Hyväntahtoinen joulutervehdykseni

Keskustan kannattajat eivät liene nyt oikein joulumielellä, kun gallupit näyttävät kovin surkeaa kannatusta puolueelle. No, gallupit ovat gallupeja, tulos nähdään vasta vaaleissa, kuullaan heidän täällä sanottavan. Niin he sanoivat myös v. 2011 vaalien edellä, ja oikeassa olivat; vaaleissa kepun kannatus olikin sitten alhaisempi kuin gallupeissa.

Edellä todetunkin johdosta haluan nyt ilahduttaa heitä joulutervehdykselläni. Sitä he ovat täällä jo kaipailleetkin. Nyt minulla on aikaa tämän lähettämiseen, kun jouluvalmisteluni alkavat olla jo lopuillaan. Joten voi alkaa hiljentyä joulun viettoon.

Nyt ei enempää eikä mitään muutakaan ainakaan ennen ensi vuotta, joten nyt vain toivottelen kaikille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!

Ps.

Pitempänä tämän äsken laitoin, mutta jostain syystä se poistettiin. Kerron joskus toiste siitä poistetusta, joka varmaan olisi ollut eräille mielenkiintoisempaa.

26

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetyille.vain

Miksi kaikille toivottelet ? Ei teillä sossuilla tapa niin ole tehdä.

Eikö sossumalli ole toivotella vain tietyille, tähän tapaan:
      "Toivotan hyvää Joulua
      OikeistoSosDem
      22.12.2017 11:58
      Kapille, Pystylle, MPP:lle, Tommille ja KauKelle."

• NiinOnNähtävä

Sossuja kai sitte on Pystyyn-kuollut ja KauKe (kaupunkikeskustalainen).

• Muka.kepulaisia
        NiinOnNähtävä kirjoitti:

Sossuja kai sitte on Pystyyn-kuollut ja KauKe (kaupunkikeskustalainen).

Haiskahtaneetkin kaalille.
        Se heidän omavalinta.

• Savon.anoppi

Viime jouluna (tai jonain muuna juhlapäivänä) pankkomajuri suuttui, kun hänelle ei esitetty juhlapäivän toivotuksia. Oli siitä katkera pitkän aikaa ja taitaa vieläkin olla.

• Capo_

Pieni lisäys:
      Erityisesti toivotan Hyvää Joulua ja onnellista uutta vuotta Sipilän hyvälle hallitukselle ja Paavo Väyryselle, josta tulee suomen seuraava presidentti!

• MaishiAnaaliAUJombeJOHT

Ei Sinun reppanan joulutervehdyksiä täällä kukaan kaipaa. "Hyväntahtoinen" lähinnä naurattaa koska hyvää tahtoa ei Sinusta löydy, kaivamallakaan.
      Surkea reppana olet ja salakavalasti täällä oksentelet. Hävetäkään et osaa tekosiasi.

• hohottaja

Sieltähän se homo.ossi pomppasi puskasta kuin vieteriukko. HOH HOH HOH HOH

• MaishiAnaalAUJompeJOHT

Muistathan, että olet ainoa, joka on täällä kelteisillään riettaasti keikistellyt miehille???

• hohottaja
        MaishiAnaalAUJompeJOHT kirjoitti:

Muistathan, että olet ainoa, joka on täällä kelteisillään riettaasti keikistellyt miehille???

Muistathan että olet ainoa joka työntää omaa paskaa nokkaan. Hyi helevetti.

• Laitanpa kuitenkin vielä tähän vähän jatkoa:

Viime jouluna laitoin tänne kuvan joulupöydästäni, ja sain kuulla, miten vaatimaton se oli. Ei pienellä eläkkeellään kituuttavalla ole mahdollisuuksia enempään. Jospa nyt laittaisivat nuo rikkaammat kuvia joulupöydästään, josta niin suuria kertovat! Minä en kerro joulustani enempää, en nyt enkä jälkeenpäinkään.

On paheksuttu sitä, että olen kertonut itsestäni ja laittanut tänne kuvien kanssa kertomuksia matkoiltani. Niin en enää tee. Todellisuutta värikkäämmän menneisyyden ja nykyisyyden nuo eräät ovat minulle luoneet! Matkakertomuksilleni - jos sellaisia vielä teen - laitan kuvia googlettamalla Wikipediasta, kuten teki palstan ”majuri” aikakoneellaan Australiassa matkatessaan. Ei matkaajan itsensä ottama kuva kerro todellisuutta. Esim. hiljattaiselta Etelä-Italian matkalta laitoin minusta otettuja kuvia, joissa näytän varsin hoikalta - painoni kun on nyt 72 kg - mutta kuva valehtelee, sainhan kuulla olevani Paloheinän paksu poika.

Vielä pieni huomio: yhdessä tälle tulleessa vastineessa ilmeisesti kyseenalaistetaan Pystyyn_kuolleen ja KauKe:n keskustalaisuus. Kyseenalaistaja lienee kepulainen, eikä hän oman kokemuspiirinsä perusteella voi uskoa, että kepun kannattajissakin voisi olla ihan fiksuja ja teräviä ihmisiä. Kyllä niitä on, muutaman sellaisen minäkin tulin Valiolla tuntemaan.

Nyt ei sitten enää muuta ennen kuin ensi vuonna!

• HyväJuttuTuo

Joulukatkeruus on Kapilla näemmä jo nousussa.

Vaikka et kuvia joulupöydästäsi laita, niin kait sentään olet hieman parantanut viimevuotisesta vaatimattomasta jouluateriastasi. Ja juomaksesi löytänyt muutakin kuin halpaa bulkkiviiniä.

Hyvää ja vaatimatonta Joulua Kapille

• MaishiAnaalAUJombeJOHT
        HyväJuttuTuo kirjoitti:

Vaikka et kuvia joulupöydästäsi laita, niin kait sentään olet hieman parantanut viimevuotisesta vaatimattomasta jouluateriastasi. Ja juomaksesi löytänyt muutakin kuin halpaa bulkkiviiniä.

Vaatimattomalle vanhukselle vaatimattomat toivotukset. HO HOO, HO HOO!

• Metsämies-

Niin painosi on..ei ainakaan liian korkea. Varmaan sopivalta tuntuu ?
        Kun itse olen laihduttanut, mutta kroppani on erilainen.
        Painoin 135 kg, nyt 115 kg. Ihan ruokavaliolla, ja pienellä muutoksella siihen,
        vehnänen jotakuinkin pois, tai paljon vähemmälle, se oli siinä keväästä. Sokeria
        on lievästi, muttei rasvaa liiemmin ole tullut käytettyä, tietenkin sitä on piilossa.
        Pituutta kun on 196 cm. Oikeastaan tuosta ei voi juuri enään laihtua, kun kroppa
        on laaja muutenkin. Kyllä sen parikymmentäkiloa huomaa selvästi, kun pois painosta.
        mm metsätöissä huomaa ketteryytenä.

Jos tällainen lisä sallitaan.

• KauKesk_

Oikei hyvää joulua sinulle Kapi. Kyllä Pysty on keskustan asiallinen kirjoittaja, minä huutelen täältä sivusta mitä sattuu. Vaikka joskus karrikoinkin asioita, niin siinä on ripaus huumoriakin mukana. Sillä en tykkää oikein tosikkomaisuudesta, ainakaan josse viedään liian pitkälle.

Tunnustuksia täytyy myös antaa, sinulla kynä käy siihen malliin, että pystyt kirjoittamaan vaikka romaaneja. Toinen hyvä kirjoittaja palstalla on MPP, hän on ehkä palstan asiallisin kirjoittaja.
        Yksi paha vika hänessä kuitenkin on, voisinko sen tässä paljastaa voisinko??
        No se kun hän ei ole Kepulainen, kun hän kirjoittaa niin perusteltua asiallista tekstiä, että oikein kateekskäy. Minäkin olen hänet ilmeisesti joskus kirjoituksillani loukannut, kun hän ei suvaitse enää vastata minulle, tosin täysin aiheesta. Sillä minun huumoria ei kaikki ymmärrä, kun siinä on hieman karrikoitu aihetta liikaa. Hyvät Joulut kaikille kirjoittajille..

• Heille.käy.mikä.vaan
        HyväJuttuTuo kirjoitti:

Laita RUK todistus sekin ilahduttaa pystyä ja kaukea
        Kyllä he senkin kehuu
        Vaikka aluskalsareista kuva,pujamastahan jo tullut

• KauKesk_ kirjoitti:

Oikei hyvää joulua sinulle Kapi. Kyllä Pysty on keskustan asiallinen kirjoittaja, minä huutelen täältä sivusta mitä sattuu. Vaikka joskus karrikoinkin asioita, niin siinä on ripaus huumoriakin mukana. Sillä en tykkää oikein tosikkomaisuudesta, ainakaan josse viedään liian pitkälle.

Tunnustuksia täytyy myös antaa, sinulla kynä käy siihen malliin, että pystyt kirjoittamaan vaikka romaaneja. Toinen hyvä kirjoittaja palstalla on MPP, hän on ehkä palstan asiallisin kirjoittaja.
        Yksi paha vika hänessä kuitenkin on, voisinko sen tässä paljastaa voisinko??
        No se kun hän ei ole Kepulainen, kun hän kirjoittaa niin perusteltua asiallista tekstiä, että oikein kateekskäy. Minäkin olen hänet ilmeisesti joskus kirjoituksillani loukannut, kun hän ei suvaitse enää vastata minulle, tosin täysin aiheesta. Sillä minun huumoria ei kaikki ymmärrä, kun siinä on hieman karrikoitu aihetta liikaa. Hyvät Joulut kaikille kirjoittajille..

Sanoin, että vasta ensi vuonna täällä käyn. Kun nyt kuitenkin palstan avasin ja näin tuon viestisi, helppo on rikkoa tuollainen lupaukseni.

Kiitos toivotuksistasi! Vaikka emme ole ihan samoissa näkemyksissä puolueista, ei se ole este sille, ettenkö voisi arvostaa myös toisissa näkemyksissä olevaa, jos mielestäni sille on perusteita. Tämän olen oppinut pitkän elämäni aikana, sekä työ- että yksityiselämässäni. Ihan läheisissänikin on kepun kannattajia ja tulinhan niitä tuntemaan myös valiolaisessa työelämässäni, ihan fiksuja, sympaattisia ihmisiä.

Poliittisissa näkemyksissämme kanssasikaan ehkä emme ole kovin kaukana toisistamme, mutta ilmeisesti näemme toisin ne puolueet, joiden uskomme niitä näkemyksiemme mukaisia tavoitteita parhaiten edistävän. En tosin itsekään ole varma, mikä olisi se puolue, joka minun näkemysteni mukaan parhaiten toimisi, mutta siitä olen jokseenkin varma, että kepu se ei voi olla. Hieman ihmettelen, jos Sinä ilmeisesti kaupunkilaisena ja järkimiehenä näet asian toisin. Kai Sinulla siihen on perusteesi.. Toivottavasti perusteesi ovat muut kuin lapsuudenkodin perintö.

Hauska muuten tuo määritelmäsi Mielipidepankista! Käänteinen sille, jonka täällä aikoinaan vahva kepulainen Oiva H - kai jo edesmennyt - sanoi erästä silloista törkykepulaista puolustaessaan: ”onhan hän sentään kepulainen”:

Oikein Hyvää Joulua Sinulle ja ehkäpä voimme hieman erilaistakin puoluepoliittisista näkemyksistämme huolimatta kinata tulevanakin vuonna ihan ystävällisessä hengessä toinen toisiamme ihmisinä kunnioittaen!

• paloheinänpöljä
        kapi_ kirjoitti:

Sanoin, että vasta ensi vuonna täällä käyn. Kun nyt kuitenkin palstan avasin ja näin tuon viestisi, helppo on rikkoa tuollainen lupaukseni.

Kiitos toivotuksistasi! Vaikka emme ole ihan samoissa näkemyksissä puolueista, ei se ole este sille, ettenkö voisi arvostaa myös toisissa näkemyksissä olevaa, jos mielestäni sille on perusteita. Tämän olen oppinut pitkän elämäni aikana, sekä työ- että yksityiselämässäni. Ihan läheisissänikin on kepun kannattajia ja tulinhan niitä tuntemaan myös valiolaisessa työelämässäni, ihan fiksuja, sympaattisia ihmisiä.

Poliittisissa näkemyksissämme kanssasikaan ehkä emme ole kovin kaukana toisistamme, mutta ilmeisesti näemme toisin ne puolueet, joiden uskomme niitä näkemyksiemme mukaisia tavoitteita parhaiten edistävän. En tosin itsekään ole varma, mikä olisi se puolue, joka minun näkemysteni mukaan parhaiten toimisi, mutta siitä olen jokseenkin varma, että kepu se ei voi olla. Hieman ihmettelen, jos Sinä ilmeisesti kaupunkilaisena ja järkimiehenä näet asian toisin. Kai Sinulla siihen on perusteesi.. Toivottavasti perusteesi ovat muut kuin lapsuudenkodin perintö.

Hauska muuten tuo määritelmäsi Mielipidepankista! Käänteinen sille, jonka täällä aikoinaan vahva kepulainen Oiva H - kai jo edesmennyt - sanoi erästä silloista törkykepulaista puolustaessaan: ”onhan hän sentään kepulainen”:

Oikein Hyvää Joulua Sinulle ja ehkäpä voimme hieman erilaistakin puoluepoliittisista näkemyksistämme huolimatta kinata tulevanakin vuonna ihan ystävällisessä hengessä toinen toisiamme ihmisinä kunnioittaen!

Kun Kapitollon persettä lipaisee, tollo saitille pullahtaa.

Tämä on vanha savolainen sananlasku joka on sadoin kerroin todennettu tällä saitilla : ))

• Jouluakin

Tuuheita munakarvoja Kapille.

• T.K.Jytilä

Palstan kunkulle kiitoksia toivotuksestasi ja Sinullekin Terveyttä, Jouluterveisiä ja Happy New Year

• Mitä.kiittelet

Saiko Jytilä Kapin joulutervehdyksen ?
        Jos, niin tuli varmaan kortti tai tekstiviesti?

• hohottaja

HOH HOH HOH Kapi pisti taas pienen iltajumpan keputollakoille, hyppiivät seinille. HOH HOH HOH HOH

• Punatonttu

Kapi lähtelee munakarva kortteja naisille.

• VihreääKryptoniittia

Hyvää Joulua Kapille !

Kapi on sekä vihreää että punaista kryptoniittia kepuille. Keput kun eivät kykene vastaamaan järkipuheeseen, saati huumoriin. Järkipuhe tekee keput heikoiksi ja huumori tappaa...

• niin.hauskaa

Tulehan kapi vielä kerran ilmoittaan että tulet palstalle vasta ensivuonna.

• 3päivää_sitten

Vieläkö "majuri" tämän muistaa:
        "Meille jo alkanut tuota vierasta niin tulemaan joulunviettoon, etten täällä oleile ennen joulua."

• majureitten

Tule sinäkin ilmoittamaan vielä useamman kerran että jätät palstan kun täällä kehä pyörii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe