Suomen Tulli löysi huumeita Haaparannan Tullissa !

Mies yritti tuoda huumeita ruotsista suomeen. Lohenkalastuksen aikaan
Torniojoella on ehkä enemmän vartijoita, kuin kaloja ? Luin vähän aikaa
sitten, kuinka paljon suomi joutuu panostamaan Torniojoen valvontaan.

Ruotsalaiset ovat hävyttömästi myyneet tullihuoneensa IKEA:lle ja eivät
ota mitään vastuuta suomen tullin toimintaan. Oli taas HS:ssa valitus uutinen.
OK sen voi myös lukea näin ja kerjäävät lisää rahaa.

Tämä nyt kuitenkin on totisinta totta mitä minä kirjoitan ja kuinka paljon
ihmisiltä on varastettu tavaroita ja omaisuutta myös Tallinnan liikentessä.
Siellä on keksitty ties mitä verrukkeita varastaa ihmisten omaisuus ja rahastaa
vielä päälle.

Ihmettelen minkälainen asema suomalaisella ihmisellä on muihin eurooppalaisiin
verrattuna tänä päivänä ? Euroopan unioni antoi Nootin ja vaatii nostamaan
ihmisten minimitoimeentulo rajaa 489 eurosta 776,- euroon ihmisarvoisen
elämän saavuttamiseksi. Toki muilla EU mailla voi olla pienempi, mutta tarvittavat
asiat myös maksavat vähemmän.

Miksi ihmisillä ei ole oman arvon tuntoa ollenkaan ja hyväksyvät kaiken vääryyden ?
Miksi He syyttävät pakolaista jos se saa rahaa ja rakkautta, eivät syytä sen antajaa ?
Olenko minä ainoa joka ajattelee tämän asian oikeudenmukaisuuden puolelta ja
miksi ihmiset hyväksyvät, että heidän lapsensa otetaan pois ja huoltajuus annetaan
toisille, vaikka selvästi on kyse köyhyydestä, koska ihmisillä on sukulaisia sisaria
veljiä, isovanhempia ym. Silti juuri tällä hetkellä 20 000 lasta kysyy samaa ?

Miksi jotkut hullusaaret ja väyryset nousee pintaan ja kun nähdään se päättömyys
ja järjettömyys ja tulevaisuus siinä konseptissa? Miksi ihmisille puhutaan juoksu-
haudoissa sotimisista, kun tänä päivänä suurin vaara on tekoäly. Eihän siihen
juoksuhautaan tarvita, kuin yksi pommi ja kaikki sen lähellä oleva elämä lakkaa.
Onhan se jo näytetty Afganistanin sodassa ja sateliiteista nähdään sinun natsasi
ja sinuun voidaan kohdistaa vaikka drone tai atomipommi.

Miksi ihmisille ei kerrota, että jokainen liiketalouden yritys on sidoksissa muihin
toimijoihin, niin rahoituksen, kuin koulutuksen ja teollisuuden ja käytön suhteen.

Ne jotka ymmärtävät tämän todellisuuden, niin totta ihmeessä se aiheuttaa
pahaa oloa ihmisissä ja yhä suurempina määrinä ihmiset tekevät rahaa ja omaisuutta
vain päästäkseen pois tästä kaikesta ja muuttavat eläkkeelle ja töihin Eurooppaan
ja muihin maihin. Olenko minä ainoa kirjoittaja joka kirjoittaa Teille näin ?

Ei se ole vastaus, että meidän pitää muuttaa muualle asumaan. Meillä on omaisuutta
ja meitä on maksatettu maksamaan eläkkeitä ja sairasturvaa ja meidän vanhempamme
ovat myös maksaneet tämän maan ja tästä maasta ja reali omaisuudesta meidän kuuluu
saada osamme, sillä Te olette itse sanoneet, että me omistamme kunnan ja omistamme
valtion ja sen omaisuuden. Olisiko nyt aika myös jakaa se omaisuus?

Minä ja varmasti miljoonat muut haluavat kuulua Eurooppalaisiin ihmisiin ja Eurooppa
laisiin arvoihin ja saada eurooppalaisia oikeuksia ja arvoja.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomasin, mikä harhauttaa monessa asiassa ihmisiä ajattelemaan väärin.
      Esim. kansanedustaja puhuu suomi tekee ja hän on suomen kansanedustaja.
      Tällä vääristetään todellisuutta ja valehdellaan ja tehdään mitä suomi haluaa.

Väärin Te He ovat suomessa olevan kansan tai kansanryhmän edustajia !
      Ei Heitä sinne suomi ole äänestänyt, vaan suomessa olevat ihmiset hänet on
      sinne äänestänyt. Hän siis on suomessa olevien ihmisten edustaja. Hän tehtävä
      on auttaa suomessa olevia ihmisiä ei suomea.

• Söin juuri silliä ja perunoita ja ajattelin, että kohta saadaan uusia perunoita
      syödä sillin kanssa. Uusia perunoita näin eurooppa-aikaan saadaan jo varmaankin
      maaliskuun tietämillä. Viime keväänä ostin kaupasta uusia perunoita ja
      kauppias oli siihen laittanut, että Espanjalaisia. Olisko laittanut jos maa ei
      vielä olisi ollut roudassa ?

Sain ilon tutustua pariin herrasmieheen , jotka toimitti näitä uusia perunoita
      ja herneitä saksasta. Joo saksasta nekin nykyään tulee, heti kun suomesta
      lumet sulaa. Niistä saa hyvän hinnan, kun jättää sen alkuperämaan vähän vähemmälle.

Ihmiset elävät uskomuksissa, varsinkin tyhmät ja yksinkertaiset. Monetkaa
      niistä ei syö perunoita ja silliä, kuin kesällä ja sitten ne kehuu, kuinka hyvää
      se oli. Mistäs tiesit, että ei ollut saksalainen pottu ja saksassa vielä suomalainen
      viljeliä ?

Muistan aikoinani, kun naiset osti hajuvesiä Aurinkomatkoilla Turkista ja Kreikasta
      mm. Ne haisteli kopio ( Feikki ) hajuvesiä ja sitten ne oli innoissaan ostaneet
      Armania ja Bossin hajuvesiä. Huomasin myöhemmin, että pakkaukset ja hajuvesi-
      pullot tulee kiinasta ja tarrat pulloihin myös ja Esanssi voi sitten olla mitä vain.
      Thaimaassa myytiin Isoissa litran pulloissa eri esansseja Armani, Boss. . . !
      Oivalsin, niin nämä tyhmät ihmiset eivät edes tiedä mille Armaani ja Hugo Boss
      tuoksuu. Olen tavannut myös ranskalaisen hajuvesi edustajan ja hän sanoi, että
      kun ostat hajuvettä, niin se on 99 %:sti imagoa eli sitä merkkiä ei hajua.

Kuinka moni muuten haaskasi oikeasti rahansa nyt jouluna ?
      Eikö kenellään käynyt mielessä, että vapaalla voisi lähteä vaikka aurinkoon ?
      Joulu on pakanajuhla ja sen perinteet on näemmä tulleet Saturnaliasta lähes
      täysin. Joulu on siis keksitty Kristuksen syntymäpäivä ja Saturnalia juhla.

No Juokaa Simaa vappuna, vapun jälkeen sitä saa sitten juoda puoleen hintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      167
      2069
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1921
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1596
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1482
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1409
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1395
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1238
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1193
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1075
    Aihe