imatran ketterä

Nimetön

ketterällä on mennyt hyvin nyt keväällä,
tosin tänään sattui yksi loukkaantuminen
ottelussa ketterä-titaanit jonka ketterä
hienosti vei 4-3 jatkoajalla. ite oon
kyllä sitä mieltä että titaanejen toista
maalia ei olisi pitänyt hyväksyä tilanne
oli selvä paitsio! muita paikalla olleita?

7

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkalainen

Riitaa en ala haastamaan, mutaa paitsio se ei ollut. Titaanit ei kyllä ollut eilen parhaimmillaan, huono peli.

• Selma

Kotkalaisista suurin osa oli höpöttämässä siniviivan kohdalla ja varmasti näkivät paitsion!
        Eikä Titaanit voinu mitään Ketterän paremmalle taktiikalle vaikka yrittivät sumputtaa keskialueen.Jatkoajalla tuli tilaa ja se oli viiminen niitti Titaaneille.
        Sillehän ei yksinkertasesti voi mitään että joka joukkueelle tulee tappioita,nekin pitäs vaan kestää.

• Kotkalainen
        Selma kirjoitti:

Kotkalaisista suurin osa oli höpöttämässä siniviivan kohdalla ja varmasti näkivät paitsion!
        Eikä Titaanit voinu mitään Ketterän paremmalle taktiikalle vaikka yrittivät sumputtaa keskialueen.Jatkoajalla tuli tilaa ja se oli viiminen niitti Titaaneille.
        Sillehän ei yksinkertasesti voi mitään että joka joukkueelle tulee tappioita,nekin pitäs vaan kestää.

Mutta Titaanien saama jäähy, liikaa pelaajia kentällä, oli täysin väärä! Titaaneilla oli vain ja ainoastaan VIISI pelaaja kentällä! Turhaahan tämä valittaminen täällä on, Ketterä voitti, onnittelut imatralle!

• Selma
        Kotkalainen kirjoitti:

Mutta Titaanien saama jäähy, liikaa pelaajia kentällä, oli täysin väärä! Titaaneilla oli vain ja ainoastaan VIISI pelaaja kentällä! Turhaahan tämä valittaminen täällä on, Ketterä voitti, onnittelut imatralle!

Se ei todellakaan ollut väärä vaihto vaan selvä tuomarivirhe!

• Savolainen-Pysäyttäjä
        Selma kirjoitti:

Mutta peli päättyi 4-3 Ketterälle ja pulinat pois.

Varmaan oli ihan hyvä matsi kuitenkin...

Tänään SaPKo nitistää LLujan ja huomenna Ahmat.

Ensi kaudella SaPKo nousee Mestikseen ja sille ei voi mitään HeKi eikä Titaanit. Ketterä tulee kakkoseksi sarjassa ja nousee myös.

• Kotkalainen
        Selma kirjoitti:

Ketterähän sen voitti, mutta mielestäni se oli huono peli, kummaltakin joukkueelta todella älyttömiä virheitä. Kyllä Ketterä kuitenkin voittonsa ansaitsi.

• Nimetön
        Kotkalainen kirjoitti:

Ketterähän sen voitti, mutta mielestäni se oli huono peli, kummaltakin joukkueelta todella älyttömiä virheitä. Kyllä Ketterä kuitenkin voittonsa ansaitsi.

Joo ketterältä on
        kaikki kolme viimestä
        peliä ollu aivan surkeita
        vaikkakin voitto on jokaisesta
        tullu. Katellaan sit ens
        viikoloppuna että miten käy.
        Jos samalla tyylillä peleihin
        lähetään ku tänä viikoloppuna
        ei luultavasti pisteitä heru.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2543
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1948
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1627
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1473
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      899
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe