Voi p*********ä lähettää raketteja turvallisesti? Tarvitaanko suojalasit?
Raketin lähetysteline
12
196
Vastaukset
Kyllä pystyy lähettämään, happinaamari riittää turvavarusteeksi.
- Peppusilmästä
Kiitos nopeasta vastauksesta noppa. Menemme nyt Raunon kanssa lähettämään parit raketit ja padat silmästä.
- Peppusilmästä
Raketit läks silmästä ku kuha rannasta. Raunon perä nyt ihan mustana.
Noki lähtee parhaiten mäntysuovalla. Pitkästä kokemuksesta tiedän. Onnellista uutta vuotta vaan!
Mahdollisia palovammoja voi hyvin ensihoitaa meijerivoilla. Sitähän muutenkin samaan osoitteeseen spruutataan.
- tarkistakaa--
leppäsen.täti kirjoitti:
Noki lähtee parhaiten mäntysuovalla. Pitkästä kokemuksesta tiedän. Onnellista uutta vuotta vaan!
Tarkistakaa ettei ketään jäänyt hankeen makaamaan
- Peppusilmästä
tarkistakaa-- kirjoitti:
Tarkistakaa ettei ketään jäänyt hankeen makaamaan
Tämä tarkistettiin yöllä, mutta sinne jäi silti porukkaa makaamaan. Raunon takapuolta hoidettu nyt suolattomalla voilla ja hellällä suukottelulla.
Olen aina käytettavissä eheytyspalveluihin. Valitettavasti aikoinaan sinun eheyttämisesi kaatui jo ensimetreillä!
- kyykkykuseksijat
RouvaHoikkala kirjoitti:
Olen aina käytettavissä eheytyspalveluihin. Valitettavasti aikoinaan sinun eheyttämisesi kaatui jo ensimetreillä!
Miten KäkiVetelän sivupersoona voi onnistua eheytyksessä
kun kummallakin on pimpsa. kyykkykuseksijat kirjoitti:
Miten KäkiVetelän sivupersoona voi onnistua eheytyksessä
kun kummallakin on pimpsa.Mitä tarkoitit, kun kirjoitit, että heillä on vielä poikuus tallella?
- No_mutta
johan toki.
Katso tuosta ohjeet:
https://www.youtube.com/watch?v=6z_z4lKgIKU
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482