homoseksuaalisuus on synti, joten en halua ostaa Finlaysonilta enää yhtään mitään koska Finlayson myy Tom of Finland miehimys tuotteita. Hirvittävää saastaa.
Boikotoin Finlaysonia koska Tom of Finland tuottee
8
1229
Vastaukset
- jalaa1x
Siinähän boikotoit. Ei yhden ihmisen boikkotti hyödytä mitään, eli nyt se pää perseestä pois.
- SaunaAdvertising
Kyllä yhdenkin ihmisen boikotti voi hyödyttää, mutta on erikoinen kuvitelma, että hän olisi ainoa Finlaysonia kyseisen tuotesarjan vuoksi boikotoiva.
Mistä johtuu, että juuri tällaisessa tapauksessa väitetään yhden ihmisen boidotin olevan hyödytön, mutta mm. homopropagandan tyrkyttämisessä yhdenkin ihmisen panosta pidetään huiman tärkeänä? - Yäkhomot
Boikotissa myös minulla kaikki tällaiset firmat.
- Mikä-ero
SaunaAdvertising kirjoitti:
Kyllä yhdenkin ihmisen boikotti voi hyödyttää, mutta on erikoinen kuvitelma, että hän olisi ainoa Finlaysonia kyseisen tuotesarjan vuoksi boikotoiva.
Mistä johtuu, että juuri tällaisessa tapauksessa väitetään yhden ihmisen boidotin olevan hyödytön, mutta mm. homopropagandan tyrkyttämisessä yhdenkin ihmisen panosta pidetään huiman tärkeänä?Samaa olen ihmetellyt.
- GayMenAreSexy
olet harhainen. mitä sitten.
- Maailmanmatkaaja30
Syötkö mitään lihatuoteitta ?
- tietenkinboycot
Boikotissa myöskin
- poikottipuree
Boikotti puree juuri samasta syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764