Näin eilen 21.12.2017 noin klo 1930 Jyväskylässä Yliopistonkatua alaspäin kulkevan homojengin, ehkä noin kymmenen henkilöä. Koin hengessäni myös voimakkaasti, että he olivat paitsi väkivaltaisia, myös raiskaavia homoja. Tämä se puoli mitä suodatettu media ei homoudesta kerro. Jos et ylistä homofiilien agendaa muiden lampaiden mukana niin olet näille ryhmille vapaataa riistaa pahoinpidellä, raiskata ja murhata.
Sodoman synti ja lopun ajat
13
490
Vastaukset
- MaraBarSerapion
Cheek ja Elastinen ovat ne kaksi säkkipukuista profeetta Ilm.11. Säkkipuku kuvaa katumusta ja nöyryyttä jumalan edessä.
Cheek ja Elastinen saarnasivat 3.5 vuotta (=42 kk, 1260 päivää), kunnes lopettivat. He saarnasivat kaupungissa jota kutsutaan hengellisessä mielessä sodomaksi (ei pelkästään homoilu ollut heidän syntinsä, vaan muutkin synnit).
Vaikutusajallaan he opettivat Jumaan tietä ja saarnasivat Jumalauskoa ja menestysteologiaa kaikille kansoille kolmen ja puolen vuoden ajan.- OtaEsille
Luepas sitä Raamattusi hieman tarkemmin....
Sinällään Cheek ja Elastinen ovat kyllä ihania molemmat.
- HuutavanÄäniErämaassa
https://www.youtube.com/watch?v=CfY9Rdd-LMM
"profeetat - me ennustettiin tuleva"
Tämän biisin tarkoitus oli ilmoittaa profeetan todellinen tehtävä, ei tulevaisuuden ennustaminen, vaan nykyhetken ennustaminen. Siksi he sanovat jälkikäteen katsottuna olleensa oikeassa. - ristipelastaa
Kokonaisia kaupunginosia homobaareilla mm.turkki espanja thaimaa jne. Luonnottomuus raiskaavat homot ja transut. Hirveitä sikoja himojensa orjia . Egyptin orjia . Varastelevat rahoja vaatteita. Faaraon joukkoja kundaliinikäärme 666 . Raamatussa totuus . Evankeliumi joka pelastaa kadotuksesta. Hebrean H kirjain on 6. Harus Jumala egyptistä .
- MaraBarSerapion
Sodomassa ei pelkästään homoilu ollut heidän syntinsä, vaan muutkin synnit
Hes.16:48 [Hesekiel nuhtelee Jerusalemia]
Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.
Tämä oli sodoman synty, ei homous. He eivät tarttuneet kurjaa ja köyhää kädestä, vaan sorsivat heitä. On totta että Sodomassa harjoitettiin myös seksuaalista irstautta, mutta heidän päärikoksensa oli SORTO - MaraBarSerapion
Sodomassa ei pelkästään homoilu ollut heidän syntinsä, vaan muutkin synnit
Hes.16:48 [Hesekiel nuhtelee Jerusalemia]
Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.
Tämä oli sodoman synty, ei homous. He eivät tarttuneet kurjaa ja köyhää kädestä, vaan sorsivat heitä. On totta että Sodomassa harjoitettiin myös seksuaalista irstautta, mutta heidän päärikoksensa oli SORTO - MiksiUnohdit
MaraBarSerapion kirjoitti:
Sodomassa ei pelkästään homoilu ollut heidän syntinsä, vaan muutkin synnit
Hes.16:48 [Hesekiel nuhtelee Jerusalemia]
Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.
Tämä oli sodoman synty, ei homous. He eivät tarttuneet kurjaa ja köyhää kädestä, vaan sorsivat heitä. On totta että Sodomassa harjoitettiin myös seksuaalista irstautta, mutta heidän päärikoksensa oli SORTOHomot yrittivät raiskata Taivaista tulleet enkelit, jotka olivat miehen hahmossa.
Miksi "unohdit" sen? - MaraBarSerapion
En unohtanut, he olivat homoja kyllä, mutta sodomassa oli paljon heteroita.
Miksi Loot olisi tarjonnut noille väkivaltaisille miehille TYTÄRTÄÄN jos tiesi heidän olevan homoja? Ei tiennyt, mutta nämä miehet halusivat homoraiskata lootin poliittisena kostona. Kuten sanoin, irstautta oli, myös homoutta, mutta sodomassa oli paljon heteroitakin. - HänKuuleeRukoukset
MaraBarSerapion kirjoitti:
En unohtanut, he olivat homoja kyllä, mutta sodomassa oli paljon heteroita.
Miksi Loot olisi tarjonnut noille väkivaltaisille miehille TYTÄRTÄÄN jos tiesi heidän olevan homoja? Ei tiennyt, mutta nämä miehet halusivat homoraiskata lootin poliittisena kostona. Kuten sanoin, irstautta oli, myös homoutta, mutta sodomassa oli paljon heteroitakin.Raamatun sanomaa ymmärtää Jumalan lapsi, Pyhän Hengen välitykselllä. Ei-uskovainen ei sitä ymmärrä.
Sodoman ja Gomorran tapahtumat kuvaavat mm. ihmisten moraalikatoa, joka on samantyyppinen kuin ennen Jeesuksen paluuta lopunajan lopulla. Ennen vedenpaisumusta oli myöskin samantyyppisiä asioita.
Raamatun mukaan miehen tulee liittyä aviovaimoonsa. Heidän tulee olla yhtä lihaa. Miehen tulee rakastaa vaimoaan yhtä paljon kuin Jeesus rakasti omiaan ja oli valmis kuolemaan heidän puolestaan. Sen tehtävän Jumala on antanut miehelle.
Jumala ei siis kehota esim. yrittämään raiskaamaan Hänen lähettämiä enkeleitä, jotka olivat miehen muodossa.
Rukoilen yhdesti hyväksesi, että otat vastaan Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen. Sen myötä Raamattukin avautuu. - MaraBarSerapion
Jeesus nuhteli Israelin kaupunkeja, ja sanoi niiden rikosten olevan suurempia kuin Sodoman (Matt.11:24). Sillä fariseukset tekivät jo silloin sodoman homoilusta ison numeron, samalla kun jättivät omat rikoksensa huomiotta.
En usko että sinun jolla ei ole pyhää henkeä, kannattaa neuvoa minua ottamaan pyhä henki vastaan. - HänKuuleeRukoukset
MaraBarSerapion kirjoitti:
Jeesus nuhteli Israelin kaupunkeja, ja sanoi niiden rikosten olevan suurempia kuin Sodoman (Matt.11:24). Sillä fariseukset tekivät jo silloin sodoman homoilusta ison numeron, samalla kun jättivät omat rikoksensa huomiotta.
En usko että sinun jolla ei ole pyhää henkeä, kannattaa neuvoa minua ottamaan pyhä henki vastaan.Kunnioituksen vuoksi Pyhä Henki kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla. Sekin on hyvä huomata.
Vastaus viestiin "Sodoman synti ja lopunajat"
Kovin vähän taidat tuntea Raamattua, sillä Raamattu painottaa suhtautumista kanssaihmisiin. Sodoman synti oli ennen kaikkea rakkaudettomuus. Mitä tulee sitten sodomiaan niin toki hetero yhtä lailla voi syntiä tehdä kuin homo. Rakastaa pitää ja huolehtia niin heteron kuin homon.
Hes. 16:49
Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.- HyvinMeneeKuitenkin
Itse olen mieltänyt, - useiden aitojen kristittyjen saarnaajien myötävaikutuksella - että tuo Sodoman ja Gomorran tilanne on samantyyppinen kuin on ajanjakso ennen kuin tulee antikristus ja sen jälkeen Jeesus omiensa luokse. Ja sama laittomuus vallitsi myöskin ennen vedenpaisumusta.
Raamatun mukaan Hänen omansa ovat kuitenkin suojattuja, joten sekin puoli asiassa on hyvin hoidettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654