Maahantuojalle herätys. S-crossi ja vitara etuvetoisina ja 1.4 litran boosterjet koneella maltillisesti hinnoiteltuna niin johan nousee myynti. Mutta siinä olisi maahantuojalla ylimääräistä työtä joten haaveeksi jää tämäkin juttu.
Näillä eväin suzukin myynti nousuun
10
339
Vastaukset
- honkohonko
Nykyisen maahantuojan toimintatavalla ei ole mitään tekemistä bisneksen teon kanssa. Tommosta helvetin mopoauto jimnyä tuodaan komeasti maahan ja niitä myydään alle 10 kpl vuodessa. Olen samaa mieltä, että etuvetoisia malleja myyntiin. Jokainen joka vähääkään tajuaa bisneksen ideasta, niin oivaltaa, että voisi etuvetoista Vitaraa mennä yli 10 kpl vuodessa.
- Järkipäähän
Kuka piru haluaa jotain nuhaista etuvetoista, kun nelivedolla pääsee lumitalvina risteyksistä liikkeelle lähes kuin kesäkelillä? Etuvetoinen pyörittää tyhjää vielä risteyksen jälkeenkin...
- Swift.etuvetoisena
Paljon enemmän meitä etuvetoisilla ajavia piruja on kuin nelivetoisella ajavia perkeleitä...
Suzukillakin olisi ihan järkiautojakin etuvetoisena olemassa, esim. Baleno mutta nykyisen maahantuojan jääräpäisyys nelivedosta koitunee vielä sen kohtaloksi.
Ensin eivät laittaneet minkäänlaisia mainoksia saati panostaneet markkinointiin muutenkaan ja sitten perustelevät pelkkää nelivetoa että etuvetoiset mallit eivät pärjää kilpailussa suurempia merkkejä vastaan. No ei kai jos ei edes yritetä! - Pirulla.etuvetoinen
Jeesuksen vanha Taunus oli takavetoinen.
- Vitura
Niin, nyt on pirun kilpailukykyinen Vitara nelikko tulossa myyntiin, 20 000 on asiallinen hinta.
- hghghfghgfh
Kiinnostaako sitten karvalakkimalli jo liian pienillä pyörillä peltivanteilla ja avustimet sitten riisuuttu ja manuaali ilmastointia jota saa säätää koko ajan matka-ajossa.
- Kgkgkff
Miksi sitä ilmastointia pitää säätää koko ajan. Harvoin minä manuaali-ilmastointia joudun säätämään.
- järki.nyt.käteen.hei
Taas joku henkisesti teini, jolla pitää olla autossa leveät 18 tuuman kiekot, jotta näyttää hienolta ja on epämukavaa ajaa.
Aikuinen ihminen ei ehdoin tahdoin halua autoonsa törkeän pienellä ilmatilalla olevia järkyttävän leveitä kumeja huimalla tuumakoola. Ja mitä avustimia sinä tarvitset, ihan oikeasti?
Automaatti-ilmastointi on tietysti kiva, kun siihen tottuun, mutta manuaali toimii sekin. - VitaraKuski
järki.nyt.käteen.hei kirjoitti:
Taas joku henkisesti teini, jolla pitää olla autossa leveät 18 tuuman kiekot, jotta näyttää hienolta ja on epämukavaa ajaa.
Aikuinen ihminen ei ehdoin tahdoin halua autoonsa törkeän pienellä ilmatilalla olevia järkyttävän leveitä kumeja huimalla tuumakoola. Ja mitä avustimia sinä tarvitset, ihan oikeasti?
Automaatti-ilmastointi on tietysti kiva, kun siihen tottuun, mutta manuaali toimii sekin.Joo, toi peltivanne kommentti huvitti. Suzukin (Vitara ja S Cross) alkuperäinen peltivanne maksaa 189 euroa kappale ja alkuperäinen aluvanne 122 euroa, eli karvalakki mallissa on KALLIIMMAT vaneet. Kaiken lisäksi karvalakkimalliin tuleva pölykapseli maksaa 69 euroa kappaleelta, eli karvalakki mallin pyörät ovat kaksi kertaa KALLIIMMAT, kuin paremmin varustellun. Tästä huomaa, kuinka tyhmiä me ihmiset olemme. Ulkonäkö menee järjenkäytön edelle. Väitän, että Suzukin kokoluokan autoissa on muutoinkin liian leveät ja isot renkaat.
Toiseksi, jos ostat tuon GL mallisen Vitaran ja otat siihen talvirenkaat samaan kauppaan, niin takuuvarmasti talvirengas setti aluvanteilla huomattavasti halvemmalla, vaikka otat tuumaa isommallakin renkassarjalla.
Mitähän tästäkin uusavuton sukupolvi oppeisi? - tositoope
VitaraKuski kirjoitti:
Joo, toi peltivanne kommentti huvitti. Suzukin (Vitara ja S Cross) alkuperäinen peltivanne maksaa 189 euroa kappale ja alkuperäinen aluvanne 122 euroa, eli karvalakki mallissa on KALLIIMMAT vaneet. Kaiken lisäksi karvalakkimalliin tuleva pölykapseli maksaa 69 euroa kappaleelta, eli karvalakki mallin pyörät ovat kaksi kertaa KALLIIMMAT, kuin paremmin varustellun. Tästä huomaa, kuinka tyhmiä me ihmiset olemme. Ulkonäkö menee järjenkäytön edelle. Väitän, että Suzukin kokoluokan autoissa on muutoinkin liian leveät ja isot renkaat.
Toiseksi, jos ostat tuon GL mallisen Vitaran ja otat siihen talvirenkaat samaan kauppaan, niin takuuvarmasti talvirengas setti aluvanteilla huomattavasti halvemmalla, vaikka otat tuumaa isommallakin renkassarjalla.
Mitähän tästäkin uusavuton sukupolvi oppeisi?10 pistettä kirjoituksestasi. Kaiken lisäksi noissa tuumaa pienemmissä vanteissa on korkeammat renkaat, jotka saletisti ovat suomen teillä paremmat. Eli ulkohalkasija on aina sama.
Aikas usein suomen oloissa joutuu automaattiilmastointiakin säätelemään ainakin talvella. Toki lämpötila pysyy vakiona automaatissa, mutta suuntauksia joutuu säätelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033853
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482751- 1142569
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392078Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311840Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et261658- 271572
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?751395- 221368
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81311