Älä ryyppää itseäsi ikuiseen helvettiin. Tee parannus juomariudesta ja muista synneistäsi, ja ota uskossa vastaan Jeesus Kristus Herraksesi ja Vapahtajaksesi niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ijankaikkisen elämän.
Saatana haluaa viedä sinut mm viinan kautta helvettiin mutta saatana on valheitten isä ja valhettelija, varas joka tullut tappamaan tuhoamaan varastamaan ja valhettelemaan. Älä seuraa saatanaa ijankaikkiseen kadotukseen vaan seuraa Jeesusta ikuiseen autuuteen.
Juomarit eivät peri taivasten valtakuntaa
7
225
Vastaukset
- viisaita.sanoja.4739
Koska aloituksenne Drinkit ja cocktailit -palstalla on varsin uskonnollissävytteinen, puhukaamme kosher-viinistä (viiniä ei saa sekoittaa muihin aineksiin, ks. chabad.org) tai anis-koiruohojuomasta absintti, joka ei ole karvasta ja jota voi käyttää cocktaileissakin.
- Pikkuukot
Uskonkauppiaat ovat usein entisiä holisteja, joilla vain uskonto on vaihtunut.
Joka tapauksessa kumpikin aiheuttaa harhoja.
- WhiskeyJoe
kyllä minun "taivaassani" on hyvää vähintään 16-vuotta vanhaa single malttia tarjolla..mikäli ei ole niin menen mieluummin helvettiiin ryyppäämään Luciferin kanssa Johnnie Walkeria!
- JuoppoHinttari
No, periikö hinttarit sitten taivasten valtakuntaa?
- kerrohanpois
Entä uskovaiset varatut mieshuorimukset? Ne jotka jakelevat sitä avioliittoaan AIVAN joka paikassa? Työpaikoilla kuvittelevat nuorempienkin naisten vain viihdyttävän heidän jalkovälijeesustaan. Eikös se ole ennemminkin narsismia, kuin jeesustelua? Kaikkikoko heitä ovat viihdyttämässä? Tämän sortin jeesustelijoiden vuoksi syntyvyys on maassamme laskenut. Hehkeät uusia uhreja hakevat jeesustädit ilakoivat puumaleikeissään, eivätkä tajua lähteä terapiaan ja miksi juuri he narsismiaan häiriköivät muiden pariutujien energioilla. Ettei vaan kukaan muu saisi tilaa pariutumiseen, jeesusnarsisti on aina oikeassa uusia uhreja etsiessään. Hyvä te.
- Anonyymi
Vaimo tuli eilen reissusta, juotiin lasit Carilloa, minä toisenkin.
Hän näytti Taivaalliselta Enkeliltä.
Rakastelimme kevyen nousun siivittämänä hartaasti ja pitkään.
Sekoitin meille aplari-Carillot ja siemailimme drinkit raukeina nukahtaen sylityksin.
Tämän lähemmäksi uskisten kuvittelemaa taivasta ei pääse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914341Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1463799PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283712Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1631492Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3651451En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O121234Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn441225Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8971Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45918En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔91763