Yliarvostetuimmat artistit/bändit ?

kyynikko

Kuka tai mikä artisti/bändi on mielestänne taitoihinsa nähden yliarvostettu ???

49

4861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kappas

Yölintu Simo Silmu, Helmenkalastajat, Antti Huovila.

• Muzaq

A.Aallon rytmiorkesteri!!!Sitä vibratokiekumista ja rämpytystä ei jaksa kuunnella susikaan.

• ..............

Anne Mattila. Kerran näin keikan ja ajattelin koko ajan että mikä tästä tytöstä tekee paremman ja suositumman kuin kestä tahansa muusta, joka osaa laulaa. Tottakai osaa laulaa ja tottakai on mukava ja hymyilevä, mutta miksi Mattila on suositumpi kun joku muu, sitä mietin silloin.

Joku ja jotkut ovat nostaneet hänet jalustalle, mikä on ilmiönä melko mielenkiintoinen, vaikka en sitä täysin ymmärräkään.

• vaisu

Ehkäpä sellaisia ovat Samuli Edelman (jotku laulut melkein vain puhetta)ja Marita Taavitsainen (hento ääni )

• musica

Ehdottomasti Anne Mattila ( ja hänen siskonsa).
      Kyllä laulajalla pitäisi olla edes ripaus karismaa, eikä se pieni särmäkään pahasta olisi.
      Anne Mattila on hyvin persoonaton ja yhdentekevä laulaja. Ei herätä meikäläisessä mitään suuria tunteita.

Mieslaulajista yliarvostettuja ovat : Antti Huovila ja Mikko Kilkkinen.

• uck

EHDOTTOMASTI yliarvostetuin "artisti" on pekka nebelung !!! SURKEE ESITYS =(

• ---------

Kun kommentoit Pekkaa artistina niin taidat unohtaa, että Pekka ei ole artisti vaan osa bändikokonaisuutta. Toki saat haukkua aivan miten paljon vain, mutta olen usein huomannut miten täällä hyökätään henk.koht. pekkaa vastaan vaikka yhtälailla muut bändin pojat vastaavat orkesterin toimimisesta. Jos sinulla on jotain itse pekkaa vastaan (tuskin liittyy musiikkiin) niin mene muualle haukkumaan. Tämä palsta on tarkoitettu musiikin ja siihen liittyvien osa-alueiden keskusteluun.

• kissafani-82

...Kari Tapio. En tiedä, se ei vaan uppoa niinku sitä kehutaan että sen laulut saa omiin ajatuksiin tms. (kaveripiiris sanottu noin), mutta onhan sillä toki hyviä kappaleita, mutta ei se nyt niin hyvä oo, että sitä noin paljo tarttis arvostaa joka puolella...mun oma mielipide, tiedän että tähän perään tulee kauhee valitusketju, että kuinka saatan raiskata kansallisen laulajamme haukkumalla hänet...en tavallaan hauku vaan ei se niin hyvä oo ku siitä sanotaan...äh, en osaa selittää...parasta lähettää tää viesti nyt ettei tuu kovin pitkää selitystä!

• Kikka

Et todellakaan ole ainoa, jonka mielestä Kari Tapio on yliarvostettu.
        Ei uppoa kyseisen äijän mouruaminen minunkaan.
        Tiedän monia muitakin ,jotka eivät Kari Tapiosta pidä.

• hyacinth

on monia. Itse arvostan Karin korkealle. Unohtamatta Hänen orkesteriaan. "...ei se nyt niin hyvä oo, että sitä noin paljon tarttis arvostaa..." ei kuulosta kovin hyvälle perustelulle. Jos ei pidä niin ok, mutta tarvitseeko kenenkään arvostusta ryhtyä yleensäkään arvioimaan?

• ---------
        hyacinth kirjoitti:

on monia. Itse arvostan Karin korkealle. Unohtamatta Hänen orkesteriaan. "...ei se nyt niin hyvä oo, että sitä noin paljon tarttis arvostaa..." ei kuulosta kovin hyvälle perustelulle. Jos ei pidä niin ok, mutta tarvitseeko kenenkään arvostusta ryhtyä yleensäkään arvioimaan?

Mitä sitten arvioit,heti tekstin alkuosassa?

• hyacinth
        --------- kirjoitti:

Mitä sitten arvioit,heti tekstin alkuosassa?

sanoin vain oman mielipiteen, kun sitä kerran kysyttiin. Siis ketä arvostan. En nimeä ketään muuta artistia/bändiä yliarvostetuksi, koska se on ihan turhaa. Kuka minä olisin sanomaan ketään yliarvostetuksi ja mitätöimään toisten elämänuran?

• ###

Meiju Suvas,Kari Tapio,Matti Nykänen

• anna.h

Kari Tapio on luonut pitkän, upean ja menestyksekkään uran. Hän vetää keikoillaan aina tuvat täyteen porukkaa ja jalometallia on satanut. Kari on ansainnut paikkansa tähtilaulajien joukossa. Hän vain on yksinkertaisesti Suomen paras laulaja!

• ei fani
        anna.h kirjoitti:

Kari Tapio on luonut pitkän, upean ja menestyksekkään uran. Hän vetää keikoillaan aina tuvat täyteen porukkaa ja jalometallia on satanut. Kari on ansainnut paikkansa tähtilaulajien joukossa. Hän vain on yksinkertaisesti Suomen paras laulaja!

Oletko nähnyt/kuullut kaikkia suomen artisteja livenä ? Ehkä hän on SINUN ja muiden fanien mielestä paras ,mutta ei läheskään kaikkien mielestä.
        Olen ollut kolme kertaa Kari Tapion keikalla ja hän on hyvä, hienoääninen ja karismaattinen laulaja, mutta ei ole paras näkemäni/kuulemani artisti.

• anna.h
        ei fani kirjoitti:

Oletko nähnyt/kuullut kaikkia suomen artisteja livenä ? Ehkä hän on SINUN ja muiden fanien mielestä paras ,mutta ei läheskään kaikkien mielestä.
        Olen ollut kolme kertaa Kari Tapion keikalla ja hän on hyvä, hienoääninen ja karismaattinen laulaja, mutta ei ole paras näkemäni/kuulemani artisti.

Näin on, että kaikilla on oma maku. En toki kaikkia ole nähnyt, mutta aika monta kuitenkin. Ketkä sun suosikkeja sitten on?

• Kari on aivan upee
        anna.h kirjoitti:

Totta kirjotat anna.h.
        Kari on Suomen paras laulaja !

• Kari on aivan upee kirjoitti:

Totta kirjotat anna.h.
        Kari on Suomen paras laulaja !

Ei kylläkään ole. Kari saattaa olla kyllä parhaimpia laulajia, muttei suinkaan paras.
        T.Kansa on paras !

• Faktaa TIETOA
        Justiinax kirjoitti:

Ei kylläkään ole. Kari saattaa olla kyllä parhaimpia laulajia, muttei suinkaan paras.
        T.Kansa on paras !

KARI TAPIO ON SUOMEN PARAS LAULAJA. T KANSA YM
        TULEVAT KAUKANA PERÄSSÄ !

• Kikka
        Faktaa TIETOA kirjoitti:

KARI TAPIO ON SUOMEN PARAS LAULAJA. T KANSA YM
        TULEVAT KAUKANA PERÄSSÄ !

Jos tykkää naukumalla laulavasta hampuusista.

• Leijona
        Kikka kirjoitti:

Arviosi on väärä kaikilta osin. K laulaa upeasti ja hän on Suomen tyylikkäimmin pukeutuva ja komein miesartisti!

• Kikka 2
        Kikka kirjoitti:

Kuule Kikka Kari ei nauvu ja Hän ei ole hampuusi toisin kuin T Kansa Hän ei osaa laulaa ja on todella hampuusi kun ajelee lääkkeitten vaikutuksen alaisena rallia autolla ja saa joka mutkassa sakkoja OIKEIN TODELLINEN HAMPUUSI !

• Kikka 2 kirjoitti:

Kuule Kikka Kari ei nauvu ja Hän ei ole hampuusi toisin kuin T Kansa Hän ei osaa laulaa ja on todella hampuusi kun ajelee lääkkeitten vaikutuksen alaisena rallia autolla ja saa joka mutkassa sakkoja OIKEIN TODELLINEN HAMPUUSI !

Äläs nyt taas vedä herneitä nenään palkoineen.
        Se autolla kaahaaminen on väärin. Sitä mä en voi kieltää, mutta tuskin EDES se Kari Tapiokaan aina niin nopeusrajoitusten mukaan ajelee. Vai ?
        Ei Tapsa ole mikään hampuusi vaan herrasmies ja sitäpaitsi tuskin se missään lääkkeiden vaikutuksen alaisena autolla ajelee.

• Lirppu
        Kikka 2 kirjoitti:

Minä olen kyllä myöskin sitä mieltä ,että T.Kansa on aikamoinen hunsvotti, kun sen täytyy sillä autollaan kaahata, vaikka on jo saanut sakkoja enemmän, kuin tarpeeksi. Kakaramaista!

Kari Tapion kunniaksi on kyllä se todettava, hän ei ole koskaan ollut iltapäivälehtien lööpeissä ylinopeudetta ajamisen takia. Saattaa tietysti olla ,että Karilla on vaan käynyt niin hyvä tuuri ,ettei ole koskaan sattunut ajamaan poliisien tutkaan. Tai sitten hän vaan on niin fiksu ,ettei kaahaa.

• anna.h
        Lirppu kirjoitti:

Minä olen kyllä myöskin sitä mieltä ,että T.Kansa on aikamoinen hunsvotti, kun sen täytyy sillä autollaan kaahata, vaikka on jo saanut sakkoja enemmän, kuin tarpeeksi. Kakaramaista!

Kari Tapion kunniaksi on kyllä se todettava, hän ei ole koskaan ollut iltapäivälehtien lööpeissä ylinopeudetta ajamisen takia. Saattaa tietysti olla ,että Karilla on vaan käynyt niin hyvä tuuri ,ettei ole koskaan sattunut ajamaan poliisien tutkaan. Tai sitten hän vaan on niin fiksu ,ettei kaahaa.

Itse asiassa kyllähän KT on saanu sakot ylinopeudesta, ja on kertonut siitä lehdessä. Mut mitäs tuosta. Harmittaa, kun kirjoittelu täällä ei pysy asialinjalla, vaan ihmiset alkavat haukkumaan artisteja kilpaa.

• anna.h kirjoitti:

Itse asiassa kyllähän KT on saanu sakot ylinopeudesta, ja on kertonut siitä lehdessä. Mut mitäs tuosta. Harmittaa, kun kirjoittelu täällä ei pysy asialinjalla, vaan ihmiset alkavat haukkumaan artisteja kilpaa.

Olen samaa mieltä !

• voi voi justiina raukkaa....
        Justiinax kirjoitti:

Äläs nyt taas vedä herneitä nenään palkoineen.
        Se autolla kaahaaminen on väärin. Sitä mä en voi kieltää, mutta tuskin EDES se Kari Tapiokaan aina niin nopeusrajoitusten mukaan ajelee. Vai ?
        Ei Tapsa ole mikään hampuusi vaan herrasmies ja sitäpaitsi tuskin se missään lääkkeiden vaikutuksen alaisena autolla ajelee.

Justiina veti herneet nenään hahhah

• Kikka
        Kikka 2 kirjoitti:

Tiedoksi vaan sinulle, Kari Tapio-fani ,että suosikkisi vonkuu ja mouruaa aika pahasti viskin polttamalla äänellään.
        Tapani Kansa ei ole hampuusi, vaan hyvä ja ammattitaitoinen artisti, jonka paheisin nyt vaan kuuluu se autolla hurjastelu välillä.

• Justiinax
        Kikka kirjoitti:

Tiedoksi vaan sinulle, Kari Tapio-fani ,että suosikkisi vonkuu ja mouruaa aika pahasti viskin polttamalla äänellään.
        Tapani Kansa ei ole hampuusi, vaan hyvä ja ammattitaitoinen artisti, jonka paheisin nyt vaan kuuluu se autolla hurjastelu välillä.

Älä sinä Kikka nyt enää jaksa jatkaa. Jätetään tämä aihe jo tähän.

• voi voi justiina raukkaa.... kirjoitti:

Justiina veti herneet nenään hahhah

Niin kai, kun harmittaa tuollainen kettuilu .

• Mira

Mä en ole koskaan ymmärtänyt jonkun Antti Huovilan tai Kari Vepsän "suosiota".
      Anne Mattila on myös niin väritön tyyppi ,että ei paljon tylsempää artistia voisi olla. Varsinkin,kun hänen kaiki biisinsäkin ovat sieltä turhimmasta päästä.

Myös viimevuosien tangokuninkaalliset ovat ehdottomasti liian yliarvostettuja, vaikka niiden arvostus onkin nykyään laskenut rajusti.

• Vaikka Kari Tapio ei mun suosikkeihini kuulukkaan, niin en mä sanoisi ,että hän on yiarvostettu.
      Yliarvostettuja ovat esim. Sellaset ällötykset, kuin Mikko Kilkkinen, Kari Hirvonen, Kirka, Antti Huovila, Arja Koriseva, Paula Koivuniemi yms...

• malka

Ihan saman listan olisin laittanut minäkin yliarvostetuista kuin sinäkin.
      Karin ihalijoihin kuuluvana totean myös samaa, että EI ole yliarvostettu. Menestyksen puolesta puhuu valtaisa levymyynti, pitkä työtaival ja yleisömäärät. Ja ihan muutkin ns. vanhat konkarit ovat kyllä paikkansa ansainneet sille tasolle, jonka ovat työllään aikaan saaneet. Siinäpä nuorille oppia ja esimerkkiä, että yli 50-vuotias ei välttämättä ole aikansa elänyt taiteilija...muunkaan taiteen vaativalla saralla...malja heille!

• jäbä

Ehdottomasti souvarit.Harvinaisen falskia soittoa.Hoikan rumputyöskentely on suorastaan legendaarista.Ja jengi diggaa!Vaikka lavoilla ei mitään taidetta ollakkaan tekemässä,pitäisi edes perusasiat olla kunnossa orkesterilla joka on yksi kalleimpia suomessa.Levyilleen onneksi palkkaavat hieman ammattitaitoisempaa porukkaa.

• strangerinthecrowd

sangen yliarvostettu nykyään on Agents ja Jorma Kääriäinen. Taitoa löytyisi kyllä, mutta soiton iloa ei... enää.

• kumisaapas

Janne Tulkki on säälittävä ääninen määkijä! Miten on ylipäätään saanut hommattua levytyssopimuksen!? Kau-hee-ta ta-vu-lau-lan-taa-aa-aa-aa........

• Neiti Nokinenä.

kun aina buukataan Kari T tai Tapsaa "pinnalle".Täytyy oppia arvotamaan myös uusia kykyjä,muuten ei musatouhut etene,sillä pian Tapsa ja Kari ovat jo pappaiässä.En toki kiistä herrojen laulutaitoja < päinvastoin.

• Amppari
        Neiti Nokinenä. kirjoitti:

kun aina buukataan Kari T tai Tapsaa "pinnalle".Täytyy oppia arvotamaan myös uusia kykyjä,muuten ei musatouhut etene,sillä pian Tapsa ja Kari ovat jo pappaiässä.En toki kiistä herrojen laulutaitoja < päinvastoin.

Missä pappaiässä Kari ja Tapsa ovat ? Ei se kuulu heidän laulussaan, eikä näy olemuksessa ainakaan negatiivisella tavalla. Ovat loistavassa terässä edelleen ( itseasiassa vuosienmyötä vaan parantuneet) ja se on hyvä, koska näyttää siltä ,että nykyään, ei noista uudemmista laulajista tule karismaattisia ja persoonallisia laulajia enää juuri ollenkaan. Ei se toisaalta ole mikään ihmekkään ,kuin nykyään kaikki pääsevät levyttämään ja niitä laulajia tehtaillaan, kuin samasta muotista erityisesti tangomarkkinoilla. (Viimeaikojen tangokuninkaalliset kuulostavat samanlaisilta ja näyttävät samanlaisilta. Poikkeuksena "mylvijä" Kilkkinen).

Jos taas esim. Kari Tapion tai Tapani Kansan laulua tulee radiosta ,niin kyllä sen tunnistaa muutkin ,kuin vaan vannoutuneimmat fanit, että kuka laulaa.
        Kyseisten heppujen äänessä kun on se laulajan suurin armo eli komealta kuulostava ja helposti tunnistettava soundi ja äänenväri.

• YÄK!

Olen TÄYSIN samaa mieltä. Janne Tulkin ääni on tasapaksua puuroa, vailla minkäänlaista hohtoa. Persoona on yhtä väritön, kuin äänensäkin.

• anna.h
        Amppari kirjoitti:

Missä pappaiässä Kari ja Tapsa ovat ? Ei se kuulu heidän laulussaan, eikä näy olemuksessa ainakaan negatiivisella tavalla. Ovat loistavassa terässä edelleen ( itseasiassa vuosienmyötä vaan parantuneet) ja se on hyvä, koska näyttää siltä ,että nykyään, ei noista uudemmista laulajista tule karismaattisia ja persoonallisia laulajia enää juuri ollenkaan. Ei se toisaalta ole mikään ihmekkään ,kuin nykyään kaikki pääsevät levyttämään ja niitä laulajia tehtaillaan, kuin samasta muotista erityisesti tangomarkkinoilla. (Viimeaikojen tangokuninkaalliset kuulostavat samanlaisilta ja näyttävät samanlaisilta. Poikkeuksena "mylvijä" Kilkkinen).

Jos taas esim. Kari Tapion tai Tapani Kansan laulua tulee radiosta ,niin kyllä sen tunnistaa muutkin ,kuin vaan vannoutuneimmat fanit, että kuka laulaa.
        Kyseisten heppujen äänessä kun on se laulajan suurin armo eli komealta kuulostava ja helposti tunnistettava soundi ja äänenväri.

Täällähän käydään vilkasta keskustelua, hyvä! Olen kanssasi samaa mieltä. Karista ja Tapsasta on pappamaisuus kaukana.

Nykylaulajissa ei valitettavasti ole särmää ja heitä on vaikea erottaa toisistaan äänen perusteella, ainakin naispuolisia laulajia. Kyllä tangomarkkinoilla ihan hyviä laulajia on ollut, mutta Se jokin puuttuu. Sauli Lehtosessa oli sitä jotain, surullista että hänen elämänsä päättyi aivan liian aikaisin.

• Heidi
        anna.h kirjoitti:

Täällähän käydään vilkasta keskustelua, hyvä! Olen kanssasi samaa mieltä. Karista ja Tapsasta on pappamaisuus kaukana.

Nykylaulajissa ei valitettavasti ole särmää ja heitä on vaikea erottaa toisistaan äänen perusteella, ainakin naispuolisia laulajia. Kyllä tangomarkkinoilla ihan hyviä laulajia on ollut, mutta Se jokin puuttuu. Sauli Lehtosessa oli sitä jotain, surullista että hänen elämänsä päättyi aivan liian aikaisin.

Jeps! Ihan totta on tuo ,että Tapsasta ja Karista on pappamaisuus kaukana. He ovat hyvin säilyneitä ja muutenkin erittäin hyviä laulajia.

Siitäkin olen samaa mieltä ,että uudemmista laulajista puuttuu särmää ja persoonallisuutta.
        Tangomarkkinoilta tulleet laulajat osaavat kyllä toki laulaa, mutta jostain syystä vaan heitä ei meinaa toisitaan erottaa. Miksi melkein kaikki tangokuninkaat ovat olleet tummahiuksisia ja suunnilleen aina sitä samaa ikää ? Jospa joskus voitaisiin valita kunkuksi vaikka joku kalju rillipää ? Tangokuningatteretkin muistuttavat toisiaan varsinkin lauluääneltään.
        Mä en edes muista niiden kaikkien kuninkaiden ja kuningattarien nimiä( prinsseistä ja prinsessoista puhumattakaan).
        Jos esim. kysyttäisiin, että ketkä olivat vuoden 2000 tangokuningas ja kuningatar, niin en minä ainakaan osaisi heitä nimetä.

Sauli Lehtonen oli sellainen piristävä poikkeus. Hänessä oli persoonallisuutta ja todella upea ääni. En ole koskaan kuullut sen ikäisen pojan laulavan niin tunteikkaasti.

Jari Sillanpää, Tomi Markkola, Arja Koriseva, Saija Varjus ja Marita Taavitsainen erottuvat myös jotenkin siitä tangokuningas ja kuningatar massasta.

• Manna

Kyllä Mikko kilkkinen on pohjanoteeraus. Että osaakin nuorella pojalla olla painunut ja tunkkainen ääni. Ja häntä vielä jotkut vertaavatn Olavi Virtaan !!! Tsiisus sanon minä. Voiko surempaa loukkausta Virrasta sanoa ?

• Sami

Sorry vaan Anne Mattilan fanit, mutta meitsille ei ole vielä selvinnyt se ,että mikä tuossa sössöttämällä laulavassa harmaavarpusessa joitakin ihmisiä viehättää ?

• Saapas

Ei artesteja ja bändejä voi verrata tällä tavoin! Meillä kaikilla on omat makumme ja kriteerimme. Toinen tykkää toisen laisesta musasta ja artistin esiintymisestä. Toinen ei pidä alkuunkaan. Tällaisilla palstoilla vain mielestäni loukataan tietoisesti toisen tunteita ja musa/artisti mieltymyksiä. Ja myöskin kun artistia aletaan mollaamaan ja mustamaalaamaan, niin välillisesti heitäkin!

• Heidi

Onhan tuo tietysti tottakin, mutta kyllähän makuasioista voi aina kiistellä. Ei sen ole mitään väliä, jos joku toinen ei pidä jostain artistista, josta itse pitää.

Mulla ainakin on ne omat lempiartistini aina, vaikkei kukaan muu heistä tykkäisikään.

• agnus

kiss on todella yliarvostettu etenkin humppapiireissä,ac/dc saa jalan jenkalle paremmin tai suomalaisista vaikka eläkeläiset

• isa

Anne Mattila, Unelmavävyt (pojilla on tainnu nousta pissa päähän..), Mikko Kilkkinen, Antti Huovila... Tosin kaikilla on omat mielipiteensä, eikä niistä voi kiistellä, mut tuossa mun henk.koht.

• jou

LOISTAVAA !!! olen TÄYSIN samaa mieltä kanssasi isa :)

• Kissi
        jou kirjoitti:

LOISTAVAA !!! olen TÄYSIN samaa mieltä kanssasi isa :)

Tulkki on nykyään niin karmea määkijä runoilija laulaja nykyään.Aina kun alkaa radiosta kuulumaan hänen laulunsa niin on pakko sulkea heti radio,niin hirveää kuultavaa kyllä on että HUH HUH!!!Ja keikoilla aina mustat vaatteet päällä ja ainoa "lavakoreografia" on mikin siirtely toisesta kädestä toiseen käteen!!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      219
      5016
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      191
      2705
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1582
    4. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      52
      1480
    5. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1292
    6. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      99
      1268
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      132
      1247
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      155
      1185
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1184
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      82
      1163
    Aihe