4, 6 är ok.Blå Framtid stiger, hela 2,3.
Normalt resultat för SFP i yles partimätning.
17
<50
Vastaukset
- bortstädat
Här var tidigare i morse alla partiers resultat men det störde visst någon.
- dkkfhlv
Samlingspartiet minskade med 2,5 , nu 19,8.
- fghbv43gh
En god sak det åtminstone.
- dystert
fghbv43gh kirjoitti:
En god sak det åtminstone.
att 20% av befolkningen röstar på samlingspartiet är direkt skrämmande
- justsådär
dystert kirjoitti:
att 20% av befolkningen röstar på samlingspartiet är direkt skrämmande
Inte 20% av befolkningen, bara såna som röstar.
- nåtskumt
Vad sysslar yle? Hela tiden onödiga galluparna, för det är inte nån val på gång, bara president-sådan. Har dom inte nåt väsentlig att göra där i yle? Kastar pengar till nån konsultfirma som sen publiserar dehär gallupen...
- därför
Folk gillar gallupperna.
- spännande
därför kirjoitti:
Folk gillar gallupperna.
Visst är det intressant att se hur ens parti är i förhållande till andra.
därför kirjoitti:
Folk gillar gallupperna.
"Folk gillar gallupperna. "
Siklloin kun ne ovat koherenssissa omien mielipiteiden kanssa.- östnyland
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Folk gillar gallupperna. "
Siklloin kun ne ovat koherenssissa omien mielipiteiden kanssa.Vi som gillar SFP är anspråkslösa, man ska inte flyga högre än vingarna bär.
östnyland kirjoitti:
Vi som gillar SFP är anspråkslösa, man ska inte flyga högre än vingarna bär.
"man ska inte flyga högre än vingarna bär. "
Kreikkalainen mytologia nyt svekologian käytössä :-)- lagomärbäst
östnyland kirjoitti:
Vi som gillar SFP är anspråkslösa, man ska inte flyga högre än vingarna bär.
Fallet blir inte så högt som för Persuna tex,
lagomärbäst kirjoitti:
Fallet blir inte så högt som för Persuna tex,
Juu,ei. Siellä otettiin jo yksi fist bump perse edellä. Seuraavaa odotellessa.
- 32514117
RKP on viimeistä edellinen. Siniset pyyhkäisee kohta ohi.
- drnko
Siniset ja persut kuihtumassa.
- jrba
SFP borde ha större %, A-M och co. måste profilera sig bättre och kanske hårdare.
- litarpåsfp
Vi ska se hur det går i valet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433