Tosi TV suorittanut uuden aluevaltauksen, nyt aletaan tekemään ihan oikeita lapsia asiantuntijan valitseman kumppanin kanssa. Löytyneeköhän vihervasemmistosta taas entiseen malliin käsientaputtajia, onhan kaikelle muullekin jo ymmärrystä löytynyt?
"Nelonen ilmoitti perjantaina hakevansa osallistujia ohjelmaan, jossa toisilleen entuudestaan tuntemattomat ihmiset tekevät keskenään lapsia. Ohjelma perustuu israelilaiseen Pregnant & Platonic -formaattiin."
"Tulevat vanhemmat valitaan asiantuntijatiimin voimin, aivan kuin avioparit suositussa Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa."
https://www.is.fi/viihde/art-2000005500804.html
TV-formaatti, vauvoja outojen kesken
10
73
Vastaukset
Niin mikäs tässä mättää ? Ovathan nuo lapset sitten biologisia vai lopultako sinäkin ymmärrät, ettei se, että kykenee lapsen saamaan alulle ja synnyttämään, kenestäkään vanhempaa tee. Vähän siinä kysytään muutakin kuin vain "tosi-teevee" jaksoon pääseminen.
Eli mielestäsi siis viihdetarkoituksessa voidaan ihan hyvin tehdä lisää isättömiä/äidittömiä lapsia yksinhuoltajille, aikuisella on oikeus lapseen, mutta lapsella ei näköjään ole oikeutta sekä isään että äitiin.
- kysymysjamielipide
ArtoTTT kirjoitti:
Eli mielestäsi siis viihdetarkoituksessa voidaan ihan hyvin tehdä lisää isättömiä/äidittömiä lapsia yksinhuoltajille, aikuisella on oikeus lapseen, mutta lapsella ei näköjään ole oikeutta sekä isään että äitiin.
Millä tavalla näistä lapsista tulee isättömiä ja äidittömiä?
Kumppanuusvanhemmuus ei ole mikään uusi juttu ja mielestäni ok. Mutta mielestäni tällaisesta asiasta ei tulisi tehdä mitään TV:n viihdeohjelmaa. ArtoTTT kirjoitti:
Tässä tehdään taas isän ja äidin merkitys lapselle tarpeettomaksi ja näin perustetaan lapsitehdas homoille ja lesboille 😏
- mdmdm
usko.vainen kirjoitti:
Tässä tehdään taas isän ja äidin merkitys lapselle tarpeettomaksi ja näin perustetaan lapsitehdas homoille ja lesboille 😏
Millä tavalla tehdään tarpeettomaksi? Kumppanuusvanhemmuuden suosio kasvaa heteroiden keskuudessa eli ei ole pelkästään mikään homo-lesbo juttu.
mdmdm kirjoitti:
Millä tavalla tehdään tarpeettomaksi? Kumppanuusvanhemmuuden suosio kasvaa heteroiden keskuudessa eli ei ole pelkästään mikään homo-lesbo juttu.
Juurihan itse vastasi 🤗‼️
- mdmdm
usko.vainen kirjoitti:
Juurihan itse vastasi 🤗‼️
Millä tavalla isän ja äidin merkitys tehdään lapsille tarpeettomaksi?
mdmdm kirjoitti:
Millä tavalla isän ja äidin merkitys tehdään lapsille tarpeettomaksi?
"Kumppanuusvanhemmuuden suosio kasvaa heteroiden keskuudessa eli ei ole pelkästään mikään homo-lesbo juttu"
- mdmdm
usko.vainen kirjoitti:
"Kumppanuusvanhemmuuden suosio kasvaa heteroiden keskuudessa eli ei ole pelkästään mikään homo-lesbo juttu"
Niin, mikä tuossa tekee isän ja äidin merkityksen lapsille tarpeettomaksi?
- näinjatkuuu
Kyllähän näitä tositv- formaatteja on ihan sairaitakin ja koko ajan keksitään lisää. Jerry Springerin ohjelmat ovat eräänlaista huippua. Tämän jälkeen tulee Itsemurha kameroiden edessä seuraavaksi kaiketi? Tai pedofilinen akti livenä ja sitten muka asiallisesti analysoidaan tällaisen suuntauksen tarpeellisuutta ja tasa-arvo - kysymyksen nousee esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764