että ulkomaalainen saa häiritä ja tehdä vaikka mitä, mutta meillä muilla ei ole oikeastaan mitään oikeuksia?
En jaksaisi enää elää Suomessa, mutta mitä muutakaan voin?
Teenkö itsemurhan? "Onko se poliittikkojen tarkoitus"
Onko tosiaan niin,
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muista "kuolema korjaa kaiken". Tee se kuitenkin vaikka terroristi iskuna, että ei menisi hukkaan henkesi. Ihmisiä on vain liikaa, jos koko universumin häviäminen olisi minun pätöksessä. Minä valitsisin sen. Muutama vuosi mennyt. Et todennäköisesti lue tätä aloittaja, mutta itsemurhaisku vaikka bussissa eduskuntatalon edessä olisi se oikea vaihto ehto sinulle. Muista "kuolema korjaa kaiken".
- Anonyymi
Muistan, kun kirjoitin tuon viestin. Tosiaan ei se ajatus ole muuttunut. Itse ajattelin kyllä kadota ja tehdä jossain keskellä ei mitään tai merellä painon kanssa itsemurhan. Siten, että ei löydettäisi koskaan. Tuo on muuten perhanan hyvä motto tuo kuolema korjaa kaiken. En ole unohtanut sitä vielä. Jos ihmettelet, että miten löysin tämän kekustelun jossa olin ollut,niin kirjoitin googleen, että "onko tosiaan" niin tuli ensimmäisenä ja ainoana tämä pikavalintana. Suosittelen kaikille tätä vaihtoehtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862