Toivottavasti en ole ainoa jota ahdistaa joulu ja sen mukanaan tuomat ruoat. Olen 14 vuotias tyttö ja painan 51kg (eli en varmaan edes ole anorektikko kun norm. paino 62kg),mutta siitä huolimatta tää joulun aika saa minun pään tyyliin räjähtämään! En tiijä miten selviäisin tästä, kun ajattelin antaa itsellleni ns. "joulurauhan" ja voisin syödä kohtuudella, mutten kumminkaan liikoja. Onko teillä vaikeuksia joulun aikaan? Miten selviät siitä?
Joulu on ahdistavaa aikaa!
2
160
Vastaukset
- painfullll
Tiedän tosiaankin tunteen oispa tän joulun voinu vaan skipata ja joo joillekkin se on ohi jo mutta mulla vielä huomennakin edessä kun pitää mennä perheen kanssa sukulaisille syämään...mut tänää kuitenki jotenkuten selvisin..söin vähän mutta silti liikaa koska en ikinä syö niin paljoa tai mitään sellaista muutenkaan, oli aivan hirveetä!! illalla jumppasin tunnin ja sen jälkeen menin lenkille..ahdistus helpotti sillä mut huomenna se on taas edessä..
mutta toivottavasti pystyit ja pystyt antaan ittelles semmossen joulurauhan syömisten suhteen, ansaittet sen!:)- anoreksiaako
Tänään tosiaan ahdisti ruokailun jälkeen aivan kamalasti! Menin ruokailun jälkeen melkeen 2h lenkille... sinne meni se joulurauha ruuan suhteen.... - AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe443091- 792997
- 192795
- 282714
- 522422
- 192177
- 602088
- 581886
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121838