Kummassa saa todennäköisemmin pahemmat vammat, katutappelussa vai nyrkkeily kehässä?
Miksi nyrkkeilyssä käytetään hanskoja?
4
270
Vastaukset
- trtrjtrjtrjtrjj
Kädet hajoaa ilman hanskoja mutta muuten tuskin on isoja eroja vammoissa jos käyttävät oikeita nyrkkeilyn sääntöjä. kadulla voit hakata vaikka maassa olevaa tai lyödä rautaputkella eli katutappelu vaarallisempaa kun ei ole sääntöjä eikä tuomareita joku tuo pian puukon tappeeluun mukaan ja kun kaadut lyöt pääsi asvalttiin niin toki katumeininki on vaarallisempaa.
- MuhammadAli
Katutappelu ei ole laji kun nyrkkeily taas on. Ja Katutappelusta ei pidetä kisoja.
- rgrggerggrg
Onhan sitä bare-knuckle boxing mutta ota tosta nyt selvää mitä aloittaja tarkotti paljan nyrkein nyrkkeillyä vai katu tappelua.
- Paskakuntoinen
Joo, pidetään ja on pidetty niin kauan kun katuja on ollut. Onhan se selvää että kovat rystyset hajottaa luut kohteesta. Itse hakkaan kovaa säkkiä rystysillä aina aluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784