Onko netissä tietoa siitä mitä tapahtui sen jälkeen kun sarja päätty? Mitä tapahtui telepaateille, entä mitä sille lahjalle tapahtui minkä London antoi sheridanin pojalle annettavaksi kun hän täyttää 16 vuotta?
Kiitos avusta!
Babylon 5
B5-Fani
3
723
Vastaukset
- fanittaja myös
- Garibaldi
Niin, itsehän olen kerännyt kaiken sarjaan liittyvän. Kirjoista se Centauri-trilogia varsinkin kertoo helevetin hienosti jatkumoa tarinaan...ja se tarina on aika surullinen loppujen lopuksi...
Ja odotan mielenkiinnolla, miten elokuva The Movement of Shadows (nimestä en oo täysin varma) edistyy...ainakin se on jo esituotannossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836329
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534522- 764277
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563327Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72737- 352376
- 2042181
- 462026