Pyydän jälleen Teitä arvoisia mustalaispoikien vanhemmat: -laittakaa niille lapsillenne säännöt. Kertokaa niille mm., missä saa tupakoida ja räkiä, esim. S-marketin markiilla. Jos te ette saa sitä yhteiskunnan sopimaa sääntöä niille opastettua, niin toivon, että ne vartijat, kenen palkkaa minäkin maksan, huolehtii siitä yhteriskuntaopin opettamisesta. Muitakin opinasioita on, palaan niihin myöhemmin.
TummatKlopitRaha-automaatilla
18
1653
Vastaukset
- Teryleenit
Mustalaiset ovat niin kovin ylimielisiä, heitä ei koske mikään normi käyttäytymistä sääntö
- OttakaaKoppi
Vanhemmat ei ilmeiseti osaa lukea, kun ei kukaan kommentoi tai lupaa hoitaa asiaa? Vartija Hoi!!
- Mitäisotedellä
Kumma juttu, kumminki omistavat yhteiskunnan varoilla kustannetut viimeisimmän malliset älykännykät, tabletit, tietokoneet. Eivät vaan piittaa täällä kommentoida, kun vanhemmatkin katsovat lastensa käytöksen hyväksyttäväksi. Käyttäytyväthän noi mustalaisaikuisetkin tosi röyhkeästi.
Mustalaisten aliarvioiminen saa luvan loppua nyt heti!! Mustalaiset ovat aivan yhtä hyviä ihmisiä kuin valkolaisetkin!
- MersullaInvapaikalle
Ei ole kyse ihmisestä! Vaan mustalaisten käytöstavoista. Mikäli käytöstavat heijastaa ihmisyyttä, niin siitä käy selville paljon. Aliarvioimisesta? Huh, töitä pitäis kaikkine tehdä ja maksaa veroja, että yhteiskunta toimii.
MersullaInvapaikalle kirjoitti:
Ei ole kyse ihmisestä! Vaan mustalaisten käytöstavoista. Mikäli käytöstavat heijastaa ihmisyyttä, niin siitä käy selville paljon. Aliarvioimisesta? Huh, töitä pitäis kaikkine tehdä ja maksaa veroja, että yhteiskunta toimii.
Työnteko kun vain ei sovi kaikkien vartaloille!!
- sairastapaus
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Mäki-Ketelä Ikaalisista trollaa keskustelua.
- Sosiaaliluukku
Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:
Hahhhhaaa. Invapaikalle pitää päästä, kun ei TYÖ sovi vartalolle. Voi Saaat**a!
- apsinasiaks
kyllä asia on nii että valkoturpien niin sanotusti ihanne lapset .. tupakoivat saman lailla kun romanien lapset voisin väittää että jopa 10kertaa useammin sekä räkivät joka paikkaan missä on teidän sivistys menkää katsomaan joskus salaa mitä teidän kultahiput tekevät.!!!! luulis että olette opettaneet heille tapoja kuinka käyttäytyä apsilla ja tuskin ne vartijat ehtivät joka paikkaan yht aikaa .samoin maksan minäkin heidän pallkansa ja varmasti tekevät kaikkensa .
- lkhjonne
mitähän se vartijan apulaanenki siä tekee,leikkii mustalaasta ja valakoonen ku lakana.. :)
- Rupikki
Son sentähän töis hyvä veliiiiii....
- Yymmärräkkö
Mee kattoo mitä se tekee.. antaa sulle vittaa pyllylle
- KevytKola
työnteossa https://www.youtube.com/watch?v=BoyfxY7HvyE
- tietoinenasiakas
tiedoksi sinulle joka kirjoittelet mustalaisita ja heidän käytös tavoista .tosi on että heidät huomataan parenmmin heidän pukeutumisen takia, ja näin ollen heidät myös syyllistetään joka asiaan. oletko huomannut että noi oranssiväriset niin sanotusti (työ takki pojat :) loistaa myös samoissa tilanteissa (valkolaiset) .ei me voida ruveta ketään syyslistämään täällä kuka tekee mitäkin. uskon että meidän kaikkien täytyy katsoa peiliin ja kysyä tekeekö minun kultalapseni samaa kuin noi romani nuoret.voin sanoa että TEKEE ISOLLA TTTTT.. olen itse useasti apsilla asioimassa ja olen pannut merkille että trakotreilla ajetaan rallia s-marketin takana (valkolaiset) mopoilla kaahaalaan ajetaan niin että joku kertoo että ovat jääneet melkein trakotrin alle... poliisit käyvät vähän väliä huomauttamssa asiasta kun siellä kaahaallaan (valolaiset..... ) mut en ala syyllistään ketään vaan kaikki nuoret tekevät mitä sattuu kun vanhemmat ei näe......
- viiattti
Taidat vaan karehtia näitä nuoria jotka traktorilla kylällä käyvät
- autoi
viiattti kirjoitti:
Taidat vaan karehtia näitä nuoria jotka traktorilla kylällä käyvät
ei vois pahemmin kiinnostaa traktorilla ajelu..
- Empatiakyvytön
Mutta sehän tässä "aktivointi"mallissa oli tarkoituksin. Kun ei voi sanoa että tukea leikataan ettei nyt ihan suoranaisesta valehtelusta saataisi taas kiinni, niin keksitään tällainen systeemi. Jos joku vielä luulee että tarkoitus oli alun perinkään työllisyyden parantaminen, voi kaivaa sen päänsä hallituksen hanurista.
- Erikoistatouhua
Romani ei käy töissä niin siitä nähdään vaivaa, romani käy töissä ja siitäkin nähdään vaivaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165163
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301910
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351877Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301708Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81244Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1591230
- 301005