Suomalaiset älämölöt, peräkämärin pojat leikivät ISOO poikaa mutta ovat vain peitonheiluttajia.
OneCoin valuutta on näyttänyt käytännössä ylivertaisen toimivuutensa ja markkinat odottavat vesi kielellä listautumista pörssiin. Dealshaker on valmistautunut suureen ostoryntäykseen ja on palkannut uutta osaavaa henkiläkuntaa tuhansittain.
Toinen kvartaali, Q2 räjäyttää tajunnan.
Faktaa välillä - Sinne peräkamariin!
4
88
Vastaukset
Siis KOININKIELELLÄ kyse on Q2:stä, eli seitsemännestä KVARTTAALISTA, joka tietenkin on LOKAKUUSSA! (vuotta ei ole mainittu! (suom.huom.))
Silloin mennään BÖRSSIIN ja koini tulee VAPAASTI vaihdettavaksi. Mutta pitää odottaa! Ja pitää SIOITTAA lisää!- FaktaaVällä
AvoTamppooni vääristelee aivan selvää asiaa. Onevuosi on jaettu kahteentoista kvartaaliin ja Q2 on niin ollen helmikuu. Seuraa opetusta niin saatat? viisastua.
FaktaaVällä kirjoitti:
AvoTamppooni vääristelee aivan selvää asiaa. Onevuosi on jaettu kahteentoista kvartaaliin ja Q2 on niin ollen helmikuu. Seuraa opetusta niin saatat? viisastua.
Ai helkkari! Onko tuo jäänyt minulta huomaamatta? Voi PERSE! RUJAUTUS! KARTSA!
Koinistit: myykää minulle hetipaikalla ja nyt KOULUTUSTA!! Minä tarvitsen KOULUTUSPAKETIN!!
Yhteydenotot tällä palstalla. HINNALLA ei ole väliä, kunhan saan KOULUTUSTA! Koinismi JYRÄÄ! Jes!
Poijjaat!! Taasen!- VaktaaVälillä
Avotampio_ kirjoitti:
Ai helkkari! Onko tuo jäänyt minulta huomaamatta? Voi PERSE! RUJAUTUS! KARTSA!
Koinistit: myykää minulle hetipaikalla ja nyt KOULUTUSTA!! Minä tarvitsen KOULUTUSPAKETIN!!
Yhteydenotot tällä palstalla. HINNALLA ei ole väliä, kunhan saan KOULUTUSTA! Koinismi JYRÄÄ! Jes!
Poijjaat!! Taasen!Voisit aloittaa Tycoon paketista. Se on edullinen jopa tyhjätaskuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792