Että voisin auttaa monia ..

antaatarvitsevalle

Herra siunaisi niin, että voisin mahdollisimman monelle voisin olla tuomassa apua heidän puutteisiinsa. On niin paljon köyhyyttä ja puutetta tässä maassa.
Minulla ei ole antaa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstaaseuraava

      Hieno rukousaihe. Muista, olet rikkaan Isän poika tai tytär. Rukousten kautta Isä voi kanavoida hopeaa ja kultaansa sitä tarvitsevalle. Jeesus syntyi köyhyyteen, jos Hän olisi tullut palatsiin eivät paimenet olisi päässeet tervehtimään. Elanto oli taattu nuorelle perheelle siten, että Idän viisaat toivat suitsuketta, mirhaa ja kultaa, joilla päästiin elämän alkuun.

      • antaatarvitsevalle

        Jeesus ei siis auta köyhiä.


    • ontulossakaikki

      Amen

      • antaatarvitsevalle

        Perustele tai poistoon, turha kommenttisi? Otatko kolehtihaavista vai talletatko? edes vastaa tähän?


    • MaranAta888

      Miksi Daavid, oli niin suosittu Jumalan edessä?
      itse olen usein, pyytänyt, "Jumala anna minulle lotto voitto" niin "totisesti anna kaikesta sinulle kymmenykset".

      Daavid oli vilpitön Jumalan edessä.
      itse olin myös vilpitön mutta en sitä saanut, ei, vaikka kuinka todistin kuinka paljon sitten tulen tekemään hyvää.

      Mutta, minä olen maistanut, hyvän ja pahan tiedon puusta, joten en TIEDÄ mikä on hyvää!
      ja Kukaan ihminen ei tiedä!

      vain ja ainostaan Jumala tietää.
      Jos tahdot tehdä hyvää, voit sitä aina tehdä, ja rahaa siihen ei tarvita!

      Voit pyytää Jumalalta, AVUSTAJA, Armolahjaa.

      1 Kor 12:28 Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.

      Avustaa!
      ja kukaan ei arvosta sinua!
      olet lähes näkymätön, ja oikea kätesi ei tiedä mitä vasen kätesi tekee!

      vain ja Yksin Jumala tietää ja saat sitten palkan taivaassa ja saat elää niukkuudessa, vähällä leivällä ja vaivaisella vedellä.

      Mutta kuinka suuri onkaan se palkka mitä sitten saat taivaassa!
      Ja totisesti olet yhtä nöyrä kuin Mooses, ettet tekojasi sitten julki tuo.

      Tahdotko rukoilla että saat Armo lahjan, avustaa?

      mahdollinen avustaja siivoa vessoja, lakaisee lattioita, auttaa vanhuksia, ja palvelee kaikkia ilman että kukaan tietää!

      kuinka suuri onkaan tätä ARMO!

      Tahdotko tehdä "että voisin mahdollisimman monelle voisin olla tuomassa apua heidän puutteisiinsa."

      Voitko olla vanhan mummon kauppa-apulainen?
      Tahdotko olla sokean silmä?

      voin rukoilla sitä jos tahdot.

      nyt laitan samalla oman Rukoukseni tähän jos tahdot koko sydämessäsi AUTTAA MINUA.

      Joten voitko rukoilla että Jumala antaa tämä jackpot lotto voiton minulle, joka taitaa olla 54 miljoonaa, niin että voin ostaa oman saaren ja olla siellä ja ostaa kaikki mitä mieleni tekee, ja jatkaa sitten yksin istumista.

      Joten Rukoile että vain ja yksin minä saan tämä jackpots voiton!

      en missään muotoa, ensijaisesti ajettele, 500 miljoonaa intialaista lasta, enkä niitä miljoonia jotka kuolevat joka vuosi, nälkää!

      Joka minuutti maailmassa kuoleen noin 20 ihmistä nälkää ja puuteeseen.
      EN heistä ITSE välitä, niin että heille leipää tahi "parannusta" vaivoista antaisin tässä ylätkylläisestä rahasta.

      vaan kaikki jos mahdollista tuhlaisin itse.

      Joten en vilpistele Jumalan edessä, vaan sanon sen mitä tahdon!

      nyt Rukoile että vain ja yksin minä saan tämän voiton!

      ja jos tahdot rukoilen että sinä saat avustajan Armo lahjan jos tahdot auttaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      450
      2203
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      224
      1971
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1281
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      147
      1257
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      43
      1137
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1055
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe