Kansan arvot vallitseviksi

Xyxy

Jos suomalaisten suuri määrä kannattaa eri arvoja, asioita ja aatesuuntia kuin vanhojen puolueiden poliitikot ja mediaeliitti, niin miksei Suomen kansan arvoja oteta käyttöön ja vallitseviksi arvoiksi? Miksi joku vähäinen määrä puolue- ja mediaeliittiä sanelee meille niin sanotut "oikeat" arvot?
Esimerkiksi Laura Huhtasaaren 40 % suosio vaalikoneessa näyttää sen, että suuri osa kansasta on eri mieltä lähes kaikesta kuin 'vallitseva totuus'. Mitä ihmeen demokratiaa se on, ettei kansalaisten tahto näy missään? Media yrittää vain aivopestä kansalaisia omien vanhentuneiden näkemystensä kannattajiksi, mustamaalaamalla, härskisti valehtelemalla, pelottelemalla, haukkumalla tyhmäksi ja nuijaksi ja pimittämällä tietoa sekä ehdokkaista, aatteista että mm. maahanmuuton todellisuudesta. Myös kaikenmaailman "tutkimusten" ja galluppien teko on samaa sarjaa.
Medialla ja vanhoilla puolueilla on oma agendansa, jota he ajavat häpeämättömästi riippumatta kaikenmaailman 'journalistin ohjeiden julistuksista'. Ja kansaa yritetään pakottaa näiden näkemysten kannattajiksi.
Entä jos me vaihtaisimme poliitikot ja puolueet enemmän omia arvojamme vastaaviksi. Toimittajien vaihto voi olla hankalampaa. Onhan tietysti vaihtoehtomedioita, joista päättäjät ja media pillastuivat. Tämä suuttumus ja vaino vain osoittaa sen, että medialla on suuri valta, kenties suurempi kuin poliitikoilla. Ja vaihtoehtomedia syö sitä valtaa, siksi suuri leimauskampanja "valemedioiksi" ja hurskastelua valtamedian pyhyydestä.

17

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koolinki
      • RahallaOstettu

        Syy on se että suuri raha omistaa paitsi valtamedian joka on rahaeliitin aivopesu-, propaganda- ja hybridivaikutuskanava. Lisäksi se omistaa valtamedian käyttämän galluptutkimuslaitoksen (kokoomusmoguli Eero Lehden Taloustutkimus Oy) ja vaalituloksista päätellen myös vaalijärjestelmä Tieto Oy:n sekä myös TV:n vaaliennusteiden tekijöistä suuri osa on samaa rahamafian omistuksessa olevaa väkeä joka tasoittaa laskua yllättäviin vaalivoittoihin jossa 5.000€/kk ja elinkeinoelämän asiaa lobbaava marginaalipuolue on presidenttipuolue, eduskuntavaalivoittaja ja kunnallisvaalivoittaja sekä eurovaalivoittaja. Kas kummaa! ;)


    • TuomioTulee

      Jos ajattelee että puolet kansasta on keski-ikäisiä tai vanhempia. He ovat jo aivopestyt tietylle linjalle ja valitsevat äänestää komeeta nuortamiestä joka puhuu niin miellyttävästi. Eli ne valitsee äänestyskohteensa aivan eri asioiden perusteella kuin mistä sitten itse kärsivät.
      Ihmiset kai yksinkertaisesti ovat yksinkertaisia. Sitä eliitti käyttää röyhkesäti hyävkseen ahneuden ja vallanhimonsa tyydyttämiseksi.
      Jos haluaa tietää totuuden täytyy kahlata nettiä tuntikausia löytääkseen tiedon esim siitä kuinka puolueet tai niiden jäsenet äänesti jostain laista kuten alkoholilaki, ulkomaalaisten elättämislaki tai raiskaajien täysihoitolaki.
      Se vaatii liikaa energiaa tai jopa taitoja joita ei enemmistöllä ole. Sitten he vain kuuntelevat "luotettavaa" YLEn uutisankkuria. jne
      Näin minäkin toimin kunnes rupesin etsimään netistä että "mikä ihmeen suomiensin porukka". Sen jälkeen vasta alkoi avautumaan aivan uusi maailma median valheista ja kansalaisten vainoista ja
      ulkomaalaisten raiskaajien suosimisesta ja raiskattujen lasten olemattomattomasta ihmisarvosta.

      Muutos tapahtuu hitaasti jos sittenkään.....

      • Qaakki

        Minulla silmät avautuivat kun olin olosuhteiden pakosta muutaman viikon ilman Hesaria ja seurasin asioita verkosta. Palattuani Hesarin lukijaksi, huomasin kuinka asioita pimitetään ja vääristellään törkeästi valtamediassa, johon olin vuosikymmenet luottanut! Vuosi 2015 oli viimeinen pisara.

        Luultavasti Sipilä ei ole vieläkään tajunnut missä todellisuudessa mennään tai sitten hän on ääärettömän kovapäinen ellei yhtä sinisilmäisen ymmärtämätön typerys kuin itse olin!


      • TuomioTulee

        Näinpä. Joistakin ihmisistä on vaikea erottaa ovatko sinisilmäisiä tyhmiä pahoja vai vain oman kuplansa vankeja.
        Sipilällä tuskin on aikaa tutkia asioita laajemmin. Se kuuntelee todennäköisesti poliitikan "ammattilaisia" sun muita rikkaita jotka sanoo jotain "emme luo lisää työpaikkoja köyhille jos et anna meille rikkaille lisää alennuksia ja etuja".
        Vaikka pidän pääministeriämme kovasydämisenä ja raakana miehenä niin on myös mahdollista että häntä suuret piirit kiristää. Kuten kiristivät EUn keskuspankki edellistä hallitustamme Kreikanlainan yhteydessä.
        Siksi olisi äärimmäisen tärkeää päästä vapaaksi noista suuren vallan kiristäjistä jotka eivät koskaan tule antamaan Suomelle mitään helpotuksia tai apua.


      • Kaputukka

        Kaikesta huolimatta Sipilän pitäisi ajaa omien kansalaistemme etua, huolehtia heidän turvallisuudestaan, tulevaisuudestaan, kulttuuristaan ja Suomen säilymisestä tulevillekin polvillemme rauhallisena, turvallisena ja hyvänä kotimaana! Jos hän ei hoida tätä tärkeintä tehtäväänsä, vaan toimii aiheuttaen haittoja kansalle, lahjoittaa sosiaaliturvan. VIerasmaalaisille ja myy maamme ulkomaalaisille yrittäjille, niin hän on pahimman luokan maanpetturi! ... Asia ei vois olla selvempi.


      • qåaäzm
        Qaakki kirjoitti:

        Minulla silmät avautuivat kun olin olosuhteiden pakosta muutaman viikon ilman Hesaria ja seurasin asioita verkosta. Palattuani Hesarin lukijaksi, huomasin kuinka asioita pimitetään ja vääristellään törkeästi valtamediassa, johon olin vuosikymmenet luottanut! Vuosi 2015 oli viimeinen pisara.

        Luultavasti Sipilä ei ole vieläkään tajunnut missä todellisuudessa mennään tai sitten hän on ääärettömän kovapäinen ellei yhtä sinisilmäisen ymmärtämätön typerys kuin itse olin!

        Tuon "kokeen" pitäisi jokainen tehdä. Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä.


      • Maankansalainen

        Kannatetaan!


    • Yli95ProsenttiaKansasta

      Kansan tärkeimmät arvot ovat monikulttuurisuus, suvaitsevaisuus, kansainvälisyys ja antifasismi. Siihen on alhaisten natsien turha yrittää vaikuttaa mitenkään.

      • KylläKansaTietää

        Kansan syvät rivit tietävät, että kommunismista ei seuraa käytännössä mitään hyvää ja vihreä liike on vieraantunut käytännössä lähes kokonaan vihreän liikkeen alkuaikojen rehellisistä luontoarvoista ja kestävästä kehityksestä.


      • poskimato

        Toivottavasti tietävät!


      • fghjugfdertyuikl

        No sittenhän suvakillakaan ei olisi varmaan mitään sitä vastaan, että asioita ratkottaisiin kysymällä kansalta.


      • Suomi_tänään

        Kansan syvät rivit tietävät, ettei esimerkiksi islamin tuonti maahan ole mitään monikulttuurisuuden tuontia eikä millään mitalla hyvä asia. Kansan syvät rivit tietävät, ettei monikulttuurisuus ole mikään hyvä tavoiteltava asia pienelle kansalle. Kansan syvät rivit tietävät, ettei mikään natseilla pelottelu ole muuta kuin huuhaata. Kansan syvät rivit tietävät, että Suomelle uhkia luovat Eu-määräily, matut, punavihreät, anarkistit ja muu äärivasemmisto sekä suvakismiin taipuva omia köyhiä kansalaisiaan väheksyvä ylimielinen maan johto.

        Meille tuputetaan sellaisia arvottomia arvoja, jotka tuhoavat pienen kansan oman identiteetin.


    • huolissaan.oleva

      Ei meillä nykysysteemillä tuu demokratia ikinä kunnolla toimimaan. Jo olemattomat äänestysprosentit on tosi vakava uhka. Puolueesta riippumatta varmaan 80% on hiljasia hissukoita, jotka eivät KOSKAAN saa ääntään kuuluviin ja ovat näin kannattamansa puolueen eliitin "vankeja".

      Mun mielestä edes puolueiden pitäis aktivoituu ja tulla lähemmäs tavista tuolta vallan torneistaan.

      Mikä olis se puolue, joka ekana tekis kansalle kyselyn; 'millainen puolueen haluisit'(arvot, visiot, jne. pääkohdat ILMAN ESIVALITTUJA ruksi tähän VAIHTOEHTOJA) meidän olevan'.

      • Suomenetuekaksi

        Mielestäni mitään puolueita ei edes pitäisi olla olemassa, vaan kaikkien pitäisi ajaa suomalaisten asioita yhdessä ja parhaalla mahdollisella tavalla.

        Maailmanparannus ja kaikki muunmaalaisten asiat on hoidettava Suomen ulkopuolella!!!!


    • 00022220

      Mv-lehdessä ja muissa ihmisvihablogeissa on korkein totuus.

      • olet.vihaaja

        mv-lehti ei ole ihmisvihaajablogi. Se on uutissivusto. Sinä olet vihaaja. Katso äkkiä naamaasi peilistä ja näe se katkera viha.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe