Matsmart ja fiksuruoka

Suuretsäästöt

Niistä olen tilannut yli puoli vuotta ruuat ym. Maitoa kaupasta vaan,sitäkään meillä ei paljoa kulu. Katselkaa ja todetkaa.

108

22339

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeuhkatEväät

      Tuotako kutsut "ruoaksi"? Pelkkää lisäaineita täynnä olevaa kuivatavaraa...

      Samaa saat halvemmalla esim. näistä: edeka.de ja allyouneedfresh, joka ei tosin tuoretuotteita Suomeen toimitakaan, vaan ethän sinä niistä ollutkaan kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Ei todella tuoretta kun päiväykset helmi huhtikuussa en tilaa toiste


      • Anonyymi

        Täällä taas mainostetaan jotain liikettä.


      • Anonyymi

        Tuo koodi vanhentunut tässä uusi 5 euron alennus ensimmäisestä tilauksesta: REFLL283C7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koodi vanhentunut tässä uusi 5 euron alennus ensimmäisestä tilauksesta: REFLL283C7

        Uusi 5e alennuskoodi Fiksuruoka kauppaan:
        REFK5EHX9X


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi 5e alennuskoodi Fiksuruoka kauppaan:
        REFK5EHX9X

        5 euron alennus tästä: https://prz.io/l24KZouA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todella tuoretta kun päiväykset helmi huhtikuussa en tilaa toiste

        Kolme pakettia saludo kahvia 6,9e taas tarjolla

        lisäksi 5e alennusta linkin kautta https://www.fiksuruoka.fi/?ll_ref_id=vRryAbhLsEtVAX


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme pakettia saludo kahvia 6,9e taas tarjolla

        lisäksi 5e alennusta linkin kautta https://www.fiksuruoka.fi/?ll_ref_id=vRryAbhLsEtVAX

        Olen tilaillut Fiksuruualta vitamiinejä ja lisäravinteita. Ne ovat usein jopa 80% tarjouksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme pakettia saludo kahvia 6,9e taas tarjolla

        lisäksi 5e alennusta linkin kautta https://www.fiksuruoka.fi/?ll_ref_id=vRryAbhLsEtVAX

        Mä en juo saludoa vaikka ilmaiseksi sais. Mieluummin maksan Presidentti paketista 5 egee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todella tuoretta kun päiväykset helmi huhtikuussa en tilaa toiste

        Sehän on se idea, hävikki ruokaa


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • halpaaruokaa

      Joo, olen tilannut joitakin tuotteita. Osa todella halpaa, esim. ruokakerma 0,01€ 2,5dl purkki, riisi oli halpaa isossa säkissä, oliko se 0,29€/5kg. Italialaiset kalasäilykkeet älyhalpaa. Ruotsalainen kahvi oli halpaa jne. Erät vaan loppuu nopeasti, eli silloin kandee tilata, kun niitä on. Eikä niistä ihan kaikkea voi ostaa, jotain pitää hakea EU-ruoka-apunakin.
      Onhan sitä muuallakin halpaa ruokaa myynnissä. Loppuvuodesta oli taas mm. kanamunat tarjouksessa 0,10€/10kpl rasia.
      Sekä onhan niitä armeijan ruokapakkauksia myös myynnissä joskus tosi halvalla muutamissa verkkokaupoissa. Kuivatavaraa ja säilykkeitä nekin.

    • parantamisenvaraaolis

      Hinnat ovat liian korkeat verrattuna mihin tahansa markettiin ja valikoima on surkea. Laiskalle tai liikuntarajoitteisille toki hyvä vaihtoehto. Varmaan paranee valikoima ajan myötä.

      • monastiostanut

        Ei näistä verkkokaupoista ole ihan päivittäiseen ostamiseen, mutta ne TODELLA edulliset tarjoukset kannattaa ostaa niistä. Jotkut säilykkeet on ihan hyviä, kun pitkät päiväykset, voi ostaa vaikka useamman vuoden tarpeen kerralla. Nämä on vain nyt siirtyneet verkkoon, aiemmin näitä tälläisiä eriä sai ostaa parista - kolmesta paikasta Suomessakin. Monet mm. kullankaivajat Lapista hakivat niistä kerralla koko vuoden säilykkeet ja muut säilyvät ruokatarpeet, kun olivat etelässä myymässä kultaa.
        Valikoima ei juuri tuosta muutu, eli ne on jäännöseriä, erät vaihtelee, joskus on suuria määriä jotain tiettyä ruokaa säilykkeinä, joskus on keksejä ja makeisia jne.


      • Ffallin
        monastiostanut kirjoitti:

        Ei näistä verkkokaupoista ole ihan päivittäiseen ostamiseen, mutta ne TODELLA edulliset tarjoukset kannattaa ostaa niistä. Jotkut säilykkeet on ihan hyviä, kun pitkät päiväykset, voi ostaa vaikka useamman vuoden tarpeen kerralla. Nämä on vain nyt siirtyneet verkkoon, aiemmin näitä tälläisiä eriä sai ostaa parista - kolmesta paikasta Suomessakin. Monet mm. kullankaivajat Lapista hakivat niistä kerralla koko vuoden säilykkeet ja muut säilyvät ruokatarpeet, kun olivat etelässä myymässä kultaa.
        Valikoima ei juuri tuosta muutu, eli ne on jäännöseriä, erät vaihtelee, joskus on suuria määriä jotain tiettyä ruokaa säilykkeinä, joskus on keksejä ja makeisia jne.

        On niistä päivittäiseen,jos ei käytä lehmänmaitoa. Sitä kalsiumia saa pähkinöistä ,linsseistä jne. Tietysti ruokavaliosi on mitä sattuu. Muuten,alkoholitonta olutta saa fiksuruoasta,jos se vähentää alkoholismiasi,Leena 😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Liikeidea on aivan mahtava ja todella tärkeä, mutta missä on ne halvat tuotteet? Esim. päivän parin vanha liha kyllä kelpaisi 70%-90% alennuksella ja tilaisin välittömästi pakastimen täyteen. Mutta ne menee aina lukollisiin roskiksiin, joita opiskeluaikoina dyykattiin ja se on todellista ruokahävikkiä.

        -Kylmis


      • Anonyymi

        Hinnat eivät ole korkeat, mutta valikoima tosiaan aika pieni.


    • suomenposti

      Ei kannata tilata kuin ruokaa missä päiväystä yli 6kk jäljellä. Suomen posti kun hukkaa paketteja. Itellä nyt tilaus ollu 3kk tulossa. Tulee litrakaupalla vanhentunutta mehua haha :D Ei oikein toiminu hommat itellä. :D

      • olentilannut

        Et muuten ole tilannut ruokaa sitten oikeasti (tai sitten olet möhlinyt itse sen tilauksen kanssa), koska ainakin minun tilaamani ruoka ei ole tullut postin kuljetuksena, vaan muilla kuljetuksilla.
        Ei meidän postilähetykset ainakaan ole mihinkään hukkuneet, kun on tilattu verkkokaupoista tavaraa. Ranskasta ja Saksasta tulee tosi nopeasti ostinkin paketteina. Osa tilatuista lähetyksistä tulee muilla kuljetuksilla, kuin postin kuljettamana ja kotiin asti.
        Tuolta fiksuruoka.fi olen tilannut ruokaa, nekin on tullut perille nopeasti. Kätevä noutaa lähimmästä R-kioskista, kun ei ole postin paketti, vaan huollintaliike hoitaa ne.
        Vaikka postia moititaan, niin aika vähän posti mitään hukkaa.


      • Saanauraasaatykätä

        Schenker ne paketit tuo,r kioskiin. Joten todellakaan ei ole tilannut,jos posti hukannut😂😂😂😂😂Voi leena. Taas osoitit tyhmyytes.


    • gfdssdf

      Jaa tosiaan ruokaa saa näköjään halvalla?
      Toimeentulotuen perusosaa voitaneen laskea? Koska? ruokaa? saa? halvallakin?
      Saako vaatteita halvalla?
      Toimeentulotuen perusosaa voitaneen laskea? Koska? vaatteita? saa? halvallakin???
      Missä hyöty ---- siis pitemmällä tähtäimellä?

      • ghdfkjsdkfhgjtuer

        Ruokaahan on AINA saannut halvalla, jos yhden henkilön safkat maksaa 200€ vuodessa ihan tavallisestakin kaupasta ostettuna, niin ei ruoka ole todellakaan kallista! Ja näistä halpiskaupoista saa ruokaa todella halvalla, vuoden safkat alle 100€ ja on tosi herkut!

        Vaatteita taas saa ostaa armeijan ylijäämää, on useampia myyjiä, ei pelkkä varusteleka, kun myy. Ulkomaiset verkkokaupat vielä myy vaikka mitä.


      • hmfpf

        Ööö 200€/vuosi... eihän tota usko erkkikään.. ostatko vaan säkkejä herneitä?


      • sdfgertistus
        hmfpf kirjoitti:

        Ööö 200€/vuosi... eihän tota usko erkkikään.. ostatko vaan säkkejä herneitä?

        Kyllä 200€ saa muutakin ruokaa ostettua yhdelle henkilölle vuodeksi, kuin pelkkiä herneitä. Tietysti herne- ja soijarouhesäkillä varmistelee halvat proteiinit pitkäksi aikaa, jolloin jää paljon enempi pelivaraa ruokabudjettiin.
        Pelkkä ruokahan ei kaupassakaan mahdottomia maksa ja itse valmistaen tavallista kotiruokaa saa tosi edullisesti. Tosin monasti einekset ovat niin halpoja kaupoissa tarjouksissa, että jo niilläkin tarjouksia kyttäilemällä saa ruokansa tuohon 200€/vuosi varsin helposti.
        Syksyllä on aina tarjolla juureksia ja kaalia todella edullisesti, jolloin saa helposti ainekset vaikka hapankaaliin. Muitakin kasviksia voi hyvin säilöä hapansäilönnällä, jolloin vitamiinit ja muuta tärkeät ainekset säilyvät hyvin. Hapankaali ja muut hapansäilötyt säilyvät todella hyvin pitkän aikaa ja ovat edullsita ruokaa läpi vuoden.


      • Oletsiima
        sdfgertistus kirjoitti:

        Kyllä 200€ saa muutakin ruokaa ostettua yhdelle henkilölle vuodeksi, kuin pelkkiä herneitä. Tietysti herne- ja soijarouhesäkillä varmistelee halvat proteiinit pitkäksi aikaa, jolloin jää paljon enempi pelivaraa ruokabudjettiin.
        Pelkkä ruokahan ei kaupassakaan mahdottomia maksa ja itse valmistaen tavallista kotiruokaa saa tosi edullisesti. Tosin monasti einekset ovat niin halpoja kaupoissa tarjouksissa, että jo niilläkin tarjouksia kyttäilemällä saa ruokansa tuohon 200€/vuosi varsin helposti.
        Syksyllä on aina tarjolla juureksia ja kaalia todella edullisesti, jolloin saa helposti ainekset vaikka hapankaaliin. Muitakin kasviksia voi hyvin säilöä hapansäilönnällä, jolloin vitamiinit ja muuta tärkeät ainekset säilyvät hyvin. Hapankaali ja muut hapansäilötyt säilyvät todella hyvin pitkän aikaa ja ovat edullsita ruokaa läpi vuoden.

        200€ vuosi
        joopajoo 20kg luikkuko olet


      • sdfgertistus
        Oletsiima kirjoitti:

        200€ vuosi
        joopajoo 20kg luikkuko olet

        Ihan normaali ansiotuloja hankkivat henkilö olen ja teen jopa ruumiillistakin työtä aika ajoin. Teen ruokani itse, en osta juurikaan eineksiä. Ostan ruokani kaupasta tai suoraan tuottajilta. Syön hyvin monipuolisesti.


      • Anonyymi

        Suomi on tämmöinen maa. Minkä enemmän vedät tupakkaa ja alkoholia ja käytät pikavippejä , niin sen varmemmin saat toimeentulotukea.


    • tiina11111

      Mun mielestä toi Fiksuruoka on kyllä todella hyvä palvelu. Tilaan sieltä nykyään jopa pari kertaa kuukaudessa kun aina tulee uusia halpoja tuotteita. Ostan kyllä mielummin kotimaiselta niin ei tule niin paljon päästöjä kuljetuksissa ja toimituskulut on muutenkin paljon halvemmat.

      Nyt Fiksuruualla on jo aika hyvä valikoima verrattuna siihen mitä se oli vielä puoli vuotta sitten. Toivottavasti jatkaa kasvua niin saa halpaa ruokaa myös jatkossa.

    • KunTänäänLähden

      Olen tilannut netistä tavaraa ympäri maailmaa vuosien ajan, kaikenlaista, vaatteita, elektroniikkaa, kosmetiikkaa, elintarvikkeita jne.

      Tämän Fiksuruoka-hehkutuksen myötä tein sitten koetilauksen heiltä, 2 X 5 kg munapastaa, ja lisäksi pari vitamiinipurkkia.

      Kävin tänään nuo tuotteet hakemassa. Ja todellakin: ne 5 kiloa munapastaa ovat aivan äärimmäisen hankalanmuotoisissa laatikoissa, muovisäkeissä irtotavarana. Olin odottanut esim. kuluttajapakkauksia, 500 g, kilo tms.

      Kiitos, Fiksuruoka, ensimmäisen ja viimeisen kerran!

      • Anonyymi

        Monesti olen tilannut. Aina olleet kunnolla pakattu. Jatkan asiakkaana.


      • Anonyymi

        Tilaajassa on nyt ollut vikaa, kun ei ole ymmärtänyt pakkauskokoa. On ollut ainakin minun tilauksissa aina selkeästi ilmoitettuna pakkauksien koot. Ostan itse monasti juuri suurtalouspakkauksia ja jaetaan ne tuttavien kesken pienempiin eriin, kaikki voittaa, kun on edullista ruokaa. Suurissa pakkauksissa yksikköhinta jää monta kertaa murto-osaan pienien pakkausten hinnoista.

        köyhäkokkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaajassa on nyt ollut vikaa, kun ei ole ymmärtänyt pakkauskokoa. On ollut ainakin minun tilauksissa aina selkeästi ilmoitettuna pakkauksien koot. Ostan itse monasti juuri suurtalouspakkauksia ja jaetaan ne tuttavien kesken pienempiin eriin, kaikki voittaa, kun on edullista ruokaa. Suurissa pakkauksissa yksikköhinta jää monta kertaa murto-osaan pienien pakkausten hinnoista.

        köyhäkokkaa

        Fiksuruualta saa muuten boonusta ostoista.

        https://www.bonusway.fi/?r=2840363


    • Vierivätvirtsakivet

      Odottelen tässä pakettia.
      7 arkipäivää mennyt. Vahvistus tullut, että tilaus jo lähtenyt. Täytyy laittaa sähköpostikyselyä, jos ei pian ala näkymään.
      Yleensä kaikki tavalliset nettikaupat olleet tosi nopeita.
      Matsmart.

      • Edelleennäidenasiakas

        Älä turhaan mustamaalaa. Ei pidä paikkaansa. Kärkkäisen kampanja voi toki vaikuttaa postipakettien kulkuun,mutta matsmartin vika se ei ole. Fiksuruokapaketit kuljettaa Schenker. Asioita ei pidä levitellä,eikä valehdella ja jokaisen oikeus on ostaa ruokaansa mistä haluaa. Itse olen säästänyt satasia. Munapastaa tilasin yhden laatikon ja itse pakkasin pienempiin pusseihin.


      • KunTänäänLähden

        Toimitus tuli todella nopeasti, ei siitä moitetta! Vaan se, ettei kuluttajalle kerrota, että 5 kg munapastaa tulee sitten suurkeittiösäkissä...


      • Anonyymi

        Mulla nyt kävi ekan kerran,että raha lähti tililtä,mutta heillä ei näy tilausta. Klarnalta koitan kysellä rahaa takas. Onneksi ei iso summa kyseessä kuitenkaan. Joskus puuttui tuotteita paketista ,ne hyvittivät kyllä.


      • Anonyymi
        KunTänäänLähden kirjoitti:

        Toimitus tuli todella nopeasti, ei siitä moitetta! Vaan se, ettei kuluttajalle kerrota, että 5 kg munapastaa tulee sitten suurkeittiösäkissä...

        Missä se sitten ois pitänyt tulla. Se säkki oli pahvilaatikossa!


    • lk97nj5

      Olen tehnyt monta tilausta Fiksustaruuasta ja nimensäveroinen verkkokauppa on!

      Sähköposti tiedusteluihin vastataan nopeasti ,ostamani tuotteet ovat aina olleet moitteettomia joten en osaa kun kiittää perustajia loistavasta ideasta!

      Tuotesisällön voi tuotekohtaisesti tarkastaa ja jos apua kaipaa niin sähköpostia voi laittaa aina.
      gluteenittomat ja vegaaniset tuotteet on erikseen vielä valikossa
      Ei tarvitse kuluttaa aikaa kassajonossa kun voi rauhassa tehdä ostoksensa verkossa ja vielä säästää!

      Tuoreet vihannekset ja hedelmät on kyllä pakko ostaa"liiteristä"(vielä kun löytyisi tuoreruokaa myyvä edullinen verkkokauppa)

      • Anonyymi

        Muuten ok, mutta toimitus ajat ei pidä yhtään paikkansa.


    • hyviäkokemuksiaon

      Yli vuoden ajan olen tilannut Matsmartilta (n. 1 paketti kuukaudessa), ja erittäin positiivisia kokemuksia. Ekan paketin saapumisessa meni viikko, mutta sen jälkeen ovat tulleet kolmessa arkipäivässä. Lasipullot ja -purkit on kääritty erikseen pehmikkeisiin (mm. Maltesers-levite sekä aikoinaan saatu herkullinen nestemäinen inkiväärimauste). Tänään olen tilannut mm. erilaisia keksejä ja näkkäriä, pastaa ja Frooshin smoothieita (lasipulloissa vielä Suomessa takaisin maksettava pantti).
      Nyt kesällä postikulutkin ovat olleet vain sen 3.90, eli halvaksi tulee. Paketti tulee kodin ja työpaikan läheiseen postipisteeseen, josta se on helppo ja nopea noutaa duunin jälkeen.

    • TakaisinLuontoon

      Lisäisin näihin ruoan verkkokauppoihin vielä sellaisen kuin Urjalan Makeistukku, joka nimestään huolimatta myy monenlaista elintarviketta, ja nopeat toimitukset.

      Siitä en pidä, että nuo kaikki myyvät usein lisäaineita täynnä olevaa moskaa, mutta helmiä löytyy myös:

      kesällä ostin ilman sokeria ja lisäaineita pari tukkupakkausta smoothieita, ilman toimituskuluja myös, hinta - 90%.

      Urjalan Makeistukusta Leaderin raakasuklaan valmistuspakkauksia muotteineen hintaan 7,90/kpl, parasta ennen 30.9.2018. Pitääkin tässä nyt helteiden jälkeen tehdä ensimmäinen satsi...

      Ja lisäksi mausteet ym., mikä nyt kenenkin ruokavalioon käy.

      • monastiostanut

        Minun tietääkseni ainakin neljästä paikasta voi täällä Suomessa ostaa ruokaa verkkokaupasta. Itse olen ostanut fiksuruoka.fi ja matsmart.fi, sekä vielä varusteleka.fi myy elintarvikkeita.
        Ruokaa myydään muutenkin erilaisissa tehtaiden- ja tukkumyynneissä todella edullisesti, pitää vain hieman ottaa selvää myyntipaikoista. Meidänkin lähellä on kalansavustamo ja sieltä saa ostaa tosi edullisesti fileeraustähteitä. Tosin syksyisin kirjolohi maksaa alle 2€/kg tarjouksissa, kun altaita tyhjennetään.


      • Anonyymi

        Urjalan makeistukku ja verkkokauppa.com ja Kärkkäisestä saa myös jotain.


    • asiakas1

      Kiitos Matsmart!!!olen tyytyväinen. Uusia makuja mausteista ym. löytynyt kokeilemalla. AKierrätys kunniaan ja kuluttajakin hyötyy.

      • monastiostanut

        Nopea vaan pitää olla, että tiettyjä halpa-eriä sieltä saa, loppuu aika nopeasti. Eli tilaus pitää tehdä samantien. Vaikka tuotteen saatavuudesta onkin maininta kappaleina, niin muitakin ostajia on samalla kertaa, joten hetken päästä tuotetta ei enään olekaan. Olen ostanut useamman kerran, joten ihan jees ja ei todellakaan ole kallista ruokaa. Ja mikä parasta, ei tarvitse lähteä R-kioskia kauemmaksi, kun paketti tulee. Joku sitä kritisoi, että miten 20kg paketin kuljettaa, mutta hyvin kulkee polkupyörän tarakalla se pahvilaatikko.


    • MitkatonMarkus

      Testasin Fiksuruuan ekaa kertaa, ja olen tyytyväinen. Tilatessa nopeus on tosiaan valttia, muuten voi tuotteet loppua ennen kuin ehdit tilata. Ja pitää olla valmius tilata isompia eriä samaa tuotetta, jos haluaa maksimaalisen edun.

      Ei ole myöskään mikään woltti, että rauhassa pitää tilausta odotella saapuvaksi.

      Kokemukseni löytyvät kokonaisuudessaan blogipostauksesta: https://mutkatonta.com/fiksuruoka/

    • Anonyymi

      Täällä inistään ja yritetään aivopestä muita. Minä tilaan enää matsmartista,koska fiksuruoka toimittaa vain ärrälle ja en halua sieltä hakea paketteja. Matsmartit saan smartpostiin eli koodilla lokerosta. Näppärää. Ja suosin puuroja ym niin matsmartista saan niitä edullisesti. Makeisiakin tulee tilattua kyllä,heh. Ja eläintenruokia.

      • Anonyymi

        Onhan näissä valikoimissakin eroja eri verkkokaupoilla, koska tuote-eriä kuitenkin myydään. Itse suosin useampaakin verkkokauppaa, ihan vain hintojen ja valikoiman mukaan. Paketin toimitukset sopii minulle ja joskus tilaamme lapsille ruokaa heidän opiskelupaikkakunnalle R-Kioskiin. Jos laittaa lasten tilille rahaa, se näkyy Kelan tuissa, mutta kun tilaa ruokaa verkkokaupasta ja sopii lähetyksen opiskelupaikkakunnalle, niin ei vaikuta opiskelijan tukiin.
        Nämä verkkokaupat on tosi käteviä, kun toimitukset voi sopia moneen paikkaan, niin ei tarvitse lähteä itse kuljettamaan. Erikoisin juttu oli viime syksynä erään verkkokaupan toimituksissa, kun tarvittiin ruumisarkku ja tilasin sen verkkokaupasta, sen sai toimitettuna Virosta suoraan sairaalan kappeliin, jolloin jäi pois yksi kallis kuljetus hautaustoimistosta. Jo pelkästään arkun hinnassa säästyi yli 500€ ja lisäksi vielä kuljetuksessa sievoinen summa.


    • Anonyymi

      2-5KK Vanhaa ruokaa sain joten en suosittele kellekkään

      • Anonyymi

        Vanhaa ruokaa saanut Anonyymi: etkö katsonut ruokien päiväyksiä? Kaikki ovat verkkosivustolla näkyvissä.


      • Anonyymi

        Ei ne päiväykset muutenkaan ole niin kovin tarkkoja, kun parasta ennen päiväyksiä. Kannattaa kuitenkin katsoa ne päiväykset ostettaessa, niin ei tarvitse omaa tyhmyyttää alkaa täällä kuuluttamaan, että vanhaa ruokaa sain.

        Noista päiväyksistä... vanha sukulaistäti tarjosi minulle liki 15 vuotta vanhaa Turun sinappia tuubista ja ihan hyvää oli. Ja 15 vuotta vanhaa purkkihernariakin tarjottiin, ei sekään pilallista ollut.


      • Anonyymi

        Taas eilen paketin sain ja oli linssit,maissit ym monta kuukautta eteenpäin päiväykset. Ja aivan samaa green kamaa kuin kaupoissa. Tässä vaan 6 purkkia alle 5€. Kookosmaitojuomia 2kpl 1€. Bilar namuja 2pussia 1€. Nuudeleita 5kpl 2€. Molemmista paikoista tilaan ja osa tuotteista on monta kuukautta päiväys eteenpäin. Siellä ne tuotetiedoissa molempien sivulla kaikki päiväykset ym näkyy. Ei edes postin lakko vaikuttanut tässä Itä Suomessa. Paketti tuli parissa päivässä. Eläkää ja ostakaa mistä haluatte. Mulla jää sitten rahaa vaatteisiin esimerkiksi ja niitähän tarvii työnhaussa,joten tt tukia olisi turha pienentää;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Fiksuruoka on nimensä veroinen ja kuukausittain tilaan gluteenittomia ja vegaanisia tuotteita koska säästän näin huomattavasti.
      asun hevonkuusessa
      mutta posti ja lähikauppa vieressä joten saan ostokseni vaivattomammin .
      Palvelu hyvää ja kivaa väkeä joiden kanssa ilo asioida silloinkin jos jotain pientä ongelmaa.
      Matsmart on taas tuottanut pettymyksiä jo liian usein .
      Viimeisimmässä paketissa joka tuli juuri leipiä joissa MUSTAA HOMETTA!
      Saa olla todella tarkka päivämäärien ja kaiken muunkin kanssa siksi tilaan aina Klarna laskuun(14vrk. Maksuaikaa ja kulut0e). Matsmartista en tee enää ainoatakaan tilausta!

    • Anonyymi

      Ei noista mitään kannata tilata kyl jämpti on.

    • Anonyymi

      Ihmettelen niitä, jotka ostaa ruokansa tällaisista nettikaupoista.
      Aloittajakin kertoi ostavansa sieltä kaiken ruokansa maitoa lukuun ottamatta.

      Kävin Matsmartin ja Fiksuruuan sivuilla. Ei siellä ole mitään sellaista, mitä minä voisin syödä. En edes kutsu sellaista mitä ne myyvät ruuaksi, vaan lisäainepaskaksi.
      (Ainoana poikkeuksena ovat jotkut pähkinät, jotka sentään voi ruuaksi laskea, jos eivät ole homehtuneita eivätkä liian vanhoja. Minä vain olen pähkinäallergikko, joten edes homeettomat pähkinät eivät käy.)

      Kävin myös mukamas elintarvikkeita myyvän Varustelekan sivuilla. Tällaisia sieltä löytyi https://www.varusteleka.fi/fi/search/search?q=elintarvikkeet

      Viljapossusäilykettä 235g hintaan 5 euroa? Eihän nuo edes ole halpoja, kun jauheliha tavallisen ruokakaupan tarjouksessa maksaa 5euroa kilolta!

      Tiivistelelmä halparuoka-nettikaupoista:

      1) Ne myyvät pääasiassa lisäainepaskaa.

      2) Jos jotain oikeasti syötävää sieltä sattuisi löytämään, niin tavallisesta kaupasta saa vastaavaa tai parempilaatuista halvemmalla.

      Johtopäätöksenä pari kysymystä aloittajalle ja muille "halvan ruuan" ostajille?
      Miksi syötte paskaa?
      Miksi ette syö tuoreita hyvälaatuisia kotimaisia vihanneksia ja juureksia, joita saa jokaisesta tavallisesta kaupasta halpaan hintaan?

    • Anonyymi

      Fiksuruuast nyt myös,vaatteet. Kannattaa selata👍👍🌞🌞

    • Anonyymi

      Onko ne vaatteetkin tehty paskasta siellä?

    • Anonyymi

      Saa sieltä maidot,kaurajuomatkin. Taas tuli tilattua. Olen ihan perustamisesta asti tilannut.

    • Anonyymi

      Oon monta kertaa selannut noita sivuja, mutta tyyliin löydän yhden tuotteen, niin sitä ei kannata noilla kuluilla tilata. Tuolla ei vaan ole mitään minulle. Pelkkiä höttöhiilareita, joissa päiväys menossa vanhaksi

    • Anonyymi

      Maitoa saa nuistakin. Uht pakattua. Meillä aina jemmassa. Nytkin rahat vähissä,mutta nuista tilatut tuotteet pelastaa !

    • Anonyymi

      Tästä linkistä löytyy Fiksuruuan sivuilta tiedot heidän suosituimmista tuotteistaan:

      https://www.fiksuruoka.fi/category/160/suosituimmat

      suklaa
      suolakeksi
      suklaa
      salmiakki
      proteiinipatukka
      UHTmaito (päivämäärä 6.7.2020, 4kpl litran pakkausta, litrahinta 1,58e)
      annospikapuuro (päivämäärä 17.8.2020)
      karkki
      sipsi
      proteiinipatukka
      UHT kerma (päivämäärä 25.6.2020)
      suklaa
      energiajuoma
      suklaa
      keksi
      keksi

      jne kaikkea paskaa lukuun ottamatta maitoa, kermaa ja pikapuuroa, joissa kaikissa hinta ei ollut mitenkään erikoisen alhainen ja joiden parasta ennen päivämäärä oli lähellä.
      Eipä ihme, että köyhät ovat muuta väestöä sairaampia ja lihavampia, kun ruokavalio koostuu tuollaisesta paskasta.

      • Anonyymi

        kokeilin kerran ja tämä sopii ihmiselle joka käyttää paljon valmis eineksiä. Toiseksi en käytä tuotteita joissa päivämäärä on jo umpeutunut. Toinen tässä matsmart on se että ovat jättäneet pois jossa näet omat tietosi ja tämä rikkoo suomenlsin säädäntöä jossa en voi itse muokata omia tietojani. minulla vsigtui puhelin numero jota en voinut itse muuttaa?? Yritys voisi olla hieman avoimempi ja antaa asiakkaan itse tehdä tarvittavst muutokset omiin tietoihin. kun ne piilotetaan käyttävät varmaan kirjautuneen tieyoja muuhunkin.


    • Anonyymi

      Minä tilasin protskutuotteita,nutrilett juomia,linssejä yms. Totta kai kaupassa käyn myös,mutta nuo siellä halvempia. Ja päivämäärät näkyy siellä sivuilla tuotteiden kohalla. Joten eläpäs valhettele.

      • Anonyymi

        Tässä ovat nyt Fiksuruuan myymät linssituotteet:
        Pussikeitto, sipsit ja aamiaishiutaleet, joissa on linssejä. Jälkimmäiset ansaitsevat oikein Fiksuruuan terveellisen ravinnon erikoismaininnan:
        "Ainesosat: täysjyvämaissijauho, täysjyväriisijauho, punainen linssijauho 25 %, omenatäysmehutiiviste, kookoshiutale 7 %, kuivattu vadelma 2 %, merisuola, kardemumma. "
        https://www.fiksuruoka.fi/search/?q=linssi

        Tässä ovat nyt Fiksuruuan myynnissä olevat Nutrilet-tuotteet:
        3 erilaista suklaakeksiä/patukkaa/turhaketta
        https://www.fiksuruoka.fi/search/?q=nutrilet

        Mihin köyhä tarvitsee laihdutustuotteita?

        Onko tullut syötyä liikaa kulutukseen nähden???

        Köyhyytesi on siis ainoastaan korvien välissä???

        P.S. Ihan tavalliset käsittelemättömät linssit ovat 100% linssejä ja tosi ravintorikasta ruokaa. Niitä saa halvalla tavallisesta kaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ovat nyt Fiksuruuan myymät linssituotteet:
        Pussikeitto, sipsit ja aamiaishiutaleet, joissa on linssejä. Jälkimmäiset ansaitsevat oikein Fiksuruuan terveellisen ravinnon erikoismaininnan:
        "Ainesosat: täysjyvämaissijauho, täysjyväriisijauho, punainen linssijauho 25 %, omenatäysmehutiiviste, kookoshiutale 7 %, kuivattu vadelma 2 %, merisuola, kardemumma. "
        https://www.fiksuruoka.fi/search/?q=linssi

        Tässä ovat nyt Fiksuruuan myynnissä olevat Nutrilet-tuotteet:
        3 erilaista suklaakeksiä/patukkaa/turhaketta
        https://www.fiksuruoka.fi/search/?q=nutrilet

        Mihin köyhä tarvitsee laihdutustuotteita?

        Onko tullut syötyä liikaa kulutukseen nähden???

        Köyhyytesi on siis ainoastaan korvien välissä???

        P.S. Ihan tavalliset käsittelemättömät linssit ovat 100% linssejä ja tosi ravintorikasta ruokaa. Niitä saa halvalla tavallisesta kaupasta.

        Tilasin ekaa kertaa fiksuruuasta sain erääseen tutkimuksesta osallistumisesta 50e lahjakortin fiksunruian kauppaan.
        Tuli köyhänä tilattua koko rahan edestä tavaraa.
        Ostin maitoa


    • Anonyymi

      Itse meinasin tilata fiksuruuasta mutta katsottuani tarkemmin, muutin mieleni. En tiedä mihin he perustavat hinnoittelun (vertailuhinta) jonka perusteella joku heidän tuote on esimerkiksi -50%
      Siellä oli mm erilaisia juomia joissa hinta puolitettu ja olevinaan niin halpa tuote ja siltikin hinta oli suurempi kuin mitä olen itse maksanut liikkeistä ostaessani. Sentin tuotteita saat ostaa yhden kappaleen joten jos se sentin tuote ei ole 50 euron seteli, ei tilaus postimaksujen takia kannata.
      Ehkä tuosta puljusta on iloa jos asuu jossain korvessa mutta isossa kaupungissa asuvan ei tuolta kannata tilata.

      • Anonyymi

        Fiksuruoka on kallis, olen selannut muutamaan kertaan heidän tarjontansa, mutta en ole koskaan tilannut sieltä mitään. Matsmart on paljon halvempi ja sieltä olen pari kertaa tilannutkin. Tökkii vain se heidän superaktiivisuutensa, sähköpostia lykkää kyllästymiseen asti ja myös tekstiviestejä, joiden lähettämiseen en taatusti ole lupaa antanut.


      • Anonyymi

        Täsmälleen samaa mieltä ovat nostaneen koko ajan hintoja että en ole enään tilannut kyseistä kaupasta. Sen verran olen hintatietoinen etten mene tuohon halpaan että saat yhden tuotteen halvemmalla ja loput normaalihintaisia se yhden tuotteen alennus menee postikuluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksuruoka on kallis, olen selannut muutamaan kertaan heidän tarjontansa, mutta en ole koskaan tilannut sieltä mitään. Matsmart on paljon halvempi ja sieltä olen pari kertaa tilannutkin. Tökkii vain se heidän superaktiivisuutensa, sähköpostia lykkää kyllästymiseen asti ja myös tekstiviestejä, joiden lähettämiseen en taatusti ole lupaa antanut.

        Kävin katsomassa fiksuruoan nettisivut, mutta en tilannut mitään.

        Syy:

        Siellä on todella halpoja tuotteita, esim 0,01€ / kpl.

        Mutta: Noissa superhalvoissa on usein ostorajoitus, esim. max. 10 kpl / asiakas.

        Muut tuotteet ovatkin sitten jopa kalliimpia kuin esim. Prismassa tai Lidlissä.
        Ja niitä muita tuotteita on pakko ostaa, kun siellä on minimihinta koko tilauksen osalta.

        Ja siiten päälle maksettavaksi tulevat toimituskulut.

        Kaikesta tästä seuraa se, että ostoskorin kokonaishinta on sama tai suurempi kuin vaikkapa Prismassa tai Lidlissä.

        Nuo 0,01 €/tuote ovat siellä vai houkutukseksi, mutta liikevoitto tehdään niillä normaalihintaisilla tuotteilla ja toimituskuluilla, sekä tuollaisilla säännöilä, että on minimihinta tilaukselle.

        Onko kenties myös riski:
        Jos haluamasi superhalvat sattuvatkin olemaan loppu (eli "unohtuvat" toimituksesta, vaikka on tilattu), ja jos reklamoit, ehkä vastaus on "tuote loppunut".

        Voiko tilata sellaisin ehdoin, että jos koko tilausta ei voida toimittaa tai jos tilauksesta puuttuu tilattuja tuotteita, niin koko tilauksen voi peruuttaa, ja jos jotain on ehditty jo toimittaa, niin kuljetukset tällaisessa tapauksessa molempiin suuntiin fiksuruoan piikkiin ?

        Järkeä tuossa voisi olla, jos löytyisi useampi 0,01€/tuote, joita haluaa tilata, ja jokaista olisi myös saatavissa se maksimimäärä, mitä saa tilata.

        Mutta: mitä pitäisi tilata, että saisi sen minimin täyteen ?

        Kun tosiaan noita superhalpoja tuotteita lukuunottamatta hinnat ovat muita kauppoja kalliimmat !


    • Anonyymi

      Tänään tuli Fiksuruoka-firman mainosläpyskä. Varmaan yhtä onnea, jos elää mehuilla ja kekseillä. Niitäkin saa kaupoista, jos joskus sattuisi tarvitsemaan. Mitään kelvollista/hyödyllistä ei mokomasta näyttänyt löytyvän. Aloittaja lienee ollut mainostoimiston asialla.

    • Anonyymi

      Karkkia, linssisipsejä, proteiinipatukoita, inkivääriolutta jne. roskaa.

      "Friggs Kvinoa, pellavansiemenet & merisuola maissikakku." (siis mitä helvetin hipsteripaskaa tämä edes on?) Ei ainakaan ihmisten ruokaa.

      Ööööööh, missä löytyy ruokaosasto? Jotain kalliita purkkiruokia vain joita saa paljon halvemmalla marketista.

      • Anonyymi

        Et ole katsonut kaikkia osioita. Minä tilaan nuista edelleen,oli muut mitä mieltä tahansa. Olenkin vegaani ja linssejä ym saan sieltä halvalla. Kaurajuomatkin. Puurohiutaleet. Toki jotain kaupasta joutuu joskus ostamaan esim perunaa. Fiksuruualla nykyään myös vaatteita ja tilaanpa plasto auton kummilapselle sieltä edullisesti. Jokainen tekee ostopäätöksensä,ei täällä kirjoittelu sitä varmaan muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole katsonut kaikkia osioita. Minä tilaan nuista edelleen,oli muut mitä mieltä tahansa. Olenkin vegaani ja linssejä ym saan sieltä halvalla. Kaurajuomatkin. Puurohiutaleet. Toki jotain kaupasta joutuu joskus ostamaan esim perunaa. Fiksuruualla nykyään myös vaatteita ja tilaanpa plasto auton kummilapselle sieltä edullisesti. Jokainen tekee ostopäätöksensä,ei täällä kirjoittelu sitä varmaan muuta!

        Kauraryynit Lidlissä maksaa alle 30 centtiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauraryynit Lidlissä maksaa alle 30 centtiä

        Muutenkin Lidlistä kannattaa ostaa, monet hinnat halvempia, kuin noissa verkkokaupoissa ja samalla voi ostaa sitä maitoakin ja muutakin, mitä ei verkkokaupoista voi ostaa.
        Halvin ruokakori tulee Lidlistä, ellei ole paikkakunnalla jotain jäämäeräkauppaa, missä todelliset alennukset -50% -70%. Meillä nyt sellainen sattuu olemaan, ensin katsotaan sieltä ja sitten Lidlistä loput.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuossa toinen 5 € ale ensimmäiseen yli 30 € tilaukseen. Fiksuruoka-sivulta kopioitu linkki, vaikka vähän hämärältä näyttääkin. Saisivat kyllä antaa ennemmin ihan alekoodin näiden epämääräisen näköisten linkkien sijaan :/
      https://prz.io/Ljn6ZKcN

    • Anonyymi

      Maidon lisäksi esim. kala, liha, hedelmät, vihannekset ja kasvikset puuttuu.
      Samoin yksinkertaiset asiat esim. suola ja wc-paperi.
      Eli ei näillä ihan eletä.

    • Anonyymi

      Muuten ihan hyvä pulju ja idea, ainoa paska juttu tuossa vaan on se, että on päiväykset vanhentuneet useimmissa tuotteissa ainakin ja REILUSTI.
      Toki moni elintarvike säilyy vielä aika hyvänkin aikaa käyttökelpoisena päiväysmerkintöjen yli, mutta siinä vaiheessa, kun päiväykset ovat menneet ohi jo vähintään puoli vuotta sitten, niin ei ole enää kyllä mitään kunnon käyttötavaraa.

      • Anonyymi

        Kyllä ihmiset säilyi hengissä , vaikka ei ollut päivämäärä merkintöjä , muuta kuin maitotuotteissa 80 luvulla.


    • Anonyymi

      Fiksuruoka tarjoaa tällä koodilla ensimmäisestä tilauksesta 5€ alennuksen! Tarjolla juomia, karkkia, pesuaineita, ruokaa, sekä sentin tuotteita päivittäin! Tilaamalla 25€ edestä saat vielä ilmaisen toimituksen! Koodilla: https://prz.io/5BQY6LHO

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samahan se mistä ostaa, mutta olen verrannut tuotteiden hintoja Fiksuruoka - Tokmanni ym. vastaavat, niin samoja poistoeriä on muualla halvemmalla kuin Fiksussa. Jos vielä maksaa toimituskulut niin kyllä kannattaa hakea lähitokmannilta, saiturista, halpahallista, kärkkäiseltä ym.
      Fiksun valikoima on suureksi osaksi sellaista jota ei juurikaan ole terveellistä syödä, sipsejä ja kaikenmaailman valmiita sooseja.
      Ruokamenekin kannalta on sama mistä ostaa samaa tavaraa, Joten kannattaa verrata, hintoja, se on netissä helppoa.
      Siis esim. Tokmannin hyllystä löytyy suuri osa samaa kamaa halvemmalla, nyt esim. tuorekelmut ja monet muut.

      • Anonyymi

        "Siis esim. Tokmannin hyllystä löytyy suuri osa samaa kamaa halvemmalla, nyt esim. tuorekelmut ja monet muut.""

        vieläkö jollain on käsitys että Tokmannilla on halpaa. tarjoustuotteet on usein sen hintaisia kuin Prismassa aina.
        Monta vuotta takaperin ostin kaikki kemikaalit ja pesuaineet Tokmannilta, nyt en kuin muutaman ostoksen, ohimennen.
        On helppo katsoa Cittarin ja Prisman ja Tokmannin hinnat netistä,. Katso vaikak pa vaan joka kerta 3 tuotetta, saat käsityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siis esim. Tokmannin hyllystä löytyy suuri osa samaa kamaa halvemmalla, nyt esim. tuorekelmut ja monet muut.""

        vieläkö jollain on käsitys että Tokmannilla on halpaa. tarjoustuotteet on usein sen hintaisia kuin Prismassa aina.
        Monta vuotta takaperin ostin kaikki kemikaalit ja pesuaineet Tokmannilta, nyt en kuin muutaman ostoksen, ohimennen.
        On helppo katsoa Cittarin ja Prisman ja Tokmannin hinnat netistä,. Katso vaikak pa vaan joka kerta 3 tuotetta, saat käsityksen.

        Ei pidä mennä mainostajan helppoon ansaan. Pitää muistaa tai tarkistaa netistä/lehdestä, mitä toinen liike tarjoaa. Monasti "tarjous" onkin todellisuudessa vain ilmoitus siitä, että myymme tätä tuotetta tähän hintaan.
        Tällä viikolla näitä tyrkytetään 3 kympillä ja ensi viikolla onkin kaksi vitosella.
        Suuri osa tarjouksista koskee sellaisia tuotteita, joit ihminen ei oikeastaan tarvitse.
        Pitää siis tehdä vain täsmä isku etukäteen mietityistä ostoksista ja jättää se tarpeeton sälä sinne kaupan hyllyyn.
        Smartit ym. tarjoaa pääasiassa kastikkeita ja fitnesspatukoita, joita en tarvitse.


    • Anonyymi

      Kaksi makaronia on riittävä ruoka jokaiselle ihmiselle vuodessqa, 2 makaronia taqi 1 raaka peruna, riittää...

    • Anonyymi

      Miksi kukaan tilaisi fiksuruoka.fi -palvelusta yhtään mitään?

      Yleensä siellä on YKSI tuote, jota myydään todella halvalla, mutta rajoitusehdot estävät tilaamasta pelkästään sitä. Ja kaikki muut tuotteet ovat ylihintaisia.

      Itse ostan ruokaostokset tuotteesta riippuen joko Lidlistä tai Prismasta, joitain tuotteita myös Tokmannilta.

      Tulee paljon halvemmaksi kuin fiksuruoka, josta siis voi tilata yhtä tuotetta niin halvalla että se on melkein ilmaista, mutta sitä ei ole mahdollista tilata yksinään, ja kaikki muu siellä onkin sitten ylihintaista. Ei kiitos tällaiselle pelleilylle !

    • Anonyymi

      Matsmartin ideologia käy ilmi heidän tv-mainoksistaan. Mainostoimistopaskaa imbesillien niskaan. Osta moskaa, maksa ylihintaa ja mojova postimaksu.

    • Anonyymi

      Melkein kaikista noista päiväykset ovat ylittyneet tai paukkuvat ainakin ihan justiinsa.
      Harva tuote on tarpeeksi tuoretta, että sitä kannattaisi ostaa. Noista ruokatarvikkeista meinaan. EIkä hintataso nyt muutenkaan ole mikään älyttömästi halvempi.
      Jotain shampoota ym hygieniatuotteita joskus kyllä olen tuolta tilannut useamman pullon, että niissä nyt voikin säästää hieman.

    • Anonyymi

      No joo, joku ketsuppiki, lidlin 0,49 on ihan tarpeeksi hyvää, ei kannata vanhentuvien merkkituotteiden perään liikaa vaivaa nähdä. Monissa kaupoissaki usein näitä -50 % kärryjä, ostaa niistä kerralla enempi jos sopivaa sattuu. Puuroainekset nyt viimenen mitä nyt kannattaa postitse kiikutella, eu-ruokana jaetaan kauraryyniä niin paljoko sielu sietää. Linssejä ja riisiä, teetä saa etnisistä, ja mausteita tietenki. Isoja pusseja. Keksejä sipsejä ja makeisia, energiajuomia ei lasketa ruuaksi.

    • Anonyymi

      No tällä hetkellä mitä nyt katoin oikeaksi ruuaksi tms. laskettavaa niin,
      kalanmaksaöljy on -70 %, mutta onko härskinä enää käyttökelpoista.
      Sinappia 3 kiloa -70%, melkoinen määrä
      Kalaliemikuutiot -80 %, saa ostaa vain kaksi.
      Paprikasalaatti -74 %
      Joku 20-30% alennus niin mitätön, että tuon hyödyn löytää mistä vaan kaupasta hintoja vertailemalla

    • Anonyymi

      Jossakin maaseudulla ei ole kuin K-kauppa ja seuraava isompi on sitten 20 km päässä. Niin kyllä nuo on halpoja hintoja ja onhan niissä päiväykset ilmoitettu ja 50 eurolla saa jo ilmaisen toimituksen ja sen jälkeen niitä ale-kuponkeja tulee sähköpostiin.

    • Anonyymi

      Matsmart rules, valele moskaruokaa rinnuksille ja kaada pastat ääliöltä näyttävän kakaran kiharoihin, niin maailma pelastuu. Ai niin, sinun täytyy tietty tilata jotakin moskaa myös kotiisi, että puljulla on varaa teettää lisää typeriä mainoksia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaksi kertaa tullut tilattua Matsamrtista. Hyvn on muuten toiminut, mutta viime tilauksessa kolme viidestä peltipurkista oli pahasti lommoilla eivätkä suostuneet hyvittämään. Kuitenkin on näin

      5. Kolhiintunutta säilykepurkkia ei saa käyttää, sillä sen sisäpinta on rikkoontunut ja pilannut säilykkeen.

      Oikein. Kolhiintuneessa tai ruttaantuneessa purkissa olevaa säilykettä ei kannata syödä, sillä sisäpinta todella saattaa olla rikkoontunut. Jos purkkiin on tullut reikä, bakteerit pääsevät pilaamaan tuotteen.

    • Anonyymi

      Katsokaa nyt hyvät ihmiset näitä tuotteita! Pääasiassa täyttä moskaa. Planeetan tilannetta katastrofilta ei tällä touhulla todellakaan pelasteta, mutta kauppias varmaan porskuttaa.

    • Anonyymi

      Itse firmasta ei mitään valitettavaa, mutta logistiikka pettää lähes joka kerta. Leipää esim ei kannata ostaa, on liian vanhaa ja pahaa ennenkuin perillä.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä miten haluaa elää. Ihan vapaasti voitte tilata "ruokaa" joka on pitkälle prosessoitua ja täynnä lisäaineita. Syöpäriski kasvaa tuollaisesta ruuasta. Mutta siitä vaan, tämä on vapaa maa!

      Tavallisista kaupoista saa ne aidot peruselintarvikkeet kuten tuoreet kasvikset, maustamattomat hapanmaitotuotteet, kuivatut palkokasvit, pakastetut kotimaiset marjat ja tuoreen lihan ilman lisäainemarinadia. Sellaisella ruualla pysyy todennäköisemmin terveenä ja elää terveenä pitempään kuin jollakin lisäainehötöllä.

    • Anonyymi

      Matsmart säästää pakkauskuluissa ja sieltä tulee välillä tilaus osittain rikkinäisenä. Nyt yksi tilaus oli postin toimesta jopa palautettu, kun oli pakattu niin huonosti ja pesuaineet levinneet pitkin laatikkoa eli jäi halvat saamatta. Rahan palautus on hidasta, kuten kaikki Klarnalla.
      Fiksuruuasta, mitä olen tilannut, on aina ollut kaikki hyvin.
      Toimitusajat molemmat nostaa esiin nopeana, mutta jättävät kertomatta, että jatkuva kiire ja toimitusajat venyy.

    • Anonyymi

      Fiksuruoka on ehdottomasti parempi. Lisäksi kotimainen vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Aika mitättömät valikoimat ja onnettomilla päiväyksillä iso osa tarjonnasta.
      Ja ne, joissa on edes jotenkin kohtuulliset päiväykset, ovatkin sitten kalliimpia.
      Ja tosiaan aika vähän ns. oikeata ruokaa tarjolla.
      Eli joitakin yksittäisten tuoteryhmien tuotteita noista voi tilata, mutta ei juuri muuta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Fiksuruoka ainakin toimii. Matsmartia en ole kokeillut.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe