Tietääkseni Vapaa-ajattelijat järjestö vastustaa hartaustilaisuuksien pitämistä kouluissa.
Haluaisinkin ystävällisesti kysyä, mitä vahinkoa koulun hartaustilaisuuksista on ja kenelle?
Koulujen hartaustilaisuudet
4
<50
Vastaukset 4
- vjkkll
Pelottelu, manipulointi tarinoilla. Yleissivistyksen vuoksi voi kertoa, mutta siten että lasta painostetaan uskomaan ei. Miksi kertoa mm. kuolemasta ihan pienille.
"Pelottelu, manipulointi tarinoilla. Yleissivistyksen vuoksi voi kertoa, mutta siten että lasta painostetaan uskomaan ei. Miksi kertoa mm. kuolemasta ihan pienille."
Hartaustilaisuudet eivät ole mitään pelottelua eikä manipulointia, eikä niihin koskaan tiettävästi ole kuulunut mitään pelottelua. Vapaa-ajattelijat itse pelottelevat lapsia ja heidän vanhempiaan uskonnon vaaroilla.Vapaa-ajattelijoiden mielestä koulun tehtävä ei ole käännyttää ketään johonkin uskontoon, ei edes vahvistaa (eikä tarkoituksellisesti heikentää) kotona opetettua uskontoa.
- Lukuje.lasku
Alakoulussa seurakunnan aamuhartaudet koulun yhteisissä tiloissa venyivät/venyvät usein. On saman aineen ensimmäisestä tunnista pois, kun/jos papilla on ollut vakivuoro. Eräässäkin koulussa aina matematiikan tunnista leikkautui 10 minuuttia pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483