ruotsi: matujen integraatio ei toimi

kxldldldldl

20

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nauretaan_päälle

      Hienao että valtiovarainministeri kertoo totuuden. Malmossä naiset joutuvat joukkorauiskausten uhreiksi tämön tästä.

      Idiotismin takia on oikein, että Ruotsi kärsii matujen takia.

    • hemmetin_hemmetti

      Nyt tuo lehmä vihjaa, että menkää suomeen.

      • SiiriIhanKosteena

        Tervetuloa, meillä on unelma.


    • HAHHAHHAHHAH

      Tyhmyydestä sakotetaan.

    • Pysykää.hesassanne

      Menikö tämä valemevaltamediassa ja täällä, jota avaltamedia ja hesanlesbot / eunikit sensuroi?

    • Ruotsissakin mamujen määrä on saavuttanut jo sellaisen rajan, että heidän lisääntyvää osuutta väestön kasvusta ei enää estä mikään. Heidän osuus väestöstä lisääntyy koko ajan kiihtyvällä vauhdilla. He ovat sikiämpää porukka, kun heidän pääviljelyssarka on pirtti ja koko ajan otetaan lisää porukkaa ulkomailta. Heidän äänestys osuus vaaleissa kasvaa ja he saavat koko ajan enempi edustajiaan vaaleissa, jotka ottavat vaan yhä enempi uskonveljiään maailmalta. Tällainen naapuri meitä odottaa ja me ittekkin ollaan siihen suuntaan menossa.

      • fobiini

        Mutta mites sitte, jos musut saavuttavatkin äänestysenemmistön ja alkavat äänestää shari-lakia valtaan ynnä muuta musumeininkiä? Entä jos jäämme omassa maassamme vähemmistöön ja muslut pystyvät laillisin keinoin ajamaan kalifaattiansa? Katsommeko hiljaa ja kunnioitamme "demokratiaa" ja enemmistön, muslujen tahtoa, kun naisilta suljetaan ulkomaailma ja pistetään hunnut päähän jne. vai käymmekö vastahyökkäykseen ja taistelemme aseellisesti ja karkoitamme tai tapamme orjuuttajat?
        Kun kaikki aina nojaavat laillisiin ja väkivallattomiin keinoihin. Jossain vaiheessa ehkä se väkivaltakin ja pakkotoimet on otettava kuvioon mukaan. Tämä on kuitenkin meidän maamme, meidän reviiriämme ja mielestäni meillä on oikeus tähän. Vaikka maanpetturipoliitikkomme ja suvakit kuskaavatkin matuja maan täyteen.


    • toimiitoimiitoimii

      Kyllä se ajan kanssa alkaa toimimaan kuten myös suomessa. Heidän lapsensa ja ruotsi/maahanmuuttajataustaisten pariskuntien lapset kyllä integroituvat ja ovat siunaus ruotsille ja suomelle. Ainoat jotka nyrpistelee nenää on rassut, mutta kuka niistä piittaa

      • uskotkotosissasi

        Oliko tuo vitsi vai oikea hengen tuote.


      • erggegrerget

        Eipä se kehitys tuolta näytä muuallakaan euroopassa. Matut haluavat elää omien arvojensa mukaisesti ja suurelta osin valtaväestöstä erillään - ja sama toisin päin.
        Ja kun ihmisillä on omat käsityksensä oikeasta ja väärästä, he eivät myöskään luota tai kunnioita toisiaan.


      • bobgeldof

        >Ei tule koskaan onnistumaan,,saattaa olla,että on hienoa kuvitella rauhanomaisesta yhteiselosta "kansojen kesken",,mutta ei:Muslimit ovat aivan liikaa kiinni kivikautisessa uskossaan,,kirjaimellisesti seuraavat sitä omaa asiaansa.On se nähty,ja jos ei muu,niin historiankirjat kertovat niille jotka lukea osaavat


      • LaitahanFaktoja

        Linkki?


      • gjsldgf
        LaitahanFaktoja kirjoitti:

        Linkki?

        Tuossahan tuo on aloittajan viestissä- Jos ruotsinkieli taipuu niin löytyy myös ruotsalaisita lehdistä.
        Ja aika huomioitavaa on, että tämä ministeri on demari, eli ei mikään äärioikeistolainen.


    • sellainen.on.unelma

      Jokainen järjellä ajatteleva on tajunnut tuon jo ajat sitten. Ruotsin vasemmisto sen sijaan huutaa "rassissmii" vielä siinäkin vaiheessa kun itse roikkuu kaulastaan nosturinvaijerista.. :P

    • AntaaTullaVaan

      "Andersson kehottaakin ihmisiä etsimään turvapaikkaa jostain muualta kuin Ruotsista.
      Heillä on enemmän mahdollisuuksia, jos he hakeutuvat johonkin toiseen maahan."

      Junat kohti pohjoista vaan. Suomen raja on auki ja täällä on paremmat mahdollisuudet kuin Ruotsissa.

    • suomalainen.mies_

      Se mikä ei toimi ruotsissa toimii suomessa koska olemme viisaampi kansa.

      • MeitäOnSiunattu

        Niin ja onhan meillä Orpo ja Sipilä valtionlaivamme peräsimessä ohjaamassa.


    • fuck_mamut

      Joulun paras uutinen.

    • syntisille.rankaisu

      Väärän profeetan kannattajien leviäminen yli maanpiirin ennustettiin jo Raamatussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe