Menkää nyt kaikki Karkkilan kommunistit peilamaan naamaanne näistä kaikista tyhjistä liikehuoneistojen ikkunoista .Kylästä löytyy jokaiselle oma.....
Vastaukset 5
- ärsyttä....ä78
piripäät kyttää juoksupulloja s-marketin kulmilla.....
- FRSFRS
Kemi, Forssa, Karkkila.
Aikoinaan Suomen punaisimmat paikakunnat. Järjestystä en nyt enää muista.- Juri-Phosforos
No, se oli kylläkin "kolme kovaa koota: Kotka, Kemi, Karkkila".
Kaksi satamaa ja yksi masuuni...
Hauskaa on se, että Vihti oli itsenäisyytemme alkutaipaleella punaisempi kuin nuo kolme yhteensä. - khgg
Juri-Phosforos kirjoitti:
No, se oli kylläkin "kolme kovaa koota: Kotka, Kemi, Karkkila".
Kaksi satamaa ja yksi masuuni...
Hauskaa on se, että Vihti oli itsenäisyytemme alkutaipaleella punaisempi kuin nuo kolme yhteensä.Vihdissä oli ”Herrakunta” (kartanoalue) monine torppareineen ja alustalaisineen, mikä selittää punaisuuden.
Pyhäjärvi-Karkkilan alueesta suuren osan omisti tuolloin Mustion patruuna, kaukainen hahmo ja edistykselliseksi mainittu. Itsenäisyytemme alkuvaiheet hän taisi viettää Monte Carlossa rulettipöydän äärellä. - Ääriliikeikkuna
Aikoinaan. Silloin ei tainneet olla tyhjät ikkunat. Kukas se "pääkommari" siellä nyt on, löytyykö laitaoikeistosta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731506
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483