Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
Vastaukset 101
- Anonyymi00001
En halua edes ystävyyttä kanssasi ällöttävä kuvotus 🤢🤢🤮
- Anonyymi00031
Näin, kaikki hyvä lähtee toisen kunnioittamisesta ja arvostamisesta. Kuuntelematta toista voi tulla aloituksen kaltaisia ylilyöntejä. mieheltä sivusta.
- Anonyymi00067
Anonyymi00031 kirjoitti:
Näin, kaikki hyvä lähtee toisen kunnioittamisesta ja arvostamisesta. Kuuntelematta toista voi tulla aloituksen kaltaisia ylilyöntejä. mieheltä sivusta.
Ainakin se korostuu trolliäijän tekstistä, ettei tällaista ystävyyssuhdetta tai mitään suhdetta ole näköpiirissä
- Anonyymi00089
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ainakin se korostuu trolliäijän tekstistä, ettei tällaista ystävyyssuhdetta tai mitään suhdetta ole näköpiirissä
Juu ja kun ilmoittaa mun tekis mieli pa**a sua niin hohhoijaa ei ihme ettei mitään tuu. Ekaks ap sä et ole rakastunut koska sulla vaan ns. himot hyrrää siel alapäässä mut yläpääs ei oo mutään rakkauden tunteita.
Ne on kaks täysin eri asiaa rakkaus ja himo. Himoita voi ketä vaan joka ny sattuu olemaan himoittava.
Rakkaus on asia joka vaatii sit jo paljon paljon enemmän tunteita kuin pelkkä himo. Et oo ehkä vielä koskaan rakastunu aidon oikeesti? - Anonyymi00093
Anonyymi00031 kirjoitti:
"Kuuntelematta toista",
Näin on. Näin elämä jo melkein elettynä kaduttaa kun en ole kuunnellut vaimoani riittävästi. Se on suurin mokani 58 vuoden taipalellamme, enää en voi pyytää anteeksi kun hän on toista vuotta täysin muistisairas ja puhumaton.
Kuunnelkaa, kuunnelkaa oikeasti. - Anonyymi00100
Perus narseli. Pelkkä pano mutta kaunis ja hienot vaatteet. Narsisti maksaa aina vaan huorasta
- Anonyymi00002
Hah, sinähän se et uskaltanut, kun se olisi ollut mahdollista.
- Anonyymi00036
Voisi olla vieläkin, koko ajan. Mutta jos ei koskaan ole tavattu ei ole helppoa ehdottaa. Yksi mahdollisuus oli silloin...
- Anonyymi00054
Anonyymi00036 kirjoitti:
Voisi olla vieläkin, koko ajan. Mutta jos ei koskaan ole tavattu ei ole helppoa ehdottaa. Yksi mahdollisuus oli silloin...
Mulla ei ole aikaa…
- Anonyymi00003
Joo, kiva!
- Anonyymi00004
Niinhän ne monet miehet aina stä haluaisi, mutta haluankin löytää vierelle sellaisen joka haluaa myös suhteen jossa on rakkautta, kumppanuutta ja kaikkea siihen liittyvää. Sellainen mies erottuu edukseen ja on ainutlaatuinen.
- Anonyymi00005
Lässyn lässyn…🤣
- Anonyymi00058
Niin se hän on ja on naimisissa suomalaisen naisen kanssa(oikean naisen)!
- Anonyymi00066
Anonyymi00005 kirjoitti:
Lässyn lässyn…🤣
Älä nyt aloittajaäijä omaa tekstiäsi noin tyrmää matkalla aitoon kumppanuuteen
- Anonyymi00068
Anonyymi00058 kirjoitti:
Niin se hän on ja on naimisissa suomalaisen naisen kanssa(oikean naisen)!
Joo niitäkin yksilöitä varmasti on, oliko tämä taas jonkun titityyn yritys johdattaa johonkin spesifiin aiheeseen vai mikähän homma? Sivusta holy moley
- Anonyymi00006
Yägh... Mikä miehiä vaivaa?? 🤮
- Anonyymi00069
"Mutta - kun ei kelvannut - sallit miehen B siittää sinu raskaaksi - ja edessä on sinkkuäitiys - oletko tyytyväinen elämääsi, nykyinen tai tuleva sinkkuäiti ? " Tälläinen tilitys itseltä itselle aapeeäijä. Johan oli elämys tämäkin
- Anonyymi00007
Kuitenkin haluat sen jälkeen jotain parisuhdetta ja muuta lässyä. Toi on niin nähty. Ei meistä ole sellaiseen. Molemmilla omat kuviot.
n>m- Anonyymi00009
Tottakai haluan, jos se molemmista tuntuu hyvältä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tottakai haluan, jos se molemmista tuntuu hyvältä.
Olemme jo molemmat suhteessa. En halua erota. Toivottavasti et sinäkään.
n>m - Anonyymi00040
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olemme jo molemmat suhteessa. En halua erota. Toivottavasti et sinäkään.
n>mEn ole suhteessa, eikä tietääkseni hänkään.
- Anonyymi00059
Anonyymi00040 kirjoitti:
En ole suhteessa, eikä tietääkseni hänkään.
Katsoppa kirkon kirjoista!
- Anonyymi00008
Ja minä sinua💗
- Anonyymi00011
Niin, tuliko sulla aamusella pierusuihkut pöksyihin? En huomannut havaita, sillä ilmeesi oli miten riistakamerassa, niin.
T.kakathan sulla karkas. Jaxuhali.
:)
https://m.youtube.com/watch?v=U1kegt1S43s - Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin, tuliko sulla aamusella pierusuihkut pöksyihin? En huomannut havaita, sillä ilmeesi oli miten riistakamerassa, niin.
T.kakathan sulla karkas. Jaxuhali.
:)
https://m.youtube.com/watch?v=U1kegt1S43sEnpä taas aivopierullinen kommentti ei varmaan irtoa mitään vähemmän nerokasta sinulta koskaan.
- Anonyymi00071
Anonyymi00028 kirjoitti:
Enpä taas aivopierullinen kommentti ei varmaan irtoa mitään vähemmän nerokasta sinulta koskaan.
Aapeeäijällä on tälläinen oma tyyli käsitellä vaikeita tunteita. Pääasia, että väki viihtyy
- Anonyymi00010
Tuotahan minä olen sulle täällä(kin) yrittänyt jo aiemminkin sanoa, että kun minulta et saa "sitä" niin miksi riittäisin sinulle.. ja ehdottanut että valitset jonkun toisen tilalleni, jolta saisit sitä mitä olet eniten vailla. Minä voin vetäytyä sivuun tai sitten ollaan muuten vaan.. Mutta en ole mikään l*rtto.
- Anonyymi00015
Hah. Onhan sulla niitä työtapaturmiakin.
- Anonyymi00073
Voihan babylonia sentään kun on gubbe vaivaannuttavan pska ketju. Et saa mistään koskaan, olisi tullut vähemmälläkin selväksi
- Anonyymi00013
Tarviiko panemiseen jotenki tykätä toisesta. Rakastelu ja sitte iha eri juttu. Mut ystävyyteen sitä kuitenki vaaditaan sitä tykkäämistäkin. -sivusta
- Anonyymi00014
Kuka se tällä kertaa on tämä haaveidesi kohde?
- Anonyymi00048
Ei muita.
- Anonyymi00074
Pulssi riittänee ja onko se sekään niin justiin. Sivusta
- Anonyymi00016
Kuinka helventin monta kertaa pitää sanoa mun tilanteesta ettei nyt oo sopiva hetki sille vielä. Musta tuntuuu jo pahelle kun kuuntele tai usko mitäään mitä sanon koska ooot niin helvetin pässi ettei mikään mee perille .
Tai tajuat asit vain sun tavallla ihan sama mitä sanon et kuuntele...
Mä tosi yksin
Tämä ei ainakaan sitä puitvaa luotttamusta rakkenna vaan ihan päin vastoin ...
Se etääänyttää
Ku kaikki pitää janka ja todistellla
Mitään ei tapahdu .
Naiselta miehelle
Ps mä oon pitkäään sairaalassa vielä ja ilmenneide misäongelmuen vuoksi saatan joutua muuutamaaan
Ja sinä se jauhat tääälä miten kaikki omi susta niiinni .
Ei oo ..
Mullla on helvetin baikeaa.
Jos olisit oikea kun on mies sä
Otttaisit sen puvelimen äkniä ja tarkostsisit edes yhellä kysymyksellä mun vointia
Etkä palloisi jossain s24
Luulen mua joka kirjoituksen taa.
Mä en jaksa tätä- Anonyymi00075
Hoet naisena esiintyessäsi aapeeäijä usein tätä samaa fraasia en jaksa enää. Liittyykö sinun ja äitisi väliseen suhteeseen?
- Anonyymi00017
Oletko puutteessa?
- Anonyymi00032
Olen pahasti.
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Olen pahasti.
Ssma. Miksi et tule?
- Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ssma. Miksi et tule?
Naisen ei pitäisi olla niin epäselvä, vaan näyttää selvemmin, että haluaa lähentyä.
- Anonyymi00055
Anonyymi00049 kirjoitti:
Naisen ei pitäisi olla niin epäselvä, vaan näyttää selvemmin, että haluaa lähentyä.
No mitä pitäisi sanoa?
- Anonyymi00083
Anonyymi00055 kirjoitti:
No mitä pitäisi sanoa?
Mitä vaan, ei tartte mitään lurituksia. Suora ja rehellinen puhe on paras.
- Anonyymi00018
Paneminen ja naiminen kuulostanut aina jotenkin tunteettomalta touhulta.
- Anonyymi00020
Samaa mieltä! Ihan mielikuvituksetonta, teknistä suoritusta tiedossa jos näillä sanoilla lähtee yrittään.
- Anonyymi00057
miksköhän olin kylmä
- Anonyymi00019
Höpö höpö eipä mulla enää ole sua kohtaan enää yhtään mitään itteppä menit kaiken pilaamaan onneksi olkoon
- Anonyymi00023
Ja luulet että joku sinun tuntemasi kirjoittaisi tuollaisen aloituksen?!
- Anonyymi00076
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja luulet että joku sinun tuntemasi kirjoittaisi tuollaisen aloituksen?!
Et yhtään osaa päätellä, että tämä vakiofraasi kuuluu guben maneereihin ketjusta riippumatta? Etpä tietenkään, saattaa käydä jopa järkeen kun se tilittää ns itselleen naista aloituksessa esittäessään
- Anonyymi00021
minulla on nykyään miehelleni sopiva erittäin ihanteellinen pinp pi
- Anonyymi00022
😂 ja kuvittelet ihan tosissasi että kukaan uskoo tätä kommenttia naisen kirjoittamaksi.
- Anonyymi00077
No ei se gubbe kellään varmaan esim ns väärinpäin ole
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
No ei se gubbe kellään varmaan esim ns väärinpäin ole
Vai mitä punaposket oy?
- Anonyymi00024
Ei ole minulta tällaiset täällä. 🔒
- Anonyymi00025
Millaiset sitten on?
- Anonyymi00026
Niin mutta aloittaja tykkää niin paljon, että siksi haluaa p*nna.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Niin mutta aloittaja tykkää niin paljon, että siksi haluaa p*nna.
Minulla ei ole mitään tarvetta saada seksiä keneltäkään enää koskaan! Ja paikat ovat tunnottomat sairauden takia! En saa mitään nautintoa seksistä! Miksi minä siis haluaisin harrastaa seksiä!
- Anonyymi00064
Tiedän sen👍
- Anonyymi00029
En tiedä minkä ikäinen tämä ap on.
Kuitenkin sana panna, vaikuttaa sen verran alatyyliseltä ettei voi olla kovinkaan kehittyneestä yksilöstä kyse.
Mutta toivottavasti hän löytää kehitystasolle sopivaa seuraa ainakin hetkeksi.. - Anonyymi00030
Voi voi taisit jäädä "friendzonelle" mu ei hätää jaksat roikkua ni saat kyllä si kun ei kenellekkään muulle enää kelpaa ettekö te pillun vonkaajat sitä tee muutenkin
- Anonyymi00033
En jää kenenkään kanssa frienzonelle. Ensin pllua tai sitten ei mitään.
- Anonyymi00079
Anonyymi00033 kirjoitti:
En jää kenenkään kanssa frienzonelle. Ensin pllua tai sitten ei mitään.
Tirsk
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tirsk
Joku arvostaa vissiin konsultaatio ja keskustelutaitojaan äärimmäisen suuresti tjn
- Anonyymi00034
huulirasvaa lairraa kaikialle 6tai huulipunaakin
- Anonyymi00035
huulirasvaa lai5taa naamllwkin caisiinkin sama kuin huuliraaca
- Anonyymi00037
ahattrkybu buub ettö tyi hijy baaoyrusssa assyvs rtffrl viusu kasrtebjjssa hitaub hyttya rwjww
- Anonyymi00038
Ei minullekaan...mutta
- Anonyymi00039
hassua kuin hassisw konw..j oku naapuein tryrtrö huskak mpikin hweäämmw iaka aikaisin ja niin no minä katsoin heweyskwlloani aika 333
- Anonyymi00041
Sun on odottavs et oon hiiva ja tautivapaa 🫣
Naiselta .- Anonyymi00052
Kuules eskopoika ,taasen esiinnyt naisena,mut hpidahan ne hiivat pois! Lopeta se toisina esiintyminen,samat sanat tolle olegille! Olette ns.miehiä molemmat ja valehtelette aikas paljon vanhat miehekkeet!
- Anonyymi00062
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kuules eskopoika ,taasen esiinnyt naisena,mut hpidahan ne hiivat pois! Lopeta se toisina esiintyminen,samat sanat tolle olegille! Olette ns.miehiä molemmat ja valehtelette aikas paljon vanhat miehekkeet!
Onko nämä miehet niitä kravatti miehiä joilla on valtaa, rahaa, muttei oikeaa rakkautta saaneita kstkeruuksia?
Eipä oo ihme että kaikki hyvä ja halpa loppuu jopa ruokakaupoista. - Anonyymi00084
Anonyymi00052 kirjoitti:
Nolo nainen olet, kun luulet minun kirjoittavan tuollaisia. En olisi sinusta uskonut.
- Anonyymi00043
No tule ja ota! Sinähähän se jarruna olet.
- Anonyymi00050
En ole. Minö olen selväksi tehnyt, että kaipaan seuraa. Nainen on epäselvä ollut kokoajan.
- Anonyymi00056
Anonyymi00050 kirjoitti:
En ole. Minö olen selväksi tehnyt, että kaipaan seuraa. Nainen on epäselvä ollut kokoajan.
Mitä olet sanonut minulle? Kakista ulos. Olet sanonut niin etten tajua.
- Anonyymi00044
Voi harmi. Minulta ei saa muuta kuin ystävyyttä.
- Anonyymi00051
En tarvitse ystäviä. Ydtävä tarkoittaa vain sitä, että olen taustalla, että aina voi soittaa, kun tarvitsee jotain. Minä haluan myös jotain, sellaisen suhteen jossa molemmat kuuntelee ja huomioi toistensa tarpeita.
- Anonyymi00045
Tämä aloitus on selvä trolli ja yritys esittää minua sekä antaa minusta valheellinen kuva. En ole kirjoittanut tätä enkä etsi täältä seuraa, seksiä tai uutta suhdetta. Lopettakaa tällainen pelleily. Jos tätä jatketaan, ilmoitan viestit ylläpidolle ja asia saa mennä sitä kautta käsittelyyn.
- Anonyymi00053
Ilmoitahan ja sano.kenä naisena yrität esiintyä?
- Anonyymi00046
Tässä alkaa olla jo niin paljon toistuvaa vihjailua, minuna esiintymistä ja henkilökohtaista provosointia, että kerään viestit talteen ja ilmoitan ne ylläpidolle. En aio enää vastata jokaiseen trollaukseen erikseen. Jos jollakin on minulle oikeaa asiaa, sen voi sanoa suoraan ilman tekaistuja aloituksia ja roolileikkejä.
- Anonyymi00047
Ei kukaan tiedä kuka olet.
- Anonyymi00061
Nii
- Anonyymi00063
👍
- Anonyymi00102
Anonyymi00063 kirjoitti:
👍
👍
- Anonyymi00065
Tää ikävä on tollointa lässytystä mitä eläissäni olen nähnyt.
- Anonyymi00070
Tämäkään aloitus ei ole minulta. 🍁
- Anonyymi00072
Ei niin, koska se oli minulta.
- Anonyymi00081
Tauteja rajan takaa
- Anonyymi00082
Yleensä oikeat naiset ilmaisee asian toisin. Arvelenki sua mieheksi.
Ei se mitään; Ollaan edes reservissä sotilaspassin omaavia kansalaisia.
Hyvät käytöstavat netissäkin!
Nykyään valveutuneet naisetkin käyvät INT-koulutuksen. Hyvät heillekin!
ikääntynyt stm. - Anonyymi00086
Sitä kyllä tulisi ja paljon jos sä sitoutuisit muhun jollain tapaa ja siis seksihommat olisi vain meidän kesken. En tiedä oletko jotain sit väärin käsittänyt.
- Anonyymi00095
Anna jotain merkkiä minulle. 😘
- Anonyymi00087
Sairas paskiainen! Ilmankos jäät ilman AINA!!
- Anonyymi00088
Ne on seksuaaliset himot jotka jyllää sulla. Jos rakastaisit tai olisit oikeasti kiinnostunut sulle riittäisi hänen äänen kuuleminen, yhdessä vietetty aika ja rauhassa tutustuminen. Ja sä olisit aivan kakat housussa kun mietit edes suutelemista.
- Anonyymi00090
Miksi nää kuulostaa aina yläasteikäisen pojan ongelmilta. Onko miesten tunnekehitys pysähtynyt sinne? Ystävyydellä ei nähdä suurempaa arvoa, vaan päässä liikkuu vain paneminen. Sad.
- Anonyymi00091
Hyi! Olet haisuli
- Anonyymi00092
Katso ensin peiliin, saunaan menossa. Samoin katso palkkapäivänä tiliä ja muistele paljonko olet saanut säästön.
Laske myös, montako fiksua kaveria sulla on.- Anonyymi00096
Olet ilkeä
- Anonyymi00094
Tällaisista miehistäkö te naiset tykkäätte? 🍁
- Anonyymi00097
En minä ainakaan, luotaantyöntävä tapa viestiä. Wt väkeä varmaan.
- Anonyymi00098
Itse miehenä olen ollut aina kiimainen pukki, mutta mielestäni se kuuluu asiaan ja kyllä olen naisten suosiossa ja minusta on jopa riidelty. Rakkauteen se kuuluu, kuten muukin kanssakäyminen ja toisen huomioiminen.
- Anonyymi00099
Yök
- Anonyymi00101
Musta vähän tuntuu siltä että moni ei sit taas halua pysyvää joten tässäkin voinut olla pitkään vajoava pohja josta et ole ollut tietoinen.
Itse haluisin pysyvän ja tasapainoisen suhteen mutta sekin tuntuu olevan monelle iso kynnys ees sitoutua eli toisin sanoen kammoksutaan sitä että pitäisi olla vakaassa suhteessa🧐jonkun kaa. - Anonyymi00103UUSI
Et selkeästi osaa lähestyä naisia. Se on monen miehen ongelma. Oletko kysyjä-tyyppi, joka ehdottaa, että kiinnostaisiko s*ksi? Se on turn off ykkönen. Osaatko mennä lähelle, istua vieressä ja hakea siitä sujuvasti läheisyyttä? Vai pidätkö aina välimatkaa, et luo pitkiä katseita ja olet etäinen? Mieli tekisi, mutta ei se riitä naiselle, kun ei lue ajatuksiasi. Kosketuksella pääsee pidemmälle. Ja turha itkeä, että ”me too”. Ne saa, jotka koskee ja näyttää omat halunsa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397