Israel profetiassa

Oikeusjakohtuus

Vuosi 2017 oli Balfourin julistuksen 100-vuotisjuhlavuosi ja Itä-Jerusalemin ja Temppelivuoren valtaamisen osaksi Israelia 50-vuotisjuhlavuosi. Se sai täyttymyksensä 6.12.2017 Yhdysvaltojen tunnustettua Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi. Tämä aiheutti luonnollisesti suurta vastustusta kaikkialla maailmassa, sillä se ennakoi Kristuksen pikaista paluuta takaisin maan päälle.
Toinen hengenvuodatus Jerusalemissa, Joel 2. luku

1. Ensimmäinen hengenvuodatus Jerusalemissa
2. Kaksi hengenvuodatusta
3. Aikaisempi hengen sade, eli syyssade
4. Myöhäisempi hengen sade, eli kevätsade
5. Lopussa rankkasade
https://www.israelprofetiassa.fi/19

6

457

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkoaaaa

1. Ensimmäinen hengenvuodatus Jerusalemissa
      Apostoli Pietari julisti helluntain yhteydessä Jerusalemissa tapahtumia seuraamaan kerääntyneelle ihmisjoukolle;
      15. Eivät nämä ole juovuksissa, niinkuin te luulette; sillä nyt on vasta kolmas hetki päivästä.
      16. Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta:
      17. 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
      18. Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
      19. Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
      20. Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
      21. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.' (Ap.t. 2:15-21, KR 1938)

• Lukevaisille

Linkissä lisää asiaa.

• tämänlukija
        Lukevaisille kirjoitti:

Linkissä lisää asiaa.

Hyvä raportti ja oikea myös

• PasiToivonen

Jeesus ei tule tänä vuonna.

• Eikö sen jälkeen ole enää päiviä, kun ' viimeinen päivä' .

Kannattaako aikojen lopussa enää ennustella kun edessä ei ole mitään.

• astmikko

Joo, mulla olikin edellinen hengenahdistus viedä koko hengen. Onneksi löytyi apua piipusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      165
      1710
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      877
    5. 55
      776
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      735
    8. 89
      701
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      594
    Aihe