Toivottavasti en ole ainoa jota ahdistaa joulu ja sen mukanaan tuomat ruoat. Olen 14 vuotias tyttö ja painan 51kg (eli en varmaan edes ole anorektikko kun norm. paino 62kg),mutta siitä huolimatta tää joulun aika saa minun pään tyyliin räjähtämään! En tiijä miten selviäisin tästä, kun ajattelin antaa itsellleni ns. "joulurauhan" ja voisin syödä kohtuudella, mutten kumminkaan liikoja. Onko teillä vaikeuksia joulun aikaan? Miten selviät siitä?
Joulu on ahdistavaa aikaa!
2
134
Vastaukset
- painfullll
Tiedän tosiaankin tunteen oispa tän joulun voinu vaan skipata ja joo joillekkin se on ohi jo mutta mulla vielä huomennakin edessä kun pitää mennä perheen kanssa sukulaisille syämään...mut tänää kuitenki jotenkuten selvisin..söin vähän mutta silti liikaa koska en ikinä syö niin paljoa tai mitään sellaista muutenkaan, oli aivan hirveetä!! illalla jumppasin tunnin ja sen jälkeen menin lenkille..ahdistus helpotti sillä mut huomenna se on taas edessä..
mutta toivottavasti pystyit ja pystyt antaan ittelles semmossen joulurauhan syömisten suhteen, ansaittet sen!:)- anoreksiaako
Tänään tosiaan ahdisti ruokailun jälkeen aivan kamalasti! Menin ruokailun jälkeen melkeen 2h lenkille... sinne meni se joulurauha ruuan suhteen.... - AP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22062Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361260Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961182
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709