Teille kaikille.....

leahimnn2

Toivotan hyvää uutta vuotta,ja mennyttä joulua.Toivon että kaikilla teillä oli hyvä joulu.Toivon hyvää jatkoa myös....Pe-ku.kiitos vuosien ystävyydestä.

16

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soffiinalta

Sitä samaa sinulle, leahimnn2! Myös koko muullekin foorumille.

Minulla on aavistus, että tästä tulevasta vuodesta 2018, tulee hyvin merkittävä. Sekä hyvässä että pahassa.
      🎆

• Vaulikki

Kaikkea hyvää kaikille palstalaisille! Ennen kaikkea uskossa pysymistä,
      Jeesuksessa kiinni roikkumista! Terveyttäni teille kaikille ja sitä henkien erottamista!!!

• pysy.heistä.erossa

Vaulikkikin haastaa, eikä ymmärrä pätkääkään, mistä aloittaja Baabelilaisittain hihhuloi katolista oppiaan. Ei kannata kaikkeen yhtyä, sillä kyse on muotojumalisista psalmeista - näillä.

• HöpötSulle

Mitä pahaa siinä on jos haluaa toivottaa ihmisille kaikkea hyvää?

• RauhaaJaYstävyyttä

Hyvää, tulevaa
      Uutta Vuotta 2018
      koko foorumille,
      kaikille ystäville,
      etenkin
      KTS ja VASTIS !!! 🌿

С Новым Годом 2018,
      РОССИЯ !!! 🕊
      *

• tämäkin.vielä

Ai - että KTS - sinkomies onkin naaprimaan trolli. No tulihan sekin esiin. Ilmankos se Israelia vastaan on.

• RusskieNeidzyt
        tämäkin.vielä kirjoitti:

Ai - että KTS - sinkomies onkin naaprimaan trolli. No tulihan sekin esiin. Ilmankos se Israelia vastaan on.

Viitsiikö idiootille edes rautalangasta vääntää: viesti sisältää toivotukset kolmelle eri taholle jotka viestissä aivan selkeästi erotettu toisistaan:

1. KTS.
        2. Vastis.
        3. Rossija.

Ja mitä sinulle asia kuuluu?

Opettelisit ensialkuun myös ulkomaiden aakkoset, ennenkuin alat lukemaan muiden viestejä ja väärintulkintojesi mukaan sössöttää ja levittää valheita foorumilaisista.

Valhetta teiltä syntyy ihan liukuhihnalla.

• otahan.onkeesi
        RusskieNeidzyt kirjoitti:

Viitsiikö idiootille edes rautalangasta vääntää: viesti sisältää toivotukset kolmelle eri taholle jotka viestissä aivan selkeästi erotettu toisistaan:

1. KTS.
        2. Vastis.
        3. Rossija.

Ja mitä sinulle asia kuuluu?

Opettelisit ensialkuun myös ulkomaiden aakkoset, ennenkuin alat lukemaan muiden viestejä ja väärintulkintojesi mukaan sössöttää ja levittää valheita foorumilaisista.

Valhetta teiltä syntyy ihan liukuhihnalla.

KTS- sinkomies itse lipussaan esiintoi Palestiinan lippu ja huivipäinen kaveri sinkonsa kanssa. Eli hän itse esiintoi aatteen palonsa, sekä Israel- vihamiehisyytensä.
        Jos joku sitten ryssäntekstein onnittelee, sehän taas kertoo, että sen henkinen porukka on täällä hommassa mukana, Eli pidä vain pallo hallussa.
        KTS.n käyttämän lippu piti koneella suurentaa, että näki sen sanoman, mitä siinä oli ja tallensin sen koneelleni, ettei puheet ole puutaheinää.
        Siksi koko tuo porukka ei ole uskovaisuudenkanssa missään tekemisissä muutoin, kun trollaamassa palstalla ja Baabelilaista kuusijuhlaa ylistämässä.

• RusskieNeidzyt
        otahan.onkeesi kirjoitti:

KTS- sinkomies itse lipussaan esiintoi Palestiinan lippu ja huivipäinen kaveri sinkonsa kanssa. Eli hän itse esiintoi aatteen palonsa, sekä Israel- vihamiehisyytensä.
        Jos joku sitten ryssäntekstein onnittelee, sehän taas kertoo, että sen henkinen porukka on täällä hommassa mukana, Eli pidä vain pallo hallussa.
        KTS.n käyttämän lippu piti koneella suurentaa, että näki sen sanoman, mitä siinä oli ja tallensin sen koneelleni, ettei puheet ole puutaheinää.
        Siksi koko tuo porukka ei ole uskovaisuudenkanssa missään tekemisissä muutoin, kun trollaamassa palstalla ja Baabelilaista kuusijuhlaa ylistämässä.

En toivotellut KTS:lle ryssäntekstein yhtään mitään, vaan suomeksi, samoin myös Vastikselle. Nettitutuille jo vuosien takaa.

Se "ryssänteksti", rauhan linnuin, oli suunnattu ihan Ryssälle Itelle, kaikille Itärajan takaisille ystävilleni, koko Venäjän kansalle, jos sattuvat lukemaan. 🕊

Tyi ponimajesh? Savoksi: bonjaatko?

• tyhjänpäiväistä.mutinaa

Siinä sitä muotouskonnolliset terveiset jaetaan ja ollaan niin hyvää pataa, että.
      Ketä kiinnostaa teitin nuolemiset? Ei ketään Herran omaa.
      Sama kun meette papattamaan jonnekin budhan temppeliin niin autuus on yhtä pyhää rullanpyörittämistä.

• Idiootillle

Uudessa vuodessa ei ole mitään uskonnollista.

Kyseessä länsimaiseen kalenteriin perustuva juhlapäivä.

• näinse.menee
        Idiootillle kirjoitti:

-se kertoo vain katoavaisuutenne ajanlaskun kelloa.
        Jumalan omat elävät jo iankaikkisuuden aikaa, jossa ei tarvita vuosijuhlia

• huomaa.sekin
        Idiootillle kirjoitti:

Toisaalta, hoksasitko sitä, että aloittaja toivotti pakanallisen joulun sanomaa ja siihen liitti tuon uudenvuoden ja sen liemikeitonääreenhän sinä vuosiasi toivotit.
        Eli turhaa vikistä. Minä en viittisi vuosia ko. aloituksiin ja keitoksiin esitelläkään

• KristittyPakanatar
        huomaa.sekin kirjoitti:

Toisaalta, hoksasitko sitä, että aloittaja toivotti pakanallisen joulun sanomaa ja siihen liitti tuon uudenvuoden ja sen liemikeitonääreenhän sinä vuosiasi toivotit.
        Eli turhaa vikistä. Minä en viittisi vuosia ko. aloituksiin ja keitoksiin esitelläkään

No enpä ainakaan minä ole sinulle mitään toivotellut, eikä aloittajakaan.

Luettelin omat ystäväni, en esim. mahd. KTS:n ystäviä.

KTS ei liity asiaan kuin henkilönä jota pidän nettiystävänä ja jolle toivon hyvää, tulevaa vuotta ja tämä on minun asiani, ei jonkun kahelin, messiaanisen kipapääpapin.

Muiden asiat eivät kuulu sinulle.

• Jesus.Kirstus

Sitäsammaa. Lehmä olkoon kanssanne. Hän on viisas olento.

• KiitosMansikin

Kiitos ystävällisestä sanastasi. Maito on elämän eliksiiriä. 🌲

Pitkää ikää ja terveyttä, hyvää uutta vuotta kaikille Suomen lehmille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      931
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      867
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      829
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      721
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      714
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      711
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      693
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      660
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      656
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      655
    Aihe