Eduskunnassa seksiä ja juopottelua

Hallanmäki

Persuilla oli torstaina pikkujoulu eduskunnan täysistunnon aikana. Täysistunnoissa aiheena olut-ja alkoholipolitiikka.
Teuvo Hakkarainen:Olin niin päissäni, etten muista mitään.
Jussi Halla-aho:Mitä näissä pikkujouluissa tapahtuu myös jää sinne.

Täysistunnon aikainen käytös on julkinen asia ja vakava rike, vaikka Halla-aho haluaisi vähätellä asiaa. Etäjohtaminen ei onnistu

27

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teukkaonyksi

Eduskunta puhunut viime viikkoina alkoholilista ja seksistisestä häirinnästä.

Hakkaraisen mielenosoitus:Ei koske minua. Puhukaa mitä puhutte

• AhtiMarttissari

Kyllä flirttailu, pussailu ym. kuuluu pikkujouluun.

• Anonyymi

Ja onhan paikallisissa pikkujouluissakin nähty pussailua

• tyioop

Teuvo on äijä! Satavarmasti Keski-Suomen äänikunkku seur. vaaleissa.

• Alkot

Olikohan persujen pikkujouluissa käytetty muitakin tuotteita kuin mitä Alkosta saa?

• pelexi

Ottakaa vaan persut. Kyllä kristilliset hoitaa.

• Mitätilaasitäsaa

Hyvä persut! Ryyppäämällä Suomi ja Kauhava nousuun.

• skinkka1

Mä oon kuullut että kauhavalta loppuu viinakauppa, kun vieraat ei tykkää.

• teuvosylkukuppi

Aina on pikkujouluissa tapahtunut kaikenlaista. Nyt tuntuu, että Teuvosta on tehty sylkykuppi. Hän ei ole koskaan kieltänyt ongelmiaan, toisin kuin monet muut kansanedustajat, myös etelä-pohjalaiset kansanedustajat. Kaikillahan on tiedossa se, kuinka joillakin ote lipeää...

Teuvo on luonnonlapsi, jolle viina ei sovi. Ei sovi meille muillekkaan.
      Hänestä on nyt tehty koko kansankunnan törkimys, näin joulun edellä!
      Kyllä ne todelliset törmikimykset ovat ihan muualla!

Paljonko rikoksia tapahtuuu maahanmuuttajien taholta? Ei he ole pikkujoulukänneissä. Pureskelevay khattia ja koskettelevat alaikäisiä tyttöjä, viettelevät ja käyttävät seksuaalisesti hyväksi ja sitten jälkeen päin kehuvat asialla. Näistä vaikenee kaikki, miksi.

Kaupunkien kouluissa on jo ilmiönä, että maahanmuuttajalapset käyvät joukolla koulun väilitunneilla käsiksi kantasuomalaisiin lapsiin.
      Olen kuullut, että pohjalaiset koululaiset ovat painijageeneniensä ansioista laittaneet nämä mamut "kenttään" alta aika yksikön. Miksi näistäkin asioista vai

Olen kepu/kokoomuslainen en persu!

• Ei ole Teuvo pitänyt kynttiläänsä vakan alla, vaan nyt on luvannut jättää viinan. Somekin saa jäädä, kun alkoi tulla esiin liian kiusallisia asioita, kuten esim. Mikaelin vokottelemista hitaille ja fyysinen seksuaalinen ahdistelu. 😳

Ei siis mitään uutta auringon alla, pelkkää perusmeininkiä vain. Päivän Jari Ilkassa:
        http://aijaa.com/Wdpabm 🤪

• jos_olisi_kepu
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

Ei ole Teuvo pitänyt kynttiläänsä vakan alla, vaan nyt on luvannut jättää viinan. Somekin saa jäädä, kun alkoi tulla esiin liian kiusallisia asioita, kuten esim. Mikaelin vokottelemista hitaille ja fyysinen seksuaalinen ahdistelu. 😳

Ei siis mitään uutta auringon alla, pelkkää perusmeininkiä vain. Päivän Jari Ilkassa:
        http://aijaa.com/Wdpabm 🤪

Jos olisi kepu tämä ei olisi ylittänyt uutiskynnystä

• harjaTalonen

Teuvon pitäisi käydä hoitelemaassa tuota NOTTIA. Antais oikein sivuväärää sille ja kunnolla.

• Harhalaaki

Mäkä Harkimo-juttu

• paljaalla.paras

Tänään maikkarilla IL:n Parkkonen kertoi, että niissä eduskunnan juhlissa, missä hän on mukana ollut, käydään välillä paneskelemassa sivuhuoneissa eikä se ketään kummastuta ja on kirjoittamaton laki, ettei niistä kirjoiteta lehtiin, mutta tämä tapaus on toisenlainen, koska se täyttää rikoksen merkit.

• viraltapano

Paneskellaanko siellä työajalla torkkupeiton alla?

• OonOikias4

No tottakai. Mitäs se nyt sua haittaa? Jos kaksi ihmistä haluaa panna keskenään, niin antaa niiden panna. Ei se ole keneltäkään pois. Työajallahan saa myös virkistäytyä. Ja kyllähän hei pienet panot aina kummasti virkistää. Toki Teuvon tapaan ei väkisin saa ketään yrittää, eikä hiuksista repiä, eikä kaatokännissä olla... Sehän vaatii aina molempien halukkuuden, nääs.

• torkutjapano

Päiväpanot onkin terveellisiä . Veri alkaa virrata päässä ja asiat rullaa kun on nainut kunnolla.

• Anonyymi
        OonOikias4 kirjoitti:

No tottakai. Mitäs se nyt sua haittaa? Jos kaksi ihmistä haluaa panna keskenään, niin antaa niiden panna. Ei se ole keneltäkään pois. Työajallahan saa myös virkistäytyä. Ja kyllähän hei pienet panot aina kummasti virkistää. Toki Teuvon tapaan ei väkisin saa ketään yrittää, eikä hiuksista repiä, eikä kaatokännissä olla... Sehän vaatii aina molempien halukkuuden, nääs.

Ei tosiaan oo pois, hommatkaa naimakaveri niin ei tartte karehtia

• Voi.jumalauta

Hommatkaa nyt jumalauta elämä. Yhden kansanedustaja alkoholistin toilailusta mahoton haloo. Näitä on ollut aina puolueesta riippumatta. Todelliset eduskunnan rikolliset pääsevät vähemmällä. Vituttaa esim. vihereiden ja kommunistien kaksinaismoralistiset itkut tapauksesta. Rässäselle pointisit koska ymmärtää ettei sairasta juoppo paranna lyttääminen. Vihreiden Niinistö on yksi perkele itkuineen. Nykyinen viherjohtaja hengailee epämääräsissä porukoissa.

• ainutrehellinenonteuvo

Juuri Näin!!!!!

• AamukahviaKohtaKeitän

Joo, mutta tämä potilas Hakkarainen ei voi antaa hyödyllistä panosta politiikkaan nyt eikä lähitulevaisuudessa. Hänen ymmärryksensä alkoholismistakin on heikkoa, vaikka edustavaa onkin tavallaan kansalle, itse alkoholismin lisäksi. Hänen olisi kohtuullista tajuta itse erota.

• JyijäReiho

Hurskastelua, sanon minä. Pitää niirenkin välillä vähän ryypätä ja jatsata.

• luukuu

ja kurvinen puhuu puuta heinää, elää mielikuvitusmaailmassa, ei ymmarra
        mistä puhuu

• luukuu kirjoitti:

ja kurvinen puhuu puuta heinää, elää mielikuvitusmaailmassa, ei ymmarra
        mistä puhuu

Kuinka Kurvinen on kunnostautunut juopottelussa ja huoraamisessa eduskunnassa?

• Anonyymi
        KuoIema kirjoitti:

Kuinka Kurvinen on kunnostautunut juopottelussa ja huoraamisessa eduskunnassa?

Demari kun olen, nyky-Kurvisesta on pelkkää myönteistä sanottavaa. Tyypissä on vanhan kunnon hevosmiehen Juhantalon meininkiä, ei hullumpaa.

• johanonpirusanorannanjär

Ennen aikaan olis tommonen taistelu lajien maailman mestari pannut hakkaraisen mattoon alle aika yksikön ja kussut päälle .Niin miksei nyt koska kaikki on tuollaisia saatanan nillittäjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe