Tsemppiä Zoe :(

ex-pistemies

14

1993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pppppppppppppppp

      Niinpä, olisi ollut upeaa nähdä hänet vielä Emmerdalessa, vaikkapa vain vierailullakln, aina elättelin hieman toiveita hänen paluustaan. Ja erityisesti nyt, kun tuli tämä sairaustieto.

    • ex-pistemies
    • hahahöttöset

      Viihde toimittelijat ne jaksaa kaivella vanhoja kauan sitten poistuneita hahmoja ja niiden evvk lihomis,sairaus,naimis kuulumisia. ED piipahtaneiden sivurooleja yms. joita kukaan ei muista enää. Mtv sivutkin ovat ihan hassuja samoja juttuja.
      Eikä sarjan hyvin tunteva katsoja halua enää nähdä vanhoja hahmoja vuosien takaa. Omituisia kaipailuja.
      On myös huvittavaa kun toimittaja kirjoittelee asioista joista hänellä,on hyvin vähän tietoa.

      • ex-pistemies

        Zeo Tate oli vielä Emmerdalen hyviltä ajoilta ja ainakin minua kiinnostaa sen aikaisten näyttelijöiden nyky kuulumiset.


      • turhauttavaakatsoa

        Minua kiinostaa enemmän milloin sarjasta päätetään poistaa tylsät evvk hahmot. n20v sarjassa olleet kuten Marlon,Paddy,Zak,Lisa,Belle,Frank,Rodney,Kingit ja myöhemmin tulleita huonoja näyttelijöitä kuten David ja Debbie typerine kersoineen. Kerryn näyttelijän petikaveri on Daz ja ym. Spencer todella evvk.
        I.M tuottaja on ollut todella huono koko vuoden ajan. Chas näyttelijän yllätys raskaus sotki juonia liittyen Robroniin ja Emman juttu ja White koskeva pitkittyivät liikaa. Ja kun tuottaja on Ex Hollyoaks niin huiskitaan miten sattuu. Katsojat menettää mielenkiintonsa jauhamiseen ja typeriin juoniin ja hahmoihin.
        Kiinnostavin asia on ollut Robert,Aaron,Rebecca,Whitet. Lapsen syntymisen odotusta on häirinnyt turha vouhkaaminen somessa onko Robert pojan isä. Käsikirjoitus olisi voinut olla parempi Robertin osalta.


      • ZoeLeahAiheena
        turhauttavaakatsoa kirjoitti:

        Minua kiinostaa enemmän milloin sarjasta päätetään poistaa tylsät evvk hahmot. n20v sarjassa olleet kuten Marlon,Paddy,Zak,Lisa,Belle,Frank,Rodney,Kingit ja myöhemmin tulleita huonoja näyttelijöitä kuten David ja Debbie typerine kersoineen. Kerryn näyttelijän petikaveri on Daz ja ym. Spencer todella evvk.
        I.M tuottaja on ollut todella huono koko vuoden ajan. Chas näyttelijän yllätys raskaus sotki juonia liittyen Robroniin ja Emman juttu ja White koskeva pitkittyivät liikaa. Ja kun tuottaja on Ex Hollyoaks niin huiskitaan miten sattuu. Katsojat menettää mielenkiintonsa jauhamiseen ja typeriin juoniin ja hahmoihin.
        Kiinnostavin asia on ollut Robert,Aaron,Rebecca,Whitet. Lapsen syntymisen odotusta on häirinnyt turha vouhkaaminen somessa onko Robert pojan isä. Käsikirjoitus olisi voinut olla parempi Robertin osalta.

        Oliko pakko tukkia ajatuksesi tähän ketjuun.


      • Glub

        Hups hups, nyt tuli erehdys kuin tärähdys.

        Zoe Tate ja Leah Bracknell on Emmerdalen elävä legenda. Zoe oli sarjan pääosan esittäjä yli 15 vuoden ajan. Hänestä voi puhua aina ja niin paljon kuin vain haluaa.

        Vaikka Aaron ja Robert ovatkin nyt sarjan pääosanesittäjiä, otetaan silti huomioon ja kunnioitetaan legendoja. Zoella oli lisäksi suuri merkitys Aaronillekin, nimittäin hän palkkasi aikanaan Paddyn kumppanikseen eläinlääkäriasemalle. Ja täten Paddysta tuli aikanaan tärkeä isä Aaronille.

        Se on tietenkin totta, että mitään typeriä laihdutusuutisia ei pidä olla. MTV on aina ollut ruma ja aikaansa jäljessä, joten heitä ei voi laskea siinä mielessä.


    • batmani

      Kannattaisi varmaan alkaa katsomaan jotain ihan uutta sarjaa ihan alusta lähtien, eikä tällaista mikä on pyörinyt Suomessakin jo noin 20 vuotta.
      Vai on ollut Frank sarjassa jo 20 v, miksi pitäisi poistua jos on kerran niin pitkän uran tehnyt?
      Kiitokset aloittajalle Zoen kuulumisista, en itse kauhean hyvin muista kyseistä hahmoa, mutta jotain kuitenkin.

      • ex-pistemies

        Ikävä kyllä noiden dvd-versioiden julkaisukin tyrähti, niitä katsoneenaa Zoe on tuoreessa muistissa. Zoe kyllä aina ollut tosi nätti, jopa noissa viimeaikaisissa kuvissa. Harmi kun tuommoinen kohtalo tuli, mutta eipä sille mitään voi.


      • aljdhdhdhd

        Ja sinä batmanni et ymmärrä jatkuvien sarjojen merkitystä.


      • adhadh
        aljdhdhdhd kirjoitti:

        Ja sinä batmanni et ymmärrä jatkuvien sarjojen merkitystä.

        Onko jatkuvien sarjojen merkitys se, että hahmot vaihtuvat parin vuoden välein?
        batmani nimimerkissä on muuten vain yksi n-kirjain


      • kljhgvfcdvfbgnjkm
        adhadh kirjoitti:

        Onko jatkuvien sarjojen merkitys se, että hahmot vaihtuvat parin vuoden välein?
        batmani nimimerkissä on muuten vain yksi n-kirjain

        Käytä järkeäsi. Niitä hahmoja näyttelevät näyttelijät, eivätkä he välttämättä halua omistautua liian pitkäksi aikaa yhdelle sarjalle. Näytelijän vaihto taas on aina mälsää, kun yhtäkkiä Forresterin Ridgekin muuttaa ulkonäköään radikaalisti, eikä sitä monesti osaa pitää uuden näyttelijän versiota samana hahmonakaan.

        Siksi toisekseen, onhan Emmerdalessakin pitkään mukana olleita hahmoja, ja sitten katsojat valittavat tälläkin palstalla, kuinka he eivät jaksa enää katsoa Marlonia, ja haluaisivat saada uutta verta sarjaan. Niin tai näin, aina väärinpäin.


    • taaaa

      Ja Paddylle tuli aikanaan Debbiekin sijoituslapseksi. Voi niitä aikoja. Sama nainen esittää Debbietä edelleen.

    • Anonyymi

      Nyt hän sitten kuoli syyskuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe