Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit ajatukseni 24/7 silloin. Teit minut onnelliseksi vaikka et minun ollutkaan. Samalla teit minut surulliseksi kun et ollut minun.
Kyllä sinä melko selvästi näytit silloin, että et halua lähemmäksi minua. Se satutti silloin. Nyt ei olla nähty vuosiin. En minä koskaan kokonaan unohda. Ehkä.
-naiselta vaan
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
27
762
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Noin yleensä, ei koskaan pitäisi luottaa omaan mielikuvitukseen tai ajatteluun sillä tavalla että siinä olisi totuus toisen ihmisen kiinnostuksesta sinuun.
- Anonyymi00002
Ei pitäisi luottaa omiin päätelmiin. Mutta rakastunut on sokea eikä näe totuutta. Se toive toisen kiinnostuksesta kun on elämää tärkeämpi silloin kun rakastuu.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei pitäisi luottaa omiin päätelmiin. Mutta rakastunut on sokea eikä näe totuutta. Se toive toisen kiinnostuksesta kun on elämää tärkeämpi silloin kun rakastuu.
Se voi olla hyvinkin noin. Sellaiseen ihmiseen, johon ei ole tunteita, on paljon helpompi tutustua.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se voi olla hyvinkin noin. Sellaiseen ihmiseen, johon ei ole tunteita, on paljon helpompi tutustua.
Joo, tuo on kyllä totta. Tunteet tekee aika hölmöksi ja mykäksi kenet vaan.
- Anonyymi00016
Just justsaitko taas jopa näin paljon irti palstaäijän itselleen kirjoittamasta ylitraagisesta humiseva harju- tyylisestä kerronnasta joka menee esim- Olit siellä. Ja minä olin täällä. Se riitti. Kiitos kaikesta. Joopa joo. T naiselta
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Just justsaitko taas jopa näin paljon irti palstaäijän itselleen kirjoittamasta ylitraagisesta humiseva harju- tyylisestä kerronnasta joka menee esim- Olit siellä. Ja minä olin täällä. Se riitti. Kiitos kaikesta. Joopa joo. T naiselta
Anteeksi karkea kieli, mutta jos ihmisen sielu on selvästi niin pieni, että yrittää päästä määrittelemättömästä henkisestä feminiinisestä taakasta ja ihan itsestään yli kirjoittamalla sentimentaalisia lisäyksiä ja tulkintoja tänne, niin verbaliikka saattaa olla vähän semmoista. Puhalla jo vulvaas ns
- Anonyymi00005
Mukavaahan näitä tarinoita on lukea. Se vain, että täällä ne ei pääse oikeuksiin, koska kommentoijat ovat tuntemattomia. Olisit kertonut tämän hänelle, jolle se kuuluu.
- Anonyymi00006
Se on jo myöhäistä. Kuten kirjoitin ei olla nähty vuosiin. En tiedä miksi tänne tänään kirjoitin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se on jo myöhäistä. Kuten kirjoitin ei olla nähty vuosiin. En tiedä miksi tänne tänään kirjoitin.
Merkitykselliset ihmiset jäävät muistoihin elämään. Eihän se väärin ole vaikka käyvätkin välillä mielessä.
- Anonyymi00018
Vielä kaikkien näiden lukuisten vuosien jälkeenkinkö, aloittajaäijää lainatakseni? Sinulla on selvästi ratkaisemattomia ongelmia kun haet helpotusta urputtamalla tuolle latentisti aggressiivisia jälkiviisauksia. T naiselta
- Anonyymi00008
Ma-miehen charmi on, usein sangen vastustamaton. Makeinen
- Anonyymi00009
En tiennyt että olit rakastunut. Kun sulla oli tilaisuus siitä puhua sanoit päinvastoin. Siksipä luulin että pidät musta vain ajan kuluna.
- Anonyymi00010
Mikset kertonut omista tunteistasi hänelle? Salasit sen vaikka tiesit, että oli molemminpuolista. Vuosia on ollut aikaa. Miksi nyt?
- Anonyymi00011
Minun olisi pitänyt kohdella sinua paremmin. Harmitti tosi paljon kun sinusta päätettiin luopua siellä.
Kuulin että sinulla on ollut vaikeat ajat.
Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin. Se miksi pidin etäisyyttä... Osaltaan koska minun vain piti tehdä niin ja toisaalta olin erittäin epävarma itsestäni. Jos jotain joskus aistinkin ajattelin että "nääh, eihän noin kaunis daami meikäläisestä välitä voi välittää".- Anonyymi00025
Olet heikko. Heikot ei koskaan pääse omasta epävarmuudestaan irti. Jäät ikuisesti toisten varjoissa kulkijaksi.
- Anonyymi00012
Itse tajusin tänään, etten ole enää ihastunut häneen. Koskaan en mitään kyllä halunnutkaan, mutta jonkunlaista haaveilua oli käsittämättömän pitkään
Nainen minäkin - Anonyymi00013
Itseppähän aikoinasi tyhmyyksissäsi halusit lähteä no minä sitten kuskasin kun et kerta tykänny olla se oli silloin sitten good bya oot sä kyllä niin idiootti aivo vammainen kuin vain voit olla
- Anonyymi00022
Tässä taas tunne-elämänsä kanssa kamppailevan aapeeäijän vakiomaneeri. Joka ketjustaan löytyy yleensä joku versio
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tässä taas tunne-elämänsä kanssa kamppailevan aapeeäijän vakiomaneeri. Joka ketjustaan löytyy yleensä joku versio
Ei tule tylsää kun on monta persoonaa ja sivupersoonaa jotka voivat jutella keskenään?
- Anonyymi00014
oiii olir niin mahtava
- Anonyymi00015
Siinäpä miettimistä itse kullekin kuinka moinen vaikutus naiseen tehdään mieheen se on helppo tehdä naisella tarvi olla kuin ulkonäköä nekin on fantasioita jokka yleensä karisevat äkkiä kun tutustuu millainen ihminen on oikeasti vuosi saman katon alla ni toisen tuntee jos näkee 24/7 siihen mene kun kolme kuukautta kun on mitta täynnä ne on ne normaalit tavat tutustua ottaa aikansa mä opin tuntemaan ihmisen tai eläimen kuin eläimen parissa minuutissa koittakaapa pystyä samaan
- Anonyymi00017
’ paljonko painaa’ aa aa
- Anonyymi00019
no äitinä arvioisin et enemmä ku sä about koskaan identiteetti perustuu tohonnoi
- Anonyymi00020
ny opetellu kävelee jumalana uuellee
- Anonyymi00027
Oot kova🦾
- Anonyymi00023
Mietin ja rakastan sinua myös edelleen...
joskus myös kerroin rakastavani ikuisesti ja se pitää edelleen. - Anonyymi00026
Olisitteko kuitenkin voineet kunnolla jutella, jos kerran tunteita oli ja molemmat vapaat. Voi olla, että luuli vain sinun olevan varattu tai, ettet ole kunnolla kiinnostunut tms. Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212064Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko71970- 129907
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138701- 54626
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94607Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan90563- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11543- 65541
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.38505Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 112458
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 41434
- 58422
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412