Koska se joulupukki tulee porolla tuomaan lahjoja?
Kuka tietää?
10
153
Vastaukset
- KylläNytHarmittaa
Ei vähään aikaan. Joulupukin Petteri meni epäkuntoon. Sen jakopäästä alkoi tiiviste vuotaa. Korjaamiseen menee aikaa, koska kaikki korjaajat ovat joululomalla.
meni jo 🦆
Onko Pakkasukko vielä suosiossa Venäjällä?
- putiputiRasPutin
Pakko olla, koska siellä on se pulPutin jatkuvasti keulassa.
Ei koskaan. Joulupukkihahmo on saatana. Valheiden isä ja valhettelija
Jotkut pukeutuvat joulupukiksi ja valhettelevat ja huijaavat lapsia että joulupukki on muka olemassa. Ei ole.
Jeesus Kristus on olemassa, Hän elää, Hän on ylösnoussut Messias joka tulee pian tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.
Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi- HerätäIttes
Jeesus on tapettu. Ei se tee enää mitään.
Evankeliumi on ilosanoma eli suuri vitsi. Hyvä vastaus, jopa ateistita viestiini yllä.
Mielestäni
Puhut asiaa. Jeesus tapettiin kristille ja itara Isähahmo Jumala veti kämmenellään sitä katsoen.
Juoksen Taivaaseen ja viskaan Jumalan alas, taivaanportti laskuvarjona. Älkää uskoko evankeljumia tai sitä täällä pakkolevittäviä palliensa stiffaaja Luterilaisia.
Niille Malor-homoille teen myös avauksen asiasta, homous on synti ja imureiden naiminen.- 12____13
oletko taas joulun yksin, ev.lut? Vaikutat Mieleltäsi sekavalta..
- 12____13
SAana
- pukki.luukulla
Joulupukki jakaa kovia paketteja taas pikkujouluna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178