Kiitän itseni ja äitini i Veskan puolesta teitä rakkaaat OneCoin-suomalaiset. Vuosi on ollut antoisa. Ainakin meille täällä Sofiassa. Olen hankkinut uusia kiinteistöjä ja kaikkea muuta mukavaa,
Toivottavasti tekin olette asioineet Dealshakerissa, pihvit ja ripsienpidennys, tuppilauta yms. tarpeelliset tuotteet auttavat teitä jokapäiväisisssä tarpeissa.
Palataan pian pörssiuutisten merkeissä. Q2 on lähellä. Tosin en ole vielä päättänyt vuotta mutta Q2 on varma ajankohta.
terv. Tri Ruja
Tri Ruja - Hyvää joulua suomalaiset!
6
55
Vastaukset
Tämä itseään tohtoriksi tituleeraava bulgarialainen on jo aikoja sitten häipynyt onecoinista, mutta kukaan koinisti ei osaa tehdä johtopäätöksiä! Ettekö tajua? Ruja on mielestään saanut kiskottua TEILTÄ rahaa riittävästi ja on häipynyt kuvioista. MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAA
Ottaako hei koinistit yhtään pattiin? HÄH? Rahat mänj!
MUAHAHAMUAHAHMUAHAMAMAUHHAHAHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Rujan_veska
Onko kellään muuten tietoa missä rutjake on?
- Maajohtajja
Taitaa olla vielä kopissa. Rahanpesu.
- CryptoKing
Dubaissahan tuo näyttää pyörivän.
Rutjake on ottanut koinihuijauksesta omansa pois ja häipynyt kuvioista. Kumma ettei fanaattisimmatkaan koinistit kaipaa "Crypto Queen":iä takaisin?!? Eivätkö koinistit käsitä että tämä koijaus on jo alasajovaiheessa? MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA
Missä on Ruja? RÄÄHRÄÄHRÄÄHRÄÄHHHÄÄÄRÄÄÄKKÄÄÄKÄRÄÄKKÄÄKÄÄÄÄÄ
Koinistit: minä kerron teille: Ruja on alkujaankin tiennyt että kyseessä on huijaus. Mitään kryptovaluuttaa ei ole, mitään ei louhita. Kaikki on ollut sumutusta. ETTE SAA KOSKAAN RAHOJANNE TAKAISIN! Tämähän oli jo toinen Rujan yritys tehdä "kryptovaluuttaa". Eka meni kiville, toinen onnistui - siis Rujan kannalta, ei koinistien! KREEHKREEHRREEH HEHHHEHHEHEEEHHEEHH
MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k395693Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,382822Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.2081911Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1621542Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1421505Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi261472- 1891251
Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h2871109Kemettikö lommauttaa
Kemettikö lommauttaa, kuulinpahan vain. Toivottavasti nyt kuitenkin murheenryynit ,tupakoivat laiskimukset poistetaan.24993- 200862