Antikkristus ilmestyy näyttämölle, tuhoisin seurauksin.
Vielä on vähän aika remuta jumalattomuudessa.
Mitä kauheuksia ateistit joutuvat kohtaamaan,pian?
85
322
Vastaukset
Voitko antaa ennustuksellesi viimeisen käyttöpäivän?
Tämän päivämäärän jälkeen voimme sitten yhdessä nauraa uskomuksillesi.- SitäOdotellessa
En voi antaa, koska se kuuluu olla salaisuus, sitä ei kukaan tiedä tarkkaan.
Voimme aavistella maailman eri tapahtumista, milloin se koittaa.
Raamatussa on lukematon määrä lopun ajan profetioita, miten se etenee kohti loppuaan.
Yksi on kumminkin se, että silloin kun Antikkristus on vallassa, sinä et ole enään puhdas suomalainen, vaan euroopplainen, siis entinen suomalainen.
Siihen suuntaan ollaan koko ajan menossa.
Toiseksi joudut ihan oikeasti itkemään kohtaloasi ja ilman minua.
Minä ja muut kristityt eivät ole näkemässä loppuun saakka vietyä tuhoa, jonka antikkristus saa aikaan. SitäOdotellessa kirjoitti:
Raamatussa on lukematon määrä lopun ajan profetioita, miten se etenee kohti loppuaan.
Yksi on kumminkin se, että silloin kun Antikkristus on vallassa, sinä et ole enään puhdas suomalainen, vaan euroopplainen, siis entinen suomalainen.
Minä ja muut kristityt eivät ole näkemässä loppuun saakka vietyä tuhoa, jonka antikkristus saa aikaan."Yksi on kumminkin se, että silloin kun Antikkristus on vallassa, sinä et ole enään puhdas suomalainen, vaan euroopplainen, siis entinen suomalainen."
Tässä kiteytyy jotain oleellista eräiden uskovien ajattelusta. Loogisesti virkkeessä ei ole vähääkään järkeä. Ihminen voi olla paljasjalkainen teiskolainen, tamperelainen (nääs), suomalainen ja samalla eurooppalainen. Ei teiskolaisuus tai suomalaisuus häviä yhtään mihinkään, integroidumme eurooppaan paljon tai vähän. Hölmö ajatus.
Samalla virkkeessä näkyy myös uskovan vahva nurkkakuntaisuus. Ovet tiukasti säpissä ja ainoa ikkunakin tervattu umpeen. Tätä suomalaisessa kristillisyydessä näkyy nykyään uskomattoman paljon ja sitä lähimmäisenrakkautta yhä vaan vähemmän.
Oletko varma, että sinä kuulut pelastettuihin? Mikä on sinun suhteesi hädässä oleviin lähimmäisiisi?
Jeesus: "Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa. "
Tämä taitaa sopia useiden kristittyjen asenteeseen pakolaisia kohtaan. Vai mitä olet mieltä?- SitäOdotellessa
agnoskepo kirjoitti:
"Yksi on kumminkin se, että silloin kun Antikkristus on vallassa, sinä et ole enään puhdas suomalainen, vaan euroopplainen, siis entinen suomalainen."
Tässä kiteytyy jotain oleellista eräiden uskovien ajattelusta. Loogisesti virkkeessä ei ole vähääkään järkeä. Ihminen voi olla paljasjalkainen teiskolainen, tamperelainen (nääs), suomalainen ja samalla eurooppalainen. Ei teiskolaisuus tai suomalaisuus häviä yhtään mihinkään, integroidumme eurooppaan paljon tai vähän. Hölmö ajatus.
Samalla virkkeessä näkyy myös uskovan vahva nurkkakuntaisuus. Ovet tiukasti säpissä ja ainoa ikkunakin tervattu umpeen. Tätä suomalaisessa kristillisyydessä näkyy nykyään uskomattoman paljon ja sitä lähimmäisenrakkautta yhä vaan vähemmän.
Oletko varma, että sinä kuulut pelastettuihin? Mikä on sinun suhteesi hädässä oleviin lähimmäisiisi?
Jeesus: "Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda; minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa. "
Tämä taitaa sopia useiden kristittyjen asenteeseen pakolaisia kohtaan. Vai mitä olet mieltä?Daniel 9 , 11. - 12. luku
Nurkkakuntaisuus??????
Onko nurkkakuntaisuus sitä, että pyrkii elämään ja toimimaan parhaan kykynsä mukaan Raamatun ohjeiden mukaan (niin miten se on kirjoitettu).
En ole varma, kukaan ei ole varma.
Lähimmäisen rakkautta ei saa sekoittaa tahalliseen jumalattomuuteen tai raamatunvastaisiin.
Lähetyskäskyä, jos se ei kelpaa, on parempi poistua. - Lyhyetjäljet
SitäOdotellessa kirjoitti:
Minä ja muut kristityt eivät ole näkemässä loppuun saakka vietyä tuhoa, jonka antikkristus saa aikaan.Jos sinä et tiedä koska se tapahtuu, niin et voi myöskään mitenkään väittää että se tapahtuisi pian. Koska ethän sinä tiedä sitä ajankohtaa, eikä "pian" tarkoita satojen vuosien päästä.
Huvittavaa on myös että 1600-luvuilla ja 1700-luvuilla eläneet hihhulit olivat täsmälleen yhtä vakuuttuneita siitä että se tapahtuu "pian" ja kailottivat asiaa samalla tavalla. Ja kuten nyt hyvin tiedämme, niin eipä tapahtunut silloin, eikä nytkään tule mitään tapahtumaan. Idiootit vain toistavat samaa mantraa, joka on kadottanut kaiken vähäisimmänkin uskottavuutensa jo vuosisatoja sitten.
Valheilla tuppaa olemaan lyhyet jäljet. - SitäOdotellessa
Lyhyetjäljet kirjoitti:
Jos sinä et tiedä koska se tapahtuu, niin et voi myöskään mitenkään väittää että se tapahtuisi pian. Koska ethän sinä tiedä sitä ajankohtaa, eikä "pian" tarkoita satojen vuosien päästä.
Huvittavaa on myös että 1600-luvuilla ja 1700-luvuilla eläneet hihhulit olivat täsmälleen yhtä vakuuttuneita siitä että se tapahtuu "pian" ja kailottivat asiaa samalla tavalla. Ja kuten nyt hyvin tiedämme, niin eipä tapahtunut silloin, eikä nytkään tule mitään tapahtumaan. Idiootit vain toistavat samaa mantraa, joka on kadottanut kaiken vähäisimmänkin uskottavuutensa jo vuosisatoja sitten.
Valheilla tuppaa olemaan lyhyet jäljet.Tavallaan olet oikeassa.
Jumalan aika 1 pv, joka vastaa meidän 1000 vuotta.
Danielin kirjassa annetut "vuosiviikot" viitta vahvasti meidän aikaan.
Raamatun kohdat löytyy ylepänä, aloituksessa.
Huom.
Danielin aiemmin antamat "vuosiviikot" pitivät tarkalleen paikkansa,, koskien juutalaisia tuhansia vuosia sitten.
Meidän pv tultaessamennessä Raamatun ymmärrys on parantunut huomattavasti. - Lyhyetjäljet
Tavallaan olet oikeassa.
Jumalan aika 1 pv, joka vastaa meidän 1000 vuotta.
Danielin kirjassa annetut "vuosiviikot" viitta vahvasti meidän aikaan.
Raamatun kohdat löytyy ylepänä, aloituksessa.
Huom.
Danielin aiemmin antamat "vuosiviikot" pitivät tarkalleen paikkansa,, koskien juutalaisia tuhansia vuosia sitten.
Meidän pv tultaessamennessä Raamatun ymmärrys on parantunut huomattavasti.Sivistymätön tumpelo joka ei osaa edes kirjoittaa suomen kaunista kieltä. Tietämätön typerys jolta en koskaan ostaisi mitään. Kyllä te hihhulit sitten olette säälittäviä.
https://www.verkkouutiset.fi/hs-osalla-ylakoulunsa-paattavista-on-halyyttavan-heikko-kirjoitustaito/ SitäOdotellessa kirjoitti:
Minä ja muut kristityt eivät ole näkemässä loppuun saakka vietyä tuhoa, jonka antikkristus saa aikaan.''Yksi on kumminkin se, että silloin kun Antikkristus on vallassa, sinä et ole enään puhdas suomalainen, vaan euroopplainen, siis entinen suomalainen.''
DNA-testin mukaan olen 58% suomalainen, loput on muuta eurooppalaista alkuperää. Joten anti-kristus ei muuta olotilaani kovinkaan paljon.
Ps. Suomi on osa Eurooppaa.ich_werde_sein kirjoitti:
''Yksi on kumminkin se, että silloin kun Antikkristus on vallassa, sinä et ole enään puhdas suomalainen, vaan euroopplainen, siis entinen suomalainen.''
DNA-testin mukaan olen 58% suomalainen, loput on muuta eurooppalaista alkuperää. Joten anti-kristus ei muuta olotilaani kovinkaan paljon.
Ps. Suomi on osa Eurooppaa.Ja ihmetellä sopii missä vaiheessa Jeesusta alkoi kiinnostaa jotkut Euroopan poliittiset rakenteet.
Tämä Jeesuksen nimissä kaupattava EU-kauhistelu (tai atlantin tuolla puolen taannoin harrastettu Obama-kauhistelu) osoittaa miten helppoa on käyttää poliittisesti hyväksi näitä uskonnolla itsensä tyhmentäneitä.Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Ja ihmetellä sopii missä vaiheessa Jeesusta alkoi kiinnostaa jotkut Euroopan poliittiset rakenteet.
Tämä Jeesuksen nimissä kaupattava EU-kauhistelu (tai atlantin tuolla puolen taannoin harrastettu Obama-kauhistelu) osoittaa miten helppoa on käyttää poliittisesti hyväksi näitä uskonnolla itsensä tyhmentäneitä.Mitä hullumpi ''teoria'' sitä hullummat siihen uskovat.
Onko Obama tai EU muuten viimeisin anti-kristus? En ole huomannut uudempaa versiota.ich_werde_sein kirjoitti:
Mitä hullumpi ''teoria'' sitä hullummat siihen uskovat.
Onko Obama tai EU muuten viimeisin anti-kristus? En ole huomannut uudempaa versiota.Uuden antikristuksen keksiminen on vain ajan kysymys. Jos esimerkiksi USA:n seuraava presidentti haluaa nostaa rikkaiden veroja tai taata terveydenhoidon myös köyhille, niin hän täyttää taas Antikristuksen tunnusmerkistön ja saa kunnon kristittyjen vihat niskaansa.
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
Uuden antikristuksen keksiminen on vain ajan kysymys. Jos esimerkiksi USA:n seuraava presidentti haluaa nostaa rikkaiden veroja tai taata terveydenhoidon myös köyhille, niin hän täyttää taas Antikristuksen tunnusmerkistön ja saa kunnon kristittyjen vihat niskaansa.
Tästä voisi päätellä, että anti-kristus on vasemmistolainen. Niin ja sen, että kristityt eivät pidä köyhistä.
- tutkittua
Daniel 9 , 11. - 12. luku
Nurkkakuntaisuus??????
Onko nurkkakuntaisuus sitä, että pyrkii elämään ja toimimaan parhaan kykynsä mukaan Raamatun ohjeiden mukaan (niin miten se on kirjoitettu).
En ole varma, kukaan ei ole varma.
Lähimmäisen rakkautta ei saa sekoittaa tahalliseen jumalattomuuteen tai raamatunvastaisiin.
Lähetyskäskyä, jos se ei kelpaa, on parempi poistua.Kyllä agnostikko on oikeassa siteeratessaan Jeesuksen Sanoja, sillä sitäOdodotellessa nimimerkki, ei näytä lukevan kuin UT:n puolta Raamatusta. Sillä Jumalan mielen mukainen paastohan (Jesaja 56:) sisältyy myöskin Matteus 25: -luvun jakeisiin. SitäOdotellessa, voisi itse poistua tarkempaan Raamatun tutkintaan.
- Antti-Risto
Krisselien lähimmäisenrakkaus on aina ollut ylitsevuotavaa.
- SitäOdotellessa
Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee.
18. Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.
Malakia 3. - Antti-Risto
No toivotaan ettei nyt ihan heti tapahdu, ettei meiltä molemmilta mene joulu pilalle.
- SitäOdotellessa
Antti-Risto kirjoitti:
No toivotaan ettei nyt ihan heti tapahdu, ettei meiltä molemmilta mene joulu pilalle.
Joulun merkitys on pilattu jo aikoja sitten.
Se, miksi sitä vietetään on ajankohtaisesti ihan väärä.
Se pitäisi muuttaa kulutusjuhlaksi, eikä sekoittaa siihen millään tavalla kristillisyyttä.
Jeesus syntyi noin 2 kk aiemmin. - SitäOdotellessa
Antti-Risto kirjoitti:
Jäi sanomatta:
Jeesus ei käskenyt "juhlimaan" Hänen kuolemaansa millään lailla!!!
Eikö se olisi aika outoa alkaa juhlimaan jonkun kuolemaa ase kotelossa. - SitäOdotellessa
Jäi sanomatta:
Eikö se olisi aika outoa alkaa juhlimaan jonkun kuolemaa ase kotelossa.Nikkivaras!
- tutkittua
Jäi sanomatta:
Eikö se olisi aika outoa alkaa juhlimaan jonkun kuolemaa ase kotelossa.Ei millään pahalla, mutta Nimimerkki SitäOdotellessa näyttää sekoittelevan keskenään monia asioita. Ensinnäkin Heprealaiskirjeen 1:14.- kertoo avustavista hengistä niille, jotka saavat periä autuuden. Minulle tuo henki on kertonut Jeesuksen syntyneen 8.4.0000, siis samana päivänä, jolloin Israelilaiset lähtivät Egyptistä. - Myös Jeesuksen ristiinnaulitseminen tappahtui tuona samana päivänä Johanneksen evankeliumin 19:31 mukaan, eli Suuren sapatin aattona. Israelissa on aina vietetty Suurta sapattia Pääsiäisenä, joka on Egyptistä lähdön vuotuinen juhlapäivä.
Kohti pimeyttä siis mennään!
No näinhän se astronomisesti katsoen onkin. Lähdenkin nyt itse viettämään talvipäivänseisauksen kunniaksi loppupäivää ja iltaa läheisten kanssa. Klo 18:28 jälkeen lähdetäänkin sitten taas takaisin kohti valoisampaa aikaa. En ole juhlaihmisiä, mutta jos nyt jotain on juhlittava, niin tällaiset luonnolliset vuoden kierron hetket ovat siihen sopivia.
Nyt läksin näiltä palstoilta. Hyvää talvipäivänseisausta kaikille!- AloittajaLisääVielä
Ateistit ei tiedä,että Antikristuksen tultua on myöhäistä,ellei ole kerännyt PH:ä pellavaisen tai villaiseen liinaan,jotka ei saa olla molempia!
Tätä liinaa heiluttamalla,kaikkoaa niin Antikristus,kuin muukin Piru,ateistista puhumattakaan!
Siis rakkaat veljet,elkää olko tyhmiä neitsyitä,vaan ottakaa vaarin PH:n elähdyttävästä,väkevästä aromista! Onneksi uskovaiset ette ennusta säätäkään...sillä voisi olla tuhoisat seuraukset kunnei ne koskaan toteutuisikaan. Olisi tuolla tavoin sitä päivittäin ukkoskuuroa ennustettavissa. Pääsiäisen kaltaiseen kärsimykseenhän teidän koko elämänne perustuu ja sitähän te haluatte ennustaa myöskin muille! Onneksi on uskovia, jotka luopuvat lopulta uskonnostaan ja eroavat seurakunnastaan, kunnei jaksa sitä uskonhöpötystä enää kuunnella tai olla siinä mukana samassa uppoavassa laivassa teidän hihhulien kanssa, jolla järkiin tulemisen todennäköisyys on kenties vain 1%!
- SitäOdotellessa
Ei tarvitse ennustaa, koska ne on ennustettu jo tuhansia vuosia sitten!
Sinulle tulee vielä aika, että toivot luopumusta vaikka 10 000 kertaa, mutta silloin se on myöhäistä.
Tee se nyt! SitäOdotellessa kirjoitti:
Sinulle tulee vielä aika, että toivot luopumusta vaikka 10 000 kertaa, mutta silloin se on myöhäistä.
Tee se nyt!Helvettiuhkauksesi tekevät sinustakin vielä säälittävämmän kuin muuten olisit. 💩
- SitäOdotellessa
RepeRuutikallo kirjoitti:
Helvettiuhkauksesi tekevät sinustakin vielä säälittävämmän kuin muuten olisit. 💩
Lue VT saarnaajan 9. luku
- SitäOdotellessa
RepeRuutikallo kirjoitti:
Miksi?
Miksi?
hahahhhahhahahhahah SitäOdotellessa kirjoitti:
Tee se nyt!Kirjoitettu raamattuun ei ole mikään ennuste. Yksikään niistä ennustuksista ei ole toteutunut.
Ainoa "maailmanloppunne" on tapahtunut kun Suomessa homoseksuaalit saivat avioliitto-oikeuden siinä missä heteroseksuaalitkin (ja ehkä se naispappeuskin). Ette ole olleet tietoisia, että homoseksuaaleilla on ollut mahdollisuus päästä avioliittoon kymmeniä vuosia lukuisissa maissa, joten se ei pahemmin ole vaikuttanut millään lailla teidän maailmanloppuunne, eikä niiden maiden kristityiden maailmanloppuun. Taitaa Suomi olla enää kohta se maailman kristityin maa, vaikka tosin kristityiden määräkin on täälläkin onneksi vähentynyt, mutta toivottavasti se kristillinen elämäntapa heikentyisi myöskin kaikessa erioikeuteen ja -vapauteenkin liittyvissä asioissa, kuten se ettei Suomen koululaitoksissa ja päiväkodeissa tyrkytettäisi enää sitä uskontoa opetusaineineen tai puhumattakaan että aikuisille kansanedustajille valtiopäivien avauksissa tarjottaisi melkeinpä pakollisina jumalanpalveluksia.
Eduskunnassahan on kansanedustajilla vapaaehtoista osallistua niihin suuren salin täysistuntoihin (on yksi suurin osa edustajien työstä), mutta valtiopäivän avauksien yhteydessä järjestettäviin jumalanpalveluksiin on nykyisin lähes pakko aina osallistua, vaikka olisi ateisti. Sen otti aikoinaan muistaakseni kansanedustaja Kari Uotila puheeksi, että nuo "istunnoiden" tärkeysjärjestykset ovat Suomessa täysin järjen vastaisia.
Joulunodotus saa kristityn suorastaan pursuamaan hyvyyttä, armoa ja pyyteetöntä lähimmäisenrakkautta kaikille maailman ihmisille.
- SitäOdotellessa
Mistä on kyse?
14. Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15. Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16. Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17. Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
2. korinttolaisille SitäOdotellessa kirjoitti:
Mistä on kyse?
14. Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15. Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16. Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17. Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
2. korinttolaisilleMiksi sinä et pysty olemaan erossa ateisteista, vaan kirjoittelet meille säännöllisesti, suorastaan pakkomielteenomaisesti?
Oletko niin yksinäinen, että sosiaalisen yhteyden saadaksesi alistut jopa trollaamaan palstalle, jonne uskontosi on sinua kieltänyt menemästä?- SitäOdotellessa
Kollimaattori kirjoitti:
Miksi sinä et pysty olemaan erossa ateisteista, vaan kirjoittelet meille säännöllisesti, suorastaan pakkomielteenomaisesti?
Oletko niin yksinäinen, että sosiaalisen yhteyden saadaksesi alistut jopa trollaamaan palstalle, jonne uskontosi on sinua kieltänyt menemästä?Olen tällä palstalla vasta toista kertaa.
Lähetyskäsky velvoittaa "itään, länteen, pohjoiseen ja etelään". SitäOdotellessa kirjoitti:
Olen tällä palstalla vasta toista kertaa.
Lähetyskäsky velvoittaa "itään, länteen, pohjoiseen ja etelään".Eli yksinäisyytesi iski vasta näin joulun alla. Muiden valmistautuessa juhlaan riemun odotuksin ja rauhan merkeissä sinä trollaat ateistipalstalle.
Otan osaa.- SitäOdotellessa
Kollimaattori kirjoitti:
Eli yksinäisyytesi iski vasta näin joulun alla. Muiden valmistautuessa juhlaan riemun odotuksin ja rauhan merkeissä sinä trollaat ateistipalstalle.
Otan osaa.Onko se "juhlaan riemuun" kun joku tapetaan????
Rauhan merkeissä????
Maailmassa on käynissä lähes 30 eri pientä ja suurta sotaa!!!
Trollausta????
Montako ihmistä kuolee, ennen kuin vuosi vaihtuu jumalattomien tähden!! SitäOdotellessa kirjoitti:
Onko se "juhlaan riemuun" kun joku tapetaan????
Rauhan merkeissä????
Maailmassa on käynissä lähes 30 eri pientä ja suurta sotaa!!!
Trollausta????
Montako ihmistä kuolee, ennen kuin vuosi vaihtuu jumalattomien tähden!!Suoraan sanoen ei se mikään ihme ole, että olet yksinäinen.
Olisikohan syytä vähän tutkiskella käyttäytymistäsi, että saisit muitakin kuin taivaallisen mielikuvituskaverin?- SitäOdotellessa
Kollimaattori kirjoitti:
Suoraan sanoen ei se mikään ihme ole, että olet yksinäinen.
Olisikohan syytä vähän tutkiskella käyttäytymistäsi, että saisit muitakin kuin taivaallisen mielikuvituskaverin?Mielikuvituskaveri????
mm.
Onko se mielikuvitusta, kun Raamatussa on sivu tolkulla sukuletteloita, MONIA, jotka ovat eläneet todistetusti.
Onko se mielikuvitusta, että tapatumilla, joita Raamatussa kerrotaan on satoja ja jopa 40 000 todistajaa yhtäaikaisesti jne. SitäOdotellessa kirjoitti:
Mielikuvituskaveri????
mm.
Onko se mielikuvitusta, kun Raamatussa on sivu tolkulla sukuletteloita, MONIA, jotka ovat eläneet todistetusti.
Onko se mielikuvitusta, että tapatumilla, joita Raamatussa kerrotaan on satoja ja jopa 40 000 todistajaa yhtäaikaisesti jne.>Onko se mielikuvitusta, että tapatumilla, joita Raamatussa kerrotaan on satoja ja jopa 40 000 todistajaa yhtäaikaisesti jne.
No sitten vain todistajanlausunnot kehiin. Ei tarvitse kaikilta, muutama kymmenen riittää alkuun. Oikeus katsos ei tahdo hyväksyä, jos todistaja inttää että tuhat muuta näki, mutta he eivät huomanneet kirjoittaa näkemästään sanaakaan eivätkä sattuneesta syystä oikeuteenkaan pääse.- uskonpohjatontyhmyys
"ennen kuin vuosi vaihtuu jumalattomien tähden!!"
Mielenkiintoinen näkemys tuo että vuosi vaihtuisi jumalattomien tähden.
En tiennytkään ajanlaskumme olevan riippuvainen jumalattomuudesta.
Eikö vuosi sitten vaihdu jumalaan uskoville? - adfsdgasdfads
Mielikuvituskaveri????
mm.
Onko se mielikuvitusta, että tapatumilla, joita Raamatussa kerrotaan on satoja ja jopa 40 000 todistajaa yhtäaikaisesti jne.On. Tai oikeastaan ihan vaan puhdasta valetta.
Mielikuvituskaveri????
mm.
Onko se mielikuvitusta, että tapatumilla, joita Raamatussa kerrotaan on satoja ja jopa 40 000 todistajaa yhtäaikaisesti jne.<<Onko se mielikuvitusta, kun Raamatussa on sivu tolkulla sukuletteloita, MONIA, jotka ovat eläneet todistetusti.>>
Ensinnäkin esiintyyhän Sinuhe egyptiläisessäkin lukuisia henkilöitä jotka todistettavasti ovat eläneet ja jopa henkilöitä, joiden ruumiit ovat säilyneet aina meidän päiviimme.
Toiseksi mainitse muutamia Raamatun sukuluetteloissa esiintyvää henkilöä jotka ovat todistetusti oikesti eläneet?- SitäOdotellessa
<<Onko se mielikuvitusta, kun Raamatussa on sivu tolkulla sukuletteloita, MONIA, jotka ovat eläneet todistetusti.>>
Ensinnäkin esiintyyhän Sinuhe egyptiläisessäkin lukuisia henkilöitä jotka todistettavasti ovat eläneet ja jopa henkilöitä, joiden ruumiit ovat säilyneet aina meidän päiviimme.
Toiseksi mainitse muutamia Raamatun sukuluetteloissa esiintyvää henkilöä jotka ovat todistetusti oikesti eläneet?Sinuhe:
Näin toimitaan ilman uskoa SitäOdotellessa kirjoitti:
Sinuhe:
Näin toimitaan ilman uskoaMitä sekoilet?
Tulkitsen tämän niin, että itsekin tiedät, ettei niiden Raamatun sukuluetteloihin keksittyjen henkilöiden todenperäisyydestä ole mitään näyttöä.- SitäOdotellessa
Mitä sekoilet?
Tulkitsen tämän niin, että itsekin tiedät, ettei niiden Raamatun sukuluetteloihin keksittyjen henkilöiden todenperäisyydestä ole mitään näyttöä.# todenperäisyydestä ole mitään näyttöä. #
Voi sinua reppanaa, kuinka yrität pyristellä faktaa vastaan. SitäOdotellessa kirjoitti:
# todenperäisyydestä ole mitään näyttöä. #
Voi sinua reppanaa, kuinka yrität pyristellä faktaa vastaan.Tuo oli aika huono väistöyritys. Kaikki huomaa, että sinulla ei ole mitään faktaa väitteittesi tueksi.
Valehtelet kuin uskovainen.Joulu on pakanajuhla. Lisäksi jos se jeesuksenne on joskus syntynyt niin tieteellisesti on todettu että se ei ole ainakaan tapahtunut jouluna vaan ehkä joskus keväällä, mutta ajankohta olisi liian lähellä pääsiäistä. Uskovat ovat halunneet omia joulun (eli pakanajuhlan) raamattuunsa niin kuin monen muunkin asian. Siellä on käsiteet moraalikäsitys ja avioliitto, jotka kummatkin olivat olemassa ihmisillä ennen kuin raamatusta oli kirjoitettu riviäkään.
Kristityt ovat olleet siis moraalittomia varkaita tai ainakin se raamatun kirjoittaja, mutta tietenkin kristityt ovat yhtälaisia varkaita kuin raamatun kirjoittaja, koska suosivat tuota raamatun kirjoittajaa.
Pelko on aseesi. Vaikka kirjoituksesi on trollikamaa, niin vastaan samaan tyyliin.
Pelkään suuresti, että Joosuan pasuuna sekstetti tulee kerrostalomme ympärille ja alkaa puhaltaa "tuubaa". Ongelman suuruutta lisää vielä se, että putkiremppa tehtiin pari vuotta sitten.
Voi silti talossa joku vahvauskoinenkin olla, mutta kollektiivisesti hekin joutuvat kärsimään.- SitäOdotellessa
Ei, vaan suuri RAUHA!!!
On näköjään jäänyt Joosuan kirja lukematta. SitäOdotellessa kirjoitti:
Ei, vaan suuri RAUHA!!!
On näköjään jäänyt Joosuan kirja lukematta.Ymmärrätkö edes mitä eroa on sanoilla "kauheus" ja "rauha"?
Vai onko uskonnollisuutesi edennyt jo sille tasolle ettet edes erota rakkautta ja vihaa enää toisistaan.- SitäOdotellessa
Oudoksuva kirjoitti:
Ymmärrätkö edes mitä eroa on sanoilla "kauheus" ja "rauha"?
Vai onko uskonnollisuutesi edennyt jo sille tasolle ettet edes erota rakkautta ja vihaa enää toisistaan.Jumalattomuus on vihaa luojaan kohtaan!
Jumalattomuus on vihaa luojaan kohtaan!
Ja saunatontuttomuus vihaa saunatonttuja kohtaan. Patchett puhuisi lajismista.
- SitäOdotellessa
agnoskepo kirjoitti:
Ja saunatontuttomuus vihaa saunatonttuja kohtaan. Patchett puhuisi lajismista.
Älä tee lapsistasi itsesi kaltaisia!
- saavutettu-etu
Oudoksuva kirjoitti:
Ymmärrätkö edes mitä eroa on sanoilla "kauheus" ja "rauha"?
Vai onko uskonnollisuutesi edennyt jo sille tasolle ettet edes erota rakkautta ja vihaa enää toisistaan."Vai onko uskonnollisuutesi edennyt jo sille tasolle ettet edes erota rakkautta ja vihaa enää toisistaan."
Niinkö kuvittelet, että minä uskoisin sinun ymmärtävän, vaikka rautalangasta sen sinulle vääntäisin, siihen tarvitaan ihan muuta kuin taito trollata suomi24 sivuilla.
- vaikenen.kuin.muuri
No hei SitäOdotellessa!
Keskustelin Jumalan kanssa ihan äsken juuri
välineenäni telepatialuuri.
Hän sanoi, että nimenomaan sinulla on suuri
riski kuolla pian kuin puolimätä punajuuri.- SitäOdotellessa
Raamatussa kuvataan jumalattomia puolimädiksi omenoiksi!
Mitä se kuvaa?
Heidän aikansa on lyhyt! - vaikenen.kuin.muuri
Raamatussa kuvataan jumalattomia puolimädiksi omenoiksi!
Mitä se kuvaa?
Heidän aikansa on lyhyt!"Raamatussa kuvataan jumalattomia"
Eipäs kuvata! Raamattu ei ole kuvakirja eikä kamera. Ei siellä mitään kuvata. Jeesuksellakaan ei ollut kameraa, jolla hän olisi kuvannut.
Sinun aikasi on lyhyt. Esimerkiksi sekunti kestää sinulla vain sekunnin. Kuvittele! Vain sekunnin! - SitäOdotellessa
vaikenen.kuin.muuri kirjoitti:
"Raamatussa kuvataan jumalattomia"
Eipäs kuvata! Raamattu ei ole kuvakirja eikä kamera. Ei siellä mitään kuvata. Jeesuksellakaan ei ollut kameraa, jolla hän olisi kuvannut.
Sinun aikasi on lyhyt. Esimerkiksi sekunti kestää sinulla vain sekunnin. Kuvittele! Vain sekunnin!Mitä kamaa vedät?
- vaikenen.kuin.muuri
Mitä kamaa vedät?
Maitoa ja makkaraa. Mitäs sinä?
- Fanaa
Onko tällä antik-kristuksella ehkä jotain tekemistä huutokauppakeisarin kanssa? Muuten on kiva, että sinäkin katkera mielenterveysongelmainen saat helpotusta oloosi tälle palstalle pieremisestä 🤪 eli olepa kiitollinen!
- KirjoitusVihre
Siinä oli kirjotusvirhe. Antti Kristus on Jeesus Kristuksen hulttioveli. Ovat kuulemma huonoissa väleissä, vaikka Jobin aikana tapailivat alvariinsa toisiaan.
"Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat taas koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan.
Tuolloin Antti Kristusta kutsuttiin vielä tuttavallisesti Saatanaksi. - ananaaaa
huutokauppakeisari tahkoo rahaa, ei se mitään tiedä mistään kristuksista!
- SitäOdotellessa
KirjoitusVihre kirjoitti:
Siinä oli kirjotusvirhe. Antti Kristus on Jeesus Kristuksen hulttioveli. Ovat kuulemma huonoissa väleissä, vaikka Jobin aikana tapailivat alvariinsa toisiaan.
"Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat taas koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan.
Tuolloin Antti Kristusta kutsuttiin vielä tuttavallisesti Saatanaksi.#Eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat taas koolle ja asettuivat Herran eteen. Myös Saatana oli heidän joukossaan. #
Hyvä huomio!
Todella outoa, että saatana oli heidän joukossaan????????? - huligaaniy
KirjoitusVihre kirjoitti:
Tuolloin Antti Kristusta kutsuttiin vielä tuttavallisesti Saatanaksi.Isontalon Antti ja Jesse ne jutteli kahren kesken..
- SitäOdotellessa
Rihutaisen Jumalattoman Jeesuksen alas Taivaasta ja alan itse Jumalaksi.
Valtava kullini tulee Jeesuksen suuhun ja saan - SitäOdotellessa
Jeesus keitetään Helvetin Liekeissä rapeksi kanakeitoksi ja syödään teistien toimesta.
- jeeeeeeee
Olen aina sanonut, että ateistit ovat todella tyhmiä, eivätkä ajattele omaa parastaan. Jumalattomat kaivavat itsellensä omaa monttua, johonka loppujen lopuksi uppoavat. Jokainen ihminen tietää kuinka siinä käy, kun käy taistelemaan aitoa Rakkautta vastaan,vai eikö ateisti tiedä vielä,se käy omaan nilkkaan.
- aasitkin
jeeeeeeee kirjoitti:
Olen aina sanonut, että ateistit ovat todella tyhmiä, eivätkä ajattele omaa parastaan. Jumalattomat kaivavat itsellensä omaa monttua, johonka loppujen lopuksi uppoavat. Jokainen ihminen tietää kuinka siinä käy, kun käy taistelemaan aitoa Rakkautta vastaan,vai eikö ateisti tiedä vielä,se käy omaan nilkkaan.
Kyllä amalekilaiset tuon rakkauden tietävät
- Kakkajumala
Paskaa joulua sinulle.
- SitäOdotellessa
Oikein:
Jouluhan on känniidiootti hölmöilyä jumalattomilla. - LoputonOdotusSulla
Oikein:
Jouluhan on känniidiootti hölmöilyä jumalattomilla.Sinä olet pilvessä pelkällä höpöjen luennalla, tyhmä.
Raamatun mukaan jo alkuseurakunnat oli pullollaan antikristuksia. Missään muualla kuin kristillisissä seurakunnissa niitä ei tainnut ollakaan.
- SitäOdotellessas
Alkuseurakunnassa oli paljon vääriä profeettoja, mutta ei atikristuksia, siinä mielessä mitä sillä tarkoitetaan.
SitäOdotellessas kirjoitti:
Alkuseurakunnassa oli paljon vääriä profeettoja, mutta ei atikristuksia, siinä mielessä mitä sillä tarkoitetaan.
Missä mielessä "vääriä" profeettoja? Sanoivat, että Jeesus tulee?
- olenateisti
Alkuperäisessä seurakunnassa oli jo vääriä profeettoja! Uskovat ei siis alkumetreilläkään kyenneet tulemaan toimeen keskenään. Kuinkahan monta noita uskontoja on nykyaikana? Ihan noin esimerkiksi: lestaiolaiset hajonneet jo lähes 30 lahkoon. Ja mitä me tästä opimme?
Raamatussa (UT:n kirjeissä seurakunnile) puhutaan selvästi antikristuksista niin että äläpä ala vääristellä Sanaa...
- SitäOdotellessa
kekek-kekek kirjoitti:
Raamatussa (UT:n kirjeissä seurakunnile) puhutaan selvästi antikristuksista niin että äläpä ala vääristellä Sanaa...
En ole sanonut sitä mitä väität.
Joudun katsomaan ''Vain elämää''.
- kaapinpaikkat
Muijako pakottaa?
kaapinpaikkat kirjoitti:
Muijako pakottaa?
Mielenkiintoista. Vastasin tähän tytär. Viesti poistettu sääntöjen vastaisena. Tytär ei siis saa pakottaa minua katsomaan ''vain elämää''. Voin siis vedota Suomi24:n sääntöihin, jipii.
- 12____13
Sillävälin kaikenmaailman Luterilaiset saavat puhua imureistaan ja hiestään minkä ehtivät, mielen
-kiintoista
tää sen
-suuri
sen sanonut että 'penis', eli ei saa poistaa asiattomana. Hyvät ylläpidon körtit
Niin kuin on ollut viimeiset pari tuhatta vuotta. Kyllä ateistit saavat katua sitä etteivät usko jumalaan, ihan kohta.
- SitäOdotellessa
Kristinuskoa olllut noin 2000 vuotta.
Antikristuksen aikaa ollut murto-osa siitä.
Antikristus tulee vasta kun muut Raamatun ennusteet ovat täyttyneet. - LoputonOdotusSulla
Antikristus tulee vasta kun muut Raamatun ennusteet ovat täyttyneet."Antikristus tulee vasta kun muut Raamatun ennusteet ovat täyttyneet."
Toisin sanoen ei koskaan. - LoputonOdotusSulla
Antikristus tulee vasta kun muut Raamatun ennusteet ovat täyttyneet."Antikristus tulee vasta kun muut Raamatun ennusteet ovat täyttyneet."
Toisin sanoen ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256