Minä en kiroa ketään!

Tehdään yksi asia selväksi.
MINÄ en kiroa ketään mutta jos minua kirotaan, kimpoavat kiroukset lähettäjänsä niskaan moninkertaisina joten ei tarvitse sitten valittaa jos lirahtaa.
391
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Job.3:1 Biblia (1776). Sitte avasi Job suunsa ja kirosi päivänsä.

Äänestä

Mahdat kuitenkin sitten vähän kirota?
Eikö tuo ole vähän kuin vastakirous?

Luterilaiset kiroavat mielellään toisen jumalansa Saatanan nimiin vihollisensa.
Vihollisia ovat ne keitä luteriaani vihaa.
Luteriaani vihaa mielessään kerettiläisiä, toisin uskovia, erilaisia ja uskonnottomia.
Luteriaanin kerettiläiskategoriaan voi joutua kovin pienistä opillisista erimielisyyksistä.
Luteriaani on itse aina oikeassa ja Jumalan asialla ja se toinen luteriaani on väärässä..

Äänestä

En sinua kironnut mutta sinä kirosit minut. Samaa olet tehnyt muille. Kuljet valheen tietä. Tee parannus ja ota Jeesus vastaan Vapahtajanasi ja Herranasi ja seuraa Häntä totuudessa ja Pyhässä Hengessä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kts777 kirjoitti:

Tehdään yksi asia selväksi.
MINÄ en kiroa ketään mutta jos minua kirotaan, kimpoavat kiroukset lähettäjänsä niskaan moninkertaisina joten ei tarvitse sitten valittaa jos lirahtaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu