EsiRukousta tarvitsen.

Vastavoima888

Minä. alias Vastavoima, se oikea ja alkuperäinen.

Monet ovat "itkeneet" ja valittaneet, kun on niin paljon kirjoitus virheitä!
ja nyt, itse olen viime-aikoina havainnut myös sen että niitä tulee vielä enemmän!

Eli Jumala todella Riisuu minusta kaiken oman, jopa sen vähäisen äidikielen ja kirjoituksen.
Mutta siitä en välitä, sen täytyy tapahtua ja se tapahtuu.

Kuten monet ovat havainneet, ja jopa saannet osan "itkupotkuraivareista", niin siitäkää ei tiedän tule olla "huolissaan" sillä ne itkupotkut ovat Jumalan kädessä, eli Jumala on ottanut minut kätensä hipiään!
siinä välillä sitten vähän enemmän saan näitä miele-ilmaisuja.

Nyt se että näin on, on vieläkin salassa, miksi Herra sen tekee eli salliii, mistä lie, esn "siemenen!.
Joten Jumala tietää tarkalleen, mistä saan näitä itkupotkuraivareita, mutta tietää myös kuinka paljon sitten kestän ennen sitä.
se ei ole Jumalalle tuntematonta eli tule yllätyksenä. eikä itselleni. eikä teille.

Joten Rakkaat, veljet ja sisaret, teidän rukousta tarvitsen nyt vielä enemmän jos jaksatte, kantaa minua Herran eteen ja muistaa minut Herran edessä.

Jumala voi ja tekee, astoja kertoja, kuten olen havainnut, että heti, kun Jumala sen tekee, poistuu kaikki epäusko, epäilys, nämä ovat eri asioita, ja se kaikki on pois!

Jostain syystä, vielä Herra tekee mitä tekee.
Jumala sen tietää, ja te, Jumalan Rakkaat, ettei kukaan tule puhtaaksi eikä täydelliseksi maanpäällä.

eli Jumala ei tee sitä tämän takia vaikka olisi teidän ja muiden ihmisten kannalta hyvä että olisin kasvanut enemmän.

Nyt Kuitenkin, Perustus ON JEESUS: sovitus eli ristin UHRI ja työ.
Kasvun antaa Jumala JOKASELLE varrella, miten itse tahtoo ja oman aikataulun eli kasvun mukaan.

minä en kehity, enkä tule paremmaksi, en vaan JUMALA riisuu minua kuten kaikkia omiaan.
Tämä tekee kipiää!
ja siitä huuto kuulee teille asti.

Me emme tule paremmiksi, me emme kehity, vaan meidät tulee KUOLLA itsellemme eli vanha luonto, vanhan aatami, se ei
- TAHDO
- EI VOI
alistua Jumalan alle.

Itselläni on, sen tiedän ja olen havainnut:
Lakkaamaton KAPINA Jumalaa KOHTAA!
luissani on kapina, ja napina ja narina.

nyt Pyydän teitä, kuka lie olet, MUISTA MINUA ja pyydän esirukousta, niin että mitä Herra sitten teekeekin teee nopeasti, eli asia tulee tehdyksi.

itse en voi muut kuin odottaa että Herra sen tekee mitä tekee.
mutta se että välillä, liiaksikin huudan ei ole teille hyödyksi, mutta, olen se mikä olen ja siitä iloitse.

nyt siis.
Esirukous, muista minua ja kanna minua Herran eteen!

Kiitos ja Kunnia Ja Ylitys, Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle, Puolustajalle joka minua Opettaa ja Johdattaa minua minne en tahdo mennä:
Herra on laskenut Väkevän Kätensä päälleni ja olen siitä syystä yksin ja täynnä Herran vihaa.
ihmisten tekoja ja jopa ihmisiä vastaan.

Joten Sulkeudun teidän Rukouksiinne ;)
Kiitos Veljet ja siskot.

Joh. 21:18
Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."

Jer. 15:17 En ole minä istunut iloitsemassa ilonpitäjäin seurassa. Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni, sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi.

Jumala vie minut pätsiin missä puhdistaa!
en tahdo huutaa lihani!
mutta en voi mitään, tiedän sen kuitenkin kun sitten tulen sieltä, olen puhdas!

ei niin että tällä olisi pelastuksen kannalta mitään vaikutusta, OLEN JO PELATUNUT, HErran Jeesuksen kautta ja vaikutuksesta.

nyt Herra Puhdistaa minua, teitä varten, ja maailmaan varten.
se tekee kipiää!
ja huutoa kuuluu.

Joten tiedän mikä on tämän loppu tulema, mutta tämä hetki ei ole mukavaa.
vähän sama kuin hammaslääkäri, missä en ole käynnyt sitten vuoden 2001, jos oikein muistan jälkeen.
ja enää ei ole tarvetta:)

joten Vähäisin Veljenne, tarvisee apuanne!

Jumala on Kanssani ja teidän.

Kiitos.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HerranPesijä888

      Vielä lisää, eli en ole menossa sinne pätsiin, vaan tulossa ULOS:
      joten nyt tulee sitten viimeinen silaus ennenkuin se sitten "loppuu" kokonaan.

      Monet ovat "nuhdelleet" että olen kova ja kylmä ja "laki" henkinen.
      niinpä niin.

      Kuka teistä, jotka uskotte Jumala voi sitten sanoa että voi iloita maailman ihmisistä, edes uskovista?
      ei näin veljeni, sisareni, me olemme loppuun asti pahoja ja meidän teot ovat kuin saastainen vaate.

      se että, minussa on kaikkia kohtaa suuri viha, ennenmuuta tekoja, sanoja ja asennetta kohtaa ei muutu vaan se syvenee.

      kun Luet mitä Jeesus sanoi, mitä on ennustettuja ja mitä voit havaita ei ole missään muodossa hyvää vaan ainoastaa pahaa ja sen vaikutus on paha.

      Muistakaa kaikki ne Jeesuksen sanat, että jopa uskovat antavat toisensa ilmi eli mitä tämä on!
      Kun laittomuus, joka on kaikille ilmeistä saa valheen voiman ja vallan, se on alkua sille mitä sanotaan ahdistukseksi.

      Maailma, eikä ihminen, edes uskovat itsesään me parempaa suuntaa. vaan jatkuvasti pahempaa.
      se mikä on tänään normaalia, oli "eilen" kaikille selvää että oli syntiä ja laittomuutta.

      eli NYT valhe on tehty totuudeksi ja totuus valheeksi.
      kaikki hyvä väännetään pahaksi ja kaikki paha hyväksi.

      no, Kuten tiedätte, te jotka odotatte Herraa, että seurakunta = MORSIAN on puhdas.
      kuka voi sen nyt sanoa eli havaita?
      Mutta on Kirjoitettu että SE ON PUHDAS

      ja jos tiedämme että me, uskovat EMME TAHDO tehdä parannusta niin mitä se merkitsee?
      Jumala PESEE seurakunnan lipeällä ja juuriharjalla!
      ja kuka sitä tahtoo?
      ei kukaan mutta se tulee TAPAHTUMAAN:
      ja sitten Herra tulee ottamaan OMAN MORSIAMEN Kotiin!

      mutta ei likaista morsiasta, vaan PUHTAAN.
      Joten älä ole ihmeissäsi, kun sitten Jumala itse alkaa sitä juuri harjaa käyttämään.
      Huutoa kuuluu sieltä ja täältä.

      mutta se on SYNNYTYS tuskia.
      tämä on sama asia.
      joten kuten nainen joka synnyttää huutaa mutta HETI kun lapsi on syntynyt, kipu hellittää.

      Eikö nainen joka synnnytää itse tiedä varsin hyvin että NYT se LAPSI sitten tulee eikä auta "itku-markkinoilla"
      lapsi tulee, oli vaimo, nainen valmis siihen tahi ei.
      tästä tulee mieleen eräs asia, miksi tahi mikä saa sitten sen synnytyksen alkuun?
      se että lapsen pää, on tarpeeksi iso, mutta ei vielä liian iso että se mahtuu läpi.
      tämä, kuulemma, aloittaa sen että lapsi syntyy.

      no tästä ei ole hyvä tehdä uutta oppia, mutta se on lukemani, kuulemani perusteella, lookista.
      no sama se ja lisää kahvia,

      • Vastavoima888

        Ei Kahvia avaukseeni, se saa minut piereksimään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1416
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1042
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe