Eli kertoisitteko kokemuksistanne ko. hotellista. Ollaan sinne kaverini kanssa menossa ensi kesänä. Valittiin tuo Bavyera, sillä se oli halvimpia, mutta sanoivat sen silti olevan ihan siisti ja noin. Ei aiota hotellihuoneessa paljoa oleilla niin ei niin paljoa siltä vaadita, mutta silti, millasia kokemuksia teillä on ollut tästä Bavyerasta? Olisi kiva tietää jo vähän etukäteen.
Hotelli Bavyera
8
1351
Vastaukset
- Pinja
Ainakin ku me oltiin viime vuonna bavyerassa, oli henkilökunta tosi "tunkeilevaa", jokainen meno ja tulo ja ostos piti raportoida...johtuneeko sitten siitä että ovat tottuneet paneskelemaan siellä iäkkäämpiä suomalaisnaisia jotka sitä varten sinne tulevat ja nämä paikalliset intoutuivat sitten siitä kun oltiin ainoa alle 40v poppoo siinä hotlas ja luulivat että flaksi käy meidän nuortenki kans yhtälailla... loukkaantuivat sitten kun ei koko viikolla jääty juomaan drinksuja heidän kanssaan... olisivat edes tarjonneet, mut ei ;) lisäks, puhuivat paskaa minkä ehtivät selän takana... onneks oli turkkia osaavia muita asukkaita hotellissa. ei ikinä enää! mee mielummin develi hotelliin jos aurinkomatkoil meet, tai sit sunway-hotelliin tjäreborgilla. kaikki samalla kadunpätkällä. ja sunwayssa on huoneessa jopa tv ;) mut ei muuta kuin oikeen hyvää lomaa...
- Susanna
Mun mielestäni ihan mukava hotelli ja lähellä kaikkea. Enkä mä sanois, että henkilökunta mitään tunkeilee. Niiden tavat on vähän erillaiset ja haluavat mielellään jutella ja kysellä. Ja myöskin ovat toki innokkaita saamaan asiakkaita, koska siitä on elanto kiinni. Hauskaa matkaa vaan Bavyeraan!
- loma mielessä
Susanna kirjoitti:
Mun mielestäni ihan mukava hotelli ja lähellä kaikkea. Enkä mä sanois, että henkilökunta mitään tunkeilee. Niiden tavat on vähän erillaiset ja haluavat mielellään jutella ja kysellä. Ja myöskin ovat toki innokkaita saamaan asiakkaita, koska siitä on elanto kiinni. Hauskaa matkaa vaan Bavyeraan!
Moi,
oon asunut pari kesää Alanyassa, lisäksi lomaillut siellä lukuisia kertoja, ja sitä kautta tiedän Bavyera-hotellin vaikken siinä ole vielä toistaiseksi asunut. Vieraillut oon huoneissa pikaisesti, ja ne on näyttäneet ihan siisteiltä, joskin tietysti aika vaatimattomat - halpa hotellihan se on. Paikallisethan ei pääse hotellihuoneisiin, mutta suomalainen pääsee visiitille jos kaveri asuu hotellissa.
Itse aion mennä Bavyeraan elokuussa kolmeksi viikoksi. Viime kesänä olin myös 3 viikkoa, mutta Develissä, ja sitä en todellakaan suosittele. Siivous siisteys on siellä kehnonlaista, ja muutenkin se alkaa olla tosi rähjäisessä kunnossa, kaipaa kovasti remonttia. Jos sitä ei ole viime talvena tehty, niin ei kannata mennä!
Bavyeran henkilökunnan tiedän, ja siellä on yksi tosi ällöttävä iilimato-tyyppi joka ei hyvällä usko että hänestä ei olla kiinnostuneita. Onneks osaan turkkia ja tiedän myös miten hankalimmatkin tapaukset saa hiljaiseksi. Mutta en usko että tää tyyppi on niin vaikee tapaus etteikö siinä hotlassa voisi asustaa. Jos ette sinne halua, niin myös Detur (muiden lisäksi) tarjoaa ihan siistejä, edullisia hotellivaihtoehtoja. Hyvää lomaa! - Eve
loma mielessä kirjoitti:
Moi,
oon asunut pari kesää Alanyassa, lisäksi lomaillut siellä lukuisia kertoja, ja sitä kautta tiedän Bavyera-hotellin vaikken siinä ole vielä toistaiseksi asunut. Vieraillut oon huoneissa pikaisesti, ja ne on näyttäneet ihan siisteiltä, joskin tietysti aika vaatimattomat - halpa hotellihan se on. Paikallisethan ei pääse hotellihuoneisiin, mutta suomalainen pääsee visiitille jos kaveri asuu hotellissa.
Itse aion mennä Bavyeraan elokuussa kolmeksi viikoksi. Viime kesänä olin myös 3 viikkoa, mutta Develissä, ja sitä en todellakaan suosittele. Siivous siisteys on siellä kehnonlaista, ja muutenkin se alkaa olla tosi rähjäisessä kunnossa, kaipaa kovasti remonttia. Jos sitä ei ole viime talvena tehty, niin ei kannata mennä!
Bavyeran henkilökunnan tiedän, ja siellä on yksi tosi ällöttävä iilimato-tyyppi joka ei hyvällä usko että hänestä ei olla kiinnostuneita. Onneks osaan turkkia ja tiedän myös miten hankalimmatkin tapaukset saa hiljaiseksi. Mutta en usko että tää tyyppi on niin vaikee tapaus etteikö siinä hotlassa voisi asustaa. Jos ette sinne halua, niin myös Detur (muiden lisäksi) tarjoaa ihan siistejä, edullisia hotellivaihtoehtoja. Hyvää lomaa!Kiitos vastauksista!
Mitä nyt olen kommentteja Bavyerasta lueskellut, niin negatiivisia on ollut enemmän kuin positiivisia, ja vaikka aiotaan vauhdikkaita ollakkin, niin ehkä silti halutaan hieman enemmän hotellilta kuin mitä Bavyera tarjoaa...se olisi ollut vaan 10 päivän matka, mut no, kyl kai viikko ajaa saman asian, kun ollaan vaan tarpeeks tehokkaita :)
Ehkä tosiaan katsotaan Deturin vaihtoehtoja vielä...sen Bavyeran voi perua, se oli vasta alustava ilmottautuminen.
paikalla oleva normaali pikku hotelli. täynnä suomalaisia, minkä kaikki taxikuskitkin tiesi.
- extalkkari
rahalle vastinetta, olen itse majoittunut kyseisessä hotellissa 5 vuonna, todella mukava henkilökunta ja hyvä sijainti, suosittelen.
- nimetön
bavyera oli todella hyvä hotelli olin siellä viime vuonna ja todella palvelu pelas ja siistiä oli joka päivä vaihetiin lakanat ja pyyhkeet ja sitä paitsi samaan aikaan ihmiset jotka olivat develissä moittivat sitä ne sanoivat että develin henkilökunta on todella töykeää ja siellä ei ole siistiä bavyerassa ei kukaan ollut töykeä ja sitä paits ne tarjos drinksuja HYVÄÄ MATKAA (minne sitten menetkin)
- minna
nimetön kirjoitti:
bavyera oli todella hyvä hotelli olin siellä viime vuonna ja todella palvelu pelas ja siistiä oli joka päivä vaihetiin lakanat ja pyyhkeet ja sitä paitsi samaan aikaan ihmiset jotka olivat develissä moittivat sitä ne sanoivat että develin henkilökunta on todella töykeää ja siellä ei ole siistiä bavyerassa ei kukaan ollut töykeä ja sitä paits ne tarjos drinksuja HYVÄÄ MATKAA (minne sitten menetkin)
sinne vaan menoks ja itse toteamaan,et hyvä hotelli Bavyera on. Hamza on hyvä johtaja ja ainakin tähän asti henk.kunta on ollu ok.Joka paikassa ne kyselee mihin olet menossa ja kenen kans ja yrittävät pokata. Jopa pankissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4653998Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161516
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891464Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521306
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331067