homoseksuaalisuus on synti, joten en halua ostaa Finlaysonilta enää yhtään mitään koska Finlayson myy Tom of Finland miehimys tuotteita. Hirvittävää saastaa.
Boikotoin Finlaysonia koska Tom of Finland tuottee
8
1242
Vastaukset
- jalaa1x
Siinähän boikotoit. Ei yhden ihmisen boikkotti hyödytä mitään, eli nyt se pää perseestä pois.
- SaunaAdvertising
Kyllä yhdenkin ihmisen boikotti voi hyödyttää, mutta on erikoinen kuvitelma, että hän olisi ainoa Finlaysonia kyseisen tuotesarjan vuoksi boikotoiva.
Mistä johtuu, että juuri tällaisessa tapauksessa väitetään yhden ihmisen boidotin olevan hyödytön, mutta mm. homopropagandan tyrkyttämisessä yhdenkin ihmisen panosta pidetään huiman tärkeänä? - Yäkhomot
Boikotissa myös minulla kaikki tällaiset firmat.
- Mikä-ero
SaunaAdvertising kirjoitti:
Kyllä yhdenkin ihmisen boikotti voi hyödyttää, mutta on erikoinen kuvitelma, että hän olisi ainoa Finlaysonia kyseisen tuotesarjan vuoksi boikotoiva.
Mistä johtuu, että juuri tällaisessa tapauksessa väitetään yhden ihmisen boidotin olevan hyödytön, mutta mm. homopropagandan tyrkyttämisessä yhdenkin ihmisen panosta pidetään huiman tärkeänä?Samaa olen ihmetellyt.
- GayMenAreSexy
olet harhainen. mitä sitten.
- Maailmanmatkaaja30
Syötkö mitään lihatuoteitta ?
- tietenkinboycot
Boikotissa myöskin
- poikottipuree
Boikotti puree juuri samasta syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553553- 171862
- 361841
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171681Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251442Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401392- 611339
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095- 1281055
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221053