Kun Jalmo on töissä Jasmin räpyttää viestejä tänne

Moni pilkkaa sitä että Jasmin ei ole koskaan tehnyt töitä vaan on pelkästään loisinut äitinsä vintillä. Mutta pilkka on turhaa, sillä jos jasmin olisi töissä ei hänellä olisi riittävästi aikaa valvoa itseään koskevia keskusteluketjuja täällä suomi24:ssa. Jalmo ihmeissään kun töistä kotiin palattuaan muijan verenpaineet on katossa ja peukaloista nahka lähtenyt kun on pitänyt kirjoittaa raivokkaasti viestiä puhelimella. :)

11

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinullase

      sinulla se harhat vain pahenee: )
      Äijä päivystää itse 24/7 ja raivohulluna kirjoittaa juttuja joissa ei ole päätä ei häntää. Joudatkos edes paskalla käymään? vai annatko lösähtää housuihin? kiirettä sinulla pitelee palstalla kyllä siinä voi helpostikin kusi ja paska tulla housuihin huomaamatta;))

      • jassurassu

        Taitaa tuo aloittaja puhua ihan totta, Jassukka.


    • kerronyt

      joudatko edes paskalle? miten syömiset, tuleeko syötyäkään jassokyttäämiseltä?
      Et taida joutaa pottuja keitteleen:D
      olutta riittää varmasti vai mitä?
      sitähän on helppo hörppiä kurjoittelun lomassa ja saattaa turruttaa hetkeksi raivohulluden oireitakin :D

    • suuresti.laulattaa

      Aloittajalla paha ärrävika. Alkoholismi edennyt liian pitkälle.

    • Lystiä.pittää

      Jassulla on raskasta, kun joutuu vastaamaan joka ikiseen viestiin, jossa mainitaan hänen oma nimensä.

      Noh, käyhän sekin harrastuksesta... kun mitään muutakaan ei oo.

    • vesi_ja_sähkölaskut

      Kyllähän Jassukka tätä palstaa kovasti klikkaillee. Hyvin paljasti sen instapostauksessaan jossa kertoi muka blogiinsa saavan kitkerää palautetta. Tosiasiassa kommentoi tätä palstaa, mutta eihän voinut sitä oikeesti mainita... Miksipä muka ei lukisi näitä kun joutoaikaa on ja somessa pörrää muutenkin.

      • Terve.vaanmenoa

        Ei taida hänen älykapasiteetti riittää moiseen suoritukseen...kovasti katselee itseään ja selffejä ottaa...no tapansa kullakin


      • vaintäysin

        sekopäät luulee että joku vielä lukee tätä sekopäiden palstaa. Sekopäät kirjoittaa sekopäisyyksiään. Kuka oikeasti edes vaivautuu lukemaan näiden kahden mielenvikaisen juttuja saati edes uskoo niihin. Sekopäät luulevat kyllä nyt itsestään hiukan liikaa.:D


    • Ketjunostattaja

      Tänään taas kytätään jokaista viestiä ja yritetään nostaa vähemmän suosittuja ketjuja ja painaa itseään koskevia totuusketjuja alas. :D

    • yllätysoventakana

      Jari-Matti matkusti Maisan kanssa lomailemaan Miami Beachiin.
      Toivotaan, että Jarmo järjestää vastaavan yllätysmatkan rakastetulleen.
      Hän on sen ansainnut.

    • kysynvaanmiksi

      Miten on mahdollista, että täältä poistetaan ihan säännönmukaisia ja siistejä viestejä? Yhteistä niillä on vaan ollut Jassuun kohdistuva järkevä arvostelu. Ei kirosanoja eikä törkeyksiä, mutta Jassuun kolahtavia. Pystyykö se höppänä itse niihin vaikuttamaan?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe