Joulu saarna

Tästä kirjoituksesta voi olla apua ymmärtämään mitä Euroopan unioni
merkitsee kristillisellä tasolla.

Joulun vietosta raamattu ja Jeesus itse kertoo, että sitä ei saa viettää ! ! Moni
Kristikunta ei sitä vietä ja moni siitä luistelee ja mielistelee. Siihen on yksinkertainen
syy miksi joulua ei tule viettää Jeesuksen syntymäpäivänä.

Jeesus on syntynyt jumalan esikoisena ja hänen kauttaa luotiin kaikki muu.
Me voimme mennä taivasten valtakuntaan vain ja ainoastaan Jeesuksen kautta.
Nyt kun valtiot ja toisen isän palvelijat tahtovat synnyttää Jeesuksen Jouluna, niin
samalla he tappavat Jeesuksen pääsiäisenä. Kuten jokainen Teistä on nähnyt, että
pääsiäinen on hautajaispäivä ja surun päivä valtiolla ja sen kirkoilla.

Tällä he tahtovat osoittaa, että Jeesus on kuollut, kuten moni Teistä otaksuu.
Jeesus ristin kuolemalla ja kidutuksellaan ja armollaan ja sallivuudellaan osoitti,
että vaikka hän kykenee tuhoamaan vastustajan maallisesti, niin meidän uskon
ja toivon tulee olla herrassa ja voittaa maailma.

Jeesus 3 päivän kuolemalla osoitti ylösnousemuksen ja taivaan valtakunnan ja
ja jumalan voiman. Näin hän valoi meihin uskoa ja loi apostoleille tien ja synnytti
toivon ja uskon koko risti kunnalle.

Lopuksi puhun raamatun pedosta ja sen merkeistä joita jo Teidän isänne on lukeneet
ja ottaneet. Miten Te voitte sotkea kätenne pyhien vereen jos petoa ja sen palvelijoita
ei olisi ollut jo kauan sitten.

Miten nämä perusasiat sitten voisivat sotia raamatun ja Kristinuskon sanaa vastaan
Euroopan unionin kohdalla. Jos he kohtelevat kaikkia tasapuolisesti. Joten
Lähimmäisenrakkaus ja tasa-arvo ja ihmisten vapaus ja yksilöt ovat lähempänä
jumalan valtakuntaa.

Eikö Euroopan unioni toteuta ihmisten tasa-arvon periaatetta ja eri ihmisten
hyväksyntää ?

6

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valtiot on iät ja ajat alistaneet ihmisiä ja nyt ihmisillä on toivo.
      Ihmisistä suurin osa haluaa asua Euroopan unionissa tämä on päivän selvä
      asia ja monia yksinkertaisia erehdytetään luulemaan asioita mitä todellisuudessa
      ei ole. Jos kysytään, että kuinka moni ihminen puolustaa tasa-arvoista eurooppaa ja
      euroopan unionia. . . Niin arvaatko, että luku on liki 80 %

    • Missä kohtaa Raamattua Jeesus kieltää viettämästä talven taittumisen juhlaa? Ihan noin mielenkiinnosta kyselen...

      • Ei hän sitä kiellä ja saa syödä kystä kyllä myös.
        Mutta hän kieltää viettämästä hänen omaa syntymäpäivää juuri edellämainituista
        syistä. Mutta silloin on parempi viettää joulua vain jouluna ja sydän olisi
        oltava puhdas Jeesuksen syntymäpäivästä.


      • Liittovaltio kirjoitti:

        Ei hän sitä kiellä ja saa syödä kystä kyllä myös.
        Mutta hän kieltää viettämästä hänen omaa syntymäpäivää juuri edellämainituista
        syistä. Mutta silloin on parempi viettää joulua vain jouluna ja sydän olisi
        oltava puhdas Jeesuksen syntymäpäivästä.

        Mutta eihän Jeesus syntynyt joulun lähelläkään. Jos Jessen syntymää haluaisi juhlia, niin eikös se olisi joskus heinäkuussa? Saturnalia oli about lähin paikallinen isompi pyhä tuolloin.


    • Joulu-otettiin

      kuvitteellisena Jeesuksen syntymäjuhlana käyttöön siksi, että pakanallinen juhla valon voitosta pimeydestä voitaisiin kääntää kristilliseksi.
      Ja hyvin onnistui, kuten typerä avaus todistaa.

      • Väärin vaan siksi, että Jeesus oli olemassa jo maailman luomisessa ja se
        varmasti tulee ilmi raamatussa aika monta kertaa ! !
        Syntymäpäivä kiellettiin siksi, että Jeesuksesta haluttiin poistaa pelastus.
        Jos Jeesus olisi syntynyt meillä ei olisi pelastusta eikä koko ristin uskoa.

        Eikö Maria saanut enkeliltä viestiä, että hän synnyttäisi messiaan ?
        Eikö silloin Jeesus jo ollut olemassa ?
        Jumala antoi ainosyntyisen poikansa.

        Miksi te kinaatte sellaista asiaa, kun se on niin selvä kuin vain voi.

        Eikö Hedelmä ole siinä se, että pääsiäisenä hänet haudataan ja vietetään
        hautajaisia jos hän kerran syntyi ? Niinhän moni Teistä ajattelee !

        Ajatus pitäisi olla, että hän 3 päivän kuolemalla osoitti ylösnousemuksen ja
        hän oli ihmisten parissa ristinkuoleman jälkeen ja hänet nostettiin taivaaseen
        ihan sitten erikseen ja näin antoi meille uskon ja toivon ja vakaumuksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe