Kuten Ilta-Sanomat eilen mainitsi, suppilovahveroita voi vielä poimia metsistä ja niitä löytää helpommin, kun mustikan ja puolukanlehdet ovat jo varisseet. Kävin itsekin eilen lehden innoittamana hakemassa puoli ämpärillistä tuota herkkua, mutta pudonneita puolukanlehtiä en löytänyt.
Suppilovahverot vielä poimittavissa Paimiossa
4
185
Vastaukset
- MitäTehtäsEtHuomattas
Johan oli taas ittestään uutisen keksinyt.
Missä se is:ssä keekoillut muija on koirinensa koko syksyn ulkoillut, jos nyt yllätyksenä löysi metsästä sieniä. Ei metsässä ainakaan, josko lainkaan? - Kyllänytmeitäkusetetaan
Metsässä 3 hehtaaria lumilapiolla lunta kaivoin paljaaksi ja V I T U T sieltä mitää suppiksia enää löytynyt, jäniksen jälkii vain oli, perkele.
Oliko toi niitä vale-uutisia?- kylläsesiittä
Lumilapiolla kaivettaessa rapeaksi jäätyneet sienet voivat mennä rikki. Kannattaakin käyttää lehtipuhallinta lumen poistamiseen.
- pitisearvata
Olet ilmeisesti valinnut vaan väärän metsätyypin. Kannattaakin syksyllä jo katsoa valmiiksi, missä niitä kasvaa. Samaan paikkaan aina putkahtavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184