https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/laura-huhtasaari-ylivoimainen-ykkonen-naita-ehdokkaita-mtv-n-vaalikone-on-suositellut-eniten/6704368#gs.34sHNdI
Perussuomalaisten presidenttiehdokas Laura Huhtasaari on ylivoimainen ykkönen MTV:n vaalikoneessa, joita vaalikone on suositellut eniten siihen vastanneille. Minulle tuo on täysin odotettu tulos, kun Huhtasaari vastustaa muun muassa nykyistä haittamaahanmuuttopolitiikkaa jyrkästi kansan enemmistön tavoin Suomessa?
LAURA HUHTASAARI YLIVOIMAINEN MTV:N VAALIKONEESSA.
97
601
Vastaukset
- Yggyughuhuhu
Jep tuli testattua ja huhtasaari tuli ykköseksi ja väyrynen peesasi lähellä....
- kaperhana
Samoin minä testasin tätä vaalikonetta ja Huhtasaari oli selvä ykkönen ja Väyrynen kakkonen.
- hyvälaura
haittamaaahanmuutto on yksi vahva asia joka nostaa Laura Huhtasaaren suosiota. Ei ihme koska suurin osa kansasta ei halua matuja suomeen äänet lauralle täältäkin
- kaperhana
Juuri näin.
- äänestämään
Tätähän pitäisi hehkuttaa kaikissa medioissa, mutta kun voittaja on Huhtasaari , asia vaietaan kuoliaaksi.
Äänestyspaikoilla nähdään!
- Uhhyygyhy
Yllättäen suvakki-sale jäi yhdessä rkp ja vasemmiston edustajan kanssa kolmen huonoimman sakkiin...
- kaperhana
Juuri näin. Suomen kansa kyllä tietää, että Laura Huhtasaari ja Paavo Väyrynen ovat ainoat isänmaan itsemääräämisoikeutta ja sen kansaa muun muassa haittamaahanmuutolta puolustavat presidenttiehokkaat tuosta ehdokas joukosta.
- Naksimi
Kokoomuslaisena olen yllättynyt kuinka eriävät mielipiteemme ovat Salen kanssa ja salen outo maahanmuutto lausunto on jäänyt oudoksi? - On hyvä että saamme väriä harmaaseen suomeen- mitähän tämä tarkoittaa hädänalaisten auttamisessa? onko kaikki siitä väristä ja sukupuolesta kiinni, jos avuntarvitsija oli vaalehiuksinen tai nainen niin sillä ei olisi arvoa auttamisketjussa? pitäisikö äänestää jotain muuta?
- jaanakaisa
Naksimi kirjoitti:
Kokoomuslaisena olen yllättynyt kuinka eriävät mielipiteemme ovat Salen kanssa ja salen outo maahanmuutto lausunto on jäänyt oudoksi? - On hyvä että saamme väriä harmaaseen suomeen- mitähän tämä tarkoittaa hädänalaisten auttamisessa? onko kaikki siitä väristä ja sukupuolesta kiinni, jos avuntarvitsija oli vaalehiuksinen tai nainen niin sillä ei olisi arvoa auttamisketjussa? pitäisikö äänestää jotain muuta?
eiköhän kysymys liene suomen taloudellisesta tilanteesta. Valtiolla on velkaa yli 100 miljardia työttömyyskin on vielä kaiketi melkein 300 000 ei tuohon skenarioon kauheen hyvin sovi matut Kansa on huolissaan.
- Maakarimallu
jaanakaisa kirjoitti:
eiköhän kysymys liene suomen taloudellisesta tilanteesta. Valtiolla on velkaa yli 100 miljardia työttömyyskin on vielä kaiketi melkein 300 000 ei tuohon skenarioon kauheen hyvin sovi matut Kansa on huolissaan.
juurikin noin
velkarahaa käytetään matujen ruokapöydän kattamiseen. opiskelijoilta leikataan ja vanhuksilta tuollainen herättää ajatuksia......................
- ontietoa
minä epäilen että konetta on manipuloitu venäjän toimesta ,hakkerit ovat tehneet sen persujen pyynöstä aika varmaa tietoa
- kaperhana
Olet näköjään tuolla perusteella harhaluuloinen?
- oi_jännitystä
Minä epäilen, että lukujen taustalla on se, että Salen kannattajat eivät ole vaivautuneet vaalikoneisiin vastaamaan, vaan pelkästään keskittyvät äänestämiseen. Myös epäilen, että Salelta ei niin sanotusti odoteta mitään uutta kuin mitä nyt viimeiset vuodet ovat olleet, ja siksi vaalitentitkin tod. näk. jäävät Salen äänestäjillä seuraamatta.
Jos kakkosvaalikiekka tulee, uskon, että siellä händään Laura ja Sale.
Salen kohtalo saattaa lopulta olla kiinni enemmän eduskuntatason asioista kuin hänen omasta tekemisestään tai sanomisistaan. - Naksimi
Kansan mielipide puoltaa siis Huhtasaaren politiikkaa mutta media haluaa estää tai kääntää asian. Media on siis yllättynyt omasta virheestään. Media väittää että Huhtasaarella on 3% kannatus mutta kuulostaa oudolta jos perussuomalaisten kannatus on 9% tietämillä. Onko siis niin että perususomalaiset eivät tukisi Huhtasaarta? Ei tietenkään. Kyseessä on valtamedian valeuutinen, kansa haluaa olla voittajan puolella eli mitä pienempi arvo ehdokkaalla näyttää olevan niin oletetaan että omat eivät äänestäisi.
- Peurakallio
Luottakaa galluppeihin. Niissä valitaan satunnaisesti vastaajat ja näin saadaan tilastollisesti luotettava tieto esim pressaehdokkaiden kannatuksesta. Vaalikoneet ymt eivät anna luotettavaa kuvaa ehdokkaiden kannatuksesta, koska niiden vastaajat eivät edusta koko kansan joukkoa !
- luotettava.tieto
Peurakallio kirjoitti:
Luottakaa galluppeihin. Niissä valitaan satunnaisesti vastaajat ja näin saadaan tilastollisesti luotettava tieto esim pressaehdokkaiden kannatuksesta. Vaalikoneet ymt eivät anna luotettavaa kuvaa ehdokkaiden kannatuksesta, koska niiden vastaajat eivät edusta koko kansan joukkoa !
Ei gallupitkaan edusta koko kansan joukkoa.Luulisi sinunkin tietävän sen.
- kfdöfldöfgkdlög
Kukas sitä manipuloikaan kun Mtv:n vaalikone lakkasi toimimasta Eurostoliittolaiset Sauli Niinistöläiset mamuttajat?
- Kgkhkhkhkhkkg
Ilmeisesti väärä henkilö tuli ykkösenä.....manipuloinnin jålkeen järjestys on päinvastainen..
- Pietarin.trolli
Olen käynyt vaalikoneella jo 2018 kertaa tukemassa Huhtasaarta.
- IDIOOTITVALLASSAnyttt
Minä sain myös Huhtasaaren ykköseksi. Väyrynen oli minulla toinen.
Sale-mamuttaja oli kolmas. - kaperhana
Ainoat isänmaalliset ja Suomen itsemääräämisoikeutta EU:n eliitin käskytysvaltaa jyrkästi vastustavat presidenttiehdokkaat Laura Huhtasaari ja Paavo Väyrynen näyttävät olevan kärkikaksikkona kaikissa muissakin vaalikoneissa.
- ÄänestänLauraa
Kaikki ystävät ja työtoverit äänestävät myös Lauraa!
- hfghfg
Laura on älykäs ja edustava nainen!
- RouvaPresidentti
Palstalta on muuten tähän mennessä poistettu kolme Lauran kannatusketjua, joissa kaikissa oli reilusti yli parisataa viestiä...
- kaperhana
Juuri näin. Niiden viestien poistaminen osoittaa puolueellisuutta ja törkeää syrjintää Laura Huhtasaarta vastaan presidentinvaaliklvassa.
kaperhana kirjoitti:
Juuri näin. Niiden viestien poistaminen osoittaa puolueellisuutta ja törkeää syrjintää Laura Huhtasaarta vastaan presidentinvaaliklvassa.
Hän on Tyhmien ja yksinkertaisten ehdokas !
Todistan:
Käykää kokeilemassa mensan sivuja ja siellä mensan testi.
Tee nettitesti.
Minä luulen, että ne huhtasaaren kannattajat on yksinkertaisia !
Minä todistan sen sinulle toi mensan testi on älykkyystesti.
Et sä voi muuten olla sen kannattaja tai sä olet psyykkisesti sairas tai
sitten kuulut niihin aurinkomatka poikiin jotka menetti tyttöystävän
Kreikkalaiselle tai Espanjalaiselle ?
- PossuaHuuleen
Mulle tuli Huhtasaari kuten muistakin vaalikoneista. Mutta mistä näkyy kaikkien vastanneiden keskiarvo?
Todistan:
Tee nettitesti.
Ei se kerro totuutta, kun sinä tiedät hänen agendansa. . . Mutta tee se testi
se kertoo Älykkyydestä ja voit sitten huudella, että se on EU:n lahjoma.- hjdjjdfjdjdjdf
Liittovaltio kirjoitti:
Todistan:
Tee nettitesti.
Ei se kerro totuutta, kun sinä tiedät hänen agendansa. . . Mutta tee se testi
se kertoo Älykkyydestä ja voit sitten huudella, että se on EU:n lahjoma.Oletko testannut ja vaikeaksi itsellesi todennut.
- 623475
Tämä toistuu kaikissa vaalikoneissa. Väyrynen/Huhtasaari kärjessä...
- PakolaisetMahtavia
Huhtasaari saa ehkä max 5% äänistä. Sori rasistit, mutta teidän mielipiteenne ei edusta enemmistöä. Seuraava Suomen presidentti tulee olemaan suvaitsevainen, monikulttuuria edistävä ja kaikin puolin kansaa edustava eli pakolaisia ihaileva ja auttava henkilö.
