Vuosi 2017 oli Balfourin julistuksen 100-vuotisjuhlavuosi ja Itä-Jerusalemin ja Temppelivuoren valtaamisen osaksi Israelia 50-vuotisjuhlavuosi. Se sai täyttymyksensä 6.12.2017 Yhdysvaltojen tunnustettua Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi. Tämä aiheutti luonnollisesti suurta vastustusta kaikkialla maailmassa, sillä se ennakoi Kristuksen pikaista paluuta takaisin maan päälle.
Toinen hengenvuodatus Jerusalemissa, Joel 2. luku
1. Ensimmäinen hengenvuodatus Jerusalemissa
2. Kaksi hengenvuodatusta
3. Aikaisempi hengen sade, eli syyssade
4. Myöhäisempi hengen sade, eli kevätsade
5. Lopussa rankkasade
https://www.israelprofetiassa.fi/19
Israel profetiassa
6
386
Vastaukset
- jatkoaaaa
1. Ensimmäinen hengenvuodatus Jerusalemissa
Apostoli Pietari julisti helluntain yhteydessä Jerusalemissa tapahtumia seuraamaan kerääntyneelle ihmisjoukolle;
15. Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
16. Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
17. 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
18. Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
19. Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
20. Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
21. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.' (Ap.t. 2:15-21, KR 1938)- Lukevaisille
Linkissä lisää asiaa.
- tämänlukija
Lukevaisille kirjoitti:
Linkissä lisää asiaa.
Hyvä raportti ja oikea myös
- PasiToivonen
Jeesus ei tule tänä vuonna.
Eikö sen jälkeen ole enää päiviä, kun ' viimeinen päivä' .
Kannattaako aikojen lopussa enää ennustella kun edessä ei ole mitään.- astmikko
Joo, mulla olikin edellinen hengenahdistus viedä koko hengen. Onneksi löytyi apua piipusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885