Tästä kirjoituksesta voi olla apua ymmärtämään mitä Euroopan unioni
merkitsee kristillisellä tasolla.
Joulun vietosta raamattu ja Jeesus itse kertoo, että sitä ei saa viettää ! ! Moni
Kristikunta ei sitä vietä ja moni siitä luistelee ja mielistelee. Siihen on yksinkertainen
syy miksi joulua ei tule viettää Jeesuksen syntymäpäivänä.
Jeesus on syntynyt jumalan esikoisena ja hänen kauttaa luotiin kaikki muu.
Me voimme mennä taivasten valtakuntaan vain ja ainoastaan Jeesuksen kautta.
Nyt kun valtiot ja toisen isän palvelijat tahtovat synnyttää Jeesuksen Jouluna, niin
samalla he tappavat Jeesuksen pääsiäisenä. Kuten jokainen Teistä on nähnyt, että
pääsiäinen on hautajaispäivä ja surun päivä valtiolla ja sen kirkoilla.
Tällä he tahtovat osoittaa, että Jeesus on kuollut, kuten moni Teistä otaksuu.
Jeesus ristin kuolemalla ja kidutuksellaan ja armollaan ja sallivuudellaan osoitti,
että vaikka hän kykenee tuhoamaan vastustajan maallisesti, niin meidän uskon
ja toivon tulee olla herrassa ja voittaa maailma.
Jeesus 3 päivän kuolemalla osoitti ylösnousemuksen ja taivaan valtakunnan ja
ja jumalan voiman. Näin hän valoi meihin uskoa ja loi apostoleille tien ja synnytti
toivon ja uskon koko risti kunnalle.
Lopuksi puhun raamatun pedosta ja sen merkeistä joita jo Teidän isänne on lukeneet
ja ottaneet. Miten Te voitte sotkea kätenne pyhien vereen jos petoa ja sen palvelijoita
ei olisi ollut jo kauan sitten.
Miten nämä perusasiat sitten voisivat sotia raamatun ja Kristinuskon sanaa vastaan
Euroopan unionin kohdalla. Jos he kohtelevat kaikkia tasapuolisesti. Joten
Lähimmäisenrakkaus ja tasa-arvo ja ihmisten vapaus ja yksilöt ovat lähempänä
jumalan valtakuntaa.
Eikö Euroopan unioni toteuta ihmisten tasa-arvon periaatetta ja eri ihmisten
hyväksyntää ?
Joulu saarna
6
79
Vastaukset
Valtiot on iät ja ajat alistaneet ihmisiä ja nyt ihmisillä on toivo.
Ihmisistä suurin osa haluaa asua Euroopan unionissa tämä on päivän selvä
asia ja monia yksinkertaisia erehdytetään luulemaan asioita mitä todellisuudessa
ei ole. Jos kysytään, että kuinka moni ihminen puolustaa tasa-arvoista eurooppaa ja
euroopan unionia. . . Niin arvaatko, että luku on liki 80 %Missä kohtaa Raamattua Jeesus kieltää viettämästä talven taittumisen juhlaa? Ihan noin mielenkiinnosta kyselen...
Ei hän sitä kiellä ja saa syödä kystä kyllä myös.
Mutta hän kieltää viettämästä hänen omaa syntymäpäivää juuri edellämainituista
syistä. Mutta silloin on parempi viettää joulua vain jouluna ja sydän olisi
oltava puhdas Jeesuksen syntymäpäivästä.Liittovaltio kirjoitti:
Ei hän sitä kiellä ja saa syödä kystä kyllä myös.
Mutta hän kieltää viettämästä hänen omaa syntymäpäivää juuri edellämainituista
syistä. Mutta silloin on parempi viettää joulua vain jouluna ja sydän olisi
oltava puhdas Jeesuksen syntymäpäivästä.Mutta eihän Jeesus syntynyt joulun lähelläkään. Jos Jessen syntymää haluaisi juhlia, niin eikös se olisi joskus heinäkuussa? Saturnalia oli about lähin paikallinen isompi pyhä tuolloin.
- Joulu-otettiin
kuvitteellisena Jeesuksen syntymäjuhlana käyttöön siksi, että pakanallinen juhla valon voitosta pimeydestä voitaisiin kääntää kristilliseksi.
Ja hyvin onnistui, kuten typerä avaus todistaa.Väärin vaan siksi, että Jeesus oli olemassa jo maailman luomisessa ja se
varmasti tulee ilmi raamatussa aika monta kertaa ! !
Syntymäpäivä kiellettiin siksi, että Jeesuksesta haluttiin poistaa pelastus.
Jos Jeesus olisi syntynyt meillä ei olisi pelastusta eikä koko ristin uskoa.
Eikö Maria saanut enkeliltä viestiä, että hän synnyttäisi messiaan ?
Eikö silloin Jeesus jo ollut olemassa ?
Jumala antoi ainosyntyisen poikansa.
Miksi te kinaatte sellaista asiaa, kun se on niin selvä kuin vain voi.
Eikö Hedelmä ole siinä se, että pääsiäisenä hänet haudataan ja vietetään
hautajaisia jos hän kerran syntyi ? Niinhän moni Teistä ajattelee !
Ajatus pitäisi olla, että hän 3 päivän kuolemalla osoitti ylösnousemuksen ja
hän oli ihmisten parissa ristinkuoleman jälkeen ja hänet nostettiin taivaaseen
ihan sitten erikseen ja näin antoi meille uskon ja toivon ja vakaumuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613