos pääedellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe