POLIITISET HUIJARIT YLHÄÄLLÄ JA ALHAALLA – AINA SAMA SUOMALAISVASTAINEN AGENDA
torstai 21. joulukuuta 2017
http://ylewatch.blogspot.fi/2017/12/poliitiset-huijarit-ylhaalla-ja.html
”…Ruokajonoille annettavan valtionavun poistaminen on täysin harkitsematonta…”
NO VOI HYVÄT HYSSYKÄT SENTÄÄN!
Koska se menee jakeluun, ettei kansallisvaltioiden alasajo ole harkitsematonta miltään osalta, vaan tarkkaan harkittua? Vai meneekö koskaan. Siis jakeluun.
Kaikki mikä epävakauttaa euroopan valtioita, kaikki mitä saattaa johtaa sisällissotiin, on globalistien etu ja tarkoitus.
Minä tiedän että tämä yksinkertainen totuus saa useimpien käyttöjärjestelmän tilttaamaan, ”eihän meidän omat poliitikot voi olla tuollaisessa mukana!”.
Ja seuraavissa vaaleissa vaalikarjalauma äänestää valtaan samat vanhat tutut ja turvalliset poliitikot ja puolueet, mistä luonnollisesti seuraa että sama vanha tuttu ja turvallinen meno jatkuu…
Jos olet huomaavinasi jonkinsortin sarkasmia tai ironiaa, saatat olla jyvällä.
POLIITISET HUIJARIT YLHÄÄLLÄ JA ALHAALLA
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618