Koska se joulupukki tulee porolla tuomaan lahjoja?
Vastaukset 10
- KylläNytHarmittaa
Ei vähään aikaan. Joulupukin Petteri meni epäkuntoon. Sen jakopäästä alkoi tiiviste vuotaa. Korjaamiseen menee aikaa, koska kaikki korjaajat ovat joululomalla.
meni jo 🦆
Onko Pakkasukko vielä suosiossa Venäjällä?
- putiputiRasPutin
Pakko olla, koska siellä on se pulPutin jatkuvasti keulassa.
Ei koskaan. Joulupukkihahmo on saatana. Valheiden isä ja valhettelija
Jotkut pukeutuvat joulupukiksi ja valhettelevat ja huijaavat lapsia että joulupukki on muka olemassa. Ei ole.
Jeesus Kristus on olemassa, Hän elää, Hän on ylösnoussut Messias joka tulee pian tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.
Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi- HerätäIttes
Jeesus on tapettu. Ei se tee enää mitään.
Evankeliumi on ilosanoma eli suuri vitsi. Hyvä vastaus, jopa ateistita viestiini yllä.
Mielestäni
Puhut asiaa. Jeesus tapettiin kristille ja itara Isähahmo Jumala veti kämmenellään sitä katsoen.
Juoksen Taivaaseen ja viskaan Jumalan alas, taivaanportti laskuvarjona. Älkää uskoko evankeljumia tai sitä täällä pakkolevittäviä palliensa stiffaaja Luterilaisia.
Niille Malor-homoille teen myös avauksen asiasta, homous on synti ja imureiden naiminen.- 12____13
oletko taas joulun yksin, ev.lut? Vaikutat Mieleltäsi sekavalta..
- 12____13
SAana
- pukki.luukulla
Joulupukki jakaa kovia paketteja taas pikkujouluna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491363- 971169
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta195876Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.318819Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä220756- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225625Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21561