Kauan kestää et pilvi ei näy?

jgjhg

Moikka! Kauan kestää et pilvi ei enää näy kusitestissä? Onks kellää mitää tietoo tai kokemuksia?! Auttakaa jo voitte :)

18

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisa

...siitä, että minkä ikäinen ja kokoinen olet! Ja paljon olet vetänyt! Jos olet tuollainen 15-18 vuotias ja noin 165cm ja normaalipainoinen ja olet polttanut yhden jointin se näkyy hyvällä tuurilla 2-5 päivää jos juot TOSI paljon, urheilet ja saunot...mut sitten jos olet vetänyt enemmän ja säännöllisesti se näkyy kauemmin..en osaa sanoa miten kauan, mutta ei ainakaan kahta kuukautta enemmän.

• No

No, se näkyy lopun elämääsi.

• hip

Kysehän oli siis kusitesteistä!

• ..
        hip kirjoitti:

Kysehän oli siis kusitesteistä!

Aivan.

• ankka

No ei ainakaan millään tavanomaisilla testimenetelmillä joihin on varaa suomen kansalla..

• ganja

mun mielestä kuukauden ajan ainaki. voit kuiteski yrittää huijata testiä juomalla älyttömät määrät vettä ennen testiä ja näin kusta siis puhdasta...kaverilla toimi. onnea sullekki!

• ;)

No..sehän riippuu kuinka paljon olet poltellut..mutta kantsii juoda ihan saatanan paljon appelssiini mehua..esim.pari,kolme litraa päivässä...syö ananasta,se nopeuttaa aineen vaihduntaa..Toivottavasti et narahda!!!

• no mutta
        ;) kirjoitti:

No..sehän riippuu kuinka paljon olet poltellut..mutta kantsii juoda ihan saatanan paljon appelssiini mehua..esim.pari,kolme litraa päivässä...syö ananasta,se nopeuttaa aineen vaihduntaa..Toivottavasti et narahda!!!

toivon teille kaikille narahtamista,penskoille ainakin!

• cuzigothigh
        no mutta kirjoitti:

toivon teille kaikille narahtamista,penskoille ainakin!

anna lasten pöllytellä, pysyvät poissa pahanteosta eivätkä räyhää humalassa, ne testaajat on kyllä persuksista kotoisin,
        jos ruikutat lääkärille että pää on pipi niin
        tulee kaikenlaisia vaarallisia lääkkeitä joilla
        menee pää sekaisin ja alkaa käymään ihmisten kimppuun, mutta hasa nyt ei muuta tee kun alkaa
        nukuttaan ja sitä kytätään kuin se olisi vaarallistakin ..ota kusinäyte joltain muulta ja anna se oman sijasta jolleivat vieressä kyttää niin ei tarvii huolehtia, on se väärin että viinaa saa juoda kuinka paljon tahansa ja tupakkaa polttaa mutta pilvi on kielletty, saisivat joko kieltää kaikki tasapuolisesti tai sallia kaikki, jolloin statusarvo katoaisi tyhjänpäiväisiltä aineilta kuten pilvi

• shy

Hiuksista se voi näkyä vielä 10 vuotta sen jälkeen kun olet käyttänyt sitä....kusitestistä en tiedä...
      ÄLÄ KÄYTÄ HUUMEITA!

• kaisa87

se on muuten tosi ikävää kun kouluun tuodaan "vapaaehtoset" huumetestit.
      jos kieltäydyt niin tieto kulkee vanhemmille ja joudut perkeleenmoiseen tenttiin "jaa jaa, vai et antanut testata ittees. taijat olla semmonen narkkkari".
      ihan vitun väärin.
      minun huumeidenkäyttö on ihan minun oma asia.
      ei siitä niin kauvon ole isompaa haittaa kun viinastakaan kun pysyy kohtuuden rajoissa ja pitää narut käsissä.

kaisa 15v.

• tussu

Se ministeri Itälä on sekaisin. Koulun terkkarit pistää samaan aikaan lääkärille hakeen psyykelääkkeitä joista on enempi haittaa kuin vapaa-aikana käytettävillä huumeilla. Lääkkeet pitäisi vapauttaa lääkärien määräysvallasta niin saisi kaikki päättää itse millä itsensä tappavat.
        Kyllä mua ainakin vitutti pahemman kerran kun kahdesti olin syyllistettävänä ei-vapaaehtoisessa testissä sen jälkeen kun eräs tässä mainitsematon sekopäänarkkari minusta levitteli omia tietojaan. Se on ihan sama kumpi testin tulos on, kohde on jokatapauksessa leimattu, jos kaikki laitetaan testiin, niin suuri osa päättää että sama se sitten vaikka alkaa käyttäänkin huumeita kun kerran jo testiinkin joutui.

• huh hu

Kuules Kaisa"sun huumeiden käyttö sattuu hyvinkin kuuluumaan vanhemillesi,oot 15? en tajuu tota teidän nuorten ajatusmaailmaa,tajusin viel joitai vuosia sit,nyt ootte raaistuneet ja mukana ties mitä. jos vanhempas vain antais olla,ni ei ne paskan vertaa välittäis susta,ja et koulul tehään testei on se hyvä, sillähän suojataan näitä muitakin opiskelijoita jotka eivät käytä, ja harvoin tahtoisikaan vierelleen käyttäjän, sitäpaitsi päihteidenkäyttäjä saattaa olla arvaamatonki,on se hyvä et koulus reagoidaan edes johonkin.Miks et anna testiä?jos ei ole mitään pahaa päihteiden käytössäsi? miks hitos sit viimeesee asti piilottelette käyttöänne?ja tietysti voithan(tehdä mitä vain) kunhan noin isona ja elämästäs vastuussa olevana, muutat pois kotoa. eihän sun vanhempien tarvitse kotona päihteiden käyttäjää viel pentua katsoo. oli miten vain olet täys kakara ja alaikänen, on sun vanhemmilla varmaan aika rankkaa!

• kaisa87
        huh hu kirjoitti:

Kuules Kaisa"sun huumeiden käyttö sattuu hyvinkin kuuluumaan vanhemillesi,oot 15? en tajuu tota teidän nuorten ajatusmaailmaa,tajusin viel joitai vuosia sit,nyt ootte raaistuneet ja mukana ties mitä. jos vanhempas vain antais olla,ni ei ne paskan vertaa välittäis susta,ja et koulul tehään testei on se hyvä, sillähän suojataan näitä muitakin opiskelijoita jotka eivät käytä, ja harvoin tahtoisikaan vierelleen käyttäjän, sitäpaitsi päihteidenkäyttäjä saattaa olla arvaamatonki,on se hyvä et koulus reagoidaan edes johonkin.Miks et anna testiä?jos ei ole mitään pahaa päihteiden käytössäsi? miks hitos sit viimeesee asti piilottelette käyttöänne?ja tietysti voithan(tehdä mitä vain) kunhan noin isona ja elämästäs vastuussa olevana, muutat pois kotoa. eihän sun vanhempien tarvitse kotona päihteiden käyttäjää viel pentua katsoo. oli miten vain olet täys kakara ja alaikänen, on sun vanhemmilla varmaan aika rankkaa!

... täys kakarahan minä olenkin. lainkin mukaan lapsi.
        mua nyt eivaan yksinkertaisesti huvita antaa positiivista näytettä... herra jumala minkälaiset seuraukset siitä olis...
        kyllä mun vanhemmat välittää vähän liikaakiin. siksi just ei huvita kärähtää. se ois niille aika tosi kova paikka.

enkä minä mitään mitenkään säännöllisesti käytä. viikonloppuisin maria joskus jos huvittaa bänditreeneissä. tosin se on pahasti koko ajan lisääntymässä se tarve :( paha asia (ei huvita koukuttua).

mä asun isäni kanssa ja se on tosi paljon poissa kotoa. kaikki viikonloput ja joka päivä tulee vasta kymmenen jälkeen. periaattessa mä olen vapaa tekemään täysin mitä haluan (niinkun olenkin aina tehnyt, vähän liikaakin).
        eikä mun koulu kärsi, keskiarvo on ysin luokkaa. numerot tulee kun kehtaa koulussa käyvä ja kuunnella, läksyjä en pahemmin harrasta, mutta kokeisiin yritän lukia. ja mulle on pienestä asti ollu tosi helppo oppia (onneksi, muuten en varmaan pärjäis alkuunkaan).

taas viikon paremmin, kun on viikonloppuna saanut vähän rentoutua.

ja minätyttö se en edes polta *ylpeä itsestään*
        ei pikku möyhyt silloin tällöin ole sen vaarallisempaa kuin lasi hyvää punaviiniä.

njääh sinulle. viet pikkutytötä kaikki ilot...

joskus on muuten aika inhottavaa, kun tosiaan olen vähän liikaakin itestäni vastuussa, kun voin tehä mitä huvittaa. tuntuu välillä, että olis ihan kiva kun olis joku pistämässä talutushihnaan. on niin helppo koulun jälkeen lähtä vaan hengaamaan jonnekin ja pahoina hetkinä otettua viinaa viikollakin.

musta ois tosi epämiellyttävää, jos kärähtäsin. seuraukset ois tosi ikäviä. huumeiden käyttöön kun suhtaudutaan (varsinkin vanhemmat ihmiset) tosi negatiivisesti. sen sijaan on täysin oikeutettua juoda viiniä, se kun on sydämellekin hyväksi (eipä silti, se on tosi hyvää).

haloo! mun elämässä on muutakin kun päihteet. mm. musiikki eli kitara ja piano (laulan kuorossakin, eikö se ole kunnon tyttöjen harrastus? ) olen mukana luontoliiton hommissa yms yms.

mari on pieni viikonloppuviihdyke.

jos etes kehtasit lukia tänne asti niin heitäpä lisää kommentti isopienityttö.

• jep
        kaisa87 kirjoitti:

... täys kakarahan minä olenkin. lainkin mukaan lapsi.
        mua nyt eivaan yksinkertaisesti huvita antaa positiivista näytettä... herra jumala minkälaiset seuraukset siitä olis...
        kyllä mun vanhemmat välittää vähän liikaakiin. siksi just ei huvita kärähtää. se ois niille aika tosi kova paikka.

enkä minä mitään mitenkään säännöllisesti käytä. viikonloppuisin maria joskus jos huvittaa bänditreeneissä. tosin se on pahasti koko ajan lisääntymässä se tarve :( paha asia (ei huvita koukuttua).

mä asun isäni kanssa ja se on tosi paljon poissa kotoa. kaikki viikonloput ja joka päivä tulee vasta kymmenen jälkeen. periaattessa mä olen vapaa tekemään täysin mitä haluan (niinkun olenkin aina tehnyt, vähän liikaakin).
        eikä mun koulu kärsi, keskiarvo on ysin luokkaa. numerot tulee kun kehtaa koulussa käyvä ja kuunnella, läksyjä en pahemmin harrasta, mutta kokeisiin yritän lukia. ja mulle on pienestä asti ollu tosi helppo oppia (onneksi, muuten en varmaan pärjäis alkuunkaan).

taas viikon paremmin, kun on viikonloppuna saanut vähän rentoutua.

ja minätyttö se en edes polta *ylpeä itsestään*
        ei pikku möyhyt silloin tällöin ole sen vaarallisempaa kuin lasi hyvää punaviiniä.

njääh sinulle. viet pikkutytötä kaikki ilot...

joskus on muuten aika inhottavaa, kun tosiaan olen vähän liikaakin itestäni vastuussa, kun voin tehä mitä huvittaa. tuntuu välillä, että olis ihan kiva kun olis joku pistämässä talutushihnaan. on niin helppo koulun jälkeen lähtä vaan hengaamaan jonnekin ja pahoina hetkinä otettua viinaa viikollakin.

musta ois tosi epämiellyttävää, jos kärähtäsin. seuraukset ois tosi ikäviä. huumeiden käyttöön kun suhtaudutaan (varsinkin vanhemmat ihmiset) tosi negatiivisesti. sen sijaan on täysin oikeutettua juoda viiniä, se kun on sydämellekin hyväksi (eipä silti, se on tosi hyvää).

haloo! mun elämässä on muutakin kun päihteet. mm. musiikki eli kitara ja piano (laulan kuorossakin, eikö se ole kunnon tyttöjen harrastus? ) olen mukana luontoliiton hommissa yms yms.

mari on pieni viikonloppuviihdyke.

jos etes kehtasit lukia tänne asti niin heitäpä lisää kommentti isopienityttö.

-Olet mielestäni kuitenkin(pieni)ja alaikäinen.Eihän sinun pitäiskään ryypätä edes.Jos olet nyt 15 vuotias,polttelet viikonloput? mitäs ajattelit muutaman vuoden kuluttua? Mikä sitten riittää? No vanhemillasi olisi kyllä vastuuta sinusta, outoa jos?eivät tai isäsi ole huomannut mitään? Niin mikä on ne seuraukset positiivisest näytteestä? Mitä sitten tapahtuisi? Mikä siinä on niin pelottavaa? siis tarkoitan ihan oikeasti? Koska kuitenkin kun leikkiin ryhtyyn,sehän pitäisi kestääkin? Mielestäni sinun kannalta olisi parempikin narahtaa" et ehkä myönnä sitä jos olet 15, mutta ehkä joskus. Toivottavasti et pilaa tulevaisuuttasi ja elämääsi,samalla tietenkin isäsikin elämää. Ja kyllä vanhempien kuuluu olla huolissaan.Se on sitä rakkautta!

• kaisa87
        jep kirjoitti:

-Olet mielestäni kuitenkin(pieni)ja alaikäinen.Eihän sinun pitäiskään ryypätä edes.Jos olet nyt 15 vuotias,polttelet viikonloput? mitäs ajattelit muutaman vuoden kuluttua? Mikä sitten riittää? No vanhemillasi olisi kyllä vastuuta sinusta, outoa jos?eivät tai isäsi ole huomannut mitään? Niin mikä on ne seuraukset positiivisest näytteestä? Mitä sitten tapahtuisi? Mikä siinä on niin pelottavaa? siis tarkoitan ihan oikeasti? Koska kuitenkin kun leikkiin ryhtyyn,sehän pitäisi kestääkin? Mielestäni sinun kannalta olisi parempikin narahtaa" et ehkä myönnä sitä jos olet 15, mutta ehkä joskus. Toivottavasti et pilaa tulevaisuuttasi ja elämääsi,samalla tietenkin isäsikin elämää. Ja kyllä vanhempien kuuluu olla huolissaan.Se on sitä rakkautta!

...vai etta viela isanikin elaman pilaisi... sen elama on tyo... mulle se sanoon etta pida likka itsestas huolta... ei se valita vaikka mina konttaisin kotiin perjantaiyona (huomattu on, joskus olen yrittanyt saada sita reagoimaan vaikka en paissaa olis ollutkaan). mutta se jos kayttaa huumeita, niin se on pahan ihmisen merkki. ihan niinkun kirkkoon kuuluminen: saa huonon maineen jos ei kuulu kirkkoon. itse se kuitenkin pilkaa jumalaa ja uskontoa. silti se ei tykannyt kun mina erosin kirkosta.

se paska on paattanyt minulle lukion ja ammatinkin valmiiksi. sille riittaa etta on hyva maine ja paljon rahaa.

ela sina paska tule puhumaan....

• korjailee
        kaisa87 kirjoitti:

...vai etta viela isanikin elaman pilaisi... sen elama on tyo... mulle se sanoon etta pida likka itsestas huolta... ei se valita vaikka mina konttaisin kotiin perjantaiyona (huomattu on, joskus olen yrittanyt saada sita reagoimaan vaikka en paissaa olis ollutkaan). mutta se jos kayttaa huumeita, niin se on pahan ihmisen merkki. ihan niinkun kirkkoon kuuluminen: saa huonon maineen jos ei kuulu kirkkoon. itse se kuitenkin pilkaa jumalaa ja uskontoa. silti se ei tykannyt kun mina erosin kirkosta.

se paska on paattanyt minulle lukion ja ammatinkin valmiiksi. sille riittaa etta on hyva maine ja paljon rahaa.

ela sina paska tule puhumaan....

Annoit kirjoituksessasi sellaisen kuvan että vanhemmat ei saa välittää?=mitä se heille kuuluu,ymmärsinkö väärin? No jos isäsi on vain ura ihmisiä eikä välitä ja huolehdi sinusta kuin rahallisesti? Missä äitisi on? No joo ymmärtänen kapinaasi kyllä jos kaikki on pedattu ennakolta! Mutta sinä itse ne opiskelu päätökset ja ammatti teet.Eikö isäsi huomaa?vai todellakaan välitä? Herätä se jostain unesta, kysy etkös nää mitä mä hommaan ja teen,että mitäs nyt? Raha ja työ kun ei auta siihen! Jos kuitenkin haluisit päihteistä eroon/vähentää? voisithan mennä päihdeklinikalle itsekin? Niin vanhempien elämän pilaamista on se kun nuoret ei ymmärrä jos vanhemmat ei hyväksy päihteitä ja koittavat auttaa,nuori vain käyttää ja ehkä sekoo tai jopa kuolee,silloin vanhemmat kärsivät loppu elämänsä ja kaipaavat lastansa. Ei kaikki(harvat?vanhemmat ole sitä kuitenkaan ansainneet.Mutta nyt näyttää siltä että olet sotkemassa omaa elämääsi, kyllä ne vaikuttavat sun psyykkeeseen,kehitykseen ja kaikkeen mahdolliseen. Ja voithan aina miettiä asuinpaikan vaihdosta jos isäsi kanssa ei suju? nykyään nuorisokoditkin ovat mukavia paikkoja!

• Anonyymi

Aikansa kutakin mutta kannabis taasen ottaa kaksi-viitisen päivää jos sattunut firman pikkujouluissa pari hataii imaisee. Jos taas on polttanut isoäitinsä hautajaisissa bluntin jossa 1g ganjaa niin riippuen metaboliasta semmoset 5-10 menee kaikota testinesteestä. Sitten näihin tapqkäyttäjiin... eli, säännöllisellä hillityllä käytöllä aika on noin 10-20 päivää ennen ku puts on pissi kun taas todellisella suurkuluttajalle (gramma per päivä 10 vuotta) kuten puhdistuminen saattaa ottaa jopa kuukauden päivät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3476
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3292
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3142
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe