Oon ollu jo 3vuotta kotona enkä ole käynyt kavereilleni yötä kertaakaan. Kun ajattelen illalla, lähestyvää riparia tulee kauhea ahdistus ja pelko että jos tulee samanlainen riparillakin iltaisin. Miten pääsisin eroon tästä. 14v poika
Ahdistaa iltaisin
3
106
Vastaukset
- Terve.vaanmenoa
Niin mitä ripulia? Mene vessaan ja jätä pois ruokavaliosta pitsat
- Tyttö18v
Moi!
Life-myymälöistä ainakin saa rauhouttavia luontaistuotteita (A.Vogel). Eräs tuttuni käytti niitä kun oli samassa tilanteessa ja lähti perheeni kanssa mökille. Aika pahaa se on, mutta kyllä se auttoi. Ja kannattaa myös vain suunnata ajatukset muualle illalla niin kyllä se siitä. Itse esimerkiksi luen iltaisin jos alan stressaamaan jotain, en ollut lukenut moneen vuoteen, mutta huomasin että se auttaa viemään ajatukset muualle.
Tee jotain mieluisaa, juttele kavereille, lue, pelaa puhelimella tms niin kyllä se siitä :)
Onnea rippikouluun! - Kaunis.nuoruus
Ei sun tarvi pelätä kun saat riparille mennä. Sen paikan yllä ja teidän jokaisen yllä lepää Taivaan Isän Siunaus! Ja voi kun hyvää ja turvallista sanomaa saatte siellä kuulla ja ihania lauluja laulaa. Yksi elämän tärkein ajanjakso. Onnittelen sinua ja Siunausta sinulla, rakas nuori...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456