Kerrataas vähän Tasavallan Presidentin kommenttia Trumpin typerään Jerusalem päätökseen:
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö pysähtyi vaalikampanjansa avauksessa perjantai-iltana ravintola Plevnaan Tampereella. Keskustelun jälkeen Niinistö kommentoi Yhdysvaltain presidentiksi vuosi sitten valitun Donald Trumpin päätöstä tunnustaa Jerusalem Israelin pääkaupungiksi.
–On vaikea käsittää tämän operaation tavoitteita. On hyvin vaikea nähdä, mitä hyötyä siitä ylipäätään saattaisi olla. Trump on itsekin sanonut, että rauhanprosessin pitää jatkua. Onko tämä sitten oikea tie, tavallaan painostamalla työntää prosessia – ehkä hän miettii näin. Minä miettisin toisin päin, Niinistö sanoi Aamulehdelle.
HYVÄ! HIENOA! ERINOMAISTA!!!!
Niinistö TÄYS tyrmäsi Trumpin! HYVÄ!
24
294
Vastaukset
Tää Suomen linja pidetään korkealla.
HYVÄ!Kuten huomaamme, Jumala valjastaa myös pahan voimat pitämään tämän ketjun korkealla.
HYVÄ!- Esau-töpeksi
Tramp ansaitsis tästä Nobel rauhanpalkinnon.
Siunausta Israelille, sillä siunattuja he myös ovat,
1Ms 27:34-> "Kun Eesau kuuli isänsä sanat, puhkesi hän valittamaan äänekkäästi ja haikeasti ja sanoi isälleen:
"Siunaa minutkin, isäni!"
Mutta hän vastasi: "Veljesi tuli kavalasti ja riisti sinulta siunauksen."
Niin hän sanoi: "Oikein häntä kutsutaankin Jaakob. Sillä hän on nyt kahdesti minut pettänyt: esikoisuuteni hän on minulta vienyt, ja katso, nyt hän riisti minulta myöskin siunauksen." Ja hän kysyi: "Eikö sinulla ole mitään siunausta minun varalleni?"
Ja Iisak vastasi ja sanoi Eesaulle:
"Katso, minä olen asettanut hänet sinun herraksesi
ja antanut kaikki hänen veljensä hänelle palvelijoiksi
sekä varustanut hänet jyvillä ja viinillä;
mitä voisin enää tehdä sinun hyväksesi, poikani?"
Eesau sanoi isällensä: "Tuo yksi ainoa siunaus sinulla vain on, isäni?
Siunaa myöskin minut, isäni!" Ja Eesau korotti äänensä ja itki.
Niin hänen isänsä Iisak vastasi
ja sanoi hänelle:
"Katso, sinun asuinsijasi on oleva kaukana lihavasta maasta
ja vailla taivaan kastetta ylhäältä.
Miekkasi varassa sinä olet elävä ja palveleva veljeäsi.
Mutta valtoimena kierrellen sinä riisut hänen ikeensä niskalta."
Ja Eesau alkoi vihata Jaakobia siunauksen tähden, jolla hänen isänsä oli hänet siunannut; ja Eesau ajatteli itsekseen: "Pian tulee aika, jolloin suremme isäämme; silloin minä tapan veljeni Jaakobin."
"Hetken työ tuhat "vuosihin" vaikuttaa isänmaahan ja maailmaan " On hienoa olla suomalainen ja äänestää Niinistöä!
HYVÄ!- HyväTrumppi
Trumppi on hieno mies ja tekee hyvä päätöksiä.
Harmittaako se aloittajaa?Hienon miehen merkki on se, että hän leuhkii voivansa kouria naisia pillusta koska on kuuluisa.
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö pysähtyi vaalikampanjansa avauksessa perjantai-iltana ravintola Plevnaan Tampereella. Keskustelun jälkeen Niinistö kommentoi Yhdysvaltain presidentiksi vuosi sitten valitun Donald Trumpin päätöstä tunnustaa Jerusalem Israelin pääkaupungiksi.
–On vaikea käsittää tämän operaation tavoitteita. On hyvin vaikea nähdä, mitä hyötyä siitä ylipäätään saattaisi olla. Trump on itsekin sanonut, että rauhanprosessin pitää jatkua. Onko tämä sitten oikea tie, tavallaan painostamalla työntää prosessia – ehkä hän miettii näin. Minä miettisin toisin päin, Niinistö sanoi Aamulehdelle.
HYVÄ! HIENOA! ERINOMAISTA!!!!- yksiuskova
Kirosit minut helluntailaisuus-palstalla. Tiesitkö että jos kiroaa toisen, saa kadotustuomion itselleen? Tee parannus vielä kun se on mahdollista.
Minä en ole kironnut ketään, vaan minua kohti heitetyt kiroukset palautuvat lähettäjälleen eli kaada ittelles vaa. Et ole ainoa täällä!
- yksiuskova
KTS kirjoitti:
Minä en ole kironnut ketään, vaan minua kohti heitetyt kiroukset palautuvat lähettäjälleen eli kaada ittelles vaa. Et ole ainoa täällä!
Valheen puhuja ja valheen tien kulkija olet.
- SuolatonSyntihyväksyntä
Suvaitsen Trumpille suosioni suolaisen.
Se on kehu.
Niinistöä en pidä muuta kuin ateistina, Mikki Hirenä Äänestämme Niinistöä toki tietenkin toki!
HYVÄ!Äänestämme Niinistöä toki tietenkin toki!
HYVÄ!- mikkelinmies1
Niinistö ei ymmärrä hyvän päälle mitään. Sotkee Suomen ulkopolitiikan entitä pahemmin arvostelemmalla Trumpia, maailman johtajaa, jolla on oikea linjaus Jerusalemiin ja Israeliin. Edellytän kansalaisena ja veronmaksajana ja uskovaisena, että Niinistö alkaa valmistella Suomen lähetystön siirtoa pikaisesti Jerusalemiin 2018.
- LauraPressaksi
Sataa Laura Huhtasaaren laariin lisää!!!! HYVÄ!!!!
- Ostopäätösonsiunaus
Trump on mies. Ninistö on öljyä vailla muslimien öljykentiltä.
Kunhan sähköautoja tulee halvasti myyntiin niin jää öljytulot osaltani maksamatta muslimien taskuihin.
Ostan Israelista Suomeen tuotuja Jaffa - appelsiineja paljon ja jätän Egyptin appelsiinit ostamatta.Huom! Egyptistä tulee Raamatun mukaan hyvä maa kun se luopuu islamin pahoista opetuksia seuraamasta, vainosta ja valehtelusta luopuu. - Trumptrump
Ehkäpä joutuu vielä katumaan. Trump on sentään pistämässä tehokkaasti kulissien takana maansa asioita kuriin, ehkäpä saa vielä Israelinkin ojennukseen, vaikka väliäkö Jerusalemista, http://proutscandinavia.blogspot.com/2017/12/mega-q-anon-and-us-world-clean-up-for.html
Äänestämme Niinistöä toki tietenkin toki!
HYVÄ!- Remoulade
Jos pidät tuota eriävän mielipiteen lausumista täystyrmäyksenä, niin sen vähän perusteella mitä olen viestejäsi lukenut, sinut on täystyrmätty jokaisessa keskustelussa josssa joku muu kuin sinä itse on sinulle jotain vastannut.
- sellaistavaan
Hoh hoijaa ,että oikein Tampereella .
Nostetaas vähä. Sale voittaa!
- JumalatonPresidenttinä
Niinistöllä on vaikeuksia ymmärtää Jerusalem Israelin pääkaupungiksi?
Niinistölltä puuttuu rakkaus totuuteen?
Sauli, katsopas tuo linkki. Historian ja mediantuntemuksesi on heikko?
https://www.youtube.com/watch?v=_6P8ZM_JnEA- videtsujenurpolle
Ihan varmaan Sauli pyörii tällä palstalla. Voi videtsu teidän urpojen kanssa!
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954