Älä ryyppää itseäsi ikuiseen helvettiin. Tee parannus juomariudesta ja muista synneistäsi, ja ota uskossa vastaan Jeesus Kristus Herraksesi ja Vapahtajaksesi niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ijankaikkisen elämän.
Saatana haluaa viedä sinut mm viinan kautta helvettiin mutta saatana on valheitten isä ja valhettelija, varas joka tullut tappamaan tuhoamaan varastamaan ja valhettelemaan. Älä seuraa saatanaa ijankaikkiseen kadotukseen vaan seuraa Jeesusta ikuiseen autuuteen.
Juomarit eivät peri taivasten valtakuntaa
7
183
Vastaukset
- viisaita.sanoja.4739
Koska aloituksenne Drinkit ja cocktailit -palstalla on varsin uskonnollissävytteinen, puhukaamme kosher-viinistä (viiniä ei saa sekoittaa muihin aineksiin, ks. chabad.org) tai anis-koiruohojuomasta absintti, joka ei ole karvasta ja jota voi käyttää cocktaileissakin.
- Pikkuukot
Uskonkauppiaat ovat usein entisiä holisteja, joilla vain uskonto on vaihtunut.
Joka tapauksessa kumpikin aiheuttaa harhoja.
- WhiskeyJoe
kyllä minun "taivaassani" on hyvää vähintään 16-vuotta vanhaa single malttia tarjolla..mikäli ei ole niin menen mieluummin helvettiiin ryyppäämään Luciferin kanssa Johnnie Walkeria!
- JuoppoHinttari
No, periikö hinttarit sitten taivasten valtakuntaa?
- kerrohanpois
Entä uskovaiset varatut mieshuorimukset? Ne jotka jakelevat sitä avioliittoaan AIVAN joka paikassa? Työpaikoilla kuvittelevat nuorempienkin naisten vain viihdyttävän heidän jalkovälijeesustaan. Eikös se ole ennemminkin narsismia, kuin jeesustelua? Kaikkikoko heitä ovat viihdyttämässä? Tämän sortin jeesustelijoiden vuoksi syntyvyys on maassamme laskenut. Hehkeät uusia uhreja hakevat jeesustädit ilakoivat puumaleikeissään, eivätkä tajua lähteä terapiaan ja miksi juuri he narsismiaan häiriköivät muiden pariutujien energioilla. Ettei vaan kukaan muu saisi tilaa pariutumiseen, jeesusnarsisti on aina oikeassa uusia uhreja etsiessään. Hyvä te.
- Anonyymi
Vaimo tuli eilen reissusta, juotiin lasit Carilloa, minä toisenkin.
Hän näytti Taivaalliselta Enkeliltä.
Rakastelimme kevyen nousun siivittämänä hartaasti ja pitkään.
Sekoitin meille aplari-Carillot ja siemailimme drinkit raukeina nukahtaen sylityksin.
Tämän lähemmäksi uskisten kuvittelemaa taivasta ei pääse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14616822Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1573515Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k152385- 681917
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2311649- 711558
- 2611229
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351050Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.421033Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim501019