Missä on VEKKULI

Missä lienee VEKKULI? Tämä hymiögeneraattori joka liittää hymiön jokaisen lauseensa perään? Me täällä (TÄÄLÄ) olemme murskanneet koinismin lattian läpi mutta viimeinen koinisti - VEKKULI - ei ole puolustamassa uskontoaan.

Kumma juttu. Miksei VEKKULI esim. ota kantaa siihen miksei dealshitterissä kauppa käy. Tai miksei VEKKULI ota kantaa siihen miksi rujasta ei ole kuultu puoleen vuoteen enää mitään. Tai ylipäätään kuka on onecoinin johtaja?!?

Kummallista tosiaan?!?

Poijjaat!! Taasen!

PS. Onko nyt VEKKULIA?

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KARTSA on somessa maininnut että rujasta ei ole kuultu mitään 9.10. jälkeen. Lieneekö naisparka saanut Bulgarian mafialta betonikengät jalkoihinsa ja on Mustan meren pohjassa?

Onko VEKKULIlla kommenttia? VEKKULIhan on omien sanojensa mukaan ollut yhteydessä rujaan! Vai asuukohan VEKKULIkin täällä (TÄÄLÄ) meillä (MEILÄ) Niuvanniemessa? Kumma kun ei olla tultu käytävällä vastaan?!?

Poijjaat!! Taasen!

• vekkuli on hiljaa koska hän ei käsitä näistä viesteistä mitään eikä tajua niiden koskevan häntä itseään. vekkuli kuuluu siihen osaan väestöstä joka on helposti kusetettavissa eikä ymmärrä asioiden mittakaavoja

• Onkohan VEKKULI luopunut uskostaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe