Palkataanko Kirkkonummen työpaikkoihin

työtävailla

aina joku ennestään tuttu?

14

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töitämuualla

      Ei palkata...
      ...ei kirkkonummella ole töitä, vaan kaikki menee muualle töihin.

      • jopasONhassua

        aha, sairaaloita, päiväkoteja ja kouluja ja muita kunnan toimia ja virastoja ei sitten kirkkonummella ole mielestäsi lainkaan ?
        Kaikki on "muualla" ja kaikki menee "muualle" töihin.


    • EiPalkkalaisiaEnään

      Onko Kirkkonummella joku muu jota työt kiinnostaa paitsi pienyrittäjä ?

    • räkyräky

      Eipä siltä näytä että kaikki menee muualle. Varsinkaan siitä muille sanojathan ei niin tee.

    • Sossuksilasuun

      Sosiaalitoimistossa on paikkoja auki. Sinne ei edes voi ottaa tuttuja töihin, sillä tutut ovat lähteneet muualle töihin.

    • svsiis

      Työpaikat menee niille ketä osaa mongertaa kuuma peruna suussa sanoja sinne tänne eli ns. pakkoruotsia.

      • JyrkkäEImuotoseikoille

        Huonommallakin toisella kotimaisella on mahdollista työllistyä kauniissa kunnassamme. Sosiaalipuolelle hakiessa vinkki: siellä, erityisesti lastensuojelussa, ei hyvällä katsota, jos on tarkka. Elikätten ns. muotoseikkoihin ei pidä takertua, vaan on annettava itsestä suurpiirteinen, joustava, jopa löperöhkö käsitys. Onnea työnhakuun!


    • kunhankysynvain

      Onko meininki niin, että jopa eläkkeeltäkin kutsutaan entisiä työntekijöitä sijaistamaan mutta uusia nuoria ei palkata?

      • kimirami

        Näyttää siltä, että mielenterveyskuntoutujia on tehtävissä, joissa pitäisi olla tasapainoinen ammattilainen.


    • Muahahaa

      Riippunee työpaikasta. Minut on aina otettu, koska olen kerran päässyt ja oltu tyytyväisiä ja lisäksi olen paikkakuntalainen. Sanoivat, että se on iso plussa :D

      • justwondering

        Millä alalla työskentelet?


    • extyöntekijä

      Ei aina ... Ex-työntekijänä voin sanoa, että ainakin kunta työnantajana on kaikkea muuta kuin mieluisa. Uusia työntekijöitä ei perehdytetä, työterveyshuollon toiminta ei toimi, henkilöstöstrategia omituinen ym ... Kysyt mitä tahansa, kaikkiin vastaus on kunnan intra ... sieltä vastaus löytyy (jos löytyy?) ... Suosittelen, etsi töitä muualta kuin Kirkkonummelta!

    • silmä_tarkkana

      Vammaispalvelujen sosiaali ohjaaja on lähtenyt nostelemaan. Voimmekin seurata, miten paikka täytetään.

    • eikiitosKirkkonummelle

      Kirkkonummen työhaastattelussa kysytään aina "puhutko ruotsia/voitko opettaa ruotsiksi". Opetustoimen tehtäviä hakeva: ole tarkkana, sillä Kirkkonummen koulut kärsivät sisäilmaongelmista. Monessa koulussa on työpaikkakiusaamista, joten johto ei osaa puuttua. Mieti tarkkaan haluatko hakea töitä Kirkkonummen kunnasta. Paikkakunta on hyvin sisäänpäin kääntynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe