Teot ja iankaikkisuus?

Mitä seurauksia on päätöksellämme tehdä tai jättää tekemättä Jumalan tahto. Onko teoillamme, niin hyvillä kuin pahoilla, vaikutusta iankaikkiseen kohtaloomme?

Mikä on Jumalan yleinen tahto ja mistä saamme tietää sen? Entä mikä on Jumalan erityinen tahto yksittäiselle ihmisyksilölle, ja mistä sen löytää?

Mitä neljä askelta miehen/naisen tulee ottaa aloittaakseen kristillisen elämän/vaelluksen?

Teot ja iankaikkisuus? - David Pawson:
https://www.youtube.com/watch?v=idB0SbwiYl4

16

215

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuntelemaan

Suosittelen.

• Hyvävideo

Kannattaa katsoa. Älä missaa.

• hhkkkk

ok..

• RÄKÄNOKILLEINFOA

Eikö asiallisuus kiinnosta?

• yrryy

Eipä taida kiinnostaa.

• rtryyyytr

ok..

• fewrye

ok...

• eyeyey

ok...

• 655775

ok--

• Jumaliahan tyrkyllä sylillinen ja toinenkin. Mistä tietää minkä jumalan tahtoa tulisi noudattaa, kun yhdestäkään ei ole minkäänlaista todistetta nähty?

Kaikkien ehdotettujen jumalien puolestapuhujat ovat yllättäen olleet vain ihmisiä.

Vai onko tuo Dawson nyt se ihan aikuisten oikea jumala tai hänen profeettansa? Tuo tekisi Dawsonista enkelin, tai jotain.

• IdiootilleInfoa

Suura 66:9 Profeetta, taistele sitkeästi epäuskoisia ja tekopyhiä vastaan ja ole ankara heitä kohtaan; heidän olinpaikkansa on oleva helvetti. Kurja on moinen määränpää.
        Suura 2:190-191 “Taistelkaa Allahin tiellä niitä vastaan, jotka taistelevat teitä vastaan … Surmatkaa heidät, missä heitä kohtaattekin … sillä epäjumalan palvelus on pahempi synti kuin tappaminen. ”
        Suura 2:193. Taistelkaa heitä vastaan, kunnes pakanuuden viettelys lakkaa ja keskuudessamme vakiintuu ainoan Jumalan palveleminen
        Suura 8:12 “Herrasi antoi enkeleille ilmoituksen: ”Minä olen teidän kanssanne. Vahvistakaa niitä, jotka uskovat. Minä asetan pelon uskottomien sydämeen. Hakatkaa poikki heidän kaulansa ja raajansa. ”

• 12____13

"Mitä seurauksia on päätöksellämme tehdä tai jättää tekemättä Jumalan tahto. Onko teoillamme, niin hyvillä kuin pahoilla, vaikutusta iankaikkiseen kohtaloomme?"

Raamatun mukaan ikuinen elämä on vanhurskaille.

"Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

Vanhurskaus on vähän kuin oikea ymmärrys ja asenne, jonka seurauksena ihminen haluaa tehdä sen mikä on Jumalan tahto.

Jumalan tahdon tekeminen ei itsessään ole ratkaisevaa, se on vain merkki ihmisen mielentilasta. Ne joilla on oikea mielentila, haluavat tehdä hyvää ja siten soveltuvat myös ikuiseen elämään.

• fdegrtg

ja ateismin vastaista on taas poistettu.

• Hönkööjä

Ei vaan henkäys hönköys hihhulin viesti.

• dfggbbb

Teot ja iankaikkisuus,

• fdsggg

Iankaikkinen elämä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1324
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      107
      1085
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      907
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      891
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      54
      872
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      3
      858
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      128
      817
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      65
      685
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      52
      638
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      580
    Aihe