- kaperhana
Minullekin kaikkiin vaalikoneisiin antamieni vastausten perustella kone suosittaa minulle Huhtasaarta ja Väyrystä. Vanhanen, Niinistö, Haatainen, Torvalds, Kyllönen ja Haavisto jää prosenteissa kauas Huhtasaaren ja Väyrysen prosenttilukuja. Meillä on oltava isänmaallinen presidentti, joka ei edistä islamisaation ja sen kulttuurin leviämistä missään tapauksessa Suomessa
- fdhjdjdfdjfjd
Ei sitten sun mukaasi ainakaan suomen kansaa edustava. Jotain muuta kansaa ehkä. Rasisti.
- kaperhana
Teidän innokkaasti Suomeen matuja hyyssäävien epäisänmaallisten lobbareiden jatkuvasti käyttämä haukkumasana on näköjään aina rasistiksi haukkuminen sellaisia isänmaallisia kansalaisia kohtaan, jotka jyrkästi vastustavat Suomen valtiontalouden kestävyyden ja Suomen kansalaisten turvallisuuden säilymiseksi islamisaation ja sen mukana tulevan julman sharia-lain leviämistä Suomeen?
- PossuaHuuleen
Sori mutta rasistit ei äänestä Huhtasaarta.
Rasistit eli suomalaisuuden vihaajat äänestää joko homoa tai sitä yhtä tyhmää ämmää. - haluanomanmaanitakaisin
Olet matu etkä pystykään ymmärtämään meidän kantasuomalaisten mielenlaatua. Luulet, että meidät taivutetaan suvaitsemaan monikulttuurisuus ts. alistumaan matuvaltaan. Ei veikkonen kansa antaa äänensä isänmaalliselle ehdokkaalle sillä nyt on totisesti ymmärrettävä mihin tämä Suomessa vallalla oleva kansan käännyttämistyö johtaa, jos sille ei kertakaikkisesti panna stoppi. Suomessa on meneillään suoranainen kansan vaihto eikä omalla kantaväestölllä ole näinä aikoina mitään arvoa. Kantasuomalaisia nöyryytetään leipäjonoissa, työttöminä, jopa niin, että Helsinki ja ympäristökunnat ovat ovat sopineet, että ensisijaisesti työllistetään maahanmuuttajat. Tavallisen kantasuomalaisen pärjäämistä omilla ansioillaan kiristetään kaiken aikaa kiky- ym sopimuksilla. Mitkään sopimukset eivät pienennä matujen elintasoa vaan huipentumana täällä oikeudettomasti oleilevat saavat ilmaiset terveyspalvelut jopa hammashoitoineen. Suomen presidentiksi täytyy valita omaa isänmaataan ja sen kantaväestöä arvostava älykäs henkilö, joka arvostaa rehellisyyttä kaikissa asioissa niin myös omissa asioissa eikä varsinkaan yllytä kansalaisia laittomuuksiin. Me kantasuomalaiset olemme lainkuuliaisia ja rehellisiä ja vaadimme sitä myös tänne tulleilta. Kaikki muualta Suomeen tulleet, jotka eivät pysty olemaan rehellisiä lainkuuliaisia on poistettava Suomesta sillä haluamme oman maamme pysyvän turvallisena. Nykymenolla on muualta tulleitten rikollisuus hälyttävää ja kuinka monet heidän tekemät rikokset jäävät selvittämättä. Tulipalojen määrä Helsingissä on huolestuttava nykyisin ja panee epäilemään tekijöiksi matuja varsinkin kun näkee heikäläisten pikkupoikien tulipaukutteluja ja heikäläisten kulttuuriinan kuuluu tulipalojen sytyttelyt.
- Soros
Olen käynyt jo 3609 kertaa vaalikoneelle syöttämässä samat vastaukset kui Huhtasaari.
- Vuoriston.Vaalikone
Vai oikein ylivoimainen vaalikoneella. Ainoa haittapuoli tällaisessa huikeassa menestyksessä on, että vaalikoneella ei voi äänestää. Kyllä edelleenkin pitää käydä äänestyspaikalla tai äänestää ennakkoon. ;)))
Sanoisin niin, että Niinistö, Haavisto ja Väyrynen hallitsevat pelikenttää tästä edespäin. Muut ehdokkaat saavat sitten rauhassa painia siellä mutasarjassa ja kiistellä keskenään, kuka saa
3% äänistä ja kenen on tyytyminen 1,5%:iin.
Mutta totta se tietysti on, jos äänestäjän ainoat mielipiteitä ovat rajat kiinni ja maahanmuuttajat helkuttiin, Huhtasaari natsaa ihmeen hyvin vaalikoneessa.
Yksinkertainen ehdokas on yksinkertaisille äänestäjälle se paras ratkaisu. ;)))- Tulikos.näytölle
Joko sait?
Huhtasaari ja hullujussi kaatuu talouteen !
Miten Juntti ei voi ymmärtää, että jos sulla ei ole rahaa sen huhtasaaren jälkeen
niin sinulla ei ole elämisen edellytyksiä.
Mikäli se on tietoinen valinta tämä hulluus ja järjettömyys, niin kerro se !
Se voi olla joidenkin tahojen ihan tietoinen valinta ja silloin tulee tappelua
ja mielivaltaa.
Eihän yksikään yritys edes jäisi suomeen jos se eroaisi EU:sta. Suomen suurimmat
kaupalliset yhtiöt ovat ulkomaalaisomistuksessa ! Velat jäis Euroiksi ja maksuväline
markka ja tiedätte varsin hyvin mitä tapahtuu !
Ihmiset joilla on velkaa olisivat kusessa !
Devalvaatiolla pitäisi painaa elintasoa tästä alemmaksi mitä nyt on !
Jos se on itsetarkoitus, niin tuhotaan ihmisten elämä ja eläkkeet ja koko
Pask* . Mutta tämä pitää kertoa ihmisille.
Mä luulen, että osa siitä tyhmän porukoista saattaisi erota Teistä.- eu.nukille
Mielenhäiriöihin saa apua jos haluat avun vastaanottaa.Googlaten löydät.
- kaperhana
Perusteleppas nimimerkki Liittovaltio, että miten muilla pohjoismailla on esimerkiksi talouskasvu ollut viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana keskimäärin noin 8 prosenttiyksikköä suurempaa, kuin Suomessa, vaikka ne eivät kuulu rahaliitto euroon? Kyllä Suomi pärjäisi hyvin ilman yhteisvastuullisia kolhoosiliittoja EU:ta ja euroa.
- Vuorten.Liittovaltio
kaperhana kirjoitti:
Perusteleppas nimimerkki Liittovaltio, että miten muilla pohjoismailla on esimerkiksi talouskasvu ollut viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana keskimäärin noin 8 prosenttiyksikköä suurempaa, kuin Suomessa, vaikka ne eivät kuulu rahaliitto euroon? Kyllä Suomi pärjäisi hyvin ilman yhteisvastuullisia kolhoosiliittoja EU:ta ja euroa.
”...miten muilla pohjoismailla on esimerkiksi talouskasvu...”
Norjalla on öljyvarat, eiköhän perustele riitä Norjan osalta.
Ruotsi talouskasvu taas perustuu vahvaan kansainväliseen osaamiseen. Ruotsi on käynyt merkittävää kansainvälistä kauppaa aina 1600-luvulta alkaen, jolloin Stora Koppaberg oli kuparikaupan maailmanmahti. Ruotsissa kansainvälisyys on itsestään selvää, kun Suomessa pöljät vielä huutelevat, että suomi suomalaisille ja pakkoruotsia ei tarvita missään. On toisaalta koomista, että rassukka kiittelee Ruotsinkin talouskasvua , jo seuraavassa viestissä rassukka huutelee, että Ruotsin talous romahtaa maahanmuuttajakuormansa alle.
Islannin talouskasvua ei tarvitse kommentoida. Maassa oli paha ja finanssiriisi vuonna 2008. Nykyinen hyvä talouskasvu on kömpimistä montun pohjalta kuiville. Prosentit ovat komeita, mutta nyt vasta saavuetaan romahdusta edeltävää tasoa.
Tanskasta taas ei tarvinne kirjoittaa mitään. Maan valuutta on kiinteästi sidottu Euroon, joten taloudellinen tulos olisi ihan sama, vaikka Tanska olisi itse valuuttaliiton jäsen.
Färsaarista, Grönlannista, Norjan Huippuvuorista ja Jan Mayenin saarista en myöskään viitsi kirjoittaa mitään. Sinä et edes tiedä, että nämäkin lasketaan Pohjoismaihin kuuluviksi, vaikka ovatkin vain itsehallinnollisia alueita.
Pöljät pojat kyllä huutelevat, että Suomi pärjäisi ilman EU:tai tai Euroa. Onneksi vain pöljät pojat ovat tätä mieltä, ajattelava ihminen ymmärtää kansainvälisen kaupan tärkeyden. Ajatteleva ihminen ymmärtää, että ei Suomi pärjää, jos täällä keskenämme myymme toinen toisillemme kumiteräsaappaita ja tuohikontteja.
Tämmöisiä perusteluja täältä. ;))) kaperhana kirjoitti:
Suomessa on vielä tullit ja Kytät satamissa ja on jo silminnähden vähän
erilainen järjestelmä !
Suomi on rakennettu entisen neuvostoliiton kauppakumppanuudesta
läntiseen markkina ja kulutukseen perustuvaan talousyhteisöön joka on
maksanut jo lähes kaiken valtion omaisuuden.
Suomessa oli Neuvostoliiton ja YYA:n jälkeen yli miljoona ihmistä valtiolla
ja kunnilla töissä ja näistä monesta on muodostettu liikelaitoksia myöhemmin.
Ne ei ole pysyneet teollisen kehityksen perässä juuri talouden vuoksi, koska
ruotsin taloutta ja muita on tuettu kulutuksella.
Suomen talous on yhä valtio keskeistä ja kunta Liikelaitoksia.
Tämän vuoksi ette saa edes Euroopan unionin määräistä sosiaaliturvaa ettekä
Euroopan unionin vaatimaa terveydenhuoltoa. Lue Googlesta !- miksiteitsen
Vuorten.Liittovaltio kirjoitti:
”...miten muilla pohjoismailla on esimerkiksi talouskasvu...”
Norjalla on öljyvarat, eiköhän perustele riitä Norjan osalta.
Ruotsi talouskasvu taas perustuu vahvaan kansainväliseen osaamiseen. Ruotsi on käynyt merkittävää kansainvälistä kauppaa aina 1600-luvulta alkaen, jolloin Stora Koppaberg oli kuparikaupan maailmanmahti. Ruotsissa kansainvälisyys on itsestään selvää, kun Suomessa pöljät vielä huutelevat, että suomi suomalaisille ja pakkoruotsia ei tarvita missään. On toisaalta koomista, että rassukka kiittelee Ruotsinkin talouskasvua , jo seuraavassa viestissä rassukka huutelee, että Ruotsin talous romahtaa maahanmuuttajakuormansa alle.
Islannin talouskasvua ei tarvitse kommentoida. Maassa oli paha ja finanssiriisi vuonna 2008. Nykyinen hyvä talouskasvu on kömpimistä montun pohjalta kuiville. Prosentit ovat komeita, mutta nyt vasta saavuetaan romahdusta edeltävää tasoa.
Tanskasta taas ei tarvinne kirjoittaa mitään. Maan valuutta on kiinteästi sidottu Euroon, joten taloudellinen tulos olisi ihan sama, vaikka Tanska olisi itse valuuttaliiton jäsen.
Färsaarista, Grönlannista, Norjan Huippuvuorista ja Jan Mayenin saarista en myöskään viitsi kirjoittaa mitään. Sinä et edes tiedä, että nämäkin lasketaan Pohjoismaihin kuuluviksi, vaikka ovatkin vain itsehallinnollisia alueita.
Pöljät pojat kyllä huutelevat, että Suomi pärjäisi ilman EU:tai tai Euroa. Onneksi vain pöljät pojat ovat tätä mieltä, ajattelava ihminen ymmärtää kansainvälisen kaupan tärkeyden. Ajatteleva ihminen ymmärtää, että ei Suomi pärjää, jos täällä keskenämme myymme toinen toisillemme kumiteräsaappaita ja tuohikontteja.
Tämmöisiä perusteluja täältä. ;)))Menit sitten nyysimään Liittovaltio-sanan Vuorten. jatkoksi. Varsinkin kun on olemassa Liittovaltio-nimimen rekisteröity käyttäjä samassa ketjussa ja itse olet aina nikinnulkutuksesta valittanut. Nyt sittet itse nulkutat.;)))
- nulnul
miksiteitsen kirjoitti:
Menit sitten nyysimään Liittovaltio-sanan Vuorten. jatkoksi. Varsinkin kun on olemassa Liittovaltio-nimimen rekisteröity käyttäjä samassa ketjussa ja itse olet aina nikinnulkutuksesta valittanut. Nyt sittet itse nulkutat.;)))
"s i t t e n itse nulkutat.;))) "
- IDIOOTITVALLASSASuomessa
Ne, jotka ihailevat pakolaisia mutta eivät suomalaisia, eivät ole enää suomalaisia.
He eivät ymmärrä sitä mikä on oikein ja väärin.
On väärin kurjistaa suomalaisten elämää samalla kun elätetään ilmaiseksi
muualta tulleita.
Minä olen suomalainen ja ajattelen vain suomalaisten parasta.
Oma kansa menee muiden edelle.
Jos presidentti ei tätä ymmärrä tai ei tahdo ymmärtää,
silloin presidentti ei ole suomalaisten presidentti.
Väyrynen on tohtorismies ja hänellä on ymmärrystä puolustaa
suomalaisille rakasta isänmaata ja suomalaisia.
Huhtasaari ymmärtää puolustaa Suomea.
Muut ehdokkaat avaavat Suomen oven kaikille muulta tuleville.
Espoossa on poltettu autoja Ruotsin mallin mukaan.
Isossa Omenassa Espoossa likuportaat olivat rikki
jouluaaton aattona (23.12) ja asiakkaat jonottivat hissejä
päästääkseen alas parkkitiloihin. Miksi juuri jouluna?
Pieni Suomi elää nyt jo suurissa veloissa.
Pieni Suomi ei pysty eikä voi ottaa maahanmuuttajia sossun piikkiin.
Me suomalaiset haluamme presidentin, joka pitää Suomen suomalaisilla.
Suomi ei voi eikä saa olla koko maailman sosiaalitoimisto.
Köyhyyttä on nyt entistä enemmän Suomessa (noin 500 000).
Suomessa on ollut useamman vuoden ajan kansan kahtiajakoa:
rikkaat vastaan köyhät (jo vuodesta 2008 alkaen eli jolloin lama iski Suomeen).
Missä on ne työpaikat työttömille?
Kyykytys ei ole kannustamista.
Työttömiä on noin 400 000 (tässä luvussa on ne jotka on "koulutuksessa" tai
kotona ilman kortiston leimaa).
Jos lähtettää 600 hakemusta, niin silloin on ainakin yrittänyt löytää töitä.
Eri asia on huolikoo kukaan enää töihin mutta se ei ole työttömän syytä.
Ikärasismi ja sukupuolirasismi vallitsevat Suomessa nykyään.
Herrat saavat olla yli 70 mutta työntekijä korkeintaan 40.
Mihin ne 40-70 vuotiaat pannaan?- PossuaHuuleen
Sen verran hyvä kirjoitus että suvakkisensuuri iskee varmasti.
On ihan totta että moni typeryys haluaa lahjoittaa suomen noille loisille. He ovat pettureita ja pettureille ei hyvin käy. PossuaHuuleen kirjoitti:
Sen verran hyvä kirjoitus että suvakkisensuuri iskee varmasti.
On ihan totta että moni typeryys haluaa lahjoittaa suomen noille loisille. He ovat pettureita ja pettureille ei hyvin käy.Suomi mainostaa tai sen hallinto mainostaa itseään sillä ja käyttää
ihmisiä hyväksi maksamalla esim erittäin pientä palkkaa !
Suomen suurimmat liikelaitoksen ovat valtion ja kuntain talous ja niihin
liittyvät toimijat. Sillä ne on pitäneet sitä järjestelmää yllä, kuin hieno se
on vaikka todellisuudessa se on euroopan unionin alhaisinta.
Köyhiä suomi on täynnä oliko 700 000 köyhyysrajalla ja yli 500 000
luottotiedotonta ?
- kaperhana
Laura Huhtasaari näkyy olevan ylivoimainen ykkönen kaikkien muidenkin vaalikoneiden antamissa vastauksissa ja se ei ole mikään ihmekkään.
- Vuoriston.Ehdokas
Kannattaa todellakin käydä YLE:n vaalikoneella.
https://vaalikone.yle.fi/presidentinvaali2018?lang=fi-FI#9
Tarkistin 10 ensimmäistä kysymystä ja vastausta. Laura-paran sanalliset perustelut olivat joka kohdassa tällaisia:
Huhtasaari:-
Ei hyvät hyssykät sentään. Muut ehdokkaat perustelivat kantaansa, Laura-parka oli ainoa, joka ei osannut tai ei ymmärtänyt. Korvani punoittivat myötähäpeästä. Tällaisia ehdokkaita meillä on. ;)))- Vuoriston.Ehdokas
Korjaan. Vaalikoneen 10. kysymys kuului näin: Tuloerot ovat meillä liian suuret.
Huhtasaari: Valtionyhtiöiden johtajien palkat ovat ylimitoitettuja.
Olihan siellä yksi kommentti, sekin tosin ihme öyhötys. Ei ne tuloerot valtionyhtiöiden johdon palkkoja rukkaamalla miksikään muutu, mutta Laura-parka ei vaan ymmärrä asiaa. - kaperhana
Isänmaallinen Laura Huhtasaari on ylivoimaisesti paras kaikista muista presidenttiehdokkaista. Siksi kannattaa edottomasti kaikkien äänestää Laura Suomen presidentiksi, sillä Lauran valinta on suomalaisille kaikkein parasta. Näin on tosiasia.
- Vuoriston.Ehdokas
kaperhana kirjoitti:
Isänmaallinen Laura Huhtasaari on ylivoimaisesti paras kaikista muista presidenttiehdokkaista. Siksi kannattaa edottomasti kaikkien äänestää Laura Suomen presidentiksi, sillä Lauran valinta on suomalaisille kaikkein parasta. Näin on tosiasia.
Vaan kun se Laura-parka ei osannut perustella mielipiteitään millään tavalla? Mitäs nyt tehdään?
- Punkkumasa
Vuoriston.Ehdokas kirjoitti:
Vaan kun se Laura-parka ei osannut perustella mielipiteitään millään tavalla? Mitäs nyt tehdään?
Laura sentään tietää , toisin kuin öyhöttäjä vuorten, eron perulaisten ja chileläisten kesken.
- pelin_loppu
Laura on ylivoimaisesti eniten samaa mieltä maahanmuuttokriitikoiden ja natsien kanssa.
Se riittänee tuollaiseen kahden prosentin (2%) kokonaiskannatukseen loppupeleissä.- Cuckmainen
Suvakkiskitsofrenia kuvastuu arviostasi.
- yksimiljoonissssta
tein kolmella vaalikoneella testin, ja kun ekalla tuli huhtasaari, tokalla väyrynen niin kun kolmannella muutin vastauksia vain piirun verran jyrkemmiksi niin tuli huhtasaari.
Aivan selvää että Huhtasaari on valinta.- kaperhana
Sama tulos oli minullakin.
- htrfl
Onko sillä edes väliä kuka voittaa, koska ei presidentti (yksin, jos ollenkaan) tee mokutuspäätöksiä?
- Hdygey
Jostain on alettava ja sitä parempi mitä nopeammin!
- Karpala
Äänestä Niinistöä, niin míkään ei muutu (paremmaksi).
- kaperhana
On melko varmaa, että Laura Huhtasaari ja Sauli Niinistö ovat vastakkain presidentinvaalien toisella kierroksella.
- HuhtasaarijaVäyrynen
Huhtasaari ja Väyrynen ovat vastakkain toisella kierroksella. Niinistön todellinen kannatus on huomattavasti pienempi kuin gallupit antavat ymmärtää.
- kaperhana
Juuri näin on totuus tässä asiassa.
- kaperhana
Laura Huhtasaari on ainut oikea valinta äänestettäväksi, jos vähänkin välittää oman isänmaan perinteisten arvojen ja kulttuurin säilymisestä.
- rkeakkerkwakakarkw
Ei kreationististä ole presidentiksi.
- PAHUUSZ
rkeakkerkwakakarkw kirjoitti:
Ei kreationististä ole presidentiksi.
Eiköhän suuri osa Suomen ja muidenkin maiden pressoista ole ollut kreationisteja ja ihan ovat hommansa hoitaneet.
- prosentitnousevat
Kävin juuri vaalikoneella 5618 kerran tukemassa Huhtasaarta.
- kaperhana
Suvakit yrittävät noin lapsellisella propagandajutulla vääristellä ja vähätellä Laura Huhtasaaren suurta ylivoimaa vaalikoneissa. Mutta ei tuollaista kusetusjuttua usko kukaan.
- kaperhana
Älä yritä noin lapsellista.
- Äläpelleile
Aika säälittävä yritys. Ihan samalla logiikalla voisi ilman mitään perusteita väittää, että samat vihervassarit käyvät äänestämässä useita kertoja Haavistoa, Haataista ja Kyllöstä. Kun katselee ehdokkaiden vastauksia, on täysin ymmärrettävää, miksi Huhtasaari on ykkönen. Hänen näkemyksensä vastaavat pitkälti suuren osan suomalaisista näkemyksiä. Konservatiivisia ja isänmaallisia ihmisiä on Suomessa paljon. Vihervasemmistolainen media vain on onnistunut luomaan tavallisista suomalaisista kuten Huhtasaaresta joitain radikaaleja hirviöitä. Kun lähes koko mediakenttä on vastaan ja suuri osa lukijoista ei vaivaudu sen kummemmin asioita pohtimaan, uskoo myös suuri osa äänestäjistä median puppuun. Vaalikoneet ovat siitä hyviä, että niihin vastataan ensin itse ja sitten katsotaan kenellä ehdokkaalla on samat näkemykset. Toimittajat eivät pääse sinne yhtä helposti ohjailemaan ja tarjoilemaan omia ennakkokäsityksiään.
- kaperhana
Juuri näin on totuus. Osuit täydellisesti asian ytimeen tässä asiassa, Sillä Laura Huhtasaaren ylivoimaista kansansuosiota yritetään näköjään nyt mustamaalata kaikenlaisilla likasanko-ja valheellisilla vääristelyjutuilla Suomen valtamedian (valemedian) toimesta Suomessa?
- trygi
Amerikkalainen sotaveteraani sanoi "me taistelimme ettei euroopassa puhuttaisi saksaa.Teidän täytyy taistella nyt,ettei siellä puhuta arabiaa".
- Prosenttejalisää
6000 kertaa ylittyi ja ruplakasa kasvoi.
- Vuoriston.Ehdokas
”Hänen näkemyksensä vastaavat pitkälti suuren osan suomalaisista näkemyksiä.”
Ei ne vastaa, äläpä turhaan yritä.
Ensinnäkin Huhtasaari ei YLE:n vaalikoneessa juurikaan esitä perusteluja mielipiteisiinsä. Hän on vaan niksutellut kyllä/ei/melkein-namiskukkelia. Toiseksi, jos edes joltinenkin osa suomalaisista olisi samaa mieltä Huhtasaaren kanssa, tämän pitäisi myös näkyä vaaligallupeissa.
Vaaligalluppien mukaan Huhtasaaren kannatus on tasolla 2%. Ja kannatus istuu siinä kuin palsternakka Junttilan tuvan seinässä, tapahtuipa maailmassa mitä tahansa. Ajatteleva ihminen tietää myös syyn. Tässä maassa on noin 2% pöljiä öyhöttäjiä. He kaikki kannattavat jo Huhtasaarta, joten ei tästä kakkikasasta tämän suurempaa kannatus voi irrota.
Vaaliterveisin vaan. ;)))
PS. Paavo muuten on kovassa nousukiidossa.- Sairasta.tuollainen
"Ei ne vastaa, äläpä turhaan yritä. "
Mikä olet käskemään ja kieltämään , yleensäkin mollaamaan kenenkään kirjoitusta? On erittäin ruma tapa halveerata ja kutsua Huhtasaaren kannattajia "kakkikasoiksi " ! Typerää ja lapsellista käytöstä ihmiseltä , joka luultavasti on täysi-ikäinen. Häpeällistä kirjoittelua tuollainen !!!!!!! - punkut.juotu
Sairasta.tuollainen kirjoitti:
"Ei ne vastaa, äläpä turhaan yritä. "
Mikä olet käskemään ja kieltämään , yleensäkin mollaamaan kenenkään kirjoitusta? On erittäin ruma tapa halveerata ja kutsua Huhtasaaren kannattajia "kakkikasoiksi " ! Typerää ja lapsellista käytöstä ihmiseltä , joka luultavasti on täysi-ikäinen. Häpeällistä kirjoittelua tuollainen !!!!!!!Taisi Vuoriston.Ehdokas tuossa juuri loukata presidenttiehdokasta kirjoitusvirheineenkin.
Selittämätöntä sikamaisuutta ja ilmiannon arvoista. - Vuoriston.Ehdokas
punkut.juotu kirjoitti:
Taisi Vuoriston.Ehdokas tuossa juuri loukata presidenttiehdokasta kirjoitusvirheineenkin.
Selittämätöntä sikamaisuutta ja ilmiannon arvoista.".... ilmiannon arvoista."
Että vanha kunnon DDR-meininki on siellä vielä voimissaan. ;))) - punkut.juotu
Vuoriston.Ehdokas kirjoitti:
".... ilmiannon arvoista."
Että vanha kunnon DDR-meininki on siellä vielä voimissaan. ;)))Irvailet vielä kakaramaista käytöstäsi. Häpeä !
- Laatukirjoittelua
Kovin alas on ikämies solvauksissaan vajonnut. Tasoisensa kommentti. :/
- Böllö527
Kai sä tajuat että galluppeja hallitsee ne jotka on ne gallupit tilannu, eli se on täysin puolueellista tietoa, aivan samalla tavalla kuin sotien historiankin kirjoittaa voittajat.
- vapaasana
Minä äänestän ensi vuonna putinia.
- Hfghjfghhhhf
Kakkikasa. Kyllä nyt vuoristoheebo pisti paha. Annan 6 pistettä.
- kaperhana
Lauraa pukkasi vaalikone minulle parhaaksi äänestysehdokkaaksi presidentinvaaleissa ja tottakai minä toimin koneen ehdotuksen mukaisesti sitten vaaleissa.
- Vuoriston.Ehdokas
"...tottakai minä toimin..."
Toki niin. Mahdut varmaan hyvin siihen 2%:n ryhmään, joka muutenkin kannattaa Huhtasaarta. ;))) - kaperhana
Kommenttisi on matuja Suomeen hyyssäävän suvakin toiveunta, mutta tuo toiveunikuva suvakeilta tulenee muuttumaan sitten hirvittävän katkeraksi, kun Laura tekee suuren jytkyn presidentinvaaleissa?
- Hjhgfjhggf
kaperhana kirjoitti:
Kommenttisi on matuja Suomeen hyyssäävän suvakin toiveunta, mutta tuo toiveunikuva suvakeilta tulenee muuttumaan sitten hirvittävän katkeraksi, kun Laura tekee suuren jytkyn presidentinvaaleissa?
Ei Suomessa lepakko saa kannatusta!!!!
- äänilauralle
Mulle on tullut huhtasaaari kaikissa vaalikoneissa, jotka oo tehny.
Se on siinä sitten.- Totuuskomissio1
Ei ole kovin iso ihme, jos Huhtasaari ykkösenä koneessa, mutta toivottavasti kansalaiset haluavat todellista muutosta riittävästi äänestämällä?
Hänen voittonsa voisi selkiinnyttää suuntaa, joka on nyt ollut vuosia todella outo ja epäisänmaallinen ja tulee lisääntyvästi aina vaan kalliimmaksi vuosi vuodelta jokaiselle meistä.
Kuin pohjustuksena tuli eilen uutisia Supon suunnalta, joissa kerrottiin terrorismin uhkan kasvusta maassamme, no mitä muuta tästä voi seurata, kun laittomasti maassa oleilee epämääräistä väkeä jo tuhansin? - lälläslää
laura tulee voittamaan niinsanotuilla protesti äänillä
- EikäMamutuspellejä
Täytyypä tästä lähteä Lauraa äänestämään.
- Laura5Huhtasaari
Lauralle annan ääneni isänmaani kunniaksi!!!
- äänihuhtasaarelle
LAURALLE ääni täältäkin.
Olen väsynyt siihen, miten ei välitetä suomalaisten enemmistön mielipiteistä.
Pieni kovaääninen vähemmistö, jonka hallussa media on, haluaa määrätä enemmistöä ,esimerkiksi sensuroimalla määrätietoisesti kaikki vastakkaiset mielipiteet vaikka tämänlaiselta suomi24-palstalta. Ja keksimällä valeuutisia 15-vuotta vanhan gradun lainausmerkkien paikoista ja tavasta tehdä gradua sen ajan ohjeiden mukaan.
Missäs se Saulinkin gradu piileskeli tässä taannoin, ja entäs Pekan professuuri jne.................................
Kaikki ehdokkaat ovat laillisesti valittuja ehdokkaita ja meillä on lailliset vaalit, ei voi olla sensuroitavaa, jos kannattaa jotakin heistä. - valepukiteijatkoon
Laura Huhtasaari voittoon!
- SanoEiPersuille
Huhtasaari on plagioinut gradunsa ja sen jälkeen syyttää muita poliittisesta pelistä. Ei tuollainen ihminen käy presidentiksi.
- romanikeski-suomesta
Mie äänestin Lauraa. Hän ainu joka pitää kansallisten vähemmistöjen puolta. On myös uskonnollinen kuten minäkin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun203570Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813035- 613014
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2992384- 412162
- 542131
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211331Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo61204- 421200
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241095