Vuosi 2017 oli Balfourin julistuksen 100-vuotisjuhlavuosi ja Itä-Jerusalemin ja Temppelivuoren valtaamisen osaksi Israelia 50-vuotisjuhlavuosi. Se sai täyttymyksensä 6.12.2017 Yhdysvaltojen tunnustettua Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi. Tämä aiheutti luonnollisesti suurta vastustusta kaikkialla maailmassa, sillä se ennakoi Kristuksen pikaista paluuta takaisin maan päälle.
Toinen hengenvuodatus Jerusalemissa, Joel 2. luku
1. Ensimmäinen hengenvuodatus Jerusalemissa
2. Kaksi hengenvuodatusta
3. Aikaisempi hengen sade, eli syyssade
4. Myöhäisempi hengen sade, eli kevätsade
5. Lopussa rankkasade
https://www.israelprofetiassa.fi/19
Israel profetiassa
6
408
Vastaukset
- jatkoaaaa
1. Ensimmäinen hengenvuodatus Jerusalemissa
Apostoli Pietari julisti helluntain yhteydessä Jerusalemissa tapahtumia seuraamaan kerääntyneelle ihmisjoukolle;
15. Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
16. Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
17. 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
18. Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
19. Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
20. Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
21. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.' (Ap.t. 2:15-21, KR 1938)- Lukevaisille
Linkissä lisää asiaa.
- tämänlukija
Lukevaisille kirjoitti:
Linkissä lisää asiaa.
Hyvä raportti ja oikea myös
- PasiToivonen
Jeesus ei tule tänä vuonna.
Eikö sen jälkeen ole enää päiviä, kun ' viimeinen päivä' .
Kannattaako aikojen lopussa enää ennustella kun edessä ei ole mitään.- astmikko
Joo, mulla olikin edellinen hengenahdistus viedä koko hengen. Onneksi löytyi apua piipusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491737
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111581Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291196Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931141- 861008
- 74951
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 61798
- 49781
- 50766