Taksin liikevaihto pk seudulla

Miten takseilla nykyään menee, pääseekö 200 Te liikevaihtoon per taksi vuodessa? Vai jääkö 150t.. Onko nykyään niin että kaikki taksi on ajossa ja mitään ajovuoroja ei ole? Itse kun en ole 2002 jälkeen tolpilla päivystänyt.
Ilmianna
Jaa

28 Vastausta


Oisko Suomen keskiarvo 100 tonnin paikkeilla tai hieman alle per auto ?
Ilmianna
Jaa
Pk-seudulla varmaan joku 120-130
Ilmianna
Jaa
2007 mikä oli hyvä vuosi, niin pkseudun liikevaihdot olivat keskiarvoltaan noin 105-110 verotonta tonnia. Muualla suoemessa noin 20-30% vähemmän.
2009 alkoi ajot vähenemään ja oma liikevaihtoni koki pohjakosketuksen viime vuonna eli 2016. Tänä vuonna yhden auton liikevaihtoni asettuu noin 105 tuhanteen verottomaan euroon. Uskoakseni kaikilla on tilanne parantunut jonkin verran tänä vuonna, mutta vieläkään harvat yltävät vuoden 07 ja 08 vuosien tasolle.
Muun Suomen ero pkseutuun lienee vielä samalla tolalla, ellei huonompikin paikoin.
Itse en enään hakisi lupia pkseudun, Jyväskylän, Tampereen tai muun suuren keskuksen ulkopuolelle.
Ilmianna
Jaa
Budjetoitu liikevaihto 1.7.2018 - 30.6.2019 on 234 000,-
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Budjetteja voi kuka vaan tehdä.
Itsekin budjetoinut enemmän kuin mitä todellisuus on tuonut tullessaan ja joka vuosi petttmys.
Meno puoltakin on budjetoitu mikä on vielä helpompi saavuttaa, mutta sekin on joka vuosi kiehunut yli, mutta laiffiiihan tää vaan on.
Mennään vaan aamulla töihin, kuten muutkin;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tuohon päästäkseen pitäisi auton olla käytännössä kokoajan tauotta läpi vuoden liikenteessä ja siihen tuskin koskaan päästään,. Kuitenkin jossain kohti työntekijöidenkin pitää olla kahvitauolla, auto tai kuski voi sairastaa jne.. Veikkaan että joku voi siihen 200 000 lähelle yltää parhaimillaan, mutta silloinkin pitäsi vuoden olla hyvä eikä tulla paljon ongelmia minkään suhteen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vantaalla ainakin onnistuu 200k, mutta on siinä ajamassa isäntä ja 3.5 kuljettajaa. Yksin ajaen voi olla paha rasti, vaikka olisikin ylivertainen reititys käytössä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Dhfhdh kirjoitti:
Vantaalla ainakin onnistuu 200k, mutta on siinä ajamassa isäntä ja 3.5 kuljettajaa. Yksin ajaen voi olla paha rasti, vaikka olisikin ylivertainen reititys käytössä.
Mistä sen puolikkaan kuskin saa? Olis tarve.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kuinka monella autolla ?
Ilmianna
Jaa
Miljoona per kyyti.
Ilmianna
Jaa
Arvatkaa paljonko "susirajalla?" Hyvänä vuotena peräti 20.000-24.000. Ja kelakyydit kilpailutettu siten että linja-autofirmat sai 90% keikoista. Syöttöliikennettä antaisivat kinttupolkujen takaa. Ei kannata. Moni on lopettanut ja moni tehnyt konkurssin. Tämä kilpailutus on aiheuttanut jopa muutaman yrittäjän itsemurhan. Että kiitoksia vaan päättäjille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Selvennys, susiraja = kehä I
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Selvennyksen selvennys, susiraja = kehä III
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pppreeuey kirjoitti:
Selvennyksen selvennys, susiraja = kehä III
Höpö höpö se on kehä I, Savolaiset yrittää muuttaa sitä kehä III pintaan. Ei onnistu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Stadissa mulla yks äijä, ajaa n. Kymppitonnin kuussa. Joo joo, on se paljon, äijä onkin ikiliikkuja, pitkää 12 tunnin päivää tekee ja pari kolme vapaapäivää kuussa. Kahella äijällä saattais päästä johonkin pariinsataan tonniin. Heinäkuun alusta automäärä kasvaa ja tulot puolittuu tai vieläkin pienemmäksi menee. Eläkeukkona paan pillit pussiin ja lopetan koko paskan. Täällä joku ”tuleva taksari” muka budjetoinut 234.000€/v? Mistä näitä taivaanrannan maalareita tulee? Kukaan, siis KUKAAN ei pysty koskaan etukäteen budjetoimaan taksikassoja etukäteen.

Onnea vaan alalle jääville, tarvitsette sitä. Voihan se tosin parin kolmen vuoden jälkeen parantuakin kassat, siihen asti pitää olla perkeleesti rahaa, että pystyy tappiolla pyörittämään. Autoja on rutkasti liikaa ja menee aikaa, kunnes se tasaantuu, jos tasaantuu.

Pitää myös muistaa, ettei nykyiset taksiyhtiöt ota ainoatakaan uutta sisäänsä, vaikka muuta luulettekin. Esim. taksihelsingillä on tästä jo olemassa päätös. Tietysti jos joku myy teille osakkeen hyvään hintaan, pääsette valmiiseen pöytään. Muuten on aika kova homma rakentaa uusiksi kaikki, siis ihan kaikki.

Mistähän nää uudet meinaa pokansa hakea?

Muuuahahahahaaaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12 VASTAUSTA:
Allekirjoitan paitsi ettet huomioinut että nyt mukaan tulee kaveri, jolla on volvo plus ainutlaatuinen reititysjuttu... Mä lopetan kans.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Pitää myös muistaa, ettei nykyiset taksiyhtiöt ota ainoatakaan uutta sisäänsä, vaikka muuta luulettekin. Esim. taksihelsingillä on tästä jo olemassa päätös. Tietysti jos joku myy teille osakkeen hyvään hintaan, pääsette valmiiseen pöytään. Muuten on aika kova homma rakentaa uusiksi kaikki, siis ihan kaikki."

Mitään tälläistä päätöstä Taksi Helsinki ei ole tehnyt, mistä saat tietosi? Taksi Helsingin osakkeita myydään 2 000 - 3 000 euron hintaan. Niitä on tarjolla lukuisia. Osakkeen arvo tulee tippumaan.

Taksi Helsinki on pakotettu ottamaan mukaan uusia yrittäjiä osakkaaksi koska niin moni nykyinen tulee lopettamaan. Tämä on faktaaa, Taksi Helsingin tulee turvata jatkossakin johtava asemansa ja tämä onnistuu vain ottamalla uusia mukaan. Kapasiteettiä tulee olla jotta asiakkaita pystytään palvelemaan.

Taksi Helsinkin toiminta perustuu kyytien välitttämiseen. Mitä luulet että tyytyykö se osaansa ja tulojensa romahtamiseen sinun tietojesi mukaan? Olet pahasti väärässä. Kerro taas eläkkeestäsi, kiinnostaa kaikkia.

Muuuuaaaahh muaaaah
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Stadissa mulla yks äijä, ajaa n. Kymppitonnin kuussa. Joo joo, on se paljon, äijä onkin ikiliikkuja, pitkää 12 tunnin päivää tekee ja pari kolme vapaapäivää kuussa"

Rikot työaikalakia törkeästi ja keulit sillä täällä. Jätät varmasti myös maksamatta kaikki lisät. Häpeä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
naurutSulle kirjoitti:
"Pitää myös muistaa, ettei nykyiset taksiyhtiöt ota ainoatakaan uutta sisäänsä, vaikka muuta luulettekin. Esim. taksihelsingillä on tästä jo olemassa päätös. Tietysti jos joku myy teille osakkeen hyvään hintaan, pääsette valmiiseen pöytään. Muuten on aika kova homma rakentaa uusiksi kaikki, siis ihan kaikki."

Mitään tälläistä päätöstä Taksi Helsinki ei ole tehnyt, mistä saat tietosi? Taksi Helsingin osakkeita myydään 2 000 - 3 000 euron hintaan. Niitä on tarjolla lukuisia. Osakkeen arvo tulee tippumaan.

Taksi Helsinki on pakotettu ottamaan mukaan uusia yrittäjiä osakkaaksi koska niin moni nykyinen tulee lopettamaan. Tämä on faktaaa, Taksi Helsingin tulee turvata jatkossakin johtava asemansa ja tämä onnistuu vain ottamalla uusia mukaan. Kapasiteettiä tulee olla jotta asiakkaita pystytään palvelemaan.

Taksi Helsinkin toiminta perustuu kyytien välitttämiseen. Mitä luulet että tyytyykö se osaansa ja tulojensa romahtamiseen sinun tietojesi mukaan? Olet pahasti väärässä. Kerro taas eläkkeestäsi, kiinnostaa kaikkia.

Muuuuaaaahh muaaaah
45 vuotta alalla, aika lopettaa. Hyvä, että teillä nuorilla on oikea ote alaan, sillähän pötkii pitkälle, sillä otteella.. Hyvä, että saatte ”Volvomiehen” jolla on ihan oikea reititys, emmehän me vanhat ole kai koskaan osanneetkaan mitään, emme ainakaan reitittää - kai?

Ai 2-3000€ saa taksihelsingin osakkeita? Itse juuri möin omani 8000 € ja että hinta tulee ”tippumaan”? Nousupaineita on, ei laskupaineita. Joo, kyllä HTD:lle pääsee osakeomistuksen myötä, ei muuten. Uutta osakeantia ei ole tulossa, jos niin luulet.

Eläkkeestä, meitä on lähdössä alalta stadissa n. 300 ukkoa eläkkeelle, mitä haluatkaan tietää? Sitäkö, että ainakin minä olen maksanut reilusti YEL:liä ja saan n. 3000€:n eläkkeen, sillä pärjään ne vuodet, kun elonpäiviä vielä on. Sinnitelkää, sinnitelkää ja älkää unohtako sitä loistavaa taksitulevaisuutta, joka teillä on! Hyvä, että ainakin sinulla on oikea ote, sillä mennään pitkälle. Älä vaan kerro muille näitä loistavia reititysohjeitasi, kopioivat vielä ja vievät superreitityksillään leivän suustasi.

Buuaaahahhaaahaa

Ihan oikeasti: ONNEA!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8878787878782 kirjoitti:
"Stadissa mulla yks äijä, ajaa n. Kymppitonnin kuussa. Joo joo, on se paljon, äijä onkin ikiliikkuja, pitkää 12 tunnin päivää tekee ja pari kolme vapaapäivää kuussa"

Rikot työaikalakia törkeästi ja keulit sillä täällä. Jätät varmasti myös maksamatta kaikki lisät. Häpeä.
Mitä työaikalakia, kerro ihmeessä? Jos kuski ihan omaehtoisesti haluaa istua siellä, en minä sitä pois komenna. Ukko ajaa sen 12 tuntia päivittäin, ei päivä ole vielä ylipitkä, viikotunnit paukkuu kyllä, vaan ite niin haluaa. Mitä lisiä jätän maksamatta, jotka sinua kiinnostaa? Jos ukon palkka on kuukausittain n. 4500€, eikös siinä ole palkkaa yhelle ukolle riittävästi, vieläkö siihen lisiäkin pitää maksaa, hä? Enkä minä mitään keuli, homma on suurinpiirtein kannattamatonta. Sillä keulin, että ”pääsen” alalta ansaittuun lepoon, ei jaksa enää kiinnostaa. Eikä hävetä mikään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
naurutSulle kirjoitti:
"Pitää myös muistaa, ettei nykyiset taksiyhtiöt ota ainoatakaan uutta sisäänsä, vaikka muuta luulettekin. Esim. taksihelsingillä on tästä jo olemassa päätös. Tietysti jos joku myy teille osakkeen hyvään hintaan, pääsette valmiiseen pöytään. Muuten on aika kova homma rakentaa uusiksi kaikki, siis ihan kaikki."

Mitään tälläistä päätöstä Taksi Helsinki ei ole tehnyt, mistä saat tietosi? Taksi Helsingin osakkeita myydään 2 000 - 3 000 euron hintaan. Niitä on tarjolla lukuisia. Osakkeen arvo tulee tippumaan.

Taksi Helsinki on pakotettu ottamaan mukaan uusia yrittäjiä osakkaaksi koska niin moni nykyinen tulee lopettamaan. Tämä on faktaaa, Taksi Helsingin tulee turvata jatkossakin johtava asemansa ja tämä onnistuu vain ottamalla uusia mukaan. Kapasiteettiä tulee olla jotta asiakkaita pystytään palvelemaan.

Taksi Helsinkin toiminta perustuu kyytien välitttämiseen. Mitä luulet että tyytyykö se osaansa ja tulojensa romahtamiseen sinun tietojesi mukaan? Olet pahasti väärässä. Kerro taas eläkkeestäsi, kiinnostaa kaikkia.

Muuuuaaaahh muaaaah
” Taksi Helsinkin toiminta perustuu kyytien välitttämiseen. Mitä luulet että tyytyykö se osaansa ja tulojensa romahtamiseen sinun tietojesi mukaan? Olet pahasti väärässä. ”

Olet enemmän, kuin oikeassa. Taksihelsinki pitää TODELLAKIN huolen tuloistaan ja että kyytien välittämisellähän se elää. Onko tullut mieleen, kuka ne kyytien välitykset maksaa? Asiakkaat? Ei ei, nythän asiakkaat saavat auton jo veloituksetta taksihelsinki appilla. Koko ajan annetaan asiakkaille aina vaan enemmän ja enemmän ”tarjouksia”, alle taksamittarihinnoin. Jos et vielä tiedä, maksat aina vaan enemmän ja enemmän sinne taksihelsinkiin, ja näin se menee. Tiesitkö, että herrat isoherrat nauttivat taksihelsingissä 8000€ kuukausipalkkoja, kuka ne maksaa? Arvaatko jo?

😏
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EntinenMaksaja kirjoitti:
” Taksi Helsinkin toiminta perustuu kyytien välitttämiseen. Mitä luulet että tyytyykö se osaansa ja tulojensa romahtamiseen sinun tietojesi mukaan? Olet pahasti väärässä. ”

Olet enemmän, kuin oikeassa. Taksihelsinki pitää TODELLAKIN huolen tuloistaan ja että kyytien välittämisellähän se elää. Onko tullut mieleen, kuka ne kyytien välitykset maksaa? Asiakkaat? Ei ei, nythän asiakkaat saavat auton jo veloituksetta taksihelsinki appilla. Koko ajan annetaan asiakkaille aina vaan enemmän ja enemmän ”tarjouksia”, alle taksamittarihinnoin. Jos et vielä tiedä, maksat aina vaan enemmän ja enemmän sinne taksihelsinkiin, ja näin se menee. Tiesitkö, että herrat isoherrat nauttivat taksihelsingissä 8000€ kuukausipalkkoja, kuka ne maksaa? Arvaatko jo?

😏
Välillisesti osan maksaa asiakkaat ja loput maksaa yrittäjä. Kyllähän tuota Taksi Helsingin kovapalkkaista johtoa yritettiin vaihtaa mutta ...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tännehän.jäätte kirjoitti:
45 vuotta alalla, aika lopettaa. Hyvä, että teillä nuorilla on oikea ote alaan, sillähän pötkii pitkälle, sillä otteella.. Hyvä, että saatte ”Volvomiehen” jolla on ihan oikea reititys, emmehän me vanhat ole kai koskaan osanneetkaan mitään, emme ainakaan reitittää - kai?

Ai 2-3000€ saa taksihelsingin osakkeita? Itse juuri möin omani 8000 € ja että hinta tulee ”tippumaan”? Nousupaineita on, ei laskupaineita. Joo, kyllä HTD:lle pääsee osakeomistuksen myötä, ei muuten. Uutta osakeantia ei ole tulossa, jos niin luulet.

Eläkkeestä, meitä on lähdössä alalta stadissa n. 300 ukkoa eläkkeelle, mitä haluatkaan tietää? Sitäkö, että ainakin minä olen maksanut reilusti YEL:liä ja saan n. 3000€:n eläkkeen, sillä pärjään ne vuodet, kun elonpäiviä vielä on. Sinnitelkää, sinnitelkää ja älkää unohtako sitä loistavaa taksitulevaisuutta, joka teillä on! Hyvä, että ainakin sinulla on oikea ote, sillä mennään pitkälle. Älä vaan kerro muille näitä loistavia reititysohjeitasi, kopioivat vielä ja vievät superreitityksillään leivän suustasi.

Buuaaahahhaaahaa

Ihan oikeasti: ONNEA!
Vastaatko sinulle esitteityihin kysymyksiin äläkä selitä jotain ihan muuta. Kysyin sinulta seuraavaa;

Mitään tälläistä päätöstä Taksi Helsinki ei ole tehnyt, mistä saat tietosi?

Taksi Helsinkin toiminta perustuu kyytien välitttämiseen. Mitä luulet että tyytyykö se osaansa ja tulojensa romahtamiseen sinun tietojesi mukaan?

" Älä vaan kerro muille näitä loistavia reititysohjeitasi, kopioivat vielä ja vievät superreitityksillään leivän suustasi." Anteeksi mitä? Kyllä olet jo todella seniili. Minulla ei ole mitään reititysohjeita enkä ole niistä kirjoittanut.

Olet aiemmin muuten ilmoittanut saavasi 2 400,- eläkettä kuussa. Nyt se nousikin 3 000,-. Surkuhupaisaa toimintaa. Dementia ilmeisesti iskenyt jo päälle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
NykyinenMaksaja kirjoitti:
Välillisesti osan maksaa asiakkaat ja loput maksaa yrittäjä. Kyllähän tuota Taksi Helsingin kovapalkkaista johtoa yritettiin vaihtaa mutta ...
Sinun pitäisi kerätä taksihelsingille aina vaan enemmän ja enemmän fyrkkaa kadulta, toivottavasti onnistut. Oli muuten aika kiva toi uuden laitteen ”investointimaksu”, siltikin sinulla on vuokra-laite autossasi. Oletko ajatellut, paljonko taksihelsinki on jakanut osakkeenomistajilleen koko aikana osinkoa? Tasan nolla (0) euroa. Että semmonen yhtiö...

Ehkä jossakin vaiheessa onnistutte vaihtamaan johdon......?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
naurutSulle kirjoitti:
Vastaatko sinulle esitteityihin kysymyksiin äläkä selitä jotain ihan muuta. Kysyin sinulta seuraavaa;

Mitään tälläistä päätöstä Taksi Helsinki ei ole tehnyt, mistä saat tietosi?

Taksi Helsinkin toiminta perustuu kyytien välitttämiseen. Mitä luulet että tyytyykö se osaansa ja tulojensa romahtamiseen sinun tietojesi mukaan?

" Älä vaan kerro muille näitä loistavia reititysohjeitasi, kopioivat vielä ja vievät superreitityksillään leivän suustasi." Anteeksi mitä? Kyllä olet jo todella seniili. Minulla ei ole mitään reititysohjeita enkä ole niistä kirjoittanut.

Olet aiemmin muuten ilmoittanut saavasi 2 400,- eläkettä kuussa. Nyt se nousikin 3 000,-. Surkuhupaisaa toimintaa. Dementia ilmeisesti iskenyt jo päälle.
” Allekirjoitan paitsi ettet huomioinut että nyt mukaan tulee kaveri, jolla on volvo plus ainutlaatuinen reititysjuttu... Mä lopetan kans ”

Ken sitten tämän kirjoitti? Joku kuitenkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tännehän.jäätte kirjoitti:
45 vuotta alalla, aika lopettaa. Hyvä, että teillä nuorilla on oikea ote alaan, sillähän pötkii pitkälle, sillä otteella.. Hyvä, että saatte ”Volvomiehen” jolla on ihan oikea reititys, emmehän me vanhat ole kai koskaan osanneetkaan mitään, emme ainakaan reitittää - kai?

Ai 2-3000€ saa taksihelsingin osakkeita? Itse juuri möin omani 8000 € ja että hinta tulee ”tippumaan”? Nousupaineita on, ei laskupaineita. Joo, kyllä HTD:lle pääsee osakeomistuksen myötä, ei muuten. Uutta osakeantia ei ole tulossa, jos niin luulet.

Eläkkeestä, meitä on lähdössä alalta stadissa n. 300 ukkoa eläkkeelle, mitä haluatkaan tietää? Sitäkö, että ainakin minä olen maksanut reilusti YEL:liä ja saan n. 3000€:n eläkkeen, sillä pärjään ne vuodet, kun elonpäiviä vielä on. Sinnitelkää, sinnitelkää ja älkää unohtako sitä loistavaa taksitulevaisuutta, joka teillä on! Hyvä, että ainakin sinulla on oikea ote, sillä mennään pitkälle. Älä vaan kerro muille näitä loistavia reititysohjeitasi, kopioivat vielä ja vievät superreitityksillään leivän suustasi.

Buuaaahahhaaahaa

Ihan oikeasti: ONNEA!
3000 ekun eläke? Oletko varma. Päästäksesi siihen on sinun pitänyt maksaa noin 1700 ekun kuukausimaksua yrittäjäeläkkeeseen noin 40 vuoden ajan. Vaihtoehtoisesti olet ollut palkkatöissä noin 5000 ekun kuukausipalkalla.
Jos kuvittelet maksaksesi itsellesi 3000 ekun eläkettä ilmoittamalla eläkemaksun pohjaksi noin 36000 ekun vuositulot ja maksamalla sen mukaan noin 750 ekun kuukaudessa yrittäjäeläkemaksua, tulet pettymään. Eläkkeeksi onkin noin 1800 ekua kuussa.
Eläkematematiikka on ihmeellistä, eikö vain?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kohtaeläkkeelle kirjoitti:
3000 ekun eläke? Oletko varma. Päästäksesi siihen on sinun pitänyt maksaa noin 1700 ekun kuukausimaksua yrittäjäeläkkeeseen noin 40 vuoden ajan. Vaihtoehtoisesti olet ollut palkkatöissä noin 5000 ekun kuukausipalkalla.
Jos kuvittelet maksaksesi itsellesi 3000 ekun eläkettä ilmoittamalla eläkemaksun pohjaksi noin 36000 ekun vuositulot ja maksamalla sen mukaan noin 750 ekun kuukaudessa yrittäjäeläkemaksua, tulet pettymään. Eläkkeeksi onkin noin 1800 ekua kuussa.
Eläkematematiikka on ihmeellistä, eikö vain?
Olen ollut eläkkeellä jo vuosia ja tiedän sangen hyvin, kuinka paljon saan eläkettä. Toden totta, olen maksanut reilua eläkemaksua kaiken aikaa. Eläkemaksu ei tosin ollut alkuun 1700€ kuukaudessa, vaan paljon vähemmän, indeksi on sitä korottanut. Tiedät varmaankin, että eläkemaksut ovat vähennyskelpoisia ja oletko koskaan kuullut vapaaehtoisista eläkemaksuista?

Kannattaa joskus miettiä, mitä kirjoittaa ja alkaa väittelemään.

Jotenkin vissiin taitaa ottaa kaaliin, kun toinen tienaa eläkkeellä sen, mitä toinen joutuu rehkimään niska limassa yötä päivää. Kuule, semmosta se elämä joskus on.

😝
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
” Olet aiemmin muuten ilmoittanut saavasi 2 400,- eläkettä kuussa. Nyt se nousikin 3 000,-. Surkuhupaisaa toimintaa. Dementia ilmeisesti iskenyt jo päälle.”

Tietääkseni en ole puhunut eläkkeistäni täällä mitään. Ettet nyt sekottaisi johonkin toiseen? Taksissa on pirun paljon eläkkeennauttijoita. Vittuuntuneita lopettavia taksareita on pilvin pimein.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Taksin liikevaihto pk seudulla

Miten takseilla nykyään menee, pääseekö 200 Te liikevaihtoon per taksi vuodessa? Vai jääkö 150t.. Onko nykyään niin että kaikki taksi on ajossa ja mitään ajovuoroja ei ole? Itse kun en ole 2002 jälkeen tolpilla päivystänyt.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